Hej Sd
Hvem er jeg?
Jeg hedder Emil og er (desværre) kun 17år, bliver 18 her den 6/8. Jeg er pt bosat i middelfart med min mor og lillebror. Jeg går pt på Gymnasiet på min første år så der er masser af oplevelser tilgode der endnu)
Hvorfor lige SD?
Jeg har altid haft en eller anden interesse for SD. Kan dog ikke helt sige hvorfor, måske er det at i altid har været der mens jeg har spillet, hvor jeg selv har sprunget lidt rundt i guilds.
Jeg har valgt at smide en ansøgning igen, (ja prøvede i tbc da jeg spillede på min Paladin Mightyelf som prot) da jeg syntes tiden var rigtig. Jeg ved at i skam, allerede ved min alder allerede vil bedømme mig, hvilket jeg synes ville være syndt da jeg kan bidrage med en masse
Desuden så kender jeg nogle få inde så som, silvadead eller hvilken han nu er på og så er der min svoger Shoc som ikke kan undvære mig
Og til dem jeg ikke lige kan huske og muligvis kan huske mig har jeg følgende chars:
Mightyelf - Paladin
Shakirá (tidligere Shakurara) - præst
Latrisja - Hunter
Ondead - dk
Rougeless - rogue
jeg spiller pt mest på min rogue, Rougeless, som er 50/50 hvad angår pvp og pve. Min præst har altid været mest til pvp men er så småt igang med og få den til at pve lidt igen.
Jeg raider ikke fast, og gider det ikke. Derfor jeg ansøger som casual bla.fordi jeg gerne selv vil bestemme hvornår jeg skal raide og hvornår jeg vil pvp fx.
Min wow Historie
Jeg startede ud med og spille fra TBC hvor jeg lvl'ede min hunter Latrisja til 70 og spillede på den. Der gik dog ikke længe for jeg besluttede mig for at lvl'e min pala i stedet for og hev så den op til 70. Da jeg ramte 70 med min pala spillede jeg straks som prot, nok som en af serverens eneste tror jeg, og det var lige noget for mig. Jeg joinede hottiehamsters til tidligt hvor jeg var pala class leader op til bt hvor jeg valgte og stoppe med og raide
I wotlk startede jeg for alvor ud som casual. Jeg joinede guilden "The Schlóngs" på min pala som Holy. Da den disbandede gik jeg for alvor igang med at pvp på min præst. Det blev så til op og nedture på den men sjovt var det da
Så skiftede jeg så her til rogue da jeg fik den op i lvl så begyndte jeg på den, for jeg skal jo gerne op på 2k rating inden cataclysm!
Er pt i hottiehamsters på min rogue, men det er kun som friend. Så ser ikke den store fremtid der i mere
Har valgt ikke og skrive det hele men kun det mest relevante
Experience
Har prøvet det meste i tbc, alt undtaget sunwell :/
Her i wotlk har jeg også prøvede lidt af det hele. Dog ikke HM i ulduar og totgc 10/25. Har prøvede de 4 første bosser på min rogue i icc10
Vil til sidst her godt sige at værdier osv er læst og forstået..
Og jeg håber ikke i ser min alder som en hindring i ikke at blive taget som en seriøst ansøgning
Mvh.
Shakirá / Rougeless

)