Forum

You need to log in to create posts and topics.

Ansøgning om medlemsskab

Hej Semper Danica’s rekrutteringsteam!

Hermed min ansøgning til medlem af jeres guild. Jeg håber at i vil tage ligeså godt imod den, som i har taget imod mig in-game. 😀

Hvorfor vil du være medlem af Semper Danica?

Jeg har haft fornøjelsen af at være trial raider i classic de sidste par uger, og Semper Danica rammer plet på alt, hvad jeg leder efter i en guild.

Først og fremmest er jeg vild med stemningen til raids, og, næsten vigtigere, udenfor raids. Min første stemningsoplevelse var til en raidquest i Sillithus, hvor jeg allerede der følte at blive taget godt imod. At der forsøges at blive skabt god stemning i Semper Danica er meget tydeligt, ikke kun ud fra at se på de IRL arrangementer der bliver holdt, men også at bliver italesat hvad der er toxic/ikke-toxic, og folk tager det til sig. Lidt i samme dur, er jeg vild med den transparens som officerene udviser. Informationen er god, og der virker til at der bliver gået ekstremt meget op i at det skal være en fair og rar oplevelse at raide.

I forhold til raiddage, signup og lootregler, kunne jeg heller ikke ønske mig mere.

Hvorfor skal Semper Danica vælge dig?

Semper Danica skal vælge mig fordi jeg er en konsistent raider, der altid tager min performance seriøst. I min forrige guild Strange Behavior havde jeg 100% attendance fra uge 1, og jeg kom altid fuld worldbuffed. Bag'en er desuden altid fyldt med LIP’s, Holy Water og hvad end ellers man kan forstille sig at kunne havde brug for.

Jeg har altid godt kunne lide at game på højt plan med et smil på læben. Selv i spil som CS, kan det sgu godt være sjovt hvis ens mate kommer til at AWP’e en lige i smasken, selvom det lige var det game, der gjorde forskellen mellem Global Elite og Supreme.

Jeg tager selv et godt guildklima meget seriøst, og tager derfor også altid gratis en guildie med i lvl boosts, og hvis der skal gives ports og lignende, er det selvfølgelig også altid gratis. Hvis nogen skal i Dungeons eller andet, hopper jeg også tit med selvom det måske ikke er mest produktivt. 🙂

Hvor har du hørt om Semper Danica?

Saxe skrev til mig ingame efter Strange Behavior disbandede.

Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler?

Det kan I tro! Jeg mener alle guilds bør have et lignende kodificeret udgangspunkt.

Fortæl os lidt om hvem du er…

Jeg er 27 år, bor på Nørrebro sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i snart 8 år, og vores 2 katte. Til dagligt arbejder jeg for Røde Kors som HR/jura-assistent. Det gør jeg på baggrund af en næsten færdiggjort bachelor i jura, næsten fordi uddannelsesloftet mente at 2 uddannelser er for meget. Jura ville jeg ikke leve af, så nu prøver jeg i stedet programmeringsverdenen, hvor jeg netop er blevet optaget på Machine Learning og Datavidenskab på Københavns Universitet. Automatik og Autonomi har altid interesseret mig, og det første jeg nogensinde programmerede var da også en fishing-bot. (Pubertets jeg var for svag til at modstå de fristelser, jeg i dag tager meget stor afstand fra! :D)

IRL er jeg helt klart en gatherer, og min kæreste og jeg kan være ligeså ekstremt fascinerede over en eller anden sjælden fugl, som en random ukrudt i en potte på altanen.

Når jeg hverken er ude at kigge på skovens dyr med hende eller sidder foran en skærm, spiller jeg typisk klaver og synger. Pt. Har jeg ladet mig overtale til at være med i et eksklusivt-Maroon 5’s-første-album-coverband.

Det var lidt om mig!

Jeg håber i vil lade mig forsætte mit classic eventyr sammen med Jer. <3

Jeppe // Due

Hej Jeppe/ Due - velkommen til

Tak for din meget fine ansøgning ! Dejligt at læse, at du er blevet taget godt imod. Og dejligt at læse, hvor godt ledelsen gør det i vores classic afdeling- det er sagt videre, så tak for det.

Udover det, så mangler vi nogle flere københavnere, så der har du allerede min stemme ! 🙂

jurist, programmør, ornitolog på hobby niveau og musiker. meget spændende cv ! 😉

Og btw - Maroon 5’s første og andet album er og bliver deres bedste !

Anyways...

Jeg vil gerne tilbyde dig medlemskab fra dags dato

For guild invite læs her: https://www.semperdanica.dk/medlemsinfo/spilinvitations-instrukser/

Huskeliste:
Kom på forum mindst en gang om måneden - det står også de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
Den letteste måde at komme ordentligt ind i Semper Danica på er, ved at være aktiv på vores Discord, og engagere dig i det sociale. Du finder vores Discord her :
https://www.semperdanica.dk/discord-2/

Følg os:
Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier. Her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Velkommen til !

Hilsen Pixiebelle

Hej due. Tak for de rosende ord. Vi er også kun glade for at have dig i guilden i takt med at alt det du bidrager til raid som det sociale.

super fin ansøgning, var en fornøjelse at læse!

Hej Due! Det er en lækker ansøgning! Glæder mig til at spille mere med dig ingame.

Ps. Jeg vil også gerne takke dig for de pæne ord 🙂