Forum

Please or Register to create posts and topics.

Ghost of Tsushima

Spillet kan pre loades hvis nu folk har bestilt det på Playstation store.

Jeg glæder mig til det her spil især fordi det nu er et spil med Samurai'er.

Spillet er godt nok stort spillet en del timer allerede og har knap nok fået udforsket halvdelen af det første ø område man starter ved, jeg er dog mere af en button smasher så i det her spil kræver det timing og de rigtige komboer ellers ligger man hurtigt ned.

Nyder det og spillet ser rigtig godt ud.

Gode skills at få fra starten

https://www.youtube.com/watch?v=8RA20LkRGDk

Gode begynder tips

https://www.youtube.com/watch?v=bcuTX8g6wpw

Det er et ganske hyggeligt spil.

Jeg har ikke spillet det så meget endnu, men hold nu op de bambus man skal hugge ned for at få mere resolve er træls.

Synes det går en del bedre for mit vedkommende med de bamboo challenges lavet 13 ud af de 16 nu og snart igennem Act 2, støvsuger områderne før jeg laver de main quests.

Skal snart i gang med at grind blomster så jeg kan få de sidste 20 vanity items.

Mangler lidt områder at få løftet det fog of war, har dog ikke fundet så mange records endnu og mongol artifacts så jeg har en del at skulle ordne før jeg får spillet platinumed og nyder stadig spillet efter alt det her "grinding" og hver gang jeg finder et nyt armor sæt så skal det prøves af.

Helt klart et spil jeg vil anbefale til andre, jeg er ikke en god konsol spiller med controller men lidt trial and error og så går det nu ok fremad.

Quote from Desoco on 21. July 2020, 17:56

Det er et ganske hyggeligt spil.

Jeg har ikke spillet det så meget endnu, men hold nu op de bambus man skal hugge ned for at få mere resolve er træls.

Der er nogle gode guides på youtube for lige at få de bambus stande gjort lidt lettere hvis det er.

 

Quote from JesperM on 21. July 2020, 18:03

Synes det går en del bedre for mit vedkommende med de bamboo challenges lavet 13 ud af de 16 nu og snart igennem Act 2, støvsuger områderne før jeg laver de main quests.

Skal snart i gang med at grind blomster så jeg kan få de sidste 20 vanity items.

Mangler lidt områder at få løftet det fog of war, har dog ikke fundet så mange records endnu og mongol artifacts så jeg har en del at skulle ordne før jeg får spillet platinumed og nyder stadig spillet efter alt det her "grinding" og hver gang jeg finder et nyt armor sæt så skal det prøves af.

Helt klart et spil jeg vil anbefale til andre, jeg er ikke en god konsol spiller med controller men lidt trial and error og så går det nu ok fremad.

Jeg er slet ikke så langt endnu, spiller for det meste når der ikke er noget at lave på arbejde.

Så ikke sovet særligt meget siden spillet udkom og fik lige platinum trophy så det er done.

Ved ikke om jeg tager en ny omgang nu her eller venter lidt endnu.

Så er der ikke mange timer tilbage før 1.1 bliver frigivet og MP og new game plus bliver tilgængelig for brugere.