Forum

Please or Register to create posts and topics.

Promote på nyt forum

Information vedrørende promote på nye forum

Halløj :wave:

SD'erne er stadig i fuld sving med at oprette sig på det nye forum - det er bare super godt! De eksisterende SD-medlemmer der har oprettet sig, bliver promoted et par gange dagligt... Så hold øje! Ellers så skriv gerne her i tråden, hvis du er i tvivl :thumbsup:

OBS! Nye medlemmer bliver promoted af rekrutteringsteamet.

Shade, Beastlord and 2 other users have reacted to this post.
ShadeBeastlordSprutorgelMinoo

Hey, jeg kan ikke lige gennemskue hvor jeg skal skrive 🙂

Quote from Ravyn on 19. June 2020, 11:51

Hey, jeg kan ikke lige gennemskue hvor jeg skal skrive ?

Den er hermed klaret 🙂

Quote from Pili on 19. June 2020, 12:04
Quote from Ravyn on 19. June 2020, 11:51

Hey, jeg kan ikke lige gennemskue hvor jeg skal skrive ?

Den er hermed klaret ?

Jeg takker mange gange 🙂

Hey har lige vært væk fra det store web i en tid kan ikke lige huske mit gamle login så laved et nyt

jeg var som social member da jeg ikke spiller wow eller andre spil lige pt ved ikke om i stadig køre med de ranks. hvis ikke så må jeg bare søge ind i guilden hvis jeg skulle komme forbi et spil SD er i .. go sommer

regards

Adnoctum /Michael

Pili has reacted to this post.
Pili
Quote from Adnoctum on 5. July 2020, 10:54

Hey har lige vært væk fra det store web i en tid kan ikke lige huske mit gamle login så laved et nyt

jeg var som social member da jeg ikke spiller wow eller andre spil lige pt ved ikke om i stadig køre med de ranks. hvis ikke så må jeg bare søge ind i guilden hvis jeg skulle komme forbi et spil SD er i .. go sommer

regards

Adnoctum /Michael

Hej Adnoctum 🙂

Super fedt du fandt vejen tilbage hertil. Vi har ikke overført konti fra det gamle forum til det nye, så det er rigtig fint, at du har oprettet dig på ny. Hed du også Adnoctum på det gamle forum?

Vi kører ikke som sådan med den former for ranks i SD længere. Vi har medlem og ikke-medlem. Så hvis du ikke længere er medlem grundet inaktivitet, så skal du genansøge for at komme ind i SD. Det er heldigvis dejlig nemt 🙂

Ansøgningsskema: https://www.semperdanica.dk/bliv-medlem/

Håber dette kan kaste lidt lys over situationen.

Velkommen tilbage!