Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumOffentligt fællesskab: SpilMarvels Avengers
Please or Register to create posts and topics.

Marvels Avengers

Page 1 of 2Next

Hvem skal spille ? =)

 

https://www.youtube.com/watch?v=OH4vjGryW2Y

MIG MIG MIG MIG MIG!

Lidt gameplay fra mig =)

 

 

Jeg glæder mig sygt meget til den 4. september! Gør mig bestemt ikke noget at jeg er sygemeldt for tiden, så jeg kan nørde det 😀

Ja det bliver fedt ! starter den 1 september =D

Skal du spille på PC eller PS4 ?

Min umiddelbare plan er at spille det på ps4 ^_^

Efter at have prøvet det på begge, så foretrækker jeg klart PC, controls er så meget bedre, grafikken flottere, og det kører bare bedre =)
Jeg har stadig bestilt til både PS4 og PC, men det ender nok med at jeg først spiller det lidt mere når PS5 udkommer, og pc indtil da =)

Der er åben beta i weekenden på Steam, Xbox og PS4, hvis folk har interesse i at prøve det =)

Caligo has reacted to this post.
Caligo
Quote from Saliq on 21. August 2020, 10:31

Der er åben beta i weekenden på Steam, Xbox og PS4, hvis folk har interesse i at prøve det =)

Tak for headsup 🙂 synes det ser interessant ud og fedt at det er til PC også!

Quote from Saliq on 21. August 2020, 10:31

Der er åben beta i weekenden på Steam, Xbox og PS4, hvis folk har interesse i at prøve det =)

Har forsøgt at kigge på det på Steam og der er også nyhedder om at der er åben beta fra i dag og at det kan preloades osv.. men kan ikke umiddelbart se hvor i shoppen jeg kan melde mig til?
der er blot de to versioner jeg kan lægge i kurven for at forudbestille spillet.. hjælp please ^^

Page 1 of 2Next