Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 49

Thread: Alkebar søger ind igen !!!!

Forum Nestling

Default Alkebar søger ind igen !!!!

Hej SD

Der er sikkert ikke mange som har bemærket det, men jeg forlod SD for stykke tid siden.

Grundet dette var af personlige årsager som gjorde, at jeg ikke kunne magte at være member i SD.

Jeg har desværre ikke siden da skrevet en farvel post, idet jeg ikke er god til at finde rundt på forum.

Jeg er og forbliver altid SD - prøvede at finde andre guilds at joine men de er ikke det samme og håber på at kunne rejoine SD igen.

Som sagt leavede jeg uden at sige farvel, men kunne ikke skrive hvorfor af personlige årsager... disse er dog klaret nu og jeg er frisk igen på at komme ind og gøre min del for at deltage i raids når jeg ikke arbejder.
    Men I er savnet og håber I vil modtage denne ansøgning positivt.

/Alkebar

Forum Apprentice Kalorius/Era's Avatar

what
    Proud recruit of Hive-clan.com

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Trist måde at forlade en guild på og så spille i andre guilds uden at oplyse os om det. Så er grunden imo ligemeget

Anyway, jeg har meldt dig ud på forummet, og så må Norm og Co se på om du skal ind igen.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Acolyte Fleshreaver's Avatar

Quote Originally Posted by Era
    what
    my thoughts exactly. Havde slet ikke set du har leavet..
    Tror du det for sjov jeg drikker!? Tror du jeg ka li det hva!?

Forum Adept

"Fuck, life sucks right now", havde formentlig gjort det for de fleste. At holde mund gør nothing for nobody... :?

Forum Convert Lunst's Avatar

Default Re: Alkebar søger ind igen !!!!

Quote Originally Posted by alkebar
    Hej SD

Der er sikkert ikke mange som har bemærket det, men jeg forlod SD for stykke tid siden.

Grundet dette var af personlige årsager som gjorde, at jeg ikke kunne magte at være member i SD.

Jeg har desværre ikke siden da skrevet en farvel post, idet jeg ikke er god til at finde rundt på forum.

Jeg er og forbliver altid SD - prøvede at finde andre guilds at joine men de er ikke det samme og håber på at kunne rejoine SD igen.

Som sagt leavede jeg uden at sige farvel, men kunne ikke skrive hvorfor af personlige årsager... disse er dog klaret nu og jeg er frisk igen på at komme ind og gøre min del for at deltage i raids når jeg ikke arbejder.
    Men I er savnet og håber I vil modtage denne ansøgning positivt.

/Alkebar
    Kan man finde nok ud af forum til at placere en genansøgning det rigtige sted, så kan jeg ikke forstå, at man ikke også kan finde ud af at smide en farvel post.. Mere indviklet er SD's forum altså heller ikke. Bare min mening..

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

Vel kan da huske du var en meget rar person, men så dig faktisk ikk leave, og lidt æveligt du ikk sagde Godbye her for forum.. :<

og er det virkelig så svært at finde rundt her inde ? :P

Forum Learner

:S lugter lidt underligt imo
    Poolefanden - Pretty Maids

Forum Nestling

jeg kan lig så godt sige at jeg har fået hjælp til at finde ud af hvor jeg skulle skriver.

jeg er ikke god til hjemmesider og jeg er osse ordblind hvilket gør at jeg ike er meget for at skrive.

jeg er ked af jeg ike fik skrevet en farvel tråd -

Forum Apprentice

Dvs. det ikke er dig der har skrevet den første post i denne tråd eller hvordan?
    LOTRO:
    Juanin - Burglar
    Drillo - Captain

WoW:
    Mhord - Mage
    Drillo - Paladin

Alts:
    Zilla - Hunter
    Lichest - Warrior
    Hohling - Rogue

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Hmm havde slet ikke set du var leavet?? Hvornår gjorde du det?
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Forum Nestling

ham der har hjulpet mig sad og skrev det .. og jeg sad lige vide siden af og fik ham til og skrive det.

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by alkebar
    ham der har hjulpet mig sad og skrev det .. og jeg sad lige vide siden af og fik ham til og skrive det.
    Ok. Men det er godt nok ærgerligt, du ikke skrev en farvel besked.
    LOTRO:
    Juanin - Burglar
    Drillo - Captain

WoW:
    Mhord - Mage
    Drillo - Paladin

Alts:
    Zilla - Hunter
    Lichest - Warrior
    Hohling - Rogue

Forum Trainee

Alkebar er altid flink : ) - Thumbs up
    k på dig

SD Medlem Forum Adept

Jeg opdagede forleden at du var smuttet da jeg lavede en /who oni så du var der så jeg tænkte "what the fuck hvornår er han leavet"

Men jeg må indrømme det ser ret sort ud for dig med at smutte uden at lave en farvel post. (er min personlige holdning skal ikke kunne sige hvordan officers ser på det)

Men til dit forsvar så den tid du var i SD der syntes jeg du var en rigtig flink og hjælpsom gut.

Forum Warden Eworc's Avatar

Alke er helt sikkert en fin fyr.. Det skal han have..
    Men at leave SD uden et ord, post eller lignende er meget lidt interessant.. Hvad dit grundlag end har været skylder man sgu at lægge en post om at man stopper i guilden..

At du har været ved at joine Oni i mellemtiden ser jeg som om at det problem der opstod, der fik dig til at leave har rod i en eller flere andre SD'ere.. At du har fået styr på det er sgu fedt.. At du gerne vil ind igen er også fedt.. Det er bare ikke fedt at gå på den måde.. Vil være ærlig og sige at ordblindhed ikke er en undskyldning, da du nemt har kunnet bede en anden person om hjælp ligesom du gjorde ved denne post.. Du er som sagt en fin fyr.. Om du skal ind eller ej synes jeg officerene skal styre..

Med det sagt.. Held og lykke med genansøgningen

/Ew
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

Forum Acolyte Kizza's Avatar

jeg vil lige til alkebars forsvar lade jer andre vide, at hans leave var meddelt til et par officers og Norm - så vi vidste det godt

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Kizza
    jeg vil lige til alkebars forsvar lade jer andre vide, at hans leave var meddelt til et par officers og Norm - så vi vidste det godt
    Godt at få på banen. Det sætter sagen lidt i et andet lys.
    Morris - 70 Hunter. Herbalism 375; Dragonscale Leatherworking 367
    Moriest - 66 Priest; Skinner; Alchemist
    Infuriated - 45 Warrior; Tailoring; Alchemy

Forum Nestling

som jeg har skrevet før og så er jeg meget ked af den måde jeg gik ud af SD på . og kan da godt forstå at folk ser sådan på det.. men skriver til jer for at blive tilgivet og i håb om at komme ind igen

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Morris
    Enig

Forum Warden Eworc's Avatar

Quote Originally Posted by Morris
    /agree
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Ok, burde nok have været postet så, men godt det kommer frem ihvertfald.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Warden

arghh denne post bliver tricky at skrive.

Hele ledelsen vidste godt at du gik - du talte personligt meget med mig og jeg ved du har haft det rigtig hårdt.

Hvad der skete vil jeg lade være med at komme ind på - det er for dig only at beslutte hvem der skal vide det - men til alle andre kan jeg sige at jeg i selv samme position meget vel havde kunne se mig selv gå fra guilden også.

Det er på ingen måde guilden Alkebar havde problemer med - men der var elementer og issues der gjorde at han skulle have luft.
    Håber I vil købe den her historie for mit ord - kan som sagt ikke sige detaler kan kun sige I could have done the same :?

Jeg er dog rigtig ked af du ikke fik postet bare en "Jeg bliver nødt til at gå - der er nogle ting jeg skal have ordnet" tråd på forum.

Den luft har du nu haft fået og vi taler allerede om dig i ledelsen og forsøger at finde ud af hvad og hvordan.
    Så denne post er ikke tiltænkt som en afgørelse om du skal ind eller ej - det er ment som en hjælpende hånd til dig Alkebar for at SD'erne kan få et indblik i hvorfor du gik.

Jeg ved du søgte et par andre steder hen men jeg ved også du kontaktede mig inden for 48 timer og sagde du havde fortrudt og du godt kunne se hvad jeg mente med da jeg sagde du skulle gå væk fra computeren i en lille uge's tid og så ikke koncentrere dig om guild og wow imens.

Jeg skriver så snart vi har fundet ud af noget.

Indtil da - så bare træk vejret og hyg med folk - du er altid velkommen på VT og selvom du ikke har GC at snakke i - så kan du komme i kontakt med os der

(Og lær så for fulen at finde rundt på vores forum... og lad ikke ordblindhed afskrække dig)

Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

ahh okay. havde fået den opfattelse at han bare var leavet uden grund og unden at sige et ord til nogle.. :P

Men altså Thimps up herfra! Håber snart vi kan se dig i Guilden igen. Men ja op til de højere magter..

Forum Acolyte

Der kan ske ting, situationer kan opstå hvor man ikke længere føler man kan være i en guild. Jeg har selv været der og forlod SD i en periode.

Jeg kom self tilbage og jeg er glad for, at du nu føler at du vil være her igen, for det betyder jo at du har haft et problem som ikke længere er et issue.

Det har været en roddet situation med et /gquit uden at vi andre har haft mulighed for at vide hvad pokker der er sket. Dog er ledelsen åbenbart informeret, og det sætter som sagt tingene i et helt andet perspektiv, hvad angår din genansøgning.

Jeg har altid synes godt om dig Alke, og jeg håber da, at du får lov til at komme tilbage - hvis du virkelig selv føler de problemer der har været er løst! I såfald har du mine thumbs up. Men en anden gang.. Well, til hver en tid.. Lad ikke din ordblindhed stoppe dig fra at deltage på forum og sætte ord på dine tanker. Der er sgu mange der vælter lidt over nogle ord engang imellem, men du kender jo SD. Vi hænger os ikke i den slags, og vi dømmer dig ikke på det grundlag.

Alle der har noget at sige herinde - såfremt det er fornuftigt - har ret til at udfolde sig skriftligt, uanset hvor godt man mestrer sine bogstaver!

Lod godt mærke til, at du havde forladt os, så det er rart at få en afklaring på, hvorfor vi intet har hørt til det.