Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 49 of 49

Thread: Alkebar søger ind igen !!!!

SD Medlem Forum Convert

Jeg Vil meget gerne have alkebar ind igen. jeg synes han er en kanon fyr.

Synes det er lidt nederen at se folk er lidt hårde over ikke at have set en goodbye post, jeg kan huske jeg ikke selv skrev en da jeg leavede. men fortalte det til officer og i guildchat..

Nu er jeg heller ikke den mest populære person .så det ville være nitten at skrive en post som ingen ville have replyed på =)

Men anyway jeg synes i skal give ham en chance.. han er det værd =)

Forum Trainee storm's Avatar

efter der er kommet mere på bane omkring at ledelsen vidste hva der foregik... er det forståeligt
    og ønsker alke velkommen hvis han skulle komme ind igen.. han er en fin fyr....

men som flere skriver så kunne det hele været undgået hvis det hele var grebet anderledes an..... men fok det videre i teksten sket er sket....

held og lykke med genansøgningen...

Tauren-Shaman lvl 70 - Miner/Skinner 40/0/21 (Solgt)

WAR - Stormen - Zealot - Rank 22. / Renown Rank 18

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Rame
    Der kan ske ting, situationer kan opstå hvor man ikke længere føler man kan være i en guild. Jeg har selv været der og forlod SD i en periode.

Jeg kom self tilbage og jeg er glad for, at du nu føler at du vil være her igen, for det betyder jo at du har haft et problem som ikke længere er et issue.

Det har været en roddet situation med et /gquit uden at vi andre har haft mulighed for at vide hvad pokker der er sket. Dog er ledelsen åbenbart informeret, og det sætter som sagt tingene i et helt andet perspektiv, hvad angår din genansøgning.

Jeg har altid synes godt om dig Alke, og jeg håber da, at du får lov til at komme tilbage - hvis du virkelig selv føler de problemer der har været er løst! I såfald har du mine thumbs up. Men en anden gang.. Well, til hver en tid.. Lad ikke din ordblindhed stoppe dig fra at deltage på forum og sætte ord på dine tanker. Der er sgu mange der vælter lidt over nogle ord engang imellem, men du kender jo SD. Vi hænger os ikke i den slags, og vi dømmer dig ikke på det grundlag.

Alle der har noget at sige herinde - såfremt det er fornuftigt - har ret til at udfolde sig skriftligt, uanset hvor godt man mestrer sine bogstaver!

Lod godt mærke til, at du havde forladt os, så det er rart at få en afklaring på, hvorfor vi intet har hørt til det.
    Rame du er så klog! Jeg er 100% enig.
    LOTRO:
    Juanin - Burglar
    Drillo - Captain

WoW:
    Mhord - Mage
    Drillo - Paladin

Alts:
    Zilla - Hunter
    Lichest - Warrior
    Hohling - Rogue

Alkebar er jo altid en stand-up fyr, har været med til at nedlægge BWL i den tid da det var en bitch og er altid frisk på at give en hjælpende hånd!

Jeg synes helt sikkert han skal ind igen, jeg har talt med ham ingame og forstår ham og vil da sige at man som regel lærer af sine fejl - det er jo så op til os andre members og mene om han skal have den permanente afstraffelse eller om det at være væk fra os i et stykke tid er afstraffelse nok, jeg stemmer på den sidste fordi han altid har vist sig at være en flink, hjælpsom og dedikeret spiller!

Thumbs up
    The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, "You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done."

Ingame: Phobic

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Enig med Feebik, jeg synes han skal ind igen.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

altid plads til en m8 som alke!
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Forum Disciple wh00's Avatar

syntes også han skal have chancen igen

//Liste

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jep det er trist Alke ikke selv lige skrev noget på forummet. Men han snakkede med flere i ledelsen inkl mig, så vi ved godt at han gik og hvorfor..

Jeg har også sagt at han gjorde en fejl, og hvis han lige tænkte lidt over det, og fik problemerne lidt på afstand, så skal det nok gå over.

Det er imo rart at Alke så kommer tilbag nu, der er kun gået en uges tid, og jeg ved hans undskyldning er ærlig og velment.. Han forlod aldrig SD fordi det var noget med SD eller andre guilds.. Bare noget personligt, som jeg godt kan forstå og sagtens tilgive.

Vi skal lige snakke kort internt, før vi afgør ansøgningen, så chill lidt imens.

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Nestling

det vil jeg gøre Woot .. bare tag jer den tid ...

Quote Originally Posted by wOOOOt
    Jep det er trist Alke ikke selv lige skrev noget på forummet. Men han snakkede med flere i ledelsen inkl mig, så vi ved godt at han gik og hvorfor..

Jeg har også sagt at han gjorde en fejl, og hvis han lige tænkte lidt over det, og fik problemerne lidt på afstand, så skal det nok gå over.

Det er imo rart at Alke så kommer tilbag nu, der er kun gået en uges tid, og jeg ved hans undskyldning er ærlig og velment.. Han forlod aldrig SD fordi det var noget med SD eller andre guilds.. Bare noget personligt, som jeg godt kan forstå og sagtens tilgive.

Vi skal lige snakke kort internt, før vi afgør ansøgningen, så chill lidt imens.

wOOOOt

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Som så mange andre synes jeg også Alkebar er en god og cool SD'er, og der for ser jeg ham gerne med SD tag igen.

Lidt trist historie alt det med han smutter uden afskedspost, men der synes jeg klart det opvejes af at han har talt med flere officerer om det istedet.

Så klart et ja herfra.
    Guildboss - Danish Legacy

SD Medlem Forum Adept

Efter at der er kommet mere info på bordet vil jeg nu hellere ikke mene der er noget i vejen for at han skulle komme ind igen.

Forum Recruit

Alke er en god dreng

Nogle gange er man i en sindstilstand som gør at man ikke nødvendigvis lige får gjort tingene som de skal og bør gøres.

Imo skal han have en invite igen.
    möz möz

Det bette Egern - Rødegern lvl 60 Undead Rogue http://www.ctprofiles.net/2042770
    Bølle - Boellemis lvl 60 Cow Shaman

Forum Trainee

Tag Alke tilbage
    Alke er den mest hjælpsomme person jeg har mødt!!!
    Jeg håber du kommer tilbage til os Alkebar....!!! :!:

/Stopcasting

Forum Convert Uhrsakar's Avatar

Gief alkebar, vi skal sku hav den mest uber shaman ind igen!!!!!
    Håber vi ser dig med SD tag igen, din player :P

SD Medlem Forum Senior

Fin fyr gief inv :-D
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Forum Acolyte Filur's Avatar

Default Re: Alkebar søger ind igen !!!!

Quote Originally Posted by alkebar
    Hej SD

Grundet dette var af personlige årsager som gjorde, at jeg ikke kunne magte at være member i SD.

Jeg er og forbliver altid SD - prøvede at finde andre guilds at joine men de er ikke det samme og håber på at kunne rejoine SD igen.

/Alkebar
    Altså, lad mig lige spørge... Du leavede pga. personlige årsager, men prøvede andre guilds i mellemtiden?? Hvorfor prøvede du at finde andre guilds/spille i andre guilds?

Har så absolut ikke haft problemer med dig IG, så derfra thumps up, men det med andre guilds er godt nok :Thumpdown: - imo.
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Forum Nestling

fordi det havde en med SD og gøre .. men det har jeg fundet ud af nu og at det var dumt bare og leave ... men som sagt så har jeg fundet ud af det .. og er meget ked af den måde det skete på

Quote Originally Posted by Filur
    Hej SD

Grundet dette var af personlige årsager som gjorde, at jeg ikke kunne magte at være member i SD.

Jeg er og forbliver altid SD - prøvede at finde andre guilds at joine men de er ikke det samme og håber på at kunne rejoine SD igen.

/Alkebar
    Altså, lad mig lige spørge... Du leavede pga. personlige årsager, men prøvede andre guilds i mellemtiden?? Hvorfor prøvede du at finde andre guilds/spille i andre guilds?

Har så absolut ikke haft problemer med dig IG, så derfra thumps up, men det med andre guilds er godt nok :Thumpdown: - imo.

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

Altså alle mennesker kan begå fejl og tage ved lærer af det.

Alca skal have en chance igen det fortjener han sgu!

Forum Warden Eworc's Avatar

Oven på det der er blevet postet vil jeg da også tilslutte mig de andre og sige at det ville være en fornøjelse at få alke tilbage :-D
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

Forum Acolyte Filur's Avatar

fordi det havde en med SD og gøre .. men det har jeg fundet ud af nu og at det var dumt bare og leave ... men som sagt så har jeg fundet ud af det .. og er meget ked af den måde det skete på

Quote Originally Posted by Filur
    Hej SD

/Alkebar

Forklaring nok til mig - thumps up herfra - håber at støde på dig IG!
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Jeg giver også thumbs up, mangler bare lige svar fra et par officere i vores interne ledelses tråd.

w
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

SD Medlem Forum Trainee

kan kun tilslutte mig han skal ind igen. alke er en super sød fyr.

alle kan gøre noget dumt uden at have tænkt det igennem, og man bør sku være et stort nok menneske til at forstå den slags.. mennesker gør fejl kan ikke undgås..

håber sku du kommer tilnage til os alke

Forum Recruit

Voter også Ja til han skal ind igen.

Alle laver fejl og tager nogle forhastede beslutninger....men sådan er livet

(men selvfølgelig ærgeligt at du ikke skrev bare en lille farvel post)
    EraseDK

Velkommen tilbage Alke

Kom ind og kom op i tempo igen.

Tråd afsluttet og Låst.

w