Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44

Thread: Infenity Leaver :(

Forum Nestling

Default Infenity Leaver :(

Kære alle SD'er..

Jeg er nu kommet til den beslutning at jeg vælger at leave.. det er mange grunde til og mange ved allerede dem.. så har snakket lidt rundt omkring og vælger at hoppe ind i Pantheon.. som sidste udvej for at raide.. for det er en af de ting jeg ik har lyst til med SD.. og nu er det hele gået helt i stå.. så nu prøver jeg det og hvis det heller ik går så stopper jeg helt tror jeg..
    Men hånden på hjertet jeg kommer til at savne mange af jer.. og jeg takker meget for denne tid jeg har været i SD.. det er jo snart blevet til et år.. det er bestemt også meget og sommerfesten glemmer jeg sq aldrig..

Stort kys og kram herfra :wink:
    /Inf
    Infenity lvl 60 -Druid-
    Chantel lvl 60 -Priest-

Forum Trainee Brambassen's Avatar

trist.. men GL i pantheon
    Wow:
    Brambassen 70 hunter, Inactive
    Brambassine 64 warrior, Inactive
    Bramm 65 paladin, Inactive
    Eq2:
    Gnavpot 70 Bruiser, Inactive
    Brambassen, 50 Berserker Inactive
    Aoc:
    Bram, 2x Ranger, active

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Øhhh - du har jo næsten ikke raidet med os ?

Men held og lykke i Pantheon.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Adept

fik aldrig snakket noget specielt med dig, men GL alligevel :wink:

Forum Trainee

take care

Forum Trainee storm's Avatar

ok .. GL HF

Tauren-Shaman lvl 70 - Miner/Skinner 40/0/21 (Solgt)

WAR - Stormen - Zealot - Rank 22. / Renown Rank 18

Forum Trainee

piv.. :cry:

Er meget ked af at du på det sidste har følt det sådan Rikke.. Har godt snakket med dig om det flere gange, men havde dog meget håbet på at du var blevet, andet er der jo ikke at sige til det..

Men du er jo frit stillet til at leave, og det er jo "kun" et spil, så det gælder da om at have det godt, i det guild man befinder sig i og er det ikke SD, så må kan det jo være du finder lidt af det i Pantheon.

Udover dette så ønsker jeg dig alt mulig held og lykke i Pantheon, hvor du da i hvert fald har lidt relationer :wink:.. det gør det dog ikke nemmere for mig at sige farvel, men vil da gøre det på god manér og vi ses vel forhåbentligt derude ingame og irl..

/hugs'n' kisses
    Kinslayer/ Simon

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Quote Originally Posted by HolgerDK
    Øhhh - du har jo næsten ikke raidet med os ?

Men held og lykke i Pantheon.
    Jeg må indrømme at jeg klør også mig selv lidt i hovedet her. Især fordi alle de meldinger jeg har hørt om Pantheon er at deres raids ikke kører specielt godt og stemningen omkring er helt i bund.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Disciple

Det er jeg da ked af at høre.
    Men lige en ting. Hvorfor har du ikke lyst til at raide med SD?
    Som RL vil jeg meget gerne vide det, da meget af et raid afhænger af Raid Leaderens måde at styre tingene på.
    Hvad var det der afskrækkede dig?

Jeg har godt hørt at Pantheon aktivt rekrutterede fra SD. Havde dog ikke regnet med det ville lykkes. Nu kender jeg dig ikke personligt, så det går mig ikke så meget på, og jeg vil da ønske dig GL i Pantheon. Du havde det åbentbart ikke godt i SD, og jeg håber din online experience bliver bedre i en anden guild. Nu har vi lige fået en warrior fra dem, så er det vel fair de får en druid fra os.

Men igen, hvad var der galt med SD og raids? Hvis det er noget jeg kan forbedre, vil jeg meget gerne høre det.

Ønsker dig alt godt.
    Mvh Fulnir
    Jeg var en dårlig Warlock..

Forum Warden

Default Re: Infenity Leaver :(

Quote Originally Posted by infenity
    Kære alle SD'er..

Jeg er nu kommet til den beslutning at jeg vælger at leave.. det er mange grunde til og mange ved allerede dem.. så har snakket lidt rundt omkring og vælger at hoppe ind i Pantheon.. som sidste udvej for at raide.. for det er en af de ting jeg ik har lyst til med SD.. og nu er det hele gået helt i stå.. så nu prøver jeg det og hvis det heller ik går så stopper jeg helt tror jeg..
    Men hånden på hjertet jeg kommer til at savne mange af jer.. og jeg takker meget for denne tid jeg har været i SD.. det er jo snart blevet til et år.. det er bestemt også meget og sommerfesten glemmer jeg sq aldrig..

Stort kys og kram herfra :wink:
    /Inf
    Held og lykke i Pant.

Forstår ikke hvorfor du ikke har fortalt os hvorfor du ikke ville raide med SD - men hvis du føler du skal til pant. så skal du gøre det.

GL derude.

Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Forum Adept Fever's Avatar

Hørte godt Pantheon sendte tells til druids her den anden dag.
    Håber ikke du leaver SD pga. en enkelt ubehagelighed med SD'ere på et raid, for af hvad jeg hører så er Pantheon ikke specielt flinke på det punkt.

Håber selvfølgelig jeg tager fejl, og du finder en guild du synes passer bedre til dig. :wave2:

Paladin of the Board Reyven's Avatar

OFFTOPIC

Quote Originally Posted by Fever
    Hørte godt Pantheon sendte tells til druids her den anden dag.
    Haha, gjorde de det? Klart et svaghedstegn hvis en guild føler sig tvunget til at opføre sig desperat. Min oprindelige vurdering af at Pantheon ville holde ca. 6 måneder er hermed nedjusteret til 4½-5 måned
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Apprentice

Held og lykke med din videre færden.

Men som RL, må jeg tilslutte mig Norm og Fulnir. Hvorfor sagde du ikke noget? :-(

Ærgerligt jeg aldrig så dig på mine raids.
    LOTRO:
    Juanin - Burglar
    Drillo - Captain

WoW:
    Mhord - Mage
    Drillo - Paladin

Alts:
    Zilla - Hunter
    Lichest - Warrior
    Hohling - Rogue

Forum Nestling

1: Jeg har fortalt flere person hvorfor jeg ik kan lide at raide med SD og synes ik jeg har lyst til at skrive det hele ned.. for jeg er meget følsom person på mange områder.. og der skete noget i starten der gjorde at lysten forsvandt helt.. og fik en snak om det og prøvede igen og der ik det helt i fuck.. og så blev det min beslutning så at jeg gider ik raide..
    2: Nu føler jeg i overfalder mig allesammen og det er super nedværdigende... og nu snakker jeg med hensyn til Pant... jeg har valgt Pant fordi min kæreste er officer der og jeg har flugt helt med fra Emp hvad der er sket.. og jeg har IKKE fået nogen tells fra nogen.. jeg ville joine med min Priest.. men det kom jeg fra fordi Era var Priest officer og ham har jeg det ik lige super med.. så snakkede med dem omkring min Druid og det var oki.. men nu er der så kommet ny Druid officer til.. så ham snakkede så med i stedet for og han sagde jeg bare kunne komme ind.. og nu vælger jeg HELT SLEV at joine Pant som jeg SELV kontaktede...!
    Infenity lvl 60 -Druid-
    Chantel lvl 60 -Priest-

Forum Apprentice

2: Nu føler jeg i overfalder mig allesammen og det er super nedværdigende...
    Vi spørger jo bare, fordi vi er overrasket og gerne vil vide, hvad det var vi gjorde forkert. En hjælp til os selv, om hvordan vi kan forbedre os som Raid Leaders. Men fair nok, I rest my case. Held og lykke i Pant.
    LOTRO:
    Juanin - Burglar
    Drillo - Captain

WoW:
    Mhord - Mage
    Drillo - Paladin

Alts:
    Zilla - Hunter
    Lichest - Warrior
    Hohling - Rogue

Forum Acolyte

1: Jeg har fortalt flere person hvorfor jeg ik kan lide at raide med SD og synes ik jeg har lyst til at skrive det hele ned.. for jeg er meget følsom person på mange områder.. og der skete noget i starten der gjorde at lysten forsvandt helt.. og fik en snak om det og prøvede igen og der ik det helt i fuck.. og så blev det min beslutning så at jeg gider ik raide..
    2: Nu føler jeg i overfalder mig allesammen og det er super nedværdigende... og nu snakker jeg med hensyn til Pant... jeg har valgt Pant fordi min kæreste er officer der og jeg har flugt helt med fra Emp hvad der er sket.. og jeg har IKKE fået nogen tells fra nogen.. jeg ville joine med min Priest.. men det kom jeg fra fordi Era var Priest officer og ham har jeg det ik lige super med.. så snakkede med dem omkring min Druid og det var oki.. men nu er der så kommet ny Druid officer til.. så ham snakkede så med i stedet for og han sagde jeg bare kunne komme ind.. og nu vælger jeg HELT SLEV at joine Pant som jeg SELV kontaktede...!
    jeg vil nok kalde dig over f0lsom hvis du mener de overfalder dig med deres posts.

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

Forum Convert Lunst's Avatar

Quote Originally Posted by Chrome
    jeg vil nok kalde dig over f0lsom hvis du mener de overfalder dig med deres posts.
    Ingen grund til at træde i det Chrome, hvilket jeg synes du lidt gør her

Held og lykke fremover Rikke.. Af og til skal der drastiske ting til, for at finde glæden igen.. Det virkede hvertfald for mig..

Håber du får det godt i din nye guild..

Laust

Forum Disciple

Ses unge dame. Har ikk haft meget at gøre med dig, men hey GL derude.
    Det der online gaming! Jeg giver det et halvt år! TOPS!
    --------------------------------------
    You can't write Slaughter without Laughter.

Forum Disciple

Var ikke min mening at træde på nogen. Som Zilla siger var jeg bare meget overrasket.
    Havde ingen anelse om du havde tætte forbindelser til Pantheon. Skrev bare hvad jeg gik ud fra. Det var jo ikke den mest informative post du skrev.

Men som Zilla vil jeg også reste min case. Jeg håber som sagt du finder gælden tilbage ved at komme i en ny guild.

Hygge
    Jeg var en dårlig Warlock..

Håber du finder det du søger Infenity, hils darkice
    The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, "You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done."

Ingame: Phobic

Forum Acolyte

Quote Originally Posted by Lunst
    Quote Originally Posted by Chrome
    Ingen grund til at træde i det Chrome, hvilket jeg synes du lidt gør her

Held og lykke fremover Rikke.. Af og til skal der drastiske ting til, for at finde glæden igen.. Det virkede hvertfald for mig..

Håber du får det godt i din nye guild..

Laust
    der blev spurgt fra raidleaders hvorfor hun ikke vil raide med SD det har de jo en interesse i at vide. derefter slaar inf over i super defensiv saa folk tror de skal undskylde deres interesse.

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

Forum Senior Fedania's Avatar

Held og lykke - trist at se en tøs forlade SD, vi er jo ikke så mange...

Til den der er overraskede over at Infenity ikke brød sig om at raide med jer kan jeg kun smile og ryste på hovedet. Helt ærligt - jeg er ikke engang med i WoW og jeg vidste det fra boards. Hun følte der blev talt ned til hende og at folk blev sure hvis hun spurgte en ekstra gang for at være sikker selvom hun var ny, nervøs og med dårligt gear (sådan kort sagt). Det er i hvert fald sådan jeg læste en af hendes posts i en tråd om tonen på raids :wink:

Som sagt Infenity: Held og lykke - det gælder om at finde den guild hvor man får det bedste ud af spillet. For nogle er det SD, for andre er det et andet sted. Håber du findet det sted der passer til dig 8)
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

Held og Lykke! Ked af at du holder i SD, men held og lykke derude. Håber stadig at snakke med dig en gang i mellem

SD Medlem Forum Senior

GL
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg er lidt skuffet.

Forstår godt du joiner din kæreste i Pant - Hils Darkice ;o)

Men jeg er skuffet over at du ikke har taget fat i ledelsen og snakket med os.. Det er nemt at misse en post på forum. Hvis det er noget så vigtigt som et medlems velbefindende, så er det sgu bare at hive fat i mig, Norm eller en af de andre og snakke om det.

For det lader til at ledelsen og RL's ikke fatter en fis af hvorfor..

Ked af du leaver på den måde her. Gør mig en tjeneste og PM mig nærmere om det, så vi måske kan undgå lignende situationer i fremtiden..

MVH
    og GL HF
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.