Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44

Thread: Infenity Leaver :(

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

hej Infinity... trist at se dig leave.
    Jeg ville ønkske du leavede fordi du har din kærreste i Pantheon, du havde fået et tilbud du ikke kunne sige nej til, eller en anden "god" grund

Meget sørgeligt hvis du leaver pga folk har været hårde ved dig, men jeg forstår dig desværre godt..
    Der har været en tendens til at folk har været unødigt hårde og råbt op om at man bare kunne læse instance walkthrougs og den slags (den slags information er rigtig gode, men der vil altid være spørgsmål sevom man har læst 100 gamnge hvordan en encounter er... Lerantoplaynice). og det har være skræmmede og urimeligt og desværre er der kommet flere af den slags udråb i løbet af de seneste par måneder.

håber under alle omstændigheder du får det godt i Pntheon... det jeg hører om dem er de har det sjovt.. (dog ikke SÅ sjovt som i SD) og de skal nok komme langt i raids

/knus Kartagg

Forum Nestling
    Infenity lvl 60 -Druid-
    Chantel lvl 60 -Priest-

Forum Apprentice Teos's Avatar

GL hf

Lige omkring den her, så har woot skrevet et rigtigt godt svar til dig, men har du prøvet noget af det? Og tror du det bliver bedre i pant hvis du ikke kan sortere ting fra under raids... Jeg er bange for at du brænder dig på den beslutning, men håber da klart at det kommer til at gå godt for dig.

MVH
    Teos
    /Teos

Forum Learner

Chantel.. Jeg vil skrive noget - og du skal ikke læse videre hvis du ikke har lyst til at få en spand vand i hovedet.

Jeg har prøvet at styre healing på et af de få raids jeg har haft dig med på..
    Der var en enkelt person der prikkede dig på skuldren og gjorde dig opmærksom på at du gjorde noget forkert.. Du brændte fuldstændig sammen, og jeg som styrede healing blev spammet af:
    1) Personen som havde givet dig et venskabeligt råd.. Og nu blev overfaldet af priest leaders og jeg ved fandme ikke hvad fra daværende DEVOTED eller lign..
    2) Din kæreste voldspammede mig.
    3) En enkelt mere Devoted Gut spammede mig.

Vi spiller ikke præcis og synkronisk som Devoted.. Og vi gør det som vi vil, og lige præcis i det tilfælde gjorde du en fejl og ham gutten gjorde det rigtige i at henvende sig til dig og bede dig om at gøre det rigtigt.
    - Det er ikke for at være efter dig han henvendte sig, men for at hjælpe dig lidt på vej.

Så jeg tog kontakt til dig.. og hvilket bare resulterede i at 1,2 & 3 gik amok igen og spammede mig. Samt jeg forsøgte at styre healing I et raid og styre samtalen med dig.

Jeg forsøgte på at sige.. "Fair nok, du føler dig stødt, og tag det nu ikke så tungt".

Men (advarsel - nu skyder jeg med skarpt) Du valgte i stedet og påtage dig offerrollen og sige "Åhh det er så synd for mig"..
    - NEJ.. Dame! Du gjorde det forkert.. og en forsøgte at hjælpe dig og du blev sur på ham og alverdens personer som INTET havde med raidet at gøre blandede sig I vores anliggender.

Så hør her Chantel - det bliver ikke bedre noget osm helst sted at smutte hen, med mindre din kæreste beskytter dig (ønsker man det?)..

Du må forstå at du ikke kan være venner med ALLE i hele verden, og at du ikke gør alting perfekt og at du vil modtage kritik I dit liv.. Der vil altid være kritik! Og Det er ikke altid lige fedt, men tag det til dig.

Og grunden til jeg skriver det her.. er fordi jeg læser så meget "Åhh det er synd for mig" når jeg gennemlæser den her profil.

NEJ!.. Tag ansvar.. ret ryggen.. Vi er hvad.. 200 mennesker i SD.. Ved gud, jeg er sikker på der er nogen der vil blive sure på mig når de læser det her..

Welcome to the real world.

Mvh.
    En ellers meget charmerende og gentleman agtig Dolph..
    Dolphy, Undead Priest - Holy in Spirit!

?Promise me you?ll never die.?
    ?You know I can?t promise that.?
    ?If you did that, I would make love to you right now.?
    ?I promise I?ll never die.?

http://www.youtube.com/watch?v=TPYO8...earch=security fuck hvor skummelt

GL inf.... altid surt at miste en SDbabe :cry:
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Quote Originally Posted by Dolphy
    Chantel.. Jeg vil skrive noget - og du skal ikke læse videre hvis du ikke har lyst til at få en spand vand i hovedet.

Der var en enkelt person der prikkede dig på skuldren og gjorde dig opmærksom på at du gjorde noget forkert.. Du brændte fuldstændig sammen, og jeg som styrede healing blev spammet af:
    1) Personen som havde givet dig et venskabeligt råd.. Og nu blev overfaldet af priest leaders og jeg ved fandme ikke hvad fra daværende DEVOTED eller lign..

Vi spiller ikke præcis og synkronisk som Devoted.. Og vi gør det som vi vil, og lige præcis i det tilfælde gjorde du en fejl og ham gutten gjorde det rigtige i at henvende sig til dig og bede dig om at gøre det rigtigt.
    - Det er ikke for at være efter dig han henvendte sig, men for at hjælpe dig lidt på vej.

Så jeg tog kontakt til dig.. og hvilket bare resulterede i at 1,2 & 3 gik amok igen og spammede mig. Samt jeg forsøgte at styre healing I et raid og styre samtalen med dig.

Jeg forsøgte på at sige.. "Fair nok, du føler dig stødt, og tag det nu ikke så tungt".

Men (advarsel - nu skyder jeg med skarpt) Du valgte i stedet og påtage dig offerrollen og sige "Åhh det er så synd for mig"..
    - NEJ.. Dame! Du gjorde det forkert.. og en forsøgte at hjælpe dig og du blev sur på ham og alverdens personer som INTET havde med raidet at gøre blandede sig I vores anliggender.

Så hør her Chantel - det bliver ikke bedre noget osm helst sted at smutte hen, med mindre din kæreste beskytter dig (ønsker man det?)..

Du må forstå at du ikke kan være venner med ALLE i hele verden, og at du ikke gør alting perfekt og at du vil modtage kritik I dit liv.. Der vil altid være kritik! Og Det er ikke altid lige fedt, men tag det til dig.

Og grunden til jeg skriver det her.. er fordi jeg læser så meget "Åhh det er synd for mig" når jeg gennemlæser den her profil.

NEJ!.. Tag ansvar.. ret ryggen.. Vi er hvad.. 200 mennesker i SD.. Ved gud, jeg er sikker på der er nogen der vil blive sure på mig når de læser det her..

Welcome to the real world.

Mvh.
    En ellers meget charmerende og gentleman agtig Dolph..
    /agree

Forum Adept

Oh the drama

<--- kaninen hedder i øvrigt Oolong, og kan sige kegle på 3 sprog.

Forum Acolyte

Held og lykke i Pant

Jeg kender dig ikke så godt, men håber da du får det bedste ud af det.

Jeg kan faktisk kun huske at din kæreste var sindsyg jaloux til meet and greet. Kenxo og jeg lavede faktisk lidt gas med ham og lod somom vi gik i i det rum som du sov i hos kizza. På 3 sek stod han i døren og spurgte hvad vi skulle. haha det gjorde han gang på gang. Vi var flabet, ved det Vi skiftede til at gøre det, vi er onde, men han var virkelig en høg over dig 8)

gl hf fremover
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Pas på dig selv og hils Dark!

Var sjovt til sommerfesten - På Rosies hvor I 2 sad overfor mig og vi fik snakket lidt...håber da du får det bedre der.

Er ked af du ikke har snakket mere med en af os officerer om hvorfor du ikke kan lide at raide med SD.

Kan da sagtens huske din post - men troede det var en gammel overstået sag.

Knus
    Lady
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Adept Fever's Avatar

Typisk dig Bassmuncher.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Held og lykke i Pantheon, håber du finder hvad du leder efter.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Fever
    Typisk dig Bassmuncher.
    /agree :twisted:

Men held og lykke ellers

Forum Acolyte

Hvis du bl.a leaver pga. den episode som Dolphy skriver om, så synes jeg du har truffet en dårlig beslutning, men fair nok.. Bestemmer du jo selv.. Det er bare ikke så smart at gå fra SD hvor en situation af den slags nemt kan løses via sund samtale. Hvad hvis du kommer på kant med nogen i Pant? Vil Dark så bare stille sig op og defende eller vil du føle at hele guilden hader dig og leave?

Forstår ikke hvorfor du ikke bliver i SD og tager kampen op.. Men gl med at undgå konfrontrationer i en guild som Pantheon med tvivlsom moral og sikkert ret lav tolerance members imellem.. Hvis du føler dig trådt på her, kan du meget hurtigt havne i en ubehagelig situation hos dem, imo.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Quote Originally Posted by Dolphy
    Hvis det her virkelig passer så har jeg virkelig ondt af dig, Infenity. For det kan ikke være nemt at gå gennem livet med en sådan overfølsomhed for kritik at du er nødt til at få andre til at gøre sådan noget istedet for selv at tage en fornuftig dialog med det guildmember der tog fat i dig eller med f.eks. en SD officer.

Du har muligvis ikke oplevet det så meget endnu, men ude i den virkelige verden vil der jævnligt opstå situationer hvor venner, kollegaer, chefen eller andre kommer til sige noget som du tager som en dyb personlig fornærmelse. Hvis ikke du lærer at håndterer det uden at brænde helt sammen, så har du et hårdt liv foran dig.

SD er en guild hvor tolerancen overfor man er ny på raids og laver lidt fejl er enormt stor i forhold til de fleste andre guilds. Muligvis kan din kæreste "beskytte" dig mod det i en vis grad i Pantheon, men det bliver på bekostning af hans egen integritet hvis han skal sidde og skælde folk ud når nogen har kritiseret dig for en fejl du virkelig har lavet. Det kommer nemlig helt sikkert til at ske i en guild der er så meget mere fokuseret på raids end SD er.

Jeg ønsker dig held og lykke i Pantheon, men endnu vigtigere ønsker jeg dig held og lykke med at få udviklet lidt tykkere hud så du kan lære at håndtere når andre kritiserer dig.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Disciple wh00's Avatar

Quote Originally Posted by Muncher

Jeg kan faktisk kun huske at din kæreste var sindsyg jaloux til meet and greet. Kenxo og jeg lavede faktisk lidt gas med ham og lod somom vi gik i i det rum som du sov i hos kizza. På 3 sek stod han i døren og spurgte hvad vi skulle. haha det gjorde han gang på gang. Vi var flabet, ved det Vi skiftede til at gøre det, vi er onde, men han var virkelig en høg over dig 8)
    rofl!

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Jeg vil nøjes med at sige held og lykke i Panth.

Trist at se dig smutte men vi ses jo nok ingame eller i lokalområdet
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

OMG! Vi bliver færre og færre kvinder i SD.

+10 DKP til alle kvinder på raids fremover!

@Infenity: Er altid trist når nogen forlader os fordi de føler sig forkert behandlet. Jeg kender intet til sagen og vil derfor holde min kæft omkring den og bare ønske at du finder hvad du søger hos Pantheon.
    LOTRO: Seen - Dwarf Minstrel
    DAOC (inactive): Ites - lvl 50 druid, Iset - lvl 49 mana eldritch
    WoW: Retired

Forum Nestling

Ik for noget men ville blive super glad hvis i gider stoppe denne tråd..
    Jeg er ikke enige i hvad i siger og jeg har snakket med Norm omkring den ting der skete i AQ20.. men helt ærlig jeg gider ik skrive mere for i misforstår mig når jeg skriver det.. og i har givet allerede mere kritik end nødvendigt med.. så Luk denne tråd..
    Hvis i gerne vil vide mere så synes jeg ik skal skrive ingame og tager snakke på vt om det.. der kan man bedre udtale sig...
    Infenity lvl 60 -Druid-
    Chantel lvl 60 -Priest-

Forum Warden

Quote Originally Posted by infenity
    Ik for noget men ville blive super glad hvis i gider stoppe denne tråd..
    Jeg er ikke enige i hvad i siger og jeg har snakket med Norm omkring den ting der skete i AQ20.. men helt ærlig jeg gider ik skrive mere for i misforstår mig når jeg skriver det.. og i har givet allerede mere kritik end nødvendigt med.. så Luk denne tråd..
    Hvis i gerne vil vide mere så synes jeg ik skal skrive ingame og tager snakke på vt om det.. der kan man bedre udtale sig...
    Jeg troede seriøst det var blevet bedre da jeg intet hørte af problemer siden - ked af du stadigvæk havde det skidt.

Er dog glad for du spiller sammen med kæresten og har fået lidt mod på spillet derovre - så håber som sagt du får det godt derovre

At der bliver stillet spørgsmål skyldes at vi ikke føler du har sagt noget negativt om dette så det kommer som et lyn fra en skyfri himmel - derfor er alle meget overrasket og så bliver der draget konklussioner mm.
    Jeg låser tråden efter ønske fra Infenity her.

Mvh
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec