Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: Nerull/Royce

Forum Acolyte Royce's Avatar

Default Nerull/Royce

Jep den er god nok. Jeg har været vidt omkring i min WoW career. Det har udvidet min horisont, givet mig nogle erfaringer, men mest af alt ændret mit syn på hvad der er vigtigt.

Jeg kunne ikke finde forummet for "Meget gamle medlemmer", så jeg benytter dette. Håber jeg har lavet indtryk på tilpas mange til stadigt at være et gammelt medlem for jer.

Jeg forlod SD i en tid med meget tumult. Jeg havde en væsentlig anden holdning om hvad vi skulle nå osv. Det var ikke de kønneste diskussioner vi havde :< Jeg ville som så mange andre spille mere "hardcore". Mit problem har længe været at det ikke kunne blive hardcore nok. Selv som priest officer i Devoted følte jeg mig omringet af slackers :<

På det seneste har jeg dog ændret mig som person, ikke kun IG men også irl. Jeg har fået styr på mine prioteter, kommet ind på et studie jeg elsker. Der mangler dog 1 ting. Vennerne. Det gik for alvor op for mig i byen med en del af sd banden for lidt over en uge siden Ikke at jeg ikke har tænkt på SD før det. Jeg har tjekket forum ca 5 gange dagligt lige siden jeg leavede. SD har et specielt sted i mit hjerte, det har jeg aldrig sluppet.

Min farvel post ligger i internt forum, men er ikke noget særligt.
    Jeg er ikke den store post skriver, men vil hellere end gerne svare på spg ingame

Jeg ønsker at søge ind som raiding member, men da det ikke er vigtigst for mig tager jeg osse imod en social invite
    Mit gear: http://ctprofiles.net/4224982
    SW:TOR Republic - Nejee (Jedi Shadow)

Jeg kender dig ikke super godt, men en ting ved jeg. Du en fin fætter at være i byen med, selvom du ikke kan finde rundt i Århus. Vejen til silde og røde føltes 10 gange længere når du er RL
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Hi Royce! Godt at se dig søge tilbage.. :wink:

Glæder mig til at raide med dig i BC.. <3

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

WEEEE - royce :-D

Fandme nice at se du søger ind igen.
    Royce har styr på sit lort og er en stand-up guy :-D

Eneste minus er at han i familie med Sgaj (den slacker) :P
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Quote Originally Posted by HolgerDK
    Eneste minus er at han i familie med Sgaj (den slacker) :P
    Sgaj != familie, men jeg har da "kendt" ham siden dag 1 næsten :>

Forum Disciple

Default Re: Nerull/Royce

Quote Originally Posted by Royceman
    <3 Carrot on a stick.

Jeg kender dig ikke personligt, da jeg kun joinede SD hvor du var på vej væk. Det lyder til du har forstået hvorfor SD er så fed en guild som den er. Det er ikke vores end-game progression der er vores styrke. Vi kommer hinanden ved i SD. ere end de fleste andre steder tror jeg. Vi mødes på må og få og hver gang er det federe end sidste gang.
    Jeg er åbent minded om at du søger ind igen. Jeg er dog meget neutral, da jeg ikke rigtig har et forhold til dig, udover jeg var hjemme og drikke lidt af dit sprut :wink:
    GL med ansøgningen.
    Jeg var en dårlig Warlock..

Nu var jeg slet ikke i SD dengang Royce var det, har dog mødt ham gennem ansi og siden da også gennem sgaj, og jeg synes helt klart han skal ind, der findes ikke det aspekt af wow han ikke kan - og så er han bare totalt fin, specielt søndag morgen omkring kl 6 når hans lillebror snorker og sausage sover på sofaen :P

Ind med ham!
    The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, "You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done."

Ingame: Phobic

Default Re: Nerull/Royce

Quote Originally Posted by Fulnir
    <3 Carrot on a stick.
    ups =) well har hand of justice til dem det interessere

SD Medlem Forum Adept

tjaa tjoo ved ikke helt med ham her. Har altid syntes han har haft næsen oppe i skyerne :wink: (btw ironi)

Du er en af de få jeg rent faktisk har mødt irl, syntes da du skal ind igen.

Jeg ved at du holdte rigtigt lang tid ud i SWG med at holde sammen på os rødder.
    Kan huske jeg altid havde den dybeste respekt for dig som GM, du var hård men retfærdig (god damn spelling??).

Men du har jo noget af et minus, du fik overtalt sgaj til at ansøge i SD (ironi igen).

Nå men held og lykke med genansøgningen :Thumpsup: til dig

Det er din Rouge der søger ind som raider ?
    Ikke at vi har en skid styr på hvad classes der skal bruges i BC - men bare for en ordens skyld.
    Og hvad med din priest ? er han parkeret eller ?

Jeg havde for lang tid siden fornøjelse af at være i Raid med Royceman
    det var da Bizzards havde fuck'et up span af world drager - de spanede vist 2-3 gange på samme dag. Det var et mere eller mindre random raid -hvor Rocye over tog leddelsen og fornåede at holde en super god stemning på tros af raidets mangelde evner til at lave resultater.
    Og den slags folk vil jeg meget gerne være i guild med.

Burger

Quote Originally Posted by bamzen
    Nu var jeg slet ikke i SD dengang Royce var det, har dog mødt ham gennem ansi og siden da også gennem sgaj, og jeg synes helt klart han skal ind, der findes ikke det aspekt af wow han ikke kan - og så er han bare totalt fin, specielt søndag morgen omkring kl 6 når hans lillebror snorker og sausage sover på sofaen :P

Ind med ham!
    Uhh jeg forudser en "boardkrig" på info fra royce og fisker så ^^

Kender dig ik - men hørt dit navn omtalt flere gange - kun i positive vendinger

//Q
    "Deliver me from this war
    It´s not for me it´s because of you
    Devil´s instant my eternity
    Obey to kill to save yourself"

10th. man down - Nightwish

"You're off the edge of the map, mate. Here there be monsters!"

Quote Originally Posted by Burger
    Det er din Rouge der søger ind som raider ?
    Ikke at vi har en skid styr på hvad classes der skal bruges i BC - men bare for en ordens skyld.
    Og hvad med din priest ? er han parkeret eller ?

Jeg havde for lang tid siden fornøjelse af at være i Raid med Royceman
    det var da Bizzards havde fuck'et up span af world drager - de spanede vist 2-3 gange på samme dag. Det var et mere eller mindre random raid -hvor Rocye over tog leddelsen og fornåede at holde en super god stemning på tros af raidets mangelde evner til at lave resultater.
    Og den slags folk vil jeg meget gerne være i guild med.

Burger
    Tak for ordene Ja det er min rogue jeg søger ind med. Jeg har solgt min priest, og han befinder sig på en anden server nu

Forum Trainee

Yeah - det var sku på tide Royce !

Kan huske jeg i min fuldskab råbte efter dig i byen forleden... "Royce - søger du snart ind i SD igen?"
    Og det gjorde du så :-D
    Har aldrig spillet med dig, men kun hørt godt om dig så :Thumpsup: fra mig

/Stopcasting

Forum Initiate

Gief
    I'm waiting to be impressed!

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Royce er en af de rigtig gamle, en der stod mig meget nær i SD.
    Royce fik min plads som GM i SWG dengang jeg forlod spillet, og han gjorde det framragende for SD, for sammenholdet, for guilden og for medlemmerne.

Royce var GM og Officer, og tjente SD's ledelse godt i den tid han var med os. Du var en af de få, meget få, som jeg havde 120% tillid til, og når jeg var væk, så havde jeg ro i sindet, fordi Royceman var der. Sådan en tillid får man ikke kun efter et par måneders tro tjeneste.

Og så forlod du SD.
    Du var nok den sidste jeg havde forventet at miste.
    Din afsked gjorde mere ondt end alle de andre tilsammen som smuttede dengang SD havde "turbolente tider". For ud over at miste en god spiller, et gammelt medlem og en officer, så var det farvel til en jeg så som ven i SD. Det gjorde sgu nas på flere niveauer, for selvom jeg godt vidste du havde lyst til mere, så troede jeg du ville hænge i pga SD.

Jeg bebreder dig egentlig ikke at du gik, det var jo fair nok, og du har jo bevist din hardcore kompetance i alle de førende HC guilds på RC, så SD i WOW havde ikke nok at tilbyde dig.

Men forrige weekend mødtes vi i byen i århus, jeg var patte stiv, og selvom jeg ikke husker alt hvad vi snakkede om, så ved jeg at jeg var en stiv bitch der gav dig "a hard time" med et blandet budskab om at jeg savnede dig i SD, og du skulle på en eller anden måde ha dårlig samvittighed over du forlod os. Yeah i was drunk and stupid.. Beer in = brains out! Du har fået en undskyldning i PM's siden, den er afklaret, men jeg skriver det her for at forklare at selvom jeg var langt fra tilfreds med at miste dig dengang i SD, så er der no hard feelings at all.

Og ved nærmere eftertanke, så lærte det mig en værdifuld lektie.. SD er en hobby, MMO's er spil, og selv den man tror er mest loyal i sin guild, kan/skal/vil på et eller andet tidspunkt videre, enten i spillene eller sit liv. Så det var lige et sundt wake-up call, og idag ved jeg altid at selv de nærmeste venner og officerer, de mest loyale spillere i SD, der kommer en dag hvor de siger farvel. Så kan man altid håbe på at real life relationen så har udviklet sig til et venskab udover spillet og guilden.

Mens du så har været væk, så har SD udviklet sig både raidmæssigt og socialt. Antallet af "roycemen" som jeg stoler 120% er kraftigt udvidet, vi har nogle super officerer, classleaders, og alt alt for mange cool medlemmer som har taget SD ånden til sig, og IRL venskaber spreder sig sig ringe i vandet.

Anyway, det er ikke alle der får en WB hilsen som den her, men der er bare nogen i SD's historie som gør sig fortjent til et stort "velkommen hjem" uanset class osv.

Men der er dog nogle ting du lige skal tænke over INDEN du får dit SD tag tilbage.
    - Vi har vist pænt fyldt på Rogue siden. Så der er ingen raid garanti i starten, vi skubber ikke en aktiv loyal raiding rogue ud så du kan få en plads.. Du skal være indstillet på reservepladser indtil BC, hvor hele vores raid system får en omvæltning.
    - SD er stadig SD. Vores raids kører bedre, men vi er stadig casual!!! Der er stadig slacking, fejl og noobs. Men vores RL's er bedre, og der ER kommet mere diciplin og respekt for planlægningen!

Så er du indstillet på at SD ikke ligger i overhalingsbanen? Er du indstillet på at Alle i SD er lige, at alle spiller med alle, at vi nogen gange har nybegyndere med på raids som skal læres op - osv osv..

Og så et sidste spørgsmål..
    Er du kommet tilbage for at blive? :wink:

Hvis du er cool med at SD er SD, så er jeg fanme glad for at se dig tilbage gamle jas! /hug

mvh
    wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Den er helt i vinkel W =) Som beskrevet så er jeg slet ikke ude efter decideret raiding. Raiding er blot en fælles ting at samles om. Hvis blot jeg kan komme med en gang imellem er det fint for mig. Garenteret det osse passer fruen bedst jeg ikke er core raider :>

Selvfølgelig er jeg kommet for at blive. Havde jeg andre intentioner ville jeg ikke have ansøgt. Målet er irl events, venner osv. Raids er blot en måde at bruge tid med jer Ikke at jeg har tænkt mig at slack bliver jeg taget med.

SD Medlem Forum Senior

Kan godt huske dig fra starten af WoW synes altid du var en fin og hjælsom gut også efter du forlod SD. Vil da helt sikkert give :Thumpsup:

Tja og må da sige dit gear og skills kan man jo heller ikke sige noget imod ,)
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Quote Originally Posted by Royceman
    Garenteret det osse passer fruen bedst jeg ikke er core raider :>
    Hehe, kender hun min kæreste?

Lyder som om du vil komme til at passe fint ind i SD (igen) :wink:

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Hej Royce - WB IMO!

Som en af de mere carebear og Casual-Officer i SD - var du og jeg allerede dengang vidt forskellig af opfattelse om hvor SD skulle gå hen...

Men det lyder til du er blevet klogere - og gærne vil ind i vores sociale og dejlige guild - hvor vi lige PT planlægger den næste julefrokost :twisted:

Vil glæde mig at se dig i SD igen - men lige et spørgsmål: Har du planer om godt at ville være RL/Officer med tiden i TBC?

Knus
    Lady
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Quote Originally Posted by Ladydie4
    Hej Royce - WB IMO!

Som en af de mere carebear og Casual-Officer i SD - var du og jeg allerede dengang vidt forskellig af opfattelse om hvor SD skulle gå hen...

Men det lyder til du er blevet klogere - og gærne vil ind i vores sociale og dejlige guild - hvor vi lige PT planlægger den næste julefrokost :twisted:

Vil glæde mig at se dig i SD igen - men lige et spørgsmål: Har du planer om godt at ville være RL/Officer med tiden i TBC?

Knus
    Lady
    Tak skal du have. Jeg har ingen planer om at skulle være officer igen =)Men tager tingene som de kommer

Forum Trainee

LET HIM IN !!!

Kan kun sige godt om royce, han er en kanon spiller, har været med over stort set det hele og kan sq finde ud af at spille. Han har altid været hjælpsom hvis der har været noget, lad det være småting som at hjælpe med at transfer item´s eller forklare nye encounter´s.

Og minsandten om manden ikke stilte de første 10 flasker sprut på bordet, da vi godt stive i forvejen, kom hjem i hans lejlighed. Det er sq bonus point imin bog ^^

en varm velkomst tilbage herfra

PS: Mit twill gear owner dit

PPS: du og jeg har en aftale med et sæt terninger og en flaske vodka :twisted:

Marquis of the Board Barahir's Avatar

YES!!!!

Happy happy joy joy :-D

du har altid været velkommen tilbage i mine øjne

og må lige rette W, det var mig der var GM i SWG efter du stoppede.
    Og jeg overgav det til Royceman, da jeg holdte en pause.

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

heh hey Royce long time og alt det der, spiller ikke selv for tiden men ville da lige smide en lille hilsen.

Så mangler vi bare Thalanoth søger ind igen heh

Hej Pølse, Kebra & Barahir. Uhh SWG reunion? Men hvis Thalanoth kigger forbi bør vi da lige ringe til Jirin osse
    Rart at hører fra jer igen =) Er der snart irl event?

SD Medlem Forum Adept

Hej Lars, fuck hvor er jeg glad lige nu :-D

Hvis ikke det var for dig var jeg ikke begyndt at spille WoW, var jeg aldrig kommet ind i SD, måtte jo se hvad det var du snakkede så begejstret om hele tiden :wink:

Eneste jeg har følt at jeg manglede, var at spille i samme guild som dig da du ikke længere var i SD da jeg blev budt velkommen. Håber jeg får chancen nu