Results 1 to 21 of 21

Thread: Roqos ansøger om optagelse i SD

Forum Trainee

Default Roqos ansøger om optagelse i SD

Hej mit navn er Jakob og jeg er 19 år. Jeg er i sommers blevet færdig med min studentereksamen, og bor nu på Tenerife i Spanien. Min dag går med arbejde, træning og så selvfølgelig massere af WoW. :-D

Jeg har før været medlem af "Order of the Dawn" & "Danish Elite", SD-members der tidligere har været medlem af disse Guilds vil måske derfor bedre kende mig som "Dreameraser" (60 Rogue), som var min gamle mainchar's navn.

Da "DE" i sin tid mergede med "SD"var min internetforbindelse gået i stykker, og da jeg fik den op at kører igen var søgeperioden for "DE"-medlemmer overstået, og jeg tog derfor en lille pause fra WoW, da jeg skal være ærlig og sige at jeg var blevet træt af at spille på min rogue.

Da jeg genoptog WoW, begyndte jeg derfor at spille på min warrio, og jeg har nu været lvl 60 med ham i nogle måneder, og jeg vil virkelig gerne snart begynde på nogle af de større raids. Jeg har derfor selvfølgelig læst, og acceptere, både regler og CoC.
    Selvfølgelig har jeg ambitioner om at raide med i de store instances (har klaret alle pre-q's), men det er i høj grad også pga. det sociale at jeg søger ind i SD, da jeg kender, ihvertfald nogle af, SD's medlemmer fra de tidlige dage af "OOTD" og fra "DE", og jeg har altid en super fed oplevelse når jeg løber i instances med disse folk (eller chatter med dem ingame :-D ).

Min main er som sagt en warrior, som pt er pvp specced 31/20, men som jeg er yderst villig til at respecce, hvis der bliver brug for det.
    Jeg har brugt en del af min tid på PvP, og er derfor rank 9, samt exalted med både AV & AB. Men mit tanker Gear er præget af UBRS loot + Q-items.

Som sagt bor jeg i Spanien, og jeg skal endnu en gang være ærlig og sige at internetforbindelsen, hernede fra, nogle gange er ret underlig :?, men computeren jeg spiller fra er der absolut intet i vejen med :-D .

Jeg har godt lagt mærke til at i absolut ikke har brug for nogle class's, og er indforstået med at der nok vil være en del ventetid før jeg kan komme på trial, men jeg håber selvfølgelig inderligt at i kan bruge mig :-D!

I må endelig spørge, hvis der er noget i vil have afklaret (her eller ingame).

Med venlig Hilsen

Roqos (Jakob :-D)

Forum Warden

Tak for din ansøgning Roqos.

Jeg har læst den et par gange - alt i alt lyder det jo rigtig fornuftigt - men hvad er gear niveauet?

Link gerne en profil til dit gear - og få nogle kommentare fra SD'er som du løber med.

Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Forum Trainee

Hej igen :-D

Her er et link til det gear jeg bruger når jeg Tanker: http://ctprofiles.net/4316978

Som PvP/Dps, bruger jeg Lionheart Helmet, Defiler's Plate Spaulders, Legionnaire's plate Hauberk, The Unstoppable force, Defiler's plate girdle & Band of the penitent, hvis det bliver nødvendigt kan jeg også uploade en profil med dette gear.

Derudover har jeg næsten lige erhvervet mig "Codex of Defence" i DM-Nord, så der mangler jeg bare at lave turn-in for at få fingrene i Royal Seal of Eldre'Thalas.

Mvh

Jakob

Forum Convert psykes's Avatar

Jeg ved ikke om det er mig der fatter hat af warrior gear..

Men hvis du er exhalted med AV og AB, så forstår jeg ikke helt dit tankgear.

Hvorfor ikke lobotomizer og The immovable object?
    Furyhorn 70 Tauren Warrior *Storm Herald motherfucker*
    Bloodfury 70 Bloodelf Mage *10/48/3* FIRE
    Psykes 70 UD Rogue

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

Default ....

nu ved jeg ik om det er bevidst, men kanske han er mace spec og desuden har jeg fået afvide items med reduce armor on hit effect har en xtra treath effekt, men det er jeg ik 100 på!
    Men det er lidt ligsom fiery weapon proc som også laver lidt agro og det hele adder vel op?

Og måske er jeg komplet idiot men hvem ved
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor

Forum Warden

Gear er medium pre-ZG/AQ20/MC, ikke ringe men der er en del huller her og der.

Kan jeg få en profil af dit DPS gear istedet?

Mvh.
    Norm

SD Medlem Forum Adept

Nu kan jeg se Norm er godt igang Men som Classleader vil jeg da også gerne lige se nærmere på dit gear, og nok især DPS som Norm også efterlyser :wink:

Forum Trainee

Jo selvfølgelig. Har opdateret profilen, så nu skulle den gerne vise mit Dps gear: http://ctprofiles.net/4316978

I PvP plejer jeg dog at skifte "Drakefire Amulet" ud med "Woven Ivy Necklace", stats: 6 str. 9 agi. 10 sta.
    Og så skifter jeg også "Band of flesh" med "Band of the penitent", stats: +1% crit-change.

Og så vil jeg lige tilføje at jeg synes det er super fedt så hurtig response der er herinde! :-D

Mvh
    Jakob

Forum Warden

Kan ikke forstå du har Drakefire Amulet på konstant.. Behold hellere Woven Ivy Necklace på pga. agi = crit og Str = atp.

Kan se du mangler gear fra ZG - AQ20'ish men vil lade Sgaj lege gear guide for dig.

Jeg følger tråden nøje de næste par dage.

Se at få signed dig op på vores raid side:
    http://sdmmo.dk/pve

Mvh.
    Norm

Forum Trainee

Ok, så har jeg signet op på jeres raid side, mangler bare at blive godkendt af admin.

Glæder mig til at løbe sammen med nogen af jer!

Mvh.
    Jakob

SD Medlem Forum Adept

Hiv lige fat i mig ingame engang. Jeg er enten på Sgaj eller Sgajlock og vil være på det meste af imorgen

Forum Initiate

Hej Dreameraser

Rart at se dit navn igen

Kan kun huske gode ting da Dreameraser var med i OOTD og har været glad for at få chancen til at lære dette individ at kende

Held og lykke med din ansøgning champ
    With great power, comes Great responsebility

Forum Trainee

Mange tak Kisser og i lige måde :-D Det var squ tider den gang man løb rundt i feralas og grindede xp for a blive lvl 60 for første gang.. :-D

Hey dreamraser

godt at se dig her igen, kan kun huske gode ting om dig i DE så håber på at se dig med et SD tag over hovdet

Venlig hilsen Moonform - Tidligere De officer

Forum Trainee

Hey alle sammen.

Ville bare lige sige tak for en fantastisk aften i MC (mit virging run :wink: )... Det var hele vejen igennem en super positiv oplevelse for mig, med rigtig god guidense hele vejen igennem! Så alt i alt håber jeg og glæder mig helt utroligt meget til næste gang jeg får lov til at komme med på et raid... :-D

Mvh
    Roqos

ps. tak for ordene Moon :-D

Forum Warden

Hey Roqos.

Jeg vil erkende jeg ikke holdte øje med dps meteret, men jeg kan konstatere du holdt dig selv i live stort set hele vejen, og gjorde din del af opgaverne flot.

Taget i betragtning af at det var første gang i MC, så var det sku flot klaret ikke at lave nogle fejl overhovedet.

Flot spillet 8)

Du mangler lige 2 store runs til hvor jeg kan bedømme dig i.
    Mvh.
    Norm

Forum Trainee

Hey allesammen.. :-D

Ville bare lige sige tak for en fed oplevelse i ZG her til aften...

Glæder mig til næste run :twisted:

Mvh
    Roqos

Forum Trainee

Hey igen..

Har lige fundet ud at vores internetforbindelse hernede i Spanien kommer til at være offline fra den 28 nov. - den 5. dec.
    I den periode har jeg derfor ikke mulighed for at være online i WoW
    Men men men, fra den 5. dec. er jeg atter frisk, frejdig og til rådighed for SD :-D

Glæder mig til MC i aften, står klar i Kargath med pots og bandages :twisted:

Mvh
    Roqos

Forum Trainee

Hey igen Norm og alle SD'ere

Ville bare endnu en gang sige tak for i aften med MC og tilhørende (første) Onyxia kill! :-D (+første tier 1 & tier 2 loot :twisted: )
    Nu har jeg været med på nogle raids med SD, og jeg vil bare sige at jeg synes det er vildt fedt så professionelt det kører, med fremragende raidledere og assist til at sætte de urutinerede ind i tingene. Det skal i squ have ros for!!!

Jeg håber virkelig at jeg bilver en del af dette!!!! :-D

Mvh
    Roqos :twisted:

Forum Warden

Igen - flot spillet fra din side.

Jeg har set dig spille og jeg har hørt dig på VT samt fulgt med i hvordan du begår dig i class channel.

Trial membership er klart til dig når du er klar til det - du har lige en periode uden net fra snart til den 5 dec, så det bliver der selvfølgelig taget hensyn til i din vurdering.

Du vil nu også opleve at blive sat til betydelig flere ting på raids og få meget mere høvl af vores Classleader når du løber rundt løber rundt uden gear på 8)

Velkommen til SD.

Norm

Forum Warden

PS:
    Få fat i en ingame officer og få invite til guilden.

Når du får det - så hav følgende parat.

1- Dine tradeskills og værdier / subclass. (engineering, Mining osv)

2- Informer om dit boardnavn er Dreameraser

3- Mind ham/hende om du skal forfremmes til Trial member hvis du får fat i Norm ops: