Results 1 to 15 of 15

Thread: Niveau p Raid ansgere til SD i WOW

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Default Niveau p Raid ansgere til SD i WOW

SD raider p 3 niveauer..

Hardcore i End game.
    Det er med fuld pot forbrug, timers wiping i trning p nye bosser, men ogs det bedste loot vi er net frem til.
    Det er pt. Cthun i AQ40 og Startbosserne i Naxx.
    Ansgerkrav: Erfaren raider, Naxx adgang, t1+ og bedre gear, motivation, tlmodighed og rd til at bruge pots i flng. Du skal kunne raide 3-5 gange om ugen kl 18-23. Du skal ha erfaring fra hele BWL.

Semicore i Endgame/store instances.
    Det er med serist pot forbrug, vi slacker ikke. Det er farming af godt T1+T2 gear. Det er MC, BWL, AQ20, ZG og Onyxia.
    Ansgningskrav Bedste blue/Min 3-5 epics/T0-delvisT1 st.. MC, Ony og BWL adgang. Raid erfaring foretrukket til alle encounters. Du er seris og tlmodig. Vi raider for at geare folk op til vores Hardcore Endgame. I er enten kommende harcore raiders eller til vores reserve. Du skal kunne raide 2-4 gange om ugen. Det er ogs her hardcore alts spiller.

Casual raids.
    Her blander SD bde hardcore og casual raiders. Det er raids med 2 forml, hygge og indsamling af dele som nogen needer i 5-10-15 mands instances. Vi tager ogs nogle ZG og AQ20 runs med blandede hold.
    Det forventes at man har fornuftigt gear, en seris indstiling, og er villig til at nappe nogle pots for at yde lidt ekstra for holdet.

SD er der hvor vi er ved at vre frdige med MC. Vi kan ikke blive ved med at lave raids for at geare alts op, og newbie ansgere med grnt gear, dem anbefaler vi at de finder en ZG-MC guild. Er man hardcore spiller med grnt gear, s kan man sagtens indhente os.. SD krer ikke gte hardcore, vi hygger os nemlig altid, og p hardcore og semicore raids, kan vi sagtens tage reserver ind som er knap s erfarne..

Men vi er der hvor ansgere som leder efter en guild der skal geare dem op fra bunden, de br lede et andet sted.

TBC ekspansion nrmer sig ogs.. Nr den udkommer s forventer vi at MC, BWL, ZG, AQ20 og Onyxia slutter som faste guildraids.. Vi vil stadig kre dem, men det bliver p random, casual, blandet hygge basis.. Vi vil nok se hold p 5-10 mand farme ZG for trinket eller enchant, og 10-15 mand tage BWL og MC for sjov og money farm.

I TBC Vil SD Kre Naxx og de nye instances. Og rekruttering vil blive lbende blive skrpet til at rekruttere lvl 61-70 med godt gear.

wOOOOt
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Forum Recruit

Nr nu I krver 3-5 epics for at joine flokken og I har sluget alt hvad I kunne fra MC, er det s sdan at I kunne finde p at slge ud af banken til ansgere? Det kunne gre det vsentligt nemmere for folk som mig der ikke har tnkt sig at "udnytte" en anden guild for at kunne joine SD.

De f epics fra MC som er BOE, dem needer vi ofte selv, til de alts der deltager. Jeg tvivler p at vi har nogle liggende i banken, men jeg har ikke tjekket i noget tid. Ladydie er vores bankbestyrer..

Jeg har ikke noget problem med at banken slger ud, hvis tingene har ligget i over 14 dage, uden nogen har nsket at f dem. Jeg undersger lige og beder Lady melde tilbage.

wOOOOt
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Quote Originally Posted by Garfi
    Nr nu I krver 3-5 epics for at joine flokken og I har sluget alt hvad I kunne fra MC, er det s sdan at I kunne finde p at slge ud af banken til ansgere? Det kunne gre det vsentligt nemmere for folk som mig der ikke har tnkt sig at "udnytte" en anden guild for at kunne joine SD.
    Garfi, du er sgu da gammel SD'er, s du kan jo sge ind p helt andre vilkr end ukendte ansgere.

Men jeg m indrmme at jeg er selv lidt modstander af en politik der nrmest tvinger folk til at "udnytte" en anden guild som trinbrdt for at komme i betragtning til SD. Vi har jo selv oplevet at det ikke er srligt rart at vre den guild der bliver udnyttet p den mde.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Disciple

Quote Originally Posted by Reyven
    Men jeg m indrmme at jeg er selv lidt modstander af en politik der nrmest tvinger folk til at "udnytte" en anden guild som trinbrdt for at komme i betragtning til SD. Vi har jo selv oplevet at det ikke er srligt rart at vre den guild der bliver udnyttet p den mde.
    nu er der andre mder at f epics p en fra andre guilds. Der er BG rewards, honor rewards, BOE tier1 p AH, random epics og craftede epics.
    Orla, Warrior Priest

Quote Originally Posted by Reyven
    Quote Originally Posted by Garfi
    Garfi, du er sgu da gammel SD'er, s du kan jo sge ind p helt andre vilkr end ukendte ansgere.

Det er heller ikke noget vi opfordrer til.

Det er ogs kun til raid ansgere vi stiller disse forventninger.

w

Quote Originally Posted by wOOOOt
    De f epics fra MC som er BOE, dem needer vi ofte selv, til de alts der deltager. Jeg tvivler p at vi har nogle liggende i banken, men jeg har ikke tjekket i noget tid. Ladydie er vores bankbestyrer..

Jeg har ikke noget problem med at banken slger ud, hvis tingene har ligget i over 14 dage, uden nogen har nsket at f dem. Jeg undersger lige og beder Lady melde tilbage.

wOOOOt
    Lige en opflgning.. Nej, vores bank flyder ikke med herrelse epics fra MC.. De er stadig needet af vores alts og casuals..

w

Forum Disciple Stlkaninen's Avatar

Default Re: Niveau p Raid ansgere til SD i WOW

Quote Originally Posted by wOOOOt
    10-15 mand tage BWL og MC for sjov og money farm.
    hmmm svidt jeg har forstet s vil 40 mands instance bosserne ges i level s de altid er et par levels over level p hjeste level raider i en instance... ikke sikker p det er sdan... men har hrt rygter.
    i s tilflde skal de 10-15 spillere vre grov-hrde

Forum Disciple

Quote Originally Posted by Kartagg The Warrior
    hmmm svidt jeg har forstet s vil 40 mands instance bosserne ges i level s de altid er et par levels over level p hjeste level raider i en instance... ikke sikker p det er sdan... men har hrt rygter.
    tror du blander det sammen med hard mode instances der kommer i expansion. Der nr du gr ind i et 5-mands instance kan du vlge hard mode og der efter for du et instance der passer til lvl70. Dette system kommer kun p 5-mands instances i expansion som det ser ud nu.
    Orla, Warrior Priest

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Nej, Blizzard har udtalt at de mener 15 lvl 70'ere med noget lvl 70 gear kan tage ragnaros.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Disciple

Quote Originally Posted by Orla
    Quote Originally Posted by Kartagg The Warrior
    tror du blander det sammen med hard mode instances der kommer i expansion. Der nr du gr ind i et 5-mands instance kan du vlge hard mode og der efter for du et instance der passer til lvl70. Dette system kommer kun p 5-mands instances i expansion som det ser ud nu.
    Der er vist omkring 3 niveauer i hver instance, s det kan tilpasses gruppen. Og det bliver kun de nye instances der kommer til at fungerer. Gamle instances forbliver som de er.
    Det der online gaming! Jeg giver det et halvt r! TOPS!
    --------------------------------------
    You can't write Slaughter without Laughter.

Forum Acolyte

Quote Originally Posted by HolgerDK
    Nej, Blizzard har udtalt at de mener 15 lvl 70'ere med noget lvl 70 gear kan tage ragnaros.
    Hele MC er sku da allerede nu blevet clearet af 13 personer (hvor de skiftede ind og ud med classes needed) 15 med samme hold hele vejen mener jeg det er, at det s tog dem 9 timer plus er en anden sag.

Forum Adept

Hvis folk ebayer deres guld (eller er KEKEKE) kan de os bare hive fat i Bigork eller mig, vi tar randoms med til MC og BWL for at betale vores pots til naxx.. Men regn med ca 1.5-2.5k guld brugt hvis i skal geares ordentligt.

(Hvis det her indlg er over stregen s slet det bare asap, men det er ihvertfald en mde at f gear p uden at skulle "udnytte" en anden guild, eller lave skod pvp som alligevel er ubrugeligt ved TBC)
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg ser ikke noget galt med den post.
    Der er mange mder at komme til gear p. Du nvner en af dem man kan benytte flere steder.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Quote Originally Posted by recluce
    Quote Originally Posted by HolgerDK
    Hele MC er sku da allerede nu blevet clearet af 13 personer (hvor de skiftede ind og ud med classes needed) 15 med samme hold hele vejen mener jeg det er, at det s tog dem 9 timer plus er en anden sag.
    Jeg gad godt hvordan de fik DPS nok til Raggy med kun 13 mand. Det har jeg svrt ved at forestille mig uanset hvor ubah de har vret.
    Guildboss - Danish Legacy