Results 1 to 25 of 25

Thread: Skiz...With improved special effects of doom

SD Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

Default Skiz...With improved special effects of doom

...jeg er ikke helt sikker paa hvad jeg skal skrive eller hvor meget jeg skal inkludere ><
    saa til dem som syntes der er for meget, det kommer til at blive sjovt spark f0dderne tilbage og slap af.(eller hop ned til der hvor der staar det her er mig fordi pt tror jeg bare det naeste bliver varm luft fordi det er det jeg er bedst til)
    Eller okay jeg ville have skrevet noget omkring hvorfor det var jeg quittede, men jeg syntes faktisk ikke det er relevant, jeg f0ler ikke selv at jeg skylder nogen undskyldning eller forklaring til nogen.(til dem der ikke ved det spillede jeg daoc med SD i godt 1 aar tror jeg) og jeg syntes jeg hjalp de fleste i SD daoc hvis de spurgte mig ogsaa efter jeg var skiftet guild.(der er graenser paa alt self ^^)
    Grunden til at jeg vil ind igen er dem som jeg spillede daoc sammen med..jeg brugte det der ligner 3-4 maander paa at komme hjem fra skole og saa i rvr med dem fra SD

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive mig selv til alle jer som ikke kender mig...(det er nu jer der sprang alt det pjat over skal begynde at laese igen!!!!, hvis i altsaa overhovedet gider at laese alt det lorte jeg kan fyre af ><
    Jeg hedder morten og ved ikke helt hvor gammel jeg er...tror nok det staar ude i min profil...men ellers er jeg fra '82...
    jeg pr0ver at laese datalogi paa ku...men fordi jeg koger rundt osv pr0ver reglerne hele tiden at faa slagtet mine fors0g at komme ind igen(laese pt aabent uni(nogen datalogi fag ish )
    Jeg ved godt jeg burde skrive alle de goe ting ved mig selv...men da jeg aldrig har vaeret go til at se saadan nogle ting og fordi jeg hader det der formelle pjat saadan en ans0gning her er (ja okay lidt arogant..jeg hader bare f0rsthaands indtryk princippet agtigt)
    Jeg kommer tit til at diskutere ligegyldige men smaa detaljer(helst noget med game mechanics og matematik/datalogi hvis jeg kan slippe afsted med det )(ellers hvis jeg er ved at tabe en debat jeg selv har taget op s0ger jeg for at trave den ud i mit eget lille surealitiske univers )
    Derudover er jeg elendig til at formulere mig og saa har jeg en hukommelse som en guldfisk....(naar det kommer til alt andet end datalogi, gameengine og matematik )
    saa bruger jeg alt for mange indskudssaetninger(tror ikke det hedder det, men ordet var saa sejt jeg ikke lige kunne lade vaere med at skrive det )
    Der udover bruger jeg meget ironi og sarkasme...eller noget og har mit eget lille sort univers af en humor, den er blevet beskrevet af et SD member som lettere surealistisk

hov...jeg har helt glemt at skrive at det var i wow paa ravencrest som jeg gerne vil ind og lege med jer...jeg spiller ikke daoc mere(nogen der vil ha en RR8.7 vw? (lidt for sjov..HAHAHA(eller noget jeg ved ikke lige));
    indsaet selv noget pve er vejen til pvp og noget omkring burning crusade her...
    Min shaman er pt level 15, den gaar stille og roligt frem...men altsaa jeg spiller for at ha det sjovt(selv om #@$(@&#)$&!$ lorte pve )
    Jeg maa indr0mme jeg kommer nok til at pr0ve det der pve raids...men jeg staar gerne fra for en anden osv.
    p.s.woot har lovet mig ragefire chasm i aften saa jeg er nok lvl 16 eller 17!!!!wow eh? naar der er nogen der laeser den her omgang ...mundlort? find selv et bedre ord for det ^^(og jeg har nogen forbandede flotte r0de sko paa!!!!)
    jajaja jeg acceptere alt det der man skal bare fordi jeg ved ellers faar jeg kl0 for det...har sikkert glemt noget
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Det eneste jeg ved om skiz er at jeg stort set elsker alle hans post <3

Vi har vist haft et par gode (OT) diskussioner
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Quote Originally Posted by Persephone
    Det eneste jeg ved om skiz er at jeg stort set elsker alle hans post <3

Vi har vist haft et par gode (OT) diskussioner
    mener du off topic diskutioner eller at det du siger er off topic? (anyways saa tror jeg kun jeg skriver off topic fordi jeg altid kommer til at blande et eller andet obskurt ind i ><

hov jeg glemte helt at skrive at jeg er dr0nelendig til ikke at pr0ve at faa det sidste ord

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Skiz din gale stodder.. Jeg elsker dig jo, og vil gerne spille WOW med dig..
    Men du ved også godt at jeg ikke lukker dig ind på en gang mundlort. Du er en joker, men i en ansøgning der bedes du tage tingene seriøst. Alle de SD members der ikke kender dig, skal i princippet kunne sige god for dig udfra det du skriver. Kendte jeg dig ikke, så havde jeg låst og afvist den her på stedet.

Jeg ved du spiller kanon, du kan dit kram. Jeg ved du er flink og hjælpsom. Jeg ved du hader det formelle crap og autoriteter. Men hvis du ikke kommer over det og skriver nogle almindelige fornuftige poster, så kommer vi ikke videre. Jeg ved også at du er en seriøs fyr, men du plejer at spille en overgearet rolle med mig herinde.. Gaz er ok når vi joker i offtopic tråde, men det er kun det det hører til..

Så vil du ind og lege med os, så skriv en alm stille og rolig ansøgning.

mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

hvis du vil ha seri0st kan du tage og linke til min afskeds post, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige udover jeg savner de mennesker som jeg spillede med den gang og gerne vil lege lidt med wow(pvp> pve )

Jeg syntes ikke selv at omstaendighederne omkring min afsked kraever nogen speciel forklaring som jeg ogsaa har skrevet...

Som jeg ogsaa skriver s0ger jeg primaert ind for at kunne snakke med mennesker, raiding betyder ikke specielt meget for mig og jeg staar gladelidt af hvis der er en som hellere vil (og dermed ikke sagt jeg ikke har taenkt mig at pr0ve det)

Jeg kan finde ud af at f0lge ordre hvis de giver mening(nej man beh0ver ikke begrunde alt, men jeg brokker mig hvis det er ligegyldige ting)

Af gaming har jeg spillet naesten alt...ihvertfald alt hvad der er vaerd at spille...lige pt spiller jeg dota naar jeg ikke koger wow eller koder(programmere)

acceptere CoC og de andre regler
    jeg har allerede vent og SD's info fra da jeg spillede daoc...udover det er jeg admin paa en anden vent hvis der er behov for mere plads ><

Tjah, selv om den første post er et mesterværk i sort snak (jeg kunne ikke have gjort det bedre selv), tror jeg godt at jeg tør anbefale Skiz, for jeg har altid oplevet ham som en sjælden kombination af hardcore gamer og hardcore joker - i DAoC truede han i sin tid med at starte en indsamling til mig, så han slap for at have en mana menty med i RvR :roll: Det korte af det lange er i hvert fald, at man keder sig sjældent med Skiz i nærheden, og med hans (næsten) evige whine over pve (jeg kan allerede nu bekræfte, at det ikke har ændret sig :wink: ), tror jeg at vi taler om kategorien af folk, der vil tilbage i SD for at hygge med venner, guildies og hvem der nu ellers måtte være i nærheden

Edit: hurra for dobbeltposts :roll:

Quote Originally Posted by Skiz
    hvis du vil ha seri0st kan du tage og linke til min afskeds post, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige udover jeg savner de mennesker som jeg spillede med den gang og gerne vil lege lidt med wow(pvp> pve )

Jeg syntes ikke selv at omstaendighederne omkring min afsked kraever nogen speciel forklaring som jeg ogsaa har skrevet...

Som jeg ogsaa skriver s0ger jeg primaert ind for at kunne snakke med mennesker, raiding betyder ikke specielt meget for mig og jeg staar gladelidt af hvis der er en som hellere vil (og dermed ikke sagt jeg ikke har taenkt mig at pr0ve det)

Jeg kan finde ud af at f0lge ordre hvis de giver mening(nej man beh0ver ikke begrunde alt, men jeg brokker mig hvis det er ligegyldige ting)

Af gaming har jeg spillet naesten alt...ihvertfald alt hvad der er vaerd at spille...lige pt spiller jeg dota naar jeg ikke koger wow eller koder(programmere)

acceptere CoC og de andre regler
    jeg har allerede vent og SD's info fra da jeg spillede daoc...udover det er jeg admin paa en anden vent hvis der er behov for mere plads ><
    Tak, meget bedre..

Er dog ligeglad med en år gammel afskedspost fra Daoc.. SD i WOW og SD i Daoc for 1 år siden er to ret forskellige historier.

Jeg vil gerne give dig trial, men lader lige din ansøgning stå et par dage, for at se om du er damp nok til at få den fucket op igen hehe..
    j/k nej, for at høre om nogen i SD har kommentarer der er relevante.

w
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Jeg er osse meget positivt over for skiz

ej - ind med drengen, selvom han ikke kan mit navn, det er baraHir :P

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Quote Originally Posted by Barahir
    Jeg er osse meget positivt over for skiz

ej - ind med drengen, selvom han ikke kan mit navn, det er baraHir :P
    det var counterstrike ffs....det skulle gaa staerkt...

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Sig til så hiver jeg dig igennem et eller andet lowlevel instance.

... Skal se om du spiller så dårlig som folk siger :twisted:

neeeeeeeeeeeeeeeeeej ham skal vi sku ikke have ind igen - det orker jeg ikke. Magen til gimp skal man lede længe efter :wink: .

Spøg til sige - syntes klart Skiz skal ind igen - Han topnice i pvp og top grineren rent socialt

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Jeg vil give mine varmeste anbefalinger. Nogle af de bedste minder jeg har i SD's minde skab(og der er mange), er pvp med Skiz som SD bard i DAOC.

Søren.

WoW: Askild, Mage... 8)

Daoc: Galada, Druid... :shock: 8)

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

En PvP'er mere lyder godt, der kommer gang i den når TBC går i retail...

SD Medlem Forum Disciple

:Thumpsup:

Joinede SD i daoc, efter Skiz var forsvundet, alligevel synes jeg at han har været omkring sig og lært folk at kende.

Flink fyr, dygtig spiller. Ville ikke sætte hans tålmodighed på prøve i et 40-mands raid, men mindre scale end det, vil han uden tvivl sætte sig ind og pushe folk for at få gode resultater

Quote Originally Posted by Sunitram
    neeeeeeeeeeeeeeeeeej ham skal vi sku ikke have ind igen - det orker jeg ikke. Magen til gimp skal man lede længe efter :wink: .

Spøg til sige - syntes klart Skiz skal ind igen - Han topnice i pvp og top grineren rent socialt
    suunnniii....tror du sq du er den person i verden som jeg er mest naiv overfor!...jeg fatter ikke hvordan men det lykkes mig _ALTID_ at stole på at det du siger

søren!! ))

Forum Trainee

han skal ikke ind.. det er begyndelsen på dommedag ... nej aldrig never no way hell no osv.. væk skiz ...
    men ok jo ikke fordi verden er så fantastisk i forvejen så kan jo være vi har godt af det...
    Mag|strate

Didn't make the first down? That's a paddlin'.
    Irzom

SD Medlem Forum Learner Monark's Avatar

The return of the Skiz .. lyder som en film der er værd at se :P Husker dig fra DAOC - håber du kommer ind da

Quote Originally Posted by Mag|strate
    han skal ikke ind.. det er begyndelsen på dommedag ... nej aldrig never no way hell no osv.. væk skiz ...
    men ok jo ikke fordi verden er så fantastisk i forvejen så kan jo være vi har godt af det...
    hhmm i dont like to...to many...bells and whistels!(det er en "the farside reference")

Monark jeg ved sq ikke helt personligt ville jeg sq bruge penge på det , specielt fordi hovedpersonen er en elendig skuespiller...og jeg ved ikke helt...hvem er darth vader?

Forum Warden

hehe

Skiz...

Jeg glæder mig til at prøve kræfter med din tålmodighed - tror TBC passer meget bedre til dig (små grupper - pvp og pve samtidige - og fuld fart frem) ud fra det jeg har hørt om dig - men så længe du lover du går til en officer inden du flækker skærmen på langs i frustration (Rame har fået ny skærm - så vi har flere med det syndrom :twisted: ) så tror jeg ikke der vil være det mindste anledning til problem med du hopper med på PvE vognen i WoW.

Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Quote Originally Posted by Norm
    hehe

Skiz...

Jeg glæder mig til at prøve kræfter med din tålmodighed - tror TBC passer meget bedre til dig (små grupper - pvp og pve samtidige - og fuld fart frem) ud fra det jeg har hørt om dig - men så længe du lover du går til en officer inden du flækker skærmen på langs i frustration (Rame har fået ny skærm - så vi har flere med det syndrom :twisted: ) så tror jeg ikke der vil være det mindste anledning til problem med du hopper med på PvE vognen i WoW.

Mvh.
    Norm
    norm, jeg bliver _ALDRIG_ sur eller vred paa den maade... i f0rste omgang pr0ver jeg at snakke med den person som jeg syntes laver en fejl eller pr0ver at snakke mig frem til med gruppen hvad der gik galt(i pvp anyways)(nok ogsaa fordi jeg ikke g0r en flue fortraed..it is all in the mouth)

well ellers giver jeg mig bare til at whine over hvilket lorte encounter det er >< DD

Forum Warden

hehe

Skiz...

Mvh.
    Norm
    norm, jeg bliver _ALDRIG_ sur eller vred paa den maade... i f0rste omgang pr0ver jeg at snakke med den person som jeg syntes laver en fejl eller pr0ver at snakke mig frem til med gruppen hvad der gik galt(i pvp anyways)(nok ogsaa fordi jeg ikke g0r en flue fortraed..it is all in the mouth)

well ellers giver jeg mig bare til at whine over hvilket lorte encounter det er >< DD
    <3 <3 <3 <3 Kan jeg kun sige..

Det er ALTID encounteret der er bugged når vi wiper
    Ellers er det Dunc's skyld (per def.)

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Så bliver der dømt Barrens i GC
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Forum Warden

velkommen til trial

hehe

Skiz...

Mvh.
    Norm

LOL - Har i set Skiz arme? De knækker sgu da før skærmen begynder at vippe :twisted:

Hey tråden er låst, så han kan ikke svare igen <3

on topic - Talte med Norm i går, og bad ham invite Skiz på forum, mens jeg gav ham 1 måneds trial ingame. Hvad siger bookierne om odds for at han klarer den? skal vi ha Gold på bordet?

w