Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 47

Thread: Quenty takker af...

Default Quenty takker af...

Jeg ved ik helt hvordan jeg skal starte den her post

Jeg har valgt at leave SD igen på grund af mange ting, det her ik været nogen let beslutning for mig og i sidste ende er der en stor chance/risiko for at det også betyder at jeg stopper i wow :?

Jeg har haft en kanon tid i wow med SD, fået mange nye kammerater som jeg nyder at spille sammen med, jeg har hygget mig gevaldigt både på forum og ingame med rigtig mange af jer. Samtidig er SD en guild der er utrolig svær at komme ind i når man ik rigtigt kender nogen på forhånd, desværre er der som jeg ser det flere små guilds i guilden, ingen nævnt ingen glemt. Dette skræmmer mig ved tanken om at TBC snart kommer og der vil instance runs være fokuseret på 25 mands instances - så frygter jeg være en af dem der står tilbage i en guild, men alligevel uden en guild :? Jeg har prøvet at deltage aktivt i både diskutioner, pjat, gak og løjer - men følelsen af at være en del af noget større har jeg desværre aldrig rigtigt haft Der har skam været mange jeg har snakket både rigtigt meget og rigtigt længe med, mange jeg ik et sekundt ville tøve med at give en hånd på den ene eller den anden måde - og ik mindst vist at de ville gøre det samme for mig

En anden ting er raids i SD, I har virkelig nogle utroligt kompetente raid leader's som virkeligt arbejder r*ven ud af bukserne for at vi skal have det pisse fedt, men opbakningen til raids kan selv den bedste raid leader ik rette op på hvis folk ikke vil. Jeg er klar over at alle guilds har up's 'n'down's og SD bestemt ik har været nogen undtagelse og mange vil sikkert sige at den periode vi er i nu bare er en af dem og at det går over igen, måske det skal jeg ik kunne sige - alligevel har jeg på det sidste følt jeg administrerer min tid forkert ved at tage på raids hvor vi bruger unødvendig meget tid på et encounter - ik at der er noget forkert i det, men at grunden som jeg ser det har været slack og mangel på fokus har gået mig på

Jer i ledelsen gør også et kanon flot arbejde - det er sq ikke nemt at holde styr på 200 tosser i wow, men I gør det fandme flot og ik nok med det så afholder i efter sigende vidlt fede fester, det er jo bare toppen - desværre har jeg ik selv haft mulighed for at deltage :'(

Det skal heller ik være nogen hemmelighed at jeg ønsker at søge ind i IS igen, jeg savner det fællesskab jeg havde med dem der - det er trods alt folk jeg har spillet sammen med siden jeg startede for 1½ år siden. Mange vil sikker tro at det har noget at gøre med at de nu er længere fremme i pve end SD og derfor kan SD ik bruges, dette er dog ik tilfældet - jeg søger simpelthen det sammenhold jeg ved der er i IS og som jeg mangler i SD.

Jeg respekterer SD rigtig højt - det er superflot at have en guild på 200 members hvor der er tid til at være casual og mere hardcore raider på en gang :Thumpsup:

Jeg vil gerne have lov at blive i SD's WAR afdeling hvis jeg må da jeg regner med at skulle tjekke det ud når det kommer og meget gerne sammen med jer

Jeg står selvfølgelig til rådighed med enchants som altid gratis til jer hvis i skulle mangle - og giver gerne en hånd - tror jeg vist har lovet Maggie en tur til silithus bla

/bow
    /salute
    /respect

//Q
    "Deliver me from this war
    It´s not for me it´s because of you
    Devil´s instant my eternity
    Obey to kill to save yourself"

10th. man down - Nightwish

"You're off the edge of the map, mate. Here there be monsters!"

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Trist at du forlader SD, jeg håber at du får det godt i IS. Vender lige med ledelsen om du kan komme ind i vores WAR afdeling. Situationen er lidt anderledes end de andre der er stoppet med WoW og stadig er SD members. da de helt er stoppet med WoW, hvor du har søgt ind i en anden guild.

Mvh.

Romulus

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Held og lykke derude, Quenty.

Jeg vil gerne have lov at blive i SD's WAR afdeling hvis jeg må da jeg regner med at skulle tjekke det ud når det kommer og meget gerne sammen med jer
    Efter min mening må det blive et nej. Hvis vi ikke er gode nok til dig i WoW, så er du heller ikke god nok til os i WAR. Man må tage det sure med det søde hvis man vil være med. Dit ønske om at blive som WAR medlem svarer til at droppe kæresten men sige "Jeg håber vi stadig kan være bollevenner".

Vi har før smidt et par medlemmer ud af guilden fordi de valgte at spille EQ2 på samme server som SD, men ikke følte at SD var godt nok til dem i EQ2. Så de røg også ud af WoW guilden og SD overordnet.
    Guildboss - Danish Legacy

Quote Originally Posted by Romulus
    Trist at du forlader SD, jeg håber at du får det godt i IS. Vender lige med ledelsen om du kan komme ind i vores WAR afdeling. Situationen er lidt anderledes end de andre der er stoppet med WoW og stadig er SD members. da de helt er stoppet med WoW, hvor du har søgt ind i en anden guild.

Mvh.

Romulus
    Det er selvfølgeligt helt i orden

Edit:
    Quote Originally Posted by Reywen
    Efter min mening må det blive et nej. Hvis vi ikke er gode nok til dig i WoW, så er du heller ikke god nok til os i WAR. Man må tage det sure med det søde hvis man vil være med.
    Jeg har ik sagt at I ik er gode nok, men det er som sagt i orden hvis folk er imod det så er det sådan det er...

//Q

Forum Learner

ohh my god..

Quenty din piercede satan.. det er mig meget bittert at du forlader guilden.

Håber du får det godt i IS og stadig bliver i WoW.. ville gerne tonse rundt med dig i TBC.

Have fun..

Møs møs
    Dolphy, Undead Priest - Holy in Spirit!

?Promise me you?ll never die.?
    ?You know I can?t promise that.?
    ?If you did that, I would make love to you right now.?
    ?I promise I?ll never die.?

http://www.youtube.com/watch?v=TPYO8...earch=security fuck hvor skummelt

Forum Acolyte

Kan du ha' det rigtig godt,
    kan du passe på dig selv,

ikke kysse alt for mange pi'r når jeg nu si'r farvel

ses
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Quote Originally Posted by Dharc
    Kan du ha' det rigtig godt,
    kan du passe på dig selv,

ikke kysse alt for mange pi'r når jeg nu si'r farvel
    Hehe

//Q

Forum Adept

Best of luck out there!

Forum Convert

Ha det godt i IS.

Skulle du beslutte dig at quitte WoW for good, er jeg en meget potentiel køber til din account.
    DAoC Monkey - PvP extraordinary
    WoW Active -
    CoH Bot !

Quote Originally Posted by Chua
    Ha det godt i IS.

Skulle du beslutte dig at quitte WoW for good, er jeg en meget potentiel køber til din account.
    Det vil jeg huske i hvert fald - der er jo ingen grund til at den ik bliver brugt hvis det er...

//Q

Forum Apprentice Teos's Avatar

Dejlig at se en behagelig afskeds post, synes det er en fair grund til at skifte guild og ønsker dig held og lykke. Jeg håber da at vi ser dig i war!

Hav det godt, vi tales ved når vi falder over hinanden ingame!

HYG DIG!

MVH
    Teos
    /Teos

Forum Disciple

For at være helt ærlig Quenty............................................ .............................................
    .................................................. .................................................
    .................................................. .................................................
    ......Så kan jeg godt forstå dig. Lige i denne periode har jeg faktisk også selv spurgt mig selv hvad jeg laver i SD. Jeg kan 100 % godt forstå hvad du mener ang. raids og med progress. Jeg ville ønske folk havde det som mig og Norm (og 30+ andre i SD!!!) og brændte mere for at få nye bosser ned end at gå og hamre på de gamle. Jeg synes desuden det er fuldstændig sindssygt at vi har 4xx characters i SD, men jeg respekterer det også fordi det er det folk vil.
    Men jeg må altså indrømme at jeg spiller for at raide. Og jeg ser desværre et tydeligt mønster på raid sign-up siden at det vil størstedelen af vores members ikke - i hvert fald ikke noget nyt (eller kan ikke, hvilket jo er fair, men resulatet er stadig det samme).

Jeg forstår også dine bekymringer ang. TBC. Vi kan ikke komme uden om at der findes en masse undergrene i SD.. Men med 200 members kan man ikke forvente andet. Lige børn leger bedst og man søger sammen med folk man har det fedt med. Det er jo kun naturligt - og hvis jeg ikke mente jeg hørte til blandt nogle folk, så ville jeg sku også frygte TBC.

Grunden til jeg bliver i SD er de venner jeg har deri. Det er ikke fordi SD er danske, eller pga. vores raiding skills. Det er fordi efter mit flyt til Kbh. har jeg fået 10+ IRL friends som jeg ser på ugebasis og dem er jeg utrolig glad for jeg har lært at kende!

Jeg giver gladeligt Sullivan en anbefaling af dine raid kompetencer. Du har altid været en fornøjelse at give ordre, fordi jeg kunne mærke du gjorde det. Kan også godt lide du ikke siger mere over VT end nødvendigt. Der har dog været en del episoder på boardet hvor du nogle gange er gået over strengen synes jeg. Det har nogle af vores andre members også.

Jeg må sige jeg er overrasket over din post, men som sagt kan jeg godt sætte mig ind i hvad du tænker.

Jeg ønsker dig alt godt og håber for din skyld du kommer ind i den Guild du søger.

Sjovt at møde dig

Mvh Fulnir
    Jeg var en dårlig Warlock..

Tjaaa :/

Gl Fremover

Forum Disciple wh00's Avatar

Default Re: Quenty takker af...

Quote Originally Posted by Quenty

Samtidig er SD en guild der er utrolig svær at komme ind i når man ik rigtigt kender nogen på forhånd, desværre er der som jeg ser det flere små guilds i guilden, ingen nævnt ingen glemt. Dette skræmmer mig ved tanken om at TBC snart kommer og der vil instance runs være fokuseret på 25 mands instances - så frygter jeg være en af dem der står tilbage i en guild, men alligevel uden en guild
    Jeg har sku haft samme tanker, og har da også mine bekymringer mht. TBC. Men vigtigst af alt er at man har det sjovt, så hvis ikke SD kan tilbyde dig det du mangler så håber jeg at du finder det et andet sted.

Du skal ihvertfald ha held og lykke derude

Forum Warden

Hej Quenty.

Det er sku kedeligt at sige farvel til dig, som Fulnir skriver så er vi en del der forstår dig.

Jeg ved dog jeg kæmper til jeg opgiver, og når jeg opgiver så er det med et spilquit til følge så til SD så er jeg har rigtig lang tid endnu hvis I støtter op om os.

Jeg beklager at må afvise dit ønske om at blive i SD-WAR gruppen, reglerne er at hvis man spiller et spil SD spiller på en server SD spiller på, så er man i SD i det spil eller forlader man SD.

Du har valgt at forlade SD og derfor melder jeg dig fra dags dato helt ud af SD.
    Du er velkommen på det åbne forum og du er velkommen til at søge ind i SD når vi starter WAR.
    Men længere rækker kontrakten desværre ikke.

Håber du får det godt derude.
    Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Den havde jeg ikke lige set komme... :?

Men haaber du faar det godt i IS saa
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Jamen.. QUEEEEEENTY... Det.. *snøft*.. Nå.. Jamen, held og lykke.. Og jeg SKAL nok følge op på den silithus tur du har lovet mig. Har faktisk en mage som mangler Natalie questen m.m. *gnæg* Du kan bare vente dig...

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Apprentice

Pas på dig selv Quenty. Håber IS kan give dig dét, du søger.
    LOTRO:
    Juanin - Burglar
    Drillo - Captain

WoW:
    Mhord - Mage
    Drillo - Paladin

Alts:
    Zilla - Hunter
    Lichest - Warrior
    Hohling - Rogue

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Hej Quenty, ha det godt i IS, og tak for din gode indsats i SD.
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

@ Norm

Det er helt ok at jeg ryger ud af WAR gruppen

Til gengæld kan jeg love at jeg ik bliver en stranger - skal nok kigge fordi forum fra tid til anden

Er glad for at det giver lidt mening for nogen min begrundelse for at stoppe

Idet jeg ik har adgang til wow kan en officer bare kicke mig..

//Q

Forum Apprentice Teos's Avatar

Quote Originally Posted by Quenty
    Idet jeg ik har adgang til wow kan en officer bare kicke mig..

//Q
    Gjort på opfordringen, GL!

MVH
    Teos
    /Teos

Forum Acolyte

Du har været en god gevindst for SD siden du joinede, Quenty. Jeg vil savne dig meget på raids og især dit høje humør i GC.

Hils Sulli fra mig, og så ses vi derude på slagmarken.

Pas på dig selv <3

-Rame

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

Hav det godt og GL fremover, vil sku savne dig

håber du finder det du søger.. jeg kan godt forstå din beslutning, og du skal have alt held og lykke i fremtiden

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank