Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: Fleshreaver takker af, tak for over et år i SD

Forum Acolyte Fleshreaver's Avatar

Default Fleshreaver takker af, tak for over et år i SD

Kære Semper Danica.

Jeg elsker jer alle sammen, men på trods af det vælger jeg alligevel i dette herrens år 2006 at forlade jer.

Jeg føler at jeg så småt er begyndt at leve skyggen af den store maskine der hedder SD. Det kan jeg kun bebrejde mig selv for, men det løser imidlertid ikke mit problem. Der bliver konstant dannet små kliker, og jeg er endda selv i en.. for mit vedkommende ødelægger det, det ideelle fællesskab jeg gerne vil være en del af.

Så efterhånden som guilden vokser, bliver jeg mindre. Og med mine bramfrie udskejelser i gchat, der bliver der sværere og sværere for mig at være tilpasset, da der konstant kommer mange nye som jeg ikke har ?socializet? med endnu. Folk som ikke kender mig ordentligt og som ikke kan følge den humor jeg nogle gange bruger med groft, da de netop ikke har løbet med mig det sidste års tid.

Misforstå mig ikke. Det er skam fint nok ? SD er en stor og voksende guild og det er jo kun godt ? men det er blevet for ?industrielt? for mig, og det enkelte individ er mindre da flokken er større. Jeg ville være i en hygge guild som det var det for mig i starten af WoW. Jeg synes det er fedt at prøve at lave high-end raiding og den mulighed havde jeg næppe fået hvis znyp ikke havde invited mig til SD tilbage i sin tid.

Jeg tror at jeg vil komme til at træde for mange over tæerne, og omvendt vil jeg også misforstå dem der, ligesom mig, er lidt ?specielle? i deres tale ? folk jeg netop ikke har været aktive med og lært at kende.

?I came for the loot, i stayed for the social?. Og nu er det sociale for mit vedkommende næsten væk.

Jeg talte også med Norm om det for et par måneder siden, og han sagde gentagne gange at jeg ville fortryde at jeg forlader SD. True, det vil jeg nok også ? men man skal være hvor man har det godt. Og jeg har det ikke godt i SD mere. Jeg forklarede også Norm at min raid-tid nok er overstået medmindre lysten kommer tilbage ? hvilket ikke har været tilfældet. SD?s raids er fine, så det er ikke nogen bebrejdelse.

To ting jeg gerne lige vil pointere er at 1. Dette er ikke en fuldemands post, jeg er pinligt ædru og har været det siden lørdag og 2. Det er ikke et spontant valg ? jeg har grublet over det i lang tid.

Så hvad skal der ske med mig? Well? det skal siges at jeg INGEN planer har om at joine nogen anden guild. Hvis der på noget tidspunkt vil være et guildtag over mit hoved, vil det være i ren spøg, og der vil stå < Vindhætterne > som var min level-grinding guild da wow udkom i sin tid.

Jeg ved at jeg kommer til at gå glip af en masse PVE raiding i TBC ? men det har jeg gjort op med mig selv for et godt stykke tid siden. Hvis jeg skulle holde fast i at være medlem af SD, bare for lootets skyld ville jeg ikke kun lyve over for SD, men også for mig selv. Og en langtidsløgn over for mig selv og min person, vil slå en del af den integritet jeg værdier så højt hos andre, ihjel hos migselv.

Så forstå at jeg ikke forlader SD i vrede. Tværtimod så forlader jeg SD før det sker ? og i stedet vil jeg gerne efterlade et billede af en glad spiller og glad person . For jeg holder sku så meget af jer. Det er meget få jeg ikke bryder mig om i SD, men dem vil jeg ikke spilde tid på her. I stedet vil jeg gerne bruge muligheden her til at takke nogle der virkelig har gjort det til en fed tid i SD:

I alfabetisk rækkefølge:

Adromeda:
    Diana du er en pige der har formået at agere som veninde og mor på samme tid, alt imens du har kanaliseret din PMS-power ind i dine spells på SD?s modstandere. Alt i alt en utrolig formåen! Og SD er sku heldig at have en army-grrl med ^^

Carisma:
    Mikkel er det værktøj man bruger når man skal udføre VVS arbejde. Det er også en fantastisk spiller med virkelig gode skills ? jeg kan huske da vi 2-mannede invasion mobs inkl de der shadow of doom det var virkelig griner og jeg tror næppe at mange andre ville have forstået proceduren på første forsøg.

Eworc:
    Mister crowe aka Jimmy. At tale med en anden kyniker end mig selv, er virkelig interessant. Og på trods af uenigheder så har jeg det fantastisk fedt med at tale med dig. Jeg elsker dine synspunkter på livet, og at der i dine lange tekster på forum er gemt noget positivt i din pessimisme ? og husk at PM mig dem når jeg ikke længere har adgang til internt forum eller over MSN

Fisker:
    Du er satme speciel Thomas(hvis det er dit navn lol)! Du er enhver noobs mareridt, og sarkastisk og kryptisk at forstå. På trods af det, så er du en af de største drivkrafter bag SD, IMO. Til at starte med var du så iriterende, men du vokser ligesom på en, og med tiden forstår man at skære igennem det lag af sarkasme som omringer dig, og bag det er der en rigtig cool teamplayer og en næsten ufejlbarlig kilde af information. Men også kun næsten, for man KAN rezze i DM-East når man er død i DM-North. SD ville ikke være halvt hvad de er, uden dig det er jeg 100% sikker på.

Fulnir:
    Robert O, Du er den største drukmås øst for Århus og på trods af de dødelige mængder alkohol i din konstante blodstrøm, så forstår jeg dig alligevel. Wanden er fin, men lad for guds skyld være med at rerolle warlock ? så bliver uhrsakar udsat for uanede mængder stress

HolgerDK:
    MarK, du er den ENESTE rigtige warrior i SD. Ingen og jeg mener INGEN kan måle sig med dine warrior skills på VT

Edit HolgerDK: Jeg hedder M a r k

Jaxenvale:
    Du er så syg Jakob. Og det er så fedt at du er det Du har virkelig formået at være en enorm kilde til underholdning.

Kartagg:
    Største addict ever. Jeg lover at have en healthstone klar til dig anytime du står inden for trade range på fleshreaver. Det kan dog være at den ikke altid er 1440.

Mhuu:
    Patrick, bedre kendt som Rasputin Grusgrav Nielsen. Største socializer ever. Jeg må ærligt indrømme at den fedeste tid med dig var da vi lavede 2-mands afterparty og tømte brambassens fadølsanlæg og så kom din kæreste og lavede mad til os. Herre bonus, selvom jeg var ved at køre galt på knallerten hjem

Norm:
    Du er så stædig som en tauren skal være. Men du gør det godt og du mener det bedste, det ved jeg. Men pas nu på du ikke får stress Martin, med alle de jern du har i ilden.

Poolefanden:
    Du er vogteren af Ivans Bibel. Vogt den med dit liv, din usle tølper

Rame:
    Du er også lidt speciel for mig Rame.. for jeg kan huske en overgang hvor jeg loggede på så fik jeg en ?<3 Flesh? hver gang jeg kom online. Det var edermaneme fedt! Og det er så underligt for selvom jeg ikke har fortalt dig det ? så ligner du min barndomsven næsten på en prik. Lidt mystisk, men du er cool nok

Reyven:
    Haha.. Jesper ? bro. Du er så cool at det halve er nok. Udrustet kun med en x-box og en black dildo formår du alligevel at holde den gode stil. Jeg er dog lidt skuffet over at du ikke vil kalde din paladin ?Fleshreyven?.

Senger:
    Din gamle vindhætte Har kendt dig siden wow-launch og på trods af din lidt magre alder så er du cool nok m8. Jeg kan huske dengang vi raidede (ja raidede lol) en level 42ish elite drage. Som droppede krans loot.

Teos:
    Fear Wards? Wtf? Hvad skal vi bruge det lort til? Vi har skuda teos ? den eneste priest med Mass Fear Wards ? ?No Fear?. Udover det har vi for en meget kort periode været Raidleaders sammen hvilket var ganske hyggeligt til din bærbare løb tør for strøm midt i Naxxramas.

Uhrsakar:
    Hold kæft hvor har vi bare grint sammen Jonas J. Og med temaer fra nippletwisting til meatspin, så bliver der ikke lagt noget imellem. Dig ved man altid hvor man har, og du er max festtrold 24-7

Webb:
    Lars, du er et fantastisk mount, om end lidt langsom så stabilt. Pas nu på de blødende lunger.

Wootah..:
    På trods af mediocre mage skills, og kun delvist skrællede kartofler (læs: reference til blinkende lygter), så formår du at fyre op for fester gang på gang, som går ned i historiebøgerne ? for det skal du også ha stor tak <3.

Zifallon:
    Du er SD?s mentale guru #1 Jonas. På trods af utallige opfordringer må jeg dog stadig takke nej til en omgang ?dillerpløjning? over VT. Hvad det betyder i Jylland kan jeg kun gætte mig til. Men hvis jeg på noget tidspunkt har været trist eller i dårligt humør, så har du muntret mig op, og btw : ?FRAAAAAANK?

Znyp:
    Har kendt dig stort set siden WoW launch, men efter det har vi ikke rigtig talt sammen ? det er dog din skyld at jeg endte i SD i første omgang og det kan jeg kun takke dig for

Mine RL venner:
    Splorge, Alkebar, Hospitall, Freakstar og Blash. Vi ses på grillen så jer behøver jeg vist ikke skrive noget om

Hvis der er nogen jeg har glemt ? så tilgiv mig plx, kan ikke nå igennem alle.

Jeg håber at jeg stadig er velkommen på VT, da jeg holder af at høre på Uhrsakar og Zifallons chit chat som altid er ekstremt underholdende

Så tak for en herlig tid SD, din gamle skøge ? det har virkelig været fedt, i modgang og i medgang.
    Tror du det for sjov jeg drikker!? Tror du jeg ka li det hva!?

Forum Acolyte

Fandme ked af, at se dig leave mate. Du har været utroligt god for SD både som warlock men mest synes jeg som en enormt fed fyr! Var fedt at se dig igen til Julefrokosten, et M&G vil ikke blive det samme uden dig :? Du popper jo op på min friends liste i ny og næ håber jeg, så vi snakkes helt sikkert ved!

<3 :cry: :?

Forum Warden

Held og lykke Fremover Flesh

<3 Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Forum Learner

Jeg er ked af at se dig leave.. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal have det med det, da jeg synes det er en lidt kryptisk og selvmodsigende post..

Du var en del af min "klike" og jeg kommer til at savne dig. Og der er ingen tvivl om at du var en af de warlocks vi stensikkert skulle have med forrest når TBC udkom.

God vind, Jesper. :cry: :?
    ....................../´¯/)
    ....................,/¯../
    ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
    ........../'/.../..../......./¨¯\
    ........('(...´...´.... ¯~/'...') Nerf this.

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

Kan du ha det godt og Held og Lykke.

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

noooesss......

Fleshreaver.... hvem skal jeg nu beodre raidet til at overfalde i AQ20 ??

MEGA ked af at se dig leave. men kan se det er noget du har tænkt over længe
    meget meget trist... (visualisere for mit indre øje warlocken der på sit felbeast rider imod solnedgangen, væk over horisonten /cry)

pas på dig slev derdue, nu hvor du ikke har mig til at passe på dig, og hvis du needer en tossede gammel warrior der stirre lystent på din sten... så siger du bare til

/hug
    /farewell

Forum Convert Uhrsakar's Avatar

Mr. nipples

Så kom den tiden, trist, men ønsker dig held og lykke :P
    Glæder mig sku til at tviste de nipples ^^
    When Timothy Leary first started speaking out in the sixties people didn't understand what he was trying to say, some people
    didn't want to understand him, the establishment wanted to kill him, they wanted to suppress him, squash him like a bug, we
    always want to kill what we do not understand, all he was trying to say was that we need to realize our inner harmony, to see
    things in a different way, to truly be free...

Electric religion

- Nevermore

Fuck dig!

<3, må jeg så få din lock nuuuu???

Don't be a stranger
    The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, "You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done."

Ingame: Phobic

Quote Originally Posted by bamzen
    Fuck dig!

<3, må jeg så få din lock nuuuu???

Don't be a stranger
    For at spille lock kræver det første og fremmest at man er korthåret, og dernæst ikke ejakulerer for tidligt. Begge dele kan du lære af hhv uhr og zifallon

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Vi ses igen når du fortryder. Du ved jo godt selv hvordan det går

Take care, bro!
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Disciple

Det er jeg sku ked af at hører - du vil blive savnet
    Orla, Warrior Priest

Forum Trainee Brambassen's Avatar

.. men tømt mit fadølsanlæg :?: :?: skal vidst lige snakke med mhuu
    Wow:
    Brambassen 70 hunter, Inactive
    Brambassine 64 warrior, Inactive
    Bramm 65 paladin, Inactive
    Eq2:
    Gnavpot 70 Bruiser, Inactive
    Brambassen, 50 Berserker Inactive
    Aoc:
    Bram, 2x Ranger, active

ARJ Jesper....
    Kan du fandme ikke gøre mod mig det her...
    kommer sku til at savne dig<33, håber vi snakkes ved...

btw... du er stadig inviteret til dillertparty

Love zif

Ej, Flesh..

Kommer til at savne dig, din sicko..
    Du vender også tilbage, jeg er ikk i tvivl!!
    Vi snakkes jo ved uanset, så tag care.. ILU IRL ILM ROFLCOPTER *SF*

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Du kommer jo tilbage igen :-)

Ses til den tid :-)
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Acolyte Filur's Avatar

Gooooodbye my loooov.....oops, det var vist en anden sammenhæng.. :roll:

GL :wave:
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Forum Learner Zura's Avatar

- Er også ked af at se dig leave Flesh :cry: Synes altid du er så flink og hjælpsom.

Men gl med hvad end du foretager dig :wink:

Zura
    EALIER: Zvutnirk(Bloodelf Male Priest), Zura(Undead Female Rogue) - World of Warcraft - Sold
    NOW: Zvutnirk (Undead Male Mage) - Slackpvp'ing - 400+ res - Vengeful Gladiator's Spellblade

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

God fornøjelse med dit videre spil.. Jeg har fjernet dig fra member groups.

SD Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

Flesh...ingen over, eller ved siden af. Du var sgu altid nummer 1 i min bog..Gl med det hele m8
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

Forum Trainee

NOOOOOOOES
    Flesh ik leave
    I love you : /

:cry: :cry: :cry: :cry:
    k på dig

SD Medlem Forum Senior

GL derude
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

have fun.. take care ! det var ellers hyggeligt at sætte ansigt på dig til julefrokosten. 8)

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Forum Acolyte

hvad sker der lige der, comon /beg

Dont care du kommer med til mhuu´s og de andres lan´s og vi skal fandme kwapwne nogen instances sammen i tbc. Du slipper ikke for mig så længe dit internet er tilsluttet.

Well ses ingame og dont be a stranger

Quote Originally Posted by recluce
    hvad sker der lige der, comon /beg

Dont care du kommer med til mhuu´s og de andres lan´s og vi skal fandme kwapwne nogen instances sammen i tbc. Du slipper ikke for mig så længe dit internet er tilsluttet.

Well ses ingame og dont be a stranger
    En guild er en guild.

Og venner er venner

Bare fordi jeg leaver guilden, leaver jeg ikke mine venner

Så ja jeg vil meget gerne med til mhuu's lan når det er.