Results 1 to 19 of 19

Thread: Pivpiv lvl 60 ansøger...

Forum Greenhorn pivpiv's Avatar

Default Pivpiv lvl 60 ansøger...

Hey mit navn er Dennis er 22år bor i karlslunde....

Søger ind i SD for hygge (social) og små raid's hvis der er plads men ellers for at spille med dem jeg kender IRL:

-Zebb /warrior
    -kisser /priest
    -asas /rogue
    -dreadmist /warlock
    -evers /mage
    -maxtrix /warlock
    .... gamle kollegaer..

Andre guild's jeg har været i:
    Sol Invcitous..gået i opløsning
    Deity.. gået i opløsning / folk gik over til IC
    Instance coffe.. vil gerne ud da jeg ikke syntes de har styr på deres guild...

Ang. gear http://ctprofiles.net/4746673 som gerne skule opdateres til noget bedre =)

Mine professions er 300 tailor 300 enchanter

Spiller ca. 10-12 om dagen i øjeblikket da jeg har været syg de sidste mange måneder men 2 diskospolapser...

Men som sagt er jeg altid freesh på at hjælpe andre i guilden hvis der er problemer med instances /Quests og hvad der nu skulle være =)

Har læst jeres regler og coc og acceptere dem.

MVH Dennis /pivpiv
    Lev livet mens du har det men gør det i gennem Wow...

Forum Warden

For det første syntes jeg dit navn er sødt men på kanten til hvad der skal være i SD, men lad nu det ligge.

Dernæst så ser jeg på din ansøgning og jeg har set dårligere, det er helt sikkert, men jeg mangler lidt mere kød på din ansøgning omkring dig selv og omkring hvilken type spiller du er. Jeg kan se du søger ind som social samt du kender en 5 stk's, men jeg kan ikke se så meget mere omkring dig. (Ud over du har haft 2 disco ture - jeg sender alt min sympati, de er noget skidt, samt du er fresh på at hjælpe).

Desuden så savner jeg at læse hvilken class du spiller (ja jeg er doven og har ikke gidet slå det op via dit link til dit gear, gør det lige om lidt), samt hvad erfaringer denne char har ingame.

Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Forum Disciple Duncanous's Avatar

NU tror jeg ikke du lyver om din alder da du kender så mange i SD, men få det lige rettet :wink:

Default pivpiv igen

Jeg er som sagt ikke i job og det er så på grund af ryggen og hvad jeg ellers laver til hverdag.... jaaa wow... hehe
    hvad jeg ellers går og laver er ikke det store pga. sygdom men nu skal jeg til at søge job "syntes" kommunen.. =)
    Jeg er ellers stille og roligt person men et stort smil på læben er altid glad og tager en dag af gangen og ang. wow så det jo stadig kun et game... men damn hvor er det fedt =)
    Og så må jeg jo ikke glemme jeg har kæresten hende skal der jo være plads til men nu er jeg så heldig så hun spiller også "angelnight" member af IC...

Ja og min class er rogue .. fedt at glemme og skrive det hehe.
    Min erfaring med instance med denne char er ikke så stor har været i ZG og lidt UBRS LBRS og BRD men det er lidt fordi det er anden char men har fundet ud af at dette skal være min main har en lvl 60 hunter"pelican" ved siden af men det er mere en grinde maskine da den er nemmer at grinde med.. Den har været i ZG AQ20 og ellers det samme som den anden..

Default pivpiv

Ja og jeg er så 23 =)
    MVH dennis /pivpiv

Forum Warden

Du må undskylde jeg ikke fik skrevet

Vi har en anden rogue ansøgning kørende som vi lige skal have gjort færdig inden vi tager fat i din, fordi vi mangler groft sagt ikke flere rogues i SD så hvis du skulle ind skulle det være for at spille med vennerne alene

Der kommer en lille pause inden jeg svare igen næste gang, men har du intet hørt i løbet af 2-4 dage så få lige fat i mig igen.
    Indtil da så få løbet med SD'er og få dem til at vurdere dig fra de runs I er på så jeg kan se du også falder i med guilden.

Mvh.
    Norm

Forum Apprentice

Var med Pivpiv i Scholo i går. Han fandt ud at at det var farligt at trække aggro, og så gik vi ellers i gang.

Tusindvis af wipes senere (pga 2 ivrige n00b-locks) havde vi klaret alt undtagen de 2x3 rum. Pivpiv har en stor tålmodighed

Thumbs op herfra
    Morris - 70 Hunter. Herbalism 375; Dragonscale Leatherworking 367
    Moriest - 66 Priest; Skinner; Alchemist
    Infuriated - 45 Warrior; Tailoring; Alchemy

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Nå det er vel på tide jeg skriver lidt i Pivpiv's post.

Pivpiv er et ganske fornuftigt menneske og har et stort hjerte når det kommer til at hjælpe andre folk. Han kræver intet af andre og yder sit bedste i spillet. Jeg kender pivpiv som en person der er mere end fair player.
    Hans uheldige situation med hans sygdom har gjort ham til en habil wow spiller.

Jeg sætter mit + ved ham.
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Forum Warden

Pivpiv jeg har længe holdt din ansøgnign hen pga. vi havde en anden rogue vi arbejdede med, det blev ikke til noget og jeghar ikke glemt dig. Dread minder mig om dig tit

Jeg vil godt tage dig som social for at du kan hygge med dine venner men raid spot skal du nok lede meget længe efter, så du må gøre op med dig selv om det er nok for dig

Jeg ved godt det er et lidt skarpt svar, vil bare være sikker på du ved hvad du går ind til.
    Mvh.
    Norm

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Hov... helt helt OT opdagede jeg lige du er fra Karlslunde... =) Selvom jeg nok må indrømme at navnet Dennis ikke umiddelbart får en klokke til at ringe...
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Quote Originally Posted by Persephone
    Hov... helt helt OT opdagede jeg lige du er fra Karlslunde... =) Selvom jeg nok må indrømme at navnet Dennis ikke umiddelbart får en klokke til at ringe...
    Karlslunde er det ikke den lille skodflække syd for Greve? Der kan da ikke bo mere end 2 ho's og en lommetyv? I må da kende hinanden... (ikke fordi jeg kalder dig en ho perse )
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Forum Convert

Karlslunde er det ikke den lille skodflække syd for Greve? Der kan da ikke bo mere end 2 ho's og en lommetyv? I må da kende hinanden... (ikke fordi jeg kalder dig en ho perse Wink)
    Så kalder du hende altså en lommetyv? :shock: Ved ikke om det er meget bedre! :P

Tumle

Edit: Sorry, postede uden at overveje at det var en ansøgning.. :? Skulle nok have været i en anden tråd..
    Tidligere Boardnick: Phisch

Default Karlslunde

Ja ho eller lommetyv det ved jeg nu ikke om jeg er men har da ikke taget penge for det endnu =) hehe
    Og hvis Egedal centret siger dig noget så er det der hvor Pivpiv/ mig selv kommer fra...
    Men du skriver bare så finder jeg pilsnerne frem og så invitere vi Zebb med for man er jo heller ikke længere væk end ishøj =)

Paladin of the Board Reyven's Avatar

A: "Montreal? Only hookers and icehockey players live in Montreal"
    B: "Hey, my mother lives in Montreal!"
    A: "Oh..... So, what team does she play for?"

Guildboss - Danish Legacy

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Quote Originally Posted by Norm
    Pivpiv jeg har længe holdt din ansøgnign hen pga. vi havde en anden rogue vi arbejdede med, det blev ikke til noget og jeghar ikke glemt dig. Dread minder mig om dig tit

Jeg vil godt tage dig som social for at du kan hygge med dine venner men raid spot skal du nok lede meget længe efter, så du må gøre op med dig selv om det er nok for dig

Jeg ved godt det er et lidt skarpt svar, vil bare være sikker på du ved hvad du går ind til.
    Mvh.
    Norm
    Må du gerne svare på Pivpiv, så vi kan komme vidre med din ansøgning.

Default pivpiv

jamen jeg vil da gerne joine social men har bare ikke rigtigt syntes der skete noget og ja sry jeg ikke lige har svaret på den tidligere besked... .
    havde ikke set at jeg var blevet accepteret =) ...
    men skal jeg bare hive fat i norm / romulus i ingame ? =)

Forum Warden

Romulus mindede mig lige om, at jeg havde en rimelig syltet sag her Pivpiv...

Raid pladserne blev der ingen af, som jeg havde frygtet, men der er altid plads i reserven så længe du har en masse gode venner du kan spille med til dagligt.

Så hvad siger du, 2 måneder forsinket fra min side (ny rekord btw), stadigvæk ved godt mod?

Mvh
    Norm

Default ang. ansøgning

Ja nu ligger landet sådan at jeg og et par kammerater har lavet vores egen guild så member af SD bliver nok ikke lige til noget med det var griner at søge =)).... Men vi kommer nok aldrig til at blive så store som jer.. men jeg håber da vi kommer der op af...

Held og lykke frem over...

Visit: http://www.guild-control-alt-delete.dk/

MVH Pivpiv

Forum Disciple

You knew this before you signed up for the party. If you do, you automaticly render rule number one useless, and will most likely be kicked!!!!

But remember, it's just a game.
    Haha! Genialt! 8)
    Cool nok i har startet jeres eget imo! Jeg håber i får det fedt sammen.
    Held og lykke med det hele.
    Jeg lukker hermed ansøgningen.
    Jeg var en dårlig Warlock..