Results 1 to 16 of 16

Thread: Chaqet søger ind

Forum Greenhorn

Default Chaqet søger ind

Hej SD

Mit navn er Heidi, jeg er 28 år gammel, pæredansk og har spillet WOW godt og vel et års tid. Jeg bor i en lille flække i nærheden af Skjern sammen med min kæreste Meldarth (som også søger ind).
    Jeg er det man kalder den ?modne? type uden at være en ?gammel kælling?
    Som person er jeg stille og rolig, jeg har en rigtig lang lunte men finder mig dog ikke i at blive trådt på :-D
    Jeg spiller WOW både for det sociale men absolut også for at kunne raide samt forbedre mig ingame. Jeg hygger mig med WOW stort set hver dag, og specielt i weekenden hvor jeg håber på at vi kommer til at raide.

I forhold til mit guild er jeg loyal og typen der gerne giver en hånd med. Jeg går ikke af vejen for et hårdt raid og medbringer altid det nødvendige i form af pots osv.
    Jeg er åben og ærlig og siger min mening (take it or leave it)
    Jeg forventer at få en hyggelig tid sammen med guildet og synes det er super fedt at i holder irl arrangementer som jeg helt klart gerne vil tage del i.

Tidligere har jeg været i Bloodlords, Core og her til sidst i Invicem Sensus.
    IS har jeg valgt at forlade da vi ikke længere passer sammen. Deres mål og strategi er pt. ikke noget jeg kan forene mig med, og specielt fordi den efter TBC er for lille til det jeg gerne vil. IS er forladt når jeg poster denne ansøgning.

Jeg har læst og forstået jeres regler, CoC samt DKP system. Jeg har VT samt headset og mic. Så også her kan jeg være med.

Lidt om Chaqet:

Tauren
    Druid
    Level 70
    Jeg er pt. Moonkin specced men respeccer gerne hvis det er det der skal til.

Erfaring: alle pre TBC raid instance inkl. Naxx til og med 3 boss.

Jeg er Karazhan attuned og venter spændt på at prøve )
    Jeg arbejder pt. På at blive revered med de forskellige factions der giver adgang til instances på Heroic Mode såvel som gear opgrades og tradeskill recipe.
    Hertil kan nævnes at jeg har 375 i Skinning og 331 i Dragon Leatherworking. Still going strong :wink:

Anyway jeg håber i finder plads til både mig og Meldarth :roll:

Forum Warden

Jeg har snakket lidt med Meldarth her om hans ansøgning og tager et interview med ham og hans bedre halvdel Heidi her ganske snart.

Indtil da så ved jeg de har løbet en del med SD'er allerede, så mon ikke vi kan få nogle udtalelser fra nogle af dem?

Jeg skriver også lige det samme hos Heidi så hun ikke føler sig overset 8)

Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Forum Convert Uhrsakar's Avatar

Quote Originally Posted by Norm
    Jeg har snakket lidt med Meldarth her om hans ansøgning og tager et interview med ham og hans bedre halvdel Heidi her ganske snart.

Indtil da så ved jeg de har løbet en del med SD'er allerede, så mon ikke vi kan få nogle udtalelser fra nogle af dem?

Mvh.
    Norm
    Havde det så ik været en god ide lige at slette "Jeg skriver også lige det samme hos Heidi så hun ikke føler sig overset 8) " først :P
    When Timothy Leary first started speaking out in the sixties people didn't understand what he was trying to say, some people
    didn't want to understand him, the establishment wanted to kill him, they wanted to suppress him, squash him like a bug, we
    always want to kill what we do not understand, all he was trying to say was that we need to realize our inner harmony, to see
    things in a different way, to truly be free...

Electric religion

- Nevermore

Forum Convert

Hey! Fedt at se dig ansøge også! :-D Kender ikke Heidi så godt som jeg kender Martin (kun mødt hende 1 gang), og vil derfor mere se min komment her som en anbefaling af en druid end som en egentlig kammerat (da den vægter mere :wink: ).. Men har løbet nogle instances med Chaqet, og har intet at sætte på hendes gameplay! Hun virker til at kende sin class rigtigt godt, siger det nødvendige på VT, og healer selv Pets når det er nødvendigt!!! :-D
    Så Thumbs Up til Chaqet! Tror vi vil få en udemærket druid ind i folden til div instances, og endnu en hunkøn til vores gay-parties (læs M&G's) :wink:

MvH
    Tumle
    Tidligere Boardnick: Phisch

Forum Warden

Quote Originally Posted by Uhrsakar
    Quote Originally Posted by Norm

Mvh.
    Norm
    Havde det så ik været en god ide lige at slette "Jeg skriver også lige det samme hos Heidi så hun ikke føler sig overset 8) " først :P
    Nej fordi så havde det ikke være "lige det samme hos Heidi" vel Uhr 8)
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

burde du så ikke have skrevet: "Lige det samme hos heidi så hun ikke føler sig overset" i stedet martin?
    The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, "You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done."

Ingame: Phobic

Har vi ikke en policy om, at off topic posts skal holdes i Off topic området og i hvert fald ikke høre hjemme i ansøgninger?

Nå ja sry for off topic :wink:

Jeg kan se både fordele og ulemper her.

Fordele:
    Mit navn er Heidi, jeg er 28 år gammel
    Kvinde top $$ need more!
    Jeg forventer at få en hyggelig tid sammen med guildet og synes det er super fedt at i holder irl arrangementer som jeg helt klart gerne vil tage del i.
    Kvinde der gider til fester top $$ need more!
    Tauren
    Druid
    Level 70
    Jeg er pt. Moonkin specced men respeccer gerne hvis det er det der skal til.
    Top $$ need more!

Ulemper:
    Jeg bor i en lille flække i nærheden af Skjern
    DAMN det er langt fra kbh
    Min kæreste Meldarth
    Æv da... men kan gå

Konklusion :
    :Thumpsup: Flere fordele end ulemper!
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Chaqet..

Også en dejlig ansøgning fra dig..

Det lange svar har jeg skrevet i din kærestes ansøgning, da i jo ikke kommer ind uden den anden :wink:

mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Chaqet.. Fang mig lige når du er online og vil i instance.. gerne sammen med din husbond. Som fellow druid vil jeg benytte mig af lejligheden til at lære dig at kende. Jeg har en warrior og en anden lock på hånden, som altid er friske på instances, og det er jo altid hyggeligt at være to druids afsted

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Da jeg var lvl 69 questede jeg i Shadowmoon valley, og kunne slet ikke vente med at få de sidste xp til level 70. og så tilbød Chaqet at give en hjælpende hånd (Hun var selv lvl 70).

Hun hjalp i tykt og tyndt, også da vi blev corpsecampet af en flok alliance.

Flink og hjælpsom person

Thumbs up herfra.
    WoW:
    Culpa: Tankadin
    Stanly: BE Rogue
    Thazarc: Moo Warrior
    Stanley: Moo totemcaster
    Urakthar: Orc Warrior

Forum Convert Nevermore's Avatar

har gamet lidt med hende i div, instance spille sin class fint og giver go dmg uden at pull aggrrooo hele tiden... sjov og venlig at have med p[ sine raids/gps, og har stadig sin fokus selv om der er hygge osv

og så hun altid frisk på at hjælpe folk ... og det jo altid rart

og har hørt at jyder er små søde folk .... "ja eworc er fra mars"

men big :Thumpsup:

held og lykke
    Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Nå.. Har rendt lidt sammen med Heidi i aften på diverse instanceruns, questing og sådan, og jeg kan kun give thumbs up. Selvom hun er moonkin (hehe) så er hun en fin druide af slagsen. Hurtig til at vurdere en situation og evt hoppe i bearform når der var brug for det.

En frisk pige, der DOG skal ha fikset sin lyd på mikronen...

Hun er absolut hjælpsom og springer gerne til hvor der er brug for det. Har ikke en følelse af at det kun er fordi hun er ansøger hun er så hjælpsom.. Tror sgu hun er sådan, så jeg håber da at se hende med et SD tag over hovedet snart. Glæder mig til at se hende på de større raids også.

Held og lykke med din ansøgning Heidi.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

jeg lavede et run i akatraz igår... og der havde jeg hende med
    og hun klarede det rigtig godt... lavede nice dps, og trak ikke agro som visse andre "host Never Host"...
    hun virker rigtig god imo

SD Medlem Forum Adept

Så har jeg også været afsted med Chaqet. Et dejligt run i Shadow lab, og hun gjorde det sgu godt. Når vores stakkels lvl 68 pala ikke lige kunne holde sig selv i live tog hun straks over og sørgede for at holde mig oppe. Og dertil laver hun jo også en fornuftig dps.

Helt klart :Thumpsup: herfra :-D

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Låst og afslået..

Beklager meget, og ønsker god vind fremover.

Nærmere forklaring er uddybet i Meldarth's ansøgning, og da i to jo søger ind sammen, så får i samme svar.. Det er intet personligt, vi har bare haft nogle stemmer imod i fortrolige PM's..

De venligste hilsner
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.