Results 1 to 12 of 12

Thread: Breeze [ex-ANSI]

Forum Acolyte Breeze's Avatar

Default Breeze [ex-ANSI]

Hej SD,

Så er tiden kommet

Forhistorie
    I ANSI måtte vi til sidst indse at tiden var inde til at stoppe. Vi havde givet det et rigtigt godt forsøg efter et problematisk split, og ville vente indtil TBC udkom og se tiden an mht. nuværende folk i ANSI, og om evt. fremtidige ville være nok til at få os kørende igen. Det lykkedes desværre ikke helt og jeg synes det kun ville være fair over for de loyale medlemmer at sige stop og give dem muligheden for at få den fulde oplevelse ud af wow. På et tidspunkt må man se det i øjnene hvor trist det så end er, og jeg vil helt sikkert drikke en gravøl i aften

Så nu da ANSI er blevet lukket af den totalt gennemstive guild master, så ser jeg SD som den eneste mulighed for at blive lykkelig igen I wow. ANSI og SD har haft en lang tradition om et samarbejde og en venligt indstillede atmosfære. Efter en snak med wootie har han overbevist mig om at SD stadig er et cool sted at være, og derfor vil jeg og den eneste anden dansker (Androk, Andreas) tilbage i ANSI, søge ind her.

Personlig info
    Jeg hedder Martin og er 25 år, bor på henholdsvis Nørrebronx og Malta. Mit arbejde er på nuværende tidspunkt som selvstændig, da jeg er ved at starte et firma op i Malta med Andreas ? du vil også af den grund normalt altid se os spille på samme tidspunkt, da vi afpasser arbejde og fornøjelse sammen.

Har spillet computerspil siden jeg var 10-11 år, lavet mit først program i QBasic som 11 årig og har programmeret lige siden. I studie henseender har jeg været på både datalogi studiet på DIKU og HA.dat på CBS før jeg begav mig ud i vores projekt.

ANSI har eksisteret i mange år og blev oprettet ved starten af DAoC EU Beta. Nu når ansi-wow bliver lukket er det eneste andet aktive spil Vanguard som mange er gået over til. Personligt kommer jeg ikke til at spille noget andet end wow, da jeg simpelthen ikke har tid til at sprede mig over flere spil. Som det ser ud nu spiller jeg gerne 1-2 gange om ugen, synes TBC er vildt fedt og nyder alle de mange sjove quests og nye instances. Andreas og jeg ser også frem til PvP, specielt arena fights lyder meget tiltalende ? men det finder vi nok mere ud af snart.

In-game info
    Breeze ? warlock, Main (lvl 63), Skinning & Tailoring
    Braaze ? mage, Alt (lvl 60), Mining & Jewelry crafting (har eng men har tænkt mig at droppe det)

Gear er i øjeblikket grønne/blå outlands items uden enchants da opgraderingen sker rimeligt hurtig ^^

Regner med at spille fra omkring 16-17 tiden på lørdag indtil kl 06 om morgenen, så hvis nogle fra SD har lyst til at gruppe med en warlock og en shadow priest på omkring de lvl 64-65 så sig endelig til

Misc info
    Har selvfølgelig VT.

Jeg kan nok godt overtales til at acceptere CoC, den ser suspekt bekendt ud!?

Accepterer selvfølgelig også reglerne.

Jeg håber jeg har fået det hele med
    Venlig hilsen, Martin / Breeze

SD Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

Aldrig!!..kan ikke komme på tale!!...vi har ikke brug for flere warlocks!!

Eller vent..

Ked af det gik Ansi som det gik, men du skal være mere end velkommen i SD
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

Forum Learner McMillian's Avatar

Nu er jeg ret sikker på at Breeze glider let igennem nåleøjet, da der stadig må være mange der kan huske både ham og Ansi, men anyway. Jeg kan i hvert fald kun selv bakke op om ham. Top Guy.
    Faking link-dead since 2002...

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeps vi har snakket, og kondolerer med ANSI i WOW. I kæmpede sgu bravt, og jeg forstår nok mere end nogen anden hvor svært det må være at sige farvel og stop til sit hjertebarn.

Så respekt herfra og 100% opbakning til jer begge to. I er allerede lidt som SD's langt ude famlile.. (nej ikke forkert ordstilling.. :twisted: )

Jeres classes er også fine til SD, og det ser ikke ud til at i giver vores eksisterende raiders kamp om pladserne.. Så i bliver en velkommen del af SD's hygge afdeling.

Så lader ansøgningen stå lidt, og så ser vi om nogen har noget imod at vi tager jer ind..

Mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Vi mødte og groupede med et par SD i løbet af lørdags og det var jo meget hyggeligt.

Vi havde jo håbet at nå lvl 65 i lørdags, men nåede kun til ca. 64½ - det var lidt sløvt med groups (vi kom først rigtigt igang kl 22 og spillede til 06! så tidspunktet kunne nok have været bedre )

Anyway igår har vi begge respeccet til rene PvE group/raid talents, da vi klart synes det er den sjoveste måde at level på indtil videre.

Vi nåede ikke at teste det ud da det var tidligt på morgenen igen, men vi håber vi snart kan få en god gruppe kørende. Så i må sige til hvis i vil blæse igennem nogle instances med 500k xp/hr

SD Medlem Forum Apprentice steenus's Avatar

yup yup var med brezze og pristie i instance BF gik fint og det var mere mig end dem som lave fejl så :Thumpsup: fra mig Var med derinde med min rogue Melisa

Forum Learner

det er fint breeze... men du er NØDT til at skifte Forum billede

Har patent på Stewie
    Poolefanden - Pretty Maids

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Quote Originally Posted by Poolefanden
    det er fint breeze... men du er NØDT til at skifte Forum billede

Har patent på Stewie
    Han har joined SD forum som user før dig, dvs. han har førsteret til Stewie :P

Hehe jeg skulle lige til at skrive det samme!

Jeg håber du er en værdig stewie fan siden du tør efterabe mig!!! :P

Forum Learner

:O im gonna hang my self :O
    Poolefanden - Pretty Maids

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Som sagt, så er Breeze og Pristie to gutter fra ANSI, som jeg vil give husly i SD. De har fulgt SD som venner i 4+ år, og nu hvor ANSI stopper, så er det mindste vi kan gøre at give dem plads hos os.

De er på trial som alle andre.

Velkommen ombord.

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Apprentice

Tillykke og velkommen
    Morris - 70 Hunter. Herbalism 375; Dragonscale Leatherworking 367
    Moriest - 66 Priest; Skinner; Alchemist
    Infuriated - 45 Warrior; Tailoring; Alchemy