Results 1 to 17 of 17

Thread: Adonaj(Ex. ANSI)

SD Medlem Forum Acolyte

Default Adonaj(Ex. ANSI)

Hey Semper Danica

Nu er tiden inde, og jeg vil med denne ansøgning prøve på, at komme med i den helt særlig guild som SD er.

IRL info: Jeg hedder Andreas Nielsen 22 år, bor i Hvidovre og er lige startet på Hovedstadens Pædagogseminarium. Ser mig selv som en fornuftig ung mand, kombineret med en god spand humor og som er klar på at yde for det fælles bedste. Studiet tager selvfølgelig en del af min tid, men er oftest online 3 ? 4 dage om ugen, har ingen faste tidspunkter hvor jeg er online på, spiller når jeg har tid og vigtigst af alt lyst.

Fortid: Jeg har de sidste 5 måneder været en del af den nu døende guild ANSI, på trods af svingende raids og en til tider meget stille guildchat, har jeg været utroligt glad for den tid jeg har haft der. Ikke så meget pga. raids(som vi næsten ikke har haft), men mest af alt pga. de få men utroligt flinke og gode members som jeg har haft æren af at spille med.(Breeze ex. Member, Priestie ex. Member, Nesso ex. Member, Backache Member osv.) Hvis vi skal gå længere tilbage i tiden var jeg også i en kort periode med i IS(Invicem Sensus), og sidst men ikke mindst TRE(The Royal Elite) hvor nogle af de gamle members fra TRE nu er faste members i SD(Persephone, Bluetiger, Apexi osv.)

Ingame: Adonaj ? Priest(lvl 66) ? Talents 6/0/51 - Tailor/Disenchanter

Instances: Jeg har MC, Onyx, ZG, AQ20 og lidt BWL erfaring.

PVP: Nåede at ramme rank 10 før det gamle pvp-system blev nedlagt. Har altid syntes at pvp var utroligt sjovt, og har også brugt meget tid på dette. Har også haft æren af at være med i en del af jeres BG farmteams, min erfaringer med disse har altid været gode, i forstår at blande det sjove med det seriøse.

Gear: En blanding af blue drops/quest rewards og en enkelt eller to epics fra fortiden.

Afrunding: Jeg har gennem de sidste 1½ år lange wow carrier fundet ud af at, det vigtigste for mig er sammenholdet members imellem og at der er en god og velfungerende atmosfære i guilden. Derfor føler jeg at SD er det helt rigtige sted for mig. Og selvfølgelig betyder det også meget for mig, at mange af mine online wow venner er faste members i SD. Har også to fra RL som er members, Colthuus og Xlausen er mine gamle arbejdsgivere, så ikke sikkert de vil kendes ved mig :wink:

Jeg søger ind som Casual / social member men er jo som de fleste utroligt glad for at raide, og er derfor også frisk på at respecce hvis dette betyder at jeg kan være til større hjælp for guilden.

Jeg har VT.

Jeg har læst jeres CoC og jeres regler er selvfølgelig indforstået med disse.

Venlig hilsen Adonaj
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

SD Medlem Forum Senior

Sgu på tide nu har jeg bedt ham søge i 1 år +. Andreas er en fin fyr sjov at spille med både pvp og pve. Han er altid hjælpsom har vidst også været med på noget SD raid. Han må lige få slidt de sidste par lvl´s af så han kan komme rigtig med

Han passer fint ind i SD som han også skriver så kender han rigtig mange i SD. Så :Thumpsup:
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Jeg vil også lige smide en bemærkning, som hans gamle guild mistress :wink:
    *har tiltagende hovedpine så tilgiv mig hvis jeg ikke er så sammenhængende*

Nu har jeg plaget Ado om at søge ind stort set siden jeg selv kom ind (og så vidt jeg ved har Apexi gjort det samme) men jeg mener ikke hans betænkningstid er et dårligt tegn. Han havde dårlig samvittighed over at skulle forlade Ansi før den blev nedlagt, mao: når han kommer ind i en guild engagerer han sig i den i rimelig høj grad.
    Desuden vil jeg jo mene han er SD materiale. Meget, meget hyggelig at snakke med - og så pvp'er han jo, som han selv siger, hvilket nok vil være til stor glæde for et par af vores members.

Til sidst vil jeg bare lige give ham et stort thumbs up - vi er vist ved at være en del gamle TRE'ere i SD, men Ado er for mig den sidste fra dengang, der mangler, bl.a. pga hans humor ^^
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Forum Acolyte Breeze's Avatar

Hmm adonaj,

Jeg var OVERBEVIST om at du ikke var dansker, men sådan går det når man er ved at blive gammel :shock: husker ikke helt så godt som i mine unge dage... :P

Men jeg vil gerne give mit besyv med at han er en cool person og har været et joyalt ANSI medlem gennem en svær tid. Det er noget af det som siger mest om en person, alle kan være med når det går godt, men omvendt når det går dårligt - ja så kræver det noget mere af en.

Ellers er der vel ikke så meget andet at sige end at jeg håber du kommer ind, så burde de fleste danske ex-ansi medlemmer være her? (jeg håber ikke jeg har glemt nogle flere :roll: )

Ciao

Forum Learner Nesmoht's Avatar

Hey Adonaj.

Fedt at se dig søge ind.
    Adonaj er nok den jeg snakkede og spillede mest med i min tid i ANSI, super cool og hyggelig fyr, helt sikkert SD materiale efter min mening.

Håber du kommer ind 2 :Thumpsup: herfra.

Nes.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Adonaj

Go ansøgning.

Du lyder flink og har allerede nogle gode anbefalinger. Men vi skal gerne se nogle flere, og spille sammen med dig ingame. Og så er det op til Norm om han mangler priests til at heale ham

Vi tog Breeze og Priestie ind lidt hurtigt pga aftale og gammelt venskab. Resterende fra ANSI kommer ind på lige vilkår med alle andre.

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Warden

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg har hørt om dig en del gange via Perse.
    Og jeg må sige det har været positivt so far, jeg vil også sige at det vi kort snakkede om igår ingame også gav mig en rigtig god fornemmelse for at du er moden, venlig og hyggelig.

Jeg vil lige lade den her køre et par dage hvor jeg håber du får løbet med SD'er og at de skriver deres oplevelser herinde i din ansøgningstråd, og så følger jeg op på den i weekenden når flere har postet.

Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Forum Neophyte

Langt om længe Ado! : )

Må sige at Adonaj nok er min bedste ingame buddy, hvilket han har været lige siden level 43 eller sådan noget, hvor vi bumpede ind i hinanden i Alterac Mountains hvor jeg efterfølgende også joinede TRE.

Desuden har vi spillet meget pvp sammen, taget mange instance runs sammen og Adonaj har altid været rigtigt god til at spille hans class. Rart at vide at man har en healer man kan stole på i PVE og en Face Melter der sørger for at fjenderne dør lige meget hvad i PVP : )

Så thumbs up herfra! Held og lykke! Håber virkelig du kommer ind champ!
    Krudt i mund, gi'r ild i bund!

SD Medlem Forum Acolyte

En tur hjem til familien har gjort at jeg ikke har været meget online de sidste par dage, dette er jeg ked af. Men mors mad og kærlighed er altså svær at sige nej til

Hvis nogen er frisk på lidt sjov, quester jeg lige nu rundt I Nagrand, så hvis jeg ikke fanger jer på SemperDanica channel, må i lige kaste et wisp efter mig. Ellers er jeg også frisk på at hjælpe i nogle af de første instances, HFR, Coilfang osv. Som dps eller healer, jeg er frisk på det hele.

Håber alle har det godt.

De venligste hilsner Andreas aKa. Adonaj
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

Kan sige det sammen som andre i tråden her. Endelig langt om længe Ado!.. he
    Blev glædeligt overrasket da Ado skrev til mig igår ingame om at jeg ikke kigge på hans ansøgning, fedt tænkte jeg, manden kom til fornuft og søger ind he
    Well..

Perse:
    vi er vist ved at være en del gamle TRE'ere i SD, men Ado er for mig den sidste fra dengang, der mangler, bl.a. pga hans humor ^^

Han havde dårlig samvittighed over at skulle forlade Ansi før den blev nedlagt, mao: når han kommer ind i en guild engagerer han sig i den i rimelig høj grad.
    Han har helt sikkert sd ånden mener jeg og er enig med perse her som fint viser hans loyalitet i overstående tekst.. En fin fyr, har humor, frisk på noget spas osv.. ja tumbs up herfra..

Marquis of the Board Barahir's Avatar

jeg har været i en inst med ham.
    Det var en positiv oplevelse.

så :Thumpsup: her fra

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

(Nu kan jeg lige komme Ado i forkøbet)

Så er han dinget 70 :idea:
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

SD Medlem Forum Acolyte

Det er næsten ikke fair perse, men du skal da have utroligt mange tak for din hurtige post. Ja, en lille update. Er dinget 70

Ellers håber jeg alt står godt til.

De venligste hilsner Andreas

Sorry Ado...

Nu har folk spurgt efter healers hele aftenen så det jo være der var nogen der straks tænkte på dig (men så så jeg du var i S. Halls...)
    /Perse.

Forum Neophyte

gtz med lvl 70 champ!
    Krudt i mund, gi'r ild i bund!

SD Medlem Forum Senior

About time Andreas. Du mangler mig og X til at få dig i sving :twisted:

Gz
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Go ansøgning, et par gode venner i SD, og et par gode anbefalinger. Kombineret med at vi ikke har for mange priests for tiden og at du er ex ansi sammen med B, gør at jeg siger ok til 1 månedes trial som medlem.

Velkommen ombord.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.