Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: Nilfen (priest lvl 70)

Forum Senior Nilfen's Avatar

Default Nilfen (priest lvl 70)

Hey Semper Danica

Da jeg kun har hørt godt om jeres guild og sammenhold, håber jeg der er plads til en priest, så derfor denne ansøgning.

Hvem
    Jeg er en 37-årig odenseaner som til daglig arbejder som lærer/instruktør på en it-uddannelse. Når jeg ikke lige undervisee unge i at programmere eller tune databaser, så tilbringer jeg tiden med; lidt indendørs fodbold, min familie og World of Warcraft (på ingen måde prioriteret rækkefølge!)

Mmorpg historie
    Det startede egentligt med adventure-spil før der var noget der hed internet, men lad os spole frem til det første grafiske mmorpg jeg spillede som var EverQuest II. Jeg spillede en templar på først RunnyEye og siden Splitpaw serveren, hvor jeg lærte en masse fra Semper Danica at kende. Jeg var GM i en mindre dansk guild som hed Yggdrassil.

Efterhånden som mine venner forlod EQ2 for WoW fulgte jeg også efter og startede en alliance priest på rpg-serveren Argent Dawn. Der var jeg med til at rydde Molten Core, dengang det stadig blev betragtet som en bedrift (især når raid består af 50% hardcore rollespillere; ?By the power of all that is holy and good, I mend thyne wounds and banish the evil that?.? -you get the point).

På et tidspunkt skulle vi prøve noget nyt, så vi rerollede på en pvp-server som horde ? igen en priest for mit vedkommende. Med den nye toon var jeg med i MC, BWL og AQ40 (Twins) før jeg stoppede med at spille WoW.

Grunden til jeg stoppede var til dels en af mine rl-venner som blev sparket ud af guildet stik i mod aftale ?han var nødt til at trappe ned da han lige var blevet far. Da vi andre havde travlt med arbejde, familie mm besluttede vi at stoppe indtil Burning Crusade.