Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: Nilfen (priest lvl 70)

Forum Senior Nilfen's Avatar

Default Nilfen (priest lvl 70)

Hey Semper Danica

Da jeg kun har hørt godt om jeres guild og sammenhold, håber jeg der er plads til en priest, så derfor denne ansøgning.

Hvem
    Jeg er en 37-årig odenseaner som til daglig arbejder som lærer/instruktør på en it-uddannelse. Når jeg ikke lige undervisee unge i at programmere eller tune databaser, så tilbringer jeg tiden med; lidt indendørs fodbold, min familie og World of Warcraft (på ingen måde prioriteret rækkefølge!)

Mmorpg historie
    Det startede egentligt med adventure-spil før der var noget der hed internet, men lad os spole frem til det første grafiske mmorpg jeg spillede som var EverQuest II. Jeg spillede en templar på først RunnyEye og siden Splitpaw serveren, hvor jeg lærte en masse fra Semper Danica at kende. Jeg var GM i en mindre dansk guild som hed Yggdrassil.

Efterhånden som mine venner forlod EQ2 for WoW fulgte jeg også efter og startede en alliance priest på rpg-serveren Argent Dawn. Der var jeg med til at rydde Molten Core, dengang det stadig blev betragtet som en bedrift (især når raid består af 50% hardcore rollespillere; ?By the power of all that is holy and good, I mend thyne wounds and banish the evil that?.? -you get the point).

På et tidspunkt skulle vi prøve noget nyt, så vi rerollede på en pvp-server som horde ? igen en priest for mit vedkommende. Med den nye toon var jeg med i MC, BWL og AQ40 (Twins) før jeg stoppede med at spille WoW.

Grunden til jeg stoppede var til dels en af mine rl-venner som blev sparket ud af guildet stik i mod aftale ?han var nødt til at trappe ned da han lige var blevet far. Da vi andre havde travlt med arbejde, familie mm besluttede vi at stoppe indtil Burning Crusade.
    I forbindelse med Burning Crusade er jeg kommet tilbage (venter stadig på resten, men børn blive født hele tiden og tager ca. 18 år at blive selvkørende, arbejdet forsvinder ikke af sig selv, med mindre man er lærer?).

Da jeg ikke syntes WoW er sjovt uden noget at spille med, er jeg skiftet til Ravencrest i håbet om at finde nogle danskere at tilbringe min WoW-tid sammen med ? meget gerne nogle SD?ere :-D

WoW
    PÅ nuværende tidspunkt er jeg shadow-specced, for at klare alle de solo quests der er, men jeg er og bliver healer og speccer til holy så snart at de små-quests er overstået.
    Betragter mig selv som et rullende apotek (tag to Renew? og whisper mig hvis det ikke går over). Har altid mine tasker fyldt med potions, bandager og mad i alle afskygninger og er altid forberedt på instances.
    Når jeg ikke er i instances brugers jeg tid på at indsamle euf.. vitaminholdige svampe og planter (375). Bikser også med noget tryllestøv og svinger gerne min tryllestav for at forbedrer andres ? produktivitet (330). Fisker desuden lidt (375) og kan godt bruge noget tid på at kreere sunde og næringsrige retter af dagens fangst (367).

Jeg har lavet en ctpr-profil, hvor mit gear kan ses, det er ikke det fedeste, men jeg har heller ikke fokuseret på det endnu: http://ctprofiles.net/5158766 (har selvfølgelig T1/T2 gear men det er forældet)

Mig i Semper Danica

Jeg har læst jeres regler og forventninger til medlemmer. Kan kun sige jeg er helt enig og vil derfor også prompte acceptere dem såfremt jeg skulle få tagget ?Semper Danica?. :-D

Med hensyn til aktivtet, så vil jeg gerne raide et par gange om ugen, jeg syntes det er fedt at være i en gruppe, hvor det kører så godt man kan nyde en Semper Ardens mens man healer ;-)
    Jeg har nok en tendens til at snakke meget i guildchat ? og betragter spillet ligeså meget et socialt miljø som et whack-a-mob-game.

Evt. spørgsmål besvares her eller in-game (jeg har ikke så meget in-game tid de næste 14 dage grundet arbejde). Tak fordi i nåede at læse herned til

~nilfen

Class: Priest
    Level: 70
    Race: Undead
    Skills:
    Herbalism: 375
    Enchanting: 330
    First Aid: 375
    Fishing: 375
    Cooking: 367
    Addons: X-perl, Auctioneer, Decursive, TitanPanel, FishingBuddy (og CTRA når det bliver aktuelt).
    VT og TS er installeret.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Flot ansøgning.

Skriv til os ingame, og så kom ud og løb med nogle SDer - så vi kan lære dig lidt at kende og du kan få anbefalinger!

Add mig gerne til Freinds - og send en tell når du ser mig - er på min Lock Ladydead lv 68 for tiden.

Hvad tid vil du mest være at træffe ingame lige for tiden?
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Disciple

Hey Nilfen..

God ansøgning! Du lyder som en fornuftig fyr og din alder er også et plus i min bog. Vi står pt. og er lidt low på priests fordi vi har et par der er gået kolde i spillet, det er især på raids og i 5-mands grps vi mangler Priests (healers).

Vejen ind i SD sker primært igennem anbefalinger fra vores members, så det er der du skal starte. Vi har en channel in-game /semperdanica (/join Semperdanica) som vi bruger med ansøgere. Den er dog stort set død, da mange ikke er i den. Mit bedste råd til dig er at lave en /who Semper og så sende tells om folk skal bruge en healer. Ellers kan du bruge denne tråd til f.eks. "Tors. d. 1/3 er jeg online fra 18-23 og leder efter instance runs" og på den måde promovere dig selv.

På raid siden kører vi pt. med 3 Karazhan hold og vi har været på et 25-mands raid (Gruul) hvilket vi vil køre mindst 1 gang om ugen. At du vil raide og har raid erfaring fra før er også et plus.

Jeg håber at vi ser mere til dig og held og lykke med ansøgningen!

Mvh.
    Jeg var en dårlig Warlock..

Forum Learner

virkelig flot ansøgning, og priest er virkelig ikke en class der hænger på træerne i sd lige for tiden.

fang mig ingame, er selv healer men hvis du fortsætter med shadow et par dage endnu ville det være sjovt og løbe et Bm run eller 2.

Forum Warden

Hej igen Nilfen.

Stadigvæk en rigtig flot ansøgning, og ja, få en masse anbefalinger fra folk og så skal du se hvor det går.

Jeg holder stadigvæk ved mit tilbud om at løbe et par gange med dig, og få lavet dig en profil på www.sdmmo.dk/pve , så kan du signe dig op til vores raids af 25 mands størrelsen (eller et karazhan hvis de mangler præst).

Mht. Raid krav til addons er følgende påkrævet:

Incomming Heals + lib.
    oRA2 eller CTRA

Desuden skal du være med på Ventrilo
    ip: 194.146.194.85
    port: 2305
    password: klaver

Du har fri adgang til gæstechannels pt. og vil ved raids blive hevet med ned i raid channel.

Holder øje med din ansøgning.
    Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Glad for at høre jeg ikke er faldet helt igennem endnu.

Jeg har noget online tid i aften, hvor jeg vil arbejde lidt på nogle quests for "The Consortium". Ellers er jeg klar på nogle runs som shadow-priest.
    Mangler at klare Black Morass for access til Karazhan, så det er jeg selvfølgelig med på.

Hvis der er nogen (feks. Ladydead) som mangler nogle quests og nogen at spille sammen med, speccer jeg gerne holy asap - men ellers er det altså svært at slå en flue, endsige en lvl 70 elite ud af kurs med flash heals, smite og en frisk bemærkning! :wink:

Da jeg er for gammel til at vil bruge mine fredage på byture, er jeg også klar kommende fredag (og lørdag eftermiddag)

~nilfen

@Bazoom
    Mangler du en shadowpriest til Black Morass i løbet af i dag fredag (2/3)?

Ellers har jeg tænkt mig at specce holy og rende i instances i dag - så mangler noget en healer, må i gerne whisper mig.

~nilfen

Forum Learner

jeg er frisk på et bm run men hvis de mangler healer i en anden instance så respecc bare. jeg er der kun for at få min trinket.

Jeg har haft fornøjelsen af at være på noget 5 mands grp quest sammen med Nilfen. Det hele virkede meget fornuftigt og Nilfen fik mig da også oplyst om at jeg i mit inventory havde noget der kunne få bossen til at give meget mindre skade :-D det her skete så mid-fight
    Det var selvfølgelig fordi jeg synes Nilfen skulle lave lidt.. eller :P
    Jeg er en quest slacker: JEG VED DET GODT!

Konklusion: Virkede som en flink gut der havde styr på sagerne og en priest kan man da altid bruge :wink:

Jeg adder dig personligt til FL og smider en tell hvis jeg står og mangler priest power

-Esteban
    Untaught 80 Druid
    Pliny 80 Paladin

Forum Acolyte

Jeg prøver at fange dig ingame, kunne godt bruge en holy priest på mit karazan hold, og god måde at lære en masse andre fra SD på. Vores hold køre onsdag og torsdag.

Ellers skriv til mig ingame Slasher er min main og har selv en priest som jeg er ved at få op i lvl Carisma.

Nogen der er med på The Steamvault eller Mechanar i aften mandag? Ellers er jeg også åben overfor andre forslag (som giver reputation)

~nilfen

Forum Acolyte

Har haft nilfen med på en masse instance de sidste par dage og han har gjort det godt, han er også en hygge fætter på vt, og elsker alle hans små sjove anekdoter og sjove imputs, indtil videre et rigtig godt indtryk af nilfen.

Forum Convert psykes's Avatar

Jeg vad med i et Botanica run med Nilfen som healer og det gik meget godt, jeg døde i hvertfald aldrig, og det er jo næsten det vigtigste xD

Godt hurtigt run, nice healing, etc.

Man kan godt høre at han er lidt ældre på vt, og det er kun hygge.

thumbs up herfra.
    Furyhorn 70 Tauren Warrior *Storm Herald motherfucker*
    Bloodfury 70 Bloodelf Mage *10/48/3* FIRE
    Psykes 70 UD Rogue

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Syntes jeg fik et rigtigt godt indtryk på Grulls Lair igår.

Bestak mig tilmed med Superior wizards oil :P
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by nilfen
    Nogen der er med på The Steamvault eller Mechanar i aften mandag? Ellers er jeg også åben overfor andre forslag (som giver reputation)

~nilfen
    Jeg mangler rep i præcis de samme, så er klar kl 17-23
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Hvis det er, så prøv at fange mig også.. Jeg mangler dog mest rep i Steamvault, men kan også overtales til et par mechanar måske.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Tak for de pæne ord.

@ Wootah og Magicha

Lad os starte med lidt Steamvault og se hvordan det går - er det en god gruppe (3/5 af den styrer for hårdt pt!) så ryger vi en tur til Mechanar

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Yey... så jeg er sikret mig en gruppe når jeg kommer hjem fra job.. Weeeee... Og med Woot .. så er der dømt fest

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Magicha
    Yey... så jeg er sikret mig en gruppe når jeg kommer hjem fra job.. Weeeee... Og med Woot .. så er der dømt fest
    Sry, men vi andre var klar 1½ time før du mødte op - så vi gik igang. Men jeg er frisk igen en anden gang, mangler stadig CE rep, ca. 8k.

Well, løb med Nilfen, og det var hyggeligt nok, og han gjorde sit arbejde ganske udemærket. Tror han vil finde sig godt til rette i SD's mange blandede grupper.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Tak for gruppen i går - wow er sjovest når man spiller sammen med fornuftige mennesker som jer :-D

Er der nogen der vil være med til at lave en quest-chain i aften? Det er denne her jeg tænker på: http://www.thottbot.com/?qu=10804

Det er samtidig første del at en ikke-færdiggjort quest for at få et epic flying mount.

Rewards fra questchain (som ikke burde tage mere end en 1 time med 5 mand) er:

http://www.thottbot.com/?i=Claw%20of...rwing%20Flight
    http://www.thottbot.com/?i=Netherwing%20Protector's%20Shield
    http://www.thottbot.com/?i=Netherwing%20Defender's%20Shield
    http://www.thottbot.com/?i=Netherwing%20Sorceror's%20Charm
    http://www.thottbot.com/?i=Netherwing%20Spiritualist's%20Charm

Det er især den sidste jeg gerne vil ha' fat i :-D Men en quest alle lvl 70 bør lave (24 g, reputation for Netherwing og et fedt blåt item)

~nilfen

Spammer lige forum - har meget hjemmearbejde i denne uge :wink:

Har droppet lidt at opdatere via ctprofiles, da Armory fungerer automatisk, så items kan ses her: http://armory.wow-europe.com/#charac...crest&n=Nilfen

~nilfen

Forum Initiate

Quote Originally Posted by wOOOOt
    Quote Originally Posted by Magicha
    Sry, men vi andre var klar 1½ time før du mødte op - så vi gik igang. Men jeg er frisk igen en anden gang, mangler stadig CE rep, ca. 8k.

Well, løb med Nilfen, og det var hyggeligt nok, og han gjorde sit arbejde ganske udemærket. Tror han vil finde sig godt til rette i SD's mange blandede grupper.

w
    Var også med her, og kan kun erklære mig enig med wOOOt... så yhumbs up herfra

Velkommen m8
    My life be like, WAAAAAAAAAATEEEEEER POOOOOOOOORAAAAATAAAL.

Zokan - 70 - Mage
    Ancith - ?? - Hunter

Kom in på www.blivfisker.nu !!!

Jeg er en Rock and roll fisker!!!!!!
    OG KUTERMINISTER!

Forum Warden

Jeg havde et utrolig positivt run med Nilfen i Shattered halls, intet overhovedt der ud over hygge og glæde.

Og det har jo kun været posts om positive oplevelser med dig i hele ansøgningstråden, så jeg syntes ikke vi behøver køre den længere.

Jeg ved du er væk i en 1½ uge, men du kan når som helst få fat i en officer og sige du er klar til din måneds trial.

Jeg har med vilje ikke låst tråden da du derved kan skrive i den, hvis du allerede er væk samt når du er kommet tilbage.

Velkommen ind i SD.
    Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Forum Convert

Jeg har med vilje ikke låst tråden da du derved kan skrive i den, hvis du allerede er væk samt når du er kommet tilbage
    Hmm.. Kunne godt forudse visse komplikationer der... :?
    Men Velkommen til, når du engang ikke er væk længere! :P

Tumle
    Tidligere Boardnick: Phisch