Results 1 to 11 of 11

Thread: Razta - Priest

Forum Senior Tala's Avatar

Default Razta - Priest

Ærede Semper Danica!

Mit navn er Rune Bjørn, jeg er en 21 år og fra Horsens. 22 om en måneds tid. Jeg bruger min hverdag på skolen, og mine venner, når jeg ikke sidder foran min computer. Jeg er utrolig udadvendt, og mit sociale liv betyder alt for mig, også det der forgår igennem et computerspil... Jeg er lidt af en hippie, der deltager til demonstrationer, hører utrolig meget live musik, og hænger ud på byens ungdomshus(bare rolig, den er brostens-kastnings-fri ) Jeg er altid klar på en bytur eller lan, da det at være sammen med andre mennesker, betyder ALT for mig... (min Roskilde festival billet ligger ved siden af mig 8) )

Jeg har brugt flere dage på dette forum nu, for at være sikker på jeg fik alt info om jer/fra jer, som overhovedet kunne opstøves, inden jeg ansøgte. Både for at være sikker på jeg ikke træder nogen over fødderne angående regler, men også for at være 100% sikker med mig selv, at dette er noget jeg virkelig vil!

Historie:
    Jeg har altid været fascineret af Blizzards verdener. Har spillet Warcraft I, II og III, Starcraft, Diablo I og II. Og så nu også spillet World of Warcraft siden det kom på gaden herhjemme. Min WoW historie er derfor også kæmpe stor, og vil derfor ikke kede jer med alt jeg har lavet til punkt og prikke.

Jeg startede ud på Ravencrest, men er faktisk først for nylig kommer tilbage hertil, efter halvanden års tid på Sunstrider. På Sunstrider spillede jeg i en hardcore raid guild. Vi var længst på serveren, og var med til ?server first? på bosser som Nefarian og C?thun. Jeg stoppede omkring sommerferien, da jeg var blevet træt af at spille, og havde brug for at lave noget nyt i noget tid.

Her kan i læse lidt om dem, hvis i lyster http://wow-randoms.org/site/news.php

Jeg startede så her omkrig jul 2006 igen , sammen med 3 IRL venner, og vi besluttede os for at starte på en frisk, her på Ravencrest. Den ene af de venner er Dalka, som også er i SD, selvom han ikke er så aktiv mere pga. sin CSS karriere...

Nu:
    Min gamle raiding char, var Druid. Jeg har altid elsket healing, da det er et område med ufattelig meget modstand og variation. Jeg har derfor altid ønsket mig en Priest, som jo er godfather i healing class efter min mening (Pala er dog ved at være skræmmende). Jeg har derfor lavet en priest, og smidt det jeg syntes er det bedste gear, uden for raid instances, på ham. Jeg søger derfor nye udfordringer, som jeg ikke kan få i min nuværende guild, da det mest af alt er en hygge guild.

Som tidligere nævnt, har jeg støvsuget hjemmesiden for regler og nøje læst jeres CoC, og finder dem yderst fornuftige!

Jeg bliver dog nød til at lægge kortene på bordet, og sige at jeg ikke har så meget online tid som i ?de gamle dage? da jeg nu har en skole ved siden af. Jeg er dog online hver dag, men ting som alts og pvp har jeg ikke rigtig tid til. Hvorimod jeg altid er klar til aftenraids og runs og andet sjov...

Jeg har VT installeret, og en håndfuld addons, jeg selv mener er nødvendige. Min mic er dog lidt dårlig, men jeg køber nyt headset når mine feriepenge kommer i næste uge

Prof, Specc og Gear:

http://ctprofiles.net/5132597

til min chest kan jeg lige tilføje at jeg har 18 x Primal Mooncloth liggende i banken, dvs. Jeg er ca. 4 dage fra have min Primal Mooncloth chest 8)

Jeg arbejder også på bedere gloves for tiden, og begynder så småt at samle mats til http://www.thottbot.com/i24264 og http://www.thottbot.com/i24261

Mine proffs er Tailoring og Enchanting, Enchanting er lidt low, da jeg respeccede fra Herbalism for en uges tid siden...

Attunement:

Jeg er attuned til Karazhan, og har 4 ud af 5 Heroic nøgler, mangler bare til Tempest keep...

Hvad kan jeg tilbyde SD:

- Noget oldschool raiding erfaring, som med nye teknikker og udfordringer kan blive en stærk cocktail.
    - En social person, som ikke er bleg for at snakke, skrive og have det sjovt.
    - En hjælpende hånd til selv de mindste problemer, (hvilket for det meste er de mest irriterende at stå med alene).

Hvad kan SD tilbyde mig:

- Udfordringer in-game, i sammenhold at knække nogle at de største modstander som Blizzard smider i hovederne på os.
    - Socialt miljø med andre danskere, som måske kan føre til noget irl.
    - Erfaring med min class.
    - Generelt flere muligheder indenfor alle aspekter i spillet

Jeg lovede ellers mig selv jeg ikke ville skrive en dansk stil, men jeg kan jo lige så godt får alt med, så der ikke opstår tvivl. Skulle der alligevel mangle noget, så bare spørg mig, her eller ingame.

Razta

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hej Razta,

Fin ansøgning du har banket sammen der. Det er rart at se en der lige har læst hvad det er vi kigger efter inden han poster

Du lyder som en aktiv ung mand med klare politiske meninger, hvilket jeg har stor respekt for :Thumpsup: Vil i den anledning dog lige minde om at vi i SD har en regel om at vi undgår at diskutere politik, da vores fællesskab er baseret på spillet og vi ikke gider blive uvenner over ting den slags emner.

Du er yderligere heldig med dit valg af class, da vi helt klart godt kan bruge flere gode healers i guildens.

Håber vi vil opsøge os ingame og få lavet nogle instance runs med os, så vi kan lære hinanden at kende. Du er velkommen til at /join semperdanica og skrive her så vi kan se du er online og klar på noget grouping. Men vi må være ærlige og sige den kanal ikke altid er lige aktiv så du er også velkommen til at skrive direkte til en af os og spørge om vi mangler en priest til noget instance sjov.

Men at priests er de bedste healers bliver vi nok aldrig enige om
    Guildboss - Danish Legacy

hejsa Reyven

tak for det hurtige svar, jeg er selvfølgelig klar over at der ikke kommer noget konstruktivt ud af at diskutere politik på et forum, da det er subjektive meninger der stilles op mod hinanden. Folk har personlige meninger, og dem kan der ikke ændres på, det eneste der skabes er splid mellem folk. Så det har jeg helt respekt for...

Jeg vil prøve at lave nogle runs med nogle SD'er den kommende uge, så vi kan lære hinanden lidt af kende.

Jeg ser frem til noget sjov og balade

Razta

Forum Warden

Som reyven vil jeg sige, rigtig god ansøgning, og præster mangler vi pt.

Jeg har kun lige set kort på din ansøgning pga. jeg har en lidt travl aften, men få fat i mig ingame eller også får vi fat på hinanden via denne tråd.

For at komme på trial, skal du dog have vist dig fra dine bedste og værste sider, så du skal teknisk set ud og løbe med nogle SD'er (Bliver ikke svært, der mangles altid healers), og så få dem til at kommentere dit spil her i din ansøgnings tråd.

Glæder mig til at høre mere fra dig.

Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Forum Disciple

Hey Rune!

Fin ansøgning du har lavet her. Vi snakkede jo lidt in-game og jeg synes det ser lovende ud. Priests er noget vi mangler en del af pt. fordi mange af vores gamle er stoppet/trappet ned, så din timing er perfekt.

Dit gear kan jeg ikke sætte en finger på. Du har samlet stort set alt hvad man kan finde udenfor Karazhan, så du er bestemt raid klar!

Mit råd til dig er at hooke op med nogle SD'ere, så folk kan få et indtryk af dig og så på den måde kommentere det i denne tråd. For at komme i kontakt med folk kan du f.eks. lave en /who semper og skrive til folk om de mangler en healer til en instance, eller noget. Hellere være for aktiv end passiv vil jeg sige.. Det er dig der skal tage initiativ og "sælge dig selv". Ikke i den forstand at du skal tale folk efter munden, men det er dig der skal gøre opmærksom på dig selv.

Jeg ved præcis hvad du mener ang. Healing.. Jeg har det på præcis samme måde - det andet bliver sku for ensformigt i længden :wink:

GL med ansøgning!
    Jeg var en dårlig Warlock..

takker for alle de positive ord, det varmer!

Det er godtnok en kritisk uge for mig denne her, da jeg har terminsprøve, men jeg er klar på nogle runs idag, så bare /w mig in game, ellers finde jeg nogle af jer der skal bruge en healende hånd 8)

Fra ondsdag af, er jeg klar til at lave en ordentlig røvfuld runs...

peace

Razta

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Vi havde Razta med i Karazhan idag, da Team Slasher stod og manglende noget healing love. Så det må jeg jo hellere lige skrive lidt om.

For at være ærlig så var jeg lidt skeptisk i starten, Razta. Det virkede som om du ikke helt havde styr på dine mods, f.eks. var der lidt rod med dispelling af Holy Fire på Maiden. Vi havde også mange tank deaths på trash i den første del af raidet. Det er naturligvis ikke kun dit ansvar, men som en stor del af healing teamet er du jo ihvertfald medansvarlig der.

Men det kan jo være det var fordi det var din første tur i Karazhan og du kom også ind med ret kort varsel så du har ikke helt haft tid til at forberede dig. Fordi det virkede som om der kom meget mere styr på healingen længere inde i raidet, og du klarede healing rigtigt godt på både Maiden kill og Shade tries. At vi wipede en del gange på Shade var ikke pga healing, men alle mulige andre småfejl og uheld.

Desuden var du jo hyggelig nok at have med på VT og du lod dig ikke gå på af vi havde mere modgang og flere wipes end vi plejer.

Så samlet set har jeg ihvertfald et positivt indtryk. Håber vi ser dig på flere raids snart, og i SD hvis det fortsætter i samme spor.

Og grats med loot
    Guildboss - Danish Legacy

Quote Originally Posted by Reyven
    Vi havde Razta med i Karazhan idag, da Team Slasher stod og manglende noget healing love. Så det må jeg jo hellere lige skrive lidt om.

For at være ærlig så var jeg lidt skeptisk i starten, Razta. Det virkede som om du ikke helt havde styr på dine mods, f.eks. var der lidt rod med dispelling af Holy Fire på Maiden. Vi havde også mange tank deaths på trash i den første del af raidet. Det er naturligvis ikke kun dit ansvar, men som en stor del af healing teamet er du jo ihvertfald medansvarlig der.

Men det kan jo være det var fordi det var din første tur i Karazhan og du kom også ind med ret kort varsel så du har ikke helt haft tid til at forberede dig. Fordi det virkede som om der kom meget mere styr på healingen længere inde i raidet, og du klarede healing rigtigt godt på både Maiden kill og Shade tries. At vi wipede en del gange på Shade var ikke pga healing, men alle mulige andre småfejl og uheld.

Desuden var du jo hyggelig nok at have med på VT og du lod dig ikke gå på af vi havde mere modgang og flere wipes end vi plejer.

Så samlet set har jeg ihvertfald et positivt indtryk. Håber vi ser dig på flere raids snart, og i SD hvis det fortsætter i samme spor.

Og grats med loot
    hej Reyven

Det er helt rigtigt observeret, jeg havde ikke styr på sagerne fra starten af. Decursive er lavet om til et helt nyt program, og andre fatale addons har jeg ikke spillet med i over et halvt år nu. Og som du selv sagde, var det med kort varsel, så havde ikke rigtig tid til at finde ud af dem før de skulle bruges allerede på første boss.

Der gik dog ikke lang tid, før jeg var sat ind i programmerne, og det kørte derud af, 3. forsøg var jo smooth, og ende med kill. Og det begyndte rent faktisk at være ret sjovt der efter, som jeg kan erindre det i mine gamle raiding dage.

Den vigtigste lektie jeg lærte dernede i går var, at de gamle raiding dage er forbi. der er ikke 15+ healere i raidet som i gamle dage, men kun 2, så man har et enormt stort ansvar som healer. Hvert pull er som en Vaelastrasz kamp, hvor knapperne skal spammes uden pause, ellers dør en tank.

alt i alt en positiv oplevelse, som du selv nævner, og takker for lovely bracers allerede på første run.

Razta

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg havde samme indtryk af lidt forvirring og måske at Rasta ikke var helt up to speed. Men jeg forstår fuldt ud hvis det er en brat overgang fra no raids i ½ år, til at være main healer i et krævende raid.

KZ raids er intense, ikke mindst for healers. Jeg tror Rasta skal ha en chance mere, hvor han er foreberedt med fuld pots, alle mods klar og måske har læst KZ taktikkerne igennem. Det er jo heller ikke let at komme ind i en instance man ikke kender, hvor vi andre trods alt har trænet i mange uger efterhånden.

Så det kan gøres bedre, men du fortjener et par chancer mere.

Personlighed, tålmodighed og vt var fino

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Acolyte

Well vores hold køre med 2 healers, fordi det har virket før med greatjustice og en anden til at heale. Er i tvivl om det er fordi priests mangler noget i forhold til paladin eller hvad der lige skete igår.

Dog virkede det da vi tog trashmobs anden gang som om der havde I healers fanget rutinen.

Du er altid velkommen på team slasher igen som stand in.

Forum Warden

Razta, det ser alt i alt ud til du gør det godt, så jeg syntes du skal fortsætte som trial medlem istedet for som ansøger.

Få fat i en officer ingame og få guild invite, du har 1 mdr. trial hvor du lige vise os at du kommer op i form og kan lide pve.

1 mdr. PvE trial frem til d. 25 April
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec