Results 1 to 15 of 15

Thread: Ansøgning: Vala - undead priest

Forum Adept Vala's Avatar

Default Ansøgning: Vala - undead priest

Hej SD.

Hermed Vala?s ansøgning til Semper Danica.

Jeg er en 31 årig fyr som bor I københavn og ønsker at søge optagelse i Semper Danica med min holy priest Vala.

Om mig selv kan jeg nævne mine fritidsinteresser som hovedsageligt er Hifi/surround, sportslige aktiviteter og så selvfølgelig PC spil! Når jeg så ikke lige har fri, så arbejder jeg naturligvis.

Jeg anser mig selv som en seriøs, social, hjælpsom, tålmodig og fornuftig spiller som ønsker at få det bedste ud af spillet i samarbejde med andre spillere.

Grunden til at jeg søger SD er, at jeg tror på at mine kvaliteter, som person og spiller, vil forenes godt med det jeg hører og læser om SD. Jeg ser frem til at kunne være en del af en større guild med godt sammenhold og kammeratskab.

Jeg vil gerne udforske mere af spillet og i min nuværende hyggeguild med 6 medlemmer er dette ikke muligt.

Mine forventninger til SD er, at være i en stor guild med masse spillere, hvor der formodentlig altid er gang i et eller andet sjovt. Endvidere at kunne raide, hvilket altid har været min primære online gaming interesse, specielt i min tidligere ?karriere? som Everquest 1 spiller. Til sidst at kunne være en del af en stor social forsamling af spillere, hvilket jo er naturlig når jeg nu engang bruger så meget tid på spillet.

Min figur er som nævnt en priest som er holy specced. Jeg har lavet en CT profile som er på denne adresse: http://ctprofiles.net/5239629
    Såfremt denne CTprofil ikke er tilgængelig er mine primære stats som følger(selfbuffed):
    HP: 6281
    Mana: 8865
    +Heal: 1449
    Mana regen: 332 - inside FSR 56/tic outside FSR 138/tic
    Desuden har jeg lavet Karazhan key quest.

Mine spilletider er varierende idet mit arbejde har skiftende arbejdstider. Jeg vil ofte være online formiddag/eftermiddag men også 2-3 gange pr uge om aftenen.

Eneste medlem jeg kender i SD er Wasarogue/Cheapstuff. Vi har en lang fortid sammen fra Everquest 1. Jeg har også grouped med nogle af jer, men sikkert ikke nok til at efterlade noget indtryk.

Således det står klart skal jeg nævne at jeg søgt SD før. Det er nogen tid siden (Januar 2005) og jeg har fundet den gamle tråd her: http://forum.semperdanica.dk/viewtop...ht=vala&t=6489
    Jeg skal allerede med det samme beklage, at jeg ikke gav besked om at jeg tog en ?break? fra gaming.
    ?
    Jeg fik trial, men måtte desværre stoppe med at spille en stund på det tidspunkt på grund af arbejde. Kort fortalt måtte jeg simpelthen fokusere al min energi på at komme videre med min karriere på det tidspunkt, hvis min uddannelse ikke skulle gå til spilde. Derfor havde jeg en lang periode uden nogen form for spil og det lykkedes således i oktober 2005 at lande det job jeg rigtig gerne ville have. Efter der kom styr på det begyndte jeg at spille min figur igen. Jeg har ikke været guilded bortset fra den hyggeguild som jeg er i nu, hvor blandt andet min bror er i. Såfremt der er nogen spørgsmål omkring disse forhold er i naturligvis velkomne til at spørge om det.

Endvidere har jeg læst og forstået CoC, prøveperioden, regler for optagelse mv. og er indforstået med disse.

Med disse ord skrevet håber jeg, at min ansøgning opfylder kravene og bliver taget godt imod.

Med venlig hilsen

Vala.

Forum Acolyte Kizza's Avatar

Super god ansøgning imo.. håber det bedste for dig..

Forum Acolyte

Hej Vala. Rigtig flot ansøgning, det er første skridt. Vi mangler healers i SD, så det handler nu for dig om, at joine /semperdanica ingame og så ellers være vågen når der bliver søgt efter healers samt at du også selv skal tage initiativ til at få nogle grps op og køre.

Held og lykke med det

-Rame.

Forum Learner Nicoladen's Avatar

Kanon ansøgning.

Vala er en super god spiller.

Som han selv fortæller har jeg spillet meget sammen med ham og i mange år.

Som skrevet i hans gamle ansøgning har han i tidligere fungeret som guild officer og raidleader i en stor guild hvor raids kunne indeholde op til 75 personer og også der krævede at raidleader havde 100% styr på taktikker etc.

Jeg står 100% inde for Vala.

Prøv at groupe med ham, jeg kan forsikre om at der ikke vil være andet end gode oplevelser. Han kan godt tåle at wipe i instances, men det sker sjældent med ham som healer
    <a href="http://europa-agnarr.com">Europa Agnarr</a>
    Preacher [60] CLR
    Bloated [60] WAR
    Mesmerizer [60] ENC
    Nocts [60] MNK
    Gademusikanten [5X] Bard

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Lækker ansøgning, Vala.

En ting du helt sikkert vil bliver spurgt om af vores officers er hvordan dit ambitionsniveau er omkring raids og hvor aktiv du forventer af være der. Så det kan du ligeså lige tænke over og skrive lidt om
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Warden

som sagt, skal vide hvad dine raid ambitioner er.

Vi er ikke sikker på hvor mange præster vi pt. mangler, jeg skal lige forhøre mig med classleader først og så undersøger jeg det.
    Vi har fået 2-3 præster på ganske kort tid, så nu må vi se.

Jeg følger din tråd imens.

Mvh.
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Mine raid ambitioner:

Jeg går ud fra de fleste raids vil forgå om aftenen. Således vil jeg kunne deltage, afhængig af om jeg arbejder eller ej, ca. 2 gange pr uge. I nogle perioder mere, andre mindre. Jeg vil sige så meget; er jeg online og der er brug for mig på et raid, så kommer jeg. Samtidig vil jeg heller ikke love for meget aften spilletid og så ikke leve op til de forventninger.

Jeg har en lang historie som raider i EQ1 og det er det aspekt ved online games jeg altid har fundet størst interesse i. Jeg forventer at få masse af spilletid tidligt på dagen til fx 5 mands instances, quests mv. Derfor vil mine spilletider om aftenen helt klart blive brugt til raids.

Håber det svarer på spørgsmålet om raidambitioner.

mvh

Vala

Forum Adept

Hey :-D

Super flot ansøgning.

Jeg er selv primært online om morgenen/formiddagen i øjeblikket, og altid klar på instance næsten, da jeg mangler rep til alt. Så ser du mig, og har lyst til et 5-mands run så pm mig bare :-D Eller søg som sagt i /semperdanica channel.
    Jeg er selv priest dog shadow specced, og mangler Old Hilsbrad og derefter Black Morass for Karazhan key, men grundet arbejde er jeg selv lidt ude og svømme i øjeblikket.
    Så ville være lækkert med en morgenfrisk healer da det ofte er svært at finde :-D

Held og lykke med ansøgningen.
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

Forum Initiate

Super ansøgning. som Thorholy skriver mangler vi tit en healer om morgnen, så det ville være super at løbe lidt sammen med dig. Ses ingame.

Forum Warden

Søger en præst til i aftens Karahzan, hvor vi skal have boss nr 1 og nr. 3 ned som det ser ud.

Har spurgt Zorai og nu også dig, hvis det har interesse og du har tid, så må du godt melde ud

det er fra kl. 19 -> maks kl. 20.30 tror jeg.

Mvh.
    Norm

-Edit Norm-
    Zorai har sagt hun er klar så tager hende.

Mvh.
    Norm

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

Hej Vala
    lyder som om du er en priest med styr på dine stumper
    er du villig til at lade det komme an på en prøve
    jeg står og mangler en priest til Karazan (gerne iaften fredag kl 20, men sikkert også i næste uge), hvis du har lyst og tid kan vi måske finde ud af at få dig med på en af mine: "free loot raids" *

fang mig online (på Kartagg eller spartanz) eller PM mig eller svar her eller brug telepati eller noget....

* enorme rep omkostninger og uendelige wipes men fåårk hvor vi hygger os

Hejsa. Nåede ikke i tide at se invite til torsdagens raids :/

Mht Karazhan, ja da, er klar kan dog se at i aften (fredag 30/03) står den på Gruuls lair, hvor jeg har tilmeldt mig allerede. Jeg er imidlertid klar en anden gang, bestemt.

Den med telepati må komme an på en prøve

mvh

Vala

Forum Learner

Vi havde Vala med inde i Gruuls lair, og jeg kan kun sige :Thumpsup:

han gjorde det sku rigtig godt, så håber vi ser dig til et raid mere :-D

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Go ansøgning og gjorde det godt i Gruuls. :Thumpsup:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Warden

Helt sikkert også godt nok i Gruul's lair for mig.

Fornuftig på VT, behagelig i chat.
    Jeg ser ingen grund til at fortsætte med ansøgningen når så mange blev positivt sikret i din væremåde og spillestil.

Du kommer på 1 mdr trial med focus på social og raids, så få fat i en officer ingame, og henvis til denne ansøgning hvis der er de mindste problemer

Velkommen ind i SD.
    Mvh
    Norm