Results 1 to 24 of 24

Thread: Wlc takker af for denne gang

Banned Forum Greenhorn

Default Wlc takker af for denne gang

Kære SD

Har virkeligt være glad for tiden hos jer, men er nået til et punkt hvor jeg må videre, ellers bliver mine wow dage talte.

Håber i vil respektere mit valg, for hvis det viser sig at være forkert kommer jeg helt sikkert kravlende tilbage!

Håber WooT stadigt lader mig komme med til forårsfesten!

Till we meet again!

- Wlc

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Access Denied...

Og held og lykke i Elysium
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Initiate

Hvorfor vil du videre fra SD, og hvad er det der gør dine wow dage er talte hvis du bliver ?
    I'm waiting to be impressed!

Forum Learner Zura's Avatar

Er sq lidt overrasket over din afgang Wlc og en så kort afskedspost.
    Men gl hvorend du kommer hen :wink:

/zvutnirk
    EALIER: Zvutnirk(Bloodelf Male Priest), Zura(Undead Female Rogue) - World of Warcraft - Sold
    NOW: Zvutnirk (Undead Male Mage) - Slackpvp'ing - 400+ res - Vengeful Gladiator's Spellblade

Forum Warden

Nu skal jeg ikke tale for Wootah's stemme men jeg kan fortælle dig at forårsfesten desværre nok er et afsluttet kapitel for dig.
    Det er ikke for at være ond eller personlig, men det er SD's fest og da du melder dig ud af SD, så giver det vel næsten sig selv.

Jeg håber du får det godt hvor du endte, er personligt ked af du ikke har haft talt med mig om det, men det er dit valg og det vil jeg respektere.
    Mht. at søge tilbage ind i SD, så vil du nok opleve en vis tilbagenholdenhed hvis det sker, brændt barn skyer ilden, det samme gælder sig for guilds der ser en raider smutte imens guilden kæmper med at komme videre.

Dit valg var at prøve noget mere intenst, resultatet bliver SD skal lukke hullet du efterlod og komme igang igen. Det er ikke nogen win - win situation, og det skal du være forberedt på hvis du søger ind igen.

Samtidige så gør det faktum at du blev valgt som Class leader også sit til, at man står tilbage og har en blandet smag i munden. Var det ikke meningen du blev class leader i SD for at gøre noget for SD og Warlocks?

Er ked af angrebene, vil bare have du ikke bliver overrasket hvis situationen byder sig til, at du søger til SD igen.

Samtidige så håber jeg du ved, at jeg personligt er ked af du går fra SD. Jeg har haft gode oplevelser med dig på hvert et raid og vil da være ked af at undvære dit selvskab i fremtiden.
    Tak for god hygge og munterthed de gange vi har raidet og løbet sammen.

Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Forum Learner

:wave: Wlc... hygge
    Poolefanden - Pretty Maids

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Jeg må erklære mig enig med Norm i at når man ikke synes guilden er god nok ingame, så er den altså heller ikke god når det handler om RL events. Man kan ikke vælge raid-delen i en anden guild og så den sociale del i SD. Det er en pakkeløsning hvor man tager alt eller intet.

Men det er trist du smutter. Det har været sjovt at lave PvP i arenaen med dig, selvom vores ambitionsniveau ikke helt var det samme

Held og lykke fremover.
    Guildboss - Danish Legacy

Reyven, det er da lidt BS og fordi han ikke spiller i guilden betyder vel ikke at han ikke er velkommen efter kl 23 ligesom alle andre i det københavnske natteliv.

God tur i Elysium, hils Era den gavtyv.

Postcount +1
    The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, "You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done."

Ingame: Phobic

Quote Originally Posted by bamzen
    Reyven, det er da lidt BS og fordi han ikke spiller i guilden betyder vel ikke at han ikke er velkommen efter kl 23 ligesom alle andre i det københavnske natteliv.
    Det har jeg da heller ikke sagt. Men han spørger jo til selve forårsfesten, ikke et diskotek der er åbent for alle.

Forum Disciple

Held og lykke Wlc håber da vi stadig skal i BG en gang imellem :-D

Forum Warden Eworc's Avatar

held og lykke med det Wlc..
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

Ses, ikke fordi jeg er måløs , GL med det nye
    Det er ikk for børn, det er for nice!

Forum Acolyte Fleshreaver's Avatar

Farvel wlc
    Tror du det for sjov jeg drikker!? Tror du jeg ka li det hva!?

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by bamzen

God tur i Elysium, hils Era den gavtyv.

Postcount +1
    Det skrev han jo heller ikke.
    At melde sig ud af guilden er helt ens eget valg. Men så har man også meldt sig ud af arrangementerne.
    Det er og bliver en uretfærdig verden. Man kan ikke få det hele :-)

held og lykke derude WLC
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Learner

må sige det kommer som et chok.

ved godt du er meget ambitiøs, men havde håbet vi kunne holde på dig i sd. jeg tror ikke jeg fornærmer nogen når jeg siger du var en af de bedste Locks ihvertifald PvE mæssigt ( Nået aldrig rigtig at pvp med dig ) så det vil selvfølgelig være et stort savn. syntes os du var hyggelig og raide med og syntes du havde styr på det, kunne man os mærke den måde du kunne udtale dig over vt.

nå men held og lykke fremover

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg er skuffet over du ikke har taget en snak med Norm eller mig om det.

Du forlader SD, så derfor forlader du også vores sociale arrangementer!.
    Forårsfesten er dog lidt åben, så hvis du har billet til Standup, så vil jeg ikke sige noget til du deltager der.
    Men middagen er for SD og deres gæster, så der er du ikke længere med! Og Nej, det vil ikke blive accepteret at du pludselig er med som en SD'ers gæst!
    Festen bagefter er også rimelig åben, så hvis du dukker op efter kl 22, så vil jeg ikke sige noget til det. Men jeg vil ha en dårlig smag i munden, og jeg kunne forestille mig at jeg i min fest brandert ville tage en kærlig snak med dig.

Jeg synes det er en dumt move på et dårligt tidspunkt, men jeg respekterer dit valg og ønsker dig held og lykke.

mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Disciple

Forstår dit valg 100%.. Mine ambitioner er heller ikke opfyldt i SD som det ser ud lige pt, men jeg håber på det bliver bedre i løbet af de næste par uger.. Synes dog din timing er forkert.

Held og lykke i din nye guild.
    Jeg var en dårlig Warlock..

Forum Apprentice

Jeg lærte aldrig at kende dig Wlc. Respekt for dit valg.

Held og lykke i din nye guild.
    LOTRO:
    Juanin - Burglar
    Drillo - Captain

WoW:
    Mhord - Mage
    Drillo - Paladin

Alts:
    Zilla - Hunter
    Lichest - Warrior
    Hohling - Rogue

Forum Convert psykes's Avatar

gg
    Furyhorn 70 Tauren Warrior *Storm Herald motherfucker*
    Bloodfury 70 Bloodelf Mage *10/48/3* FIRE
    Psykes 70 UD Rogue

Jeg synes det er en skam du ikke lige ventede til efter forårsfesten, for jeg tror du måske ville ændre mening hvis du var klar over hvor fed en del af SD det er

Forum Convert

porrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrque?!?!

nåhr ja, indtil du holder druk igen, så ses vi jo nok
    DAoC Monkey - PvP extraordinary
    WoW Active -
    CoH Bot !

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

har kun været med dig på små 5 mands runs.. men der har du dælme kunnet dit kram

meget ærgeligt du ikke er med i SD mere da du imo var en værdifuld spilller der vidste hvad du gjorde.

SD Medlem Forum Senior

Gl out there. 8)
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Forum Warden

Kopieret fra intern post til members.

Jeg har snakket lidt med WLC her i aften, ville skrive og høre hvordan han havde det samt hvordan hans tid gik i sin nye guild.

Der får jeg at vide at han har det godt og alt er dejligt.
    Jeg siger det lyder rigtig godt og er egentlig ved at logge af for at komme tidligt i seng, da han begynder at nævne noget med at han bare ikke kunne forstå den sviner han skulle have med.

ca. 1 time senere, kan jeg forstå på ham at den reply jeg skrev er blevet opfattet som en sviner af format og jeg på et eller andet punkt ikke respektrede ham.

Det var på ingen måde det der var min hensigt.
    Jeg er personligt stadigvæk ked af at have mistet en rigtig god raider og i mine øjne dedikeret guild member i Wlc, og håber ham vitterligt alt held og lykke i hans nye guild.
    Min kolde tone i svaret til ham skyldtes, at jeg som GM i mine øjne forventes at være informativ og konkret.

Og han havde 2 spørgsmål eller faktums i mine øjne.
    1. Må jeg komme til forårs festen.
    2. Hvis det her går galt så kommer jeg helt sikkert kravlende tilbage.

Kort fortalt så fortæller jeg ham at den fest ikke vil være muligt mere pga. han ikke er SD'er, samt at den måde han gik på ikke altid vil være tip top for at komme ind igen.

Wlc har altid været en god member og god raider, hans personlighed og venlighed er der ingen tvivl om er i tip top, men som class leader vil guilden som ofte være lidt mere spids på hvorfor han gik og om den vil have ham tilbage, en konstatering jeg har truffet efter at have set hvordan folk svare andre der søger tilbage igen, og jeg ville have Wlc vidste det så det ikke kom som en ubehagelig overraskelse hvis han søgte ind igen.

Jeg nævner dernæst min frustration over at han bliver Class leader 2 eller 3 uger før han melder sig ud igen, fordi det overraskede mig han blev slidt ned så hurtigt og især at der ingen indikation om dette har været på class leader forum'et.

Alt i alt, så var det nok den kommentar jeg mest fortrød, fordi jeg på et eller andet punkt bebrejder mig for at have ladet en så ny SD'er bliver class leader igen (var ikke mig der nominerede eller valgte ham ind, men gav mit go til den efter overvejelse).
    Og det kom forkert ud.

Alt i alt vil jeg kun sige, at folk der følte jeg var et dumt svin og kold som is, undskyld til jer.
    Jeg ville ønske bare en af jer havde kontaktet mig og sagt det til mig. Jeg laver også fejl, og jeg tåler også at man siger det til mig.
    Til Wlc, rigtig mange gange undskyld for frustration, havde jeg vidst du havde læst den sådanne her, så havde jeg sagt noget for lang tid siden.

Rigtig mange tak for oplevelser og glæde jeg sjældent har fundet i spillet for tiden, jeg håber og ønsker dig kun alt vel med spillet så vel som livet.

/Warrior Salute
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec