Results 1 to 7 of 7

Thread: Roqos søger om genoptagelse

Forum Trainee

Default Roqos søger om genoptagelse

Hey allesammen!

Ja som det står i overskriften, så vil jeg meget gerne søge om genoptagelse i SD.

Jeg valgte i februar at trække mig, da jeg stoppede helt med WoW. :shock:
    Sagen var den, at jeg lige var vendt hjem fra 4-5 måneder i Spanien. Jeg havde brugt alle mine opsparede penge, så jeg var enormt presset mht. at finde et arbejde hurtigt, og oven i det stod jeg også med nogle personlige problemer, som træk mig endnu længere ned i sølet...
    I stedet for at trække mig helt, skulle jeg nok bare have bedt om en pause, men gjort er gjort, og man kan jo altid sidde og være bagklog...

Nå men livet er der kommet styr på igen, og for en lille måneds tid siden kunne jeg så ikke holde mig væk fra WoW længere. Jeg har fået spillet min Warrior op på lvl 70, og det seneste uger har jeg brugt på at samle lidt gear, og er så småt også kommet i gang med min Kz key-q, men man må jo sige, at WoW så absolut ikke er det samme uden SD!!! :-D

Jeg acceptere selvfølgelig stadig CoC, og vil sige at jeg igen søger som socialt/casual member, der selvfølelig altid er frisk på raid hvis der er brug for det..

Mvh
    Roqos

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hey Roqos.

Her er lige et link til din afskedspost, så Woot slipper for at brokke sig over det mangler :P

http://forum.semperdanica.dk/viewtopic.php?p=188319
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Convert

Hmm.. Så vidt jeg kan se er du aldrig blevet meldt officielt ud af SD.. Så måske er du heldig at der er en hurtig invite! :wink: Men det skal Norm/woooot nok komme ind på.. :P

Tumle
    Tidligere Boardnick: Phisch

Forum Trainee

Hey... :P

tak for den hurtige respons I to.... Jeg fik aldrig skrevet til Ladydie, da jeg efter jeg havde meldt mig ud, meget hurtigt fik gravet mig ned i et hul, hvor det i nogle ugers tid bare handlede om hvor jeg kunne få mig et arbejde og at jeg skulle tjene så mange penge som muligt på kort tid, da jeg stod og skyldte penge væk til højre og venstre... Derfor så jeg ikke særligt meget til min computer i den periode og jeg fik derfor heller ikke set de mange gode råd, jeg nu kan se lå i min afskedstråd. Det kan jeg nu se var en stor fejl fra min side, men den må jeg tage på min kappe...

Til de nysgerrige kan jeg så sige, at jeg i mellemtiden har fået et job på en folkeskole, som lærervikar og pædagogmedhjælper, så det er helt perfekt... :-D

Men jeg vil glæde mig til at hører en update fra enten Wooot eller Norm..

Mvh
    Roqos

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Du fik status som "AFK", dvs. at det ikke er nødvendigt at søge ind igen. Fang en officer ingame for et invite, og henvis til denne tråd. :wink:

Forum Trainee

lækkert!!!! det er jeg virkelig glad for at hører :-D vi ses ingame alle sammen!!!

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

No problemo :wink:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.