Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: Atmos - Blood Elf Warlock (lvl 70.)

Default Atmos - Blood Elf Warlock (lvl 70.)

Jeg ansøger med hermed til Semper Danica, baggrunden for min ansøgning netop nu, er at jeg kan se, at i ikke har lukket for warlock spots.
    Jeg har nøje gennemgået regelsættet samt COC

IRL info om mig.

Da mange mennesker, og medrette finder det interessant hvilken slags person man bruger en del af sin fritid på, vil jeg hermed kort fortælle om mig selv.
    Jeg hedder Jakob Sejersen og er 21 år. årbejder til dagligt i en vuggestue i Århus. Jeg har valgt at bruge et år efter gymnasiet på at arbejde lidt og game en masse wow. fremtidsplanerne tegner med alt sandsynlighed på et år mere på arbejdsmarkedet før jeg vil begynde at studere.

Jeg begyndte med at spille wow, da det blev released i Danmark så har været med i et stykke tid nu,
    der startede jeg en Rogue, ved samme navn som denne char, på serveren Ragnaros, hvor jeg var i guildet Natures guide, vi nåede op til AQ 40, hvor jeg valgte at prøve noget nyt. pga dårlig ledelse ærligtalt.

dernæste startede jeg på en frisk på serveren Haomarush for at prøve noget nyt, det blev os til en del raids, før jeg startede en char her for netop at komme i dette guild. hvilket leder mig til baggrunden for min ansøgning.

Jeg kender 3-4 stykker fra Semper Danica, som jeg bruger meget tid på at game med, de personer jeg refere til er os personer jeg kender irl. og hvad ville være mere naturligt end at ende i samme guild som dem.
    ligeledes finder jeg guildet interessant, da jeg "tror" det er tilpas seriøst til mig, samt at jeg osse kan opnå noget socialt ved at være her. Jeg er typen der bruger en stor del af min fridtid på at game så vil kunne attend de fleste raids. ca 5-6 timer dagligt.

Profil:

http://armory.wow-europe.com/#charac...ncrest&n=Atmos

Som i kan se udfra min profil er jeg lige blevet 70, jeg har dog stadig vovet skindet, og har søgt ind, da der netop nu er ledlige plads, det blev jeg os vejledet til. Jeg vil dog arbejde målrettet for at nå op til de standarder der er krævet, er heller ikke helt attuned til karazahn endnu, sker dog meget snart.

Min visioner med guildet er at jeg får det sjovt, og at vi kommer langt, så kort kan det siges.
    Jeg ser gerne, hvis jeg skulle få tildelt et spot, at det ville blive i raiding delen af semper danica. da det er det jeg brænder for.

(har headset + mic)

/atmos
    blood Elf Warlock

Forum Acolyte

din timing er ikke daarlig, hvilket dine venner i SD nok kan fortaelle dig

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

Forum Learner Zura's Avatar

Hey Atmos

Har jo op til flere gange snakket godt med dig ingame, og er mere end glad for at se dig ansøge til SD.

Har endnu ikke set dig ingame mht ingame skills, men kunne være sjovt at nuppe et run sammen, så kunne jeg også give dig mere seriøs ros/ris.

Anyway, godt tidspunkt du ansøger mht. warlock-situationen og jeg vil ønske dig gl med ansøgningen :wink:

Ses ingame
    /zvutnirk
    EALIER: Zvutnirk(Bloodelf Male Priest), Zura(Undead Female Rogue) - World of Warcraft - Sold
    NOW: Zvutnirk (Undead Male Mage) - Slackpvp'ing - 400+ res - Vengeful Gladiator's Spellblade

Det må jeg sige, dit gamle guild havde et navn med stil :>
    spøg til side, jeg er en af dem der kender atmos/jakob irl så vel som ingame. (bror til en af mine kammerater )

Har spillet med atmos mens jeg levellede min belf paladin, og har derfra oplevet hvordan han spiller, hvilket jeg vil sige er SD værdigt

gl med ansøgningen, håber du kommer ind

Sum durids is bare
    __________________________________________________ _________

I got a FEVER! And the only prescription, is more COWBELL!

Forum Learner Zirania's Avatar

Jeg kan stå inde for Atmos er reel og flink, spiller sin class fortrinligt og at hans class er manglet, er jo kun et plus. Det er mega lækkert at se dig ansøge, og du har helt sikkert min stemme. Fang mig ingame så vi kan køre nogle runs hvor jeg kan få set dig en mere konkrete situationer osv.. men det ved du jo. Held og lykke makker :wink:

Zirania.

Persuasion and manipulation are the keys.

SD Medlem Forum Trainee

hvilket guild spillede du i på Haomarush ? er lige nysgerrig...

og held og lykke med ansøgningen...

hmm, var i en kort periode i eternal fury, mange members derfra startede Exiled, der vidst var det 5 guild til at downe Kel'thuzad. og så et par andre. ikke noget der er værd at nævne.

Default hmm

har du da spillet på serveren ellers ? i såfald hvilket guild

SD Medlem Forum Trainee

nice nok.... kender godt exiled's rygte... kender en del der spillede i det gamle buccaneers så har hørt om dem.. hvad class spillede du der så?

har en level 60 warrior, det var bare max svært, på dette tidspunkt, ved ikke med nu, at finde decent guild som warrior. kender godt buccanners, var også et rimeligt godt guild. dog ikke noget særligt så vidt jeg husker.

SD Medlem Forum Trainee

hehe. nej de var ikke lige så langt fremme som exiled må man sige.

i alfald, håber du er instillet på at SD er et meget anderledes type guild end exiled, vi er ikke dem der ligger først med at få de nye bosser ned og raids kører nok lidt langsommere end du er vandt til

men kan kun rose dig for dit valg af class da warlock ikke lige er dem vi har flest af .

men held og lykke med ansøgningen og bare punk en masse sd'ere til at tage dig med i diverse instances så vi kan tjekke dig og dine skills ud lidt ud

jeg noget aldrig at raide med exiled.. så jeg er ikke vandt til noget specielt niveau

Default update

Min ctprofile er blevet updated, da jeg har fået lidt nyt ;>

Forum Trainee

lav hellere et armory link så slipper man for at skulle opdaterer hele tiden :wink:
    - "Yes of course - who has time. But then if you never take time how can you ever have time?"
    - Don't mind me it's just the whine talking...

Forum Acolyte Fleshreaver's Avatar

Quote Originally Posted by Markros
    lav hellere et armory link så slipper man for at skulle opdaterer hele tiden :wink:
    Christ du er doven mand! :P

http://armory.wow-europe.com/#charac...ncrest&n=Atmos

Det tog lige præcis 20 sek
    Tror du det for sjov jeg drikker!? Tror du jeg ka li det hva!?

har bare altid brugt ctprofiles, synes det er mere overskueligt, og jeg ved godt det ikke er svært at lave en armory profil.

Forum Acolyte Fleshreaver's Avatar

Quote Originally Posted by Atmos
    har bare altid brugt ctprofiles, synes det er mere overskueligt, og jeg ved godt det ikke er svært at lave en armory profil.
    Slightly offtopic men - du laver ikke en armory profil, det gør blizzards system automatisk. Det er bare et image af dit gear og stats ingame. Det eneste man skal gøre er at finde sig selv og linke til det
    Tror du det for sjov jeg drikker!? Tror du jeg ka li det hva!?

Forum Learner Zura's Avatar

Var i Shattered Halls med Atmos her til aften. Synes han gjorde det godt og spillede sin lock fint, gav fin dmg, men du skal få mere styr på dit pet. Det fuckede lidt rundt med Seduction osv

Derudover er du en fin fyr. Gl med ansøgningen :wink:

/zvutnirk
    EALIER: Zvutnirk(Bloodelf Male Priest), Zura(Undead Female Rogue) - World of Warcraft - Sold
    NOW: Zvutnirk (Undead Male Mage) - Slackpvp'ing - 400+ res - Vengeful Gladiator's Spellblade

Forum Learner Zirania's Avatar

Jeg var også lige i instance med Atmos og det gik endnu en gang rigtig godt. Han tog initiativ, satte marks osv, selvom han ikke kendte instancen. Det tyder da på et overblik. Skriver også her, da jeg gerne vil sætte lidt skub i ansøgningen og jeg ved at Atmos ofte søger efter SD grps, men ikke altid finder dem :wink:

Zirania.

Persuasion and manipulation are the keys.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Er du stadig interesseret i at komme ind i SD?

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Ja, det må man sige, så jeg håber at høre noget snarest

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hej Atmos,

Jeg ved ikke hvormeget du har kunnet se af hvad der er sket de seneste dage ud fra vores forum, men jeg kan vist roligt sige at der er blevet rystet godt op i tingene og vi arbejder lige nu på at få styr på alle de ting der engang skal være styr i en guild.

Vi har fået ny mand på posten som rekrutterings ansvarlig, nemlig Kartagg the Warrior, og han er gået igang med at få løst den opgave. Han dog AFK ihvertfald lige idag og måske et par dage frem pga problemer med internet forbindelsen.

Håber du kan være tålmodig lidt endnu og i mellemtiden er du stadig meget velkommen til at tage fat i nogle SD'ere ingame og få lavet nogle instance runs eller PvP med os, så vi kan lære hinanden at kende.
    Guildboss - Danish Legacy

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Okie. Skulle lige se om du stadig hang ved. Den ene af vores rekrutteringsofficerer har KataStofa net, og er uden internet lige pt

Btw. Har ikke læst hele din ansøgning, men har du registreret dig på vores Raid side? Reyven.. er på arbejde kan kan ikke finde link til signup side. Gider du lige poste den?

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Raid signup foregår på http://www.developersdevelopersdevelopers.dk/phpraid/

Du skal bare oprette en profil og vente på en admin godkender den. Jeg har ikke lige helt styr på hvem der kan det pt, men det skal nok blive gjort.

Så er du velkommen til at signe up til raids og komme med hvis der er plads.
    Guildboss - Danish Legacy

Jeg har registeret mig på sitet, og venter på snarest mulig aktivering.
    Til det med om jeg er klar over situationen i SD, så har jeg været i tæt kontakt med folk fra guildet, ligeledes Norm, som jeg før skrev med omkring min application.
    jeg har derfor ikke skrevet/spammet jer ned, da jeg ved den slags her tager tid.