Results 1 to 18 of 18

Thread: Frille warlock 70

Forum Acolyte

Default Frille warlock 70

Hej SD

Jeg hedder Magnus er 21 år. Bor i horsens, hvor jeg spiller poker, drikker og ser film og dårlige serier med vennerne. Jeg er i forsvaret lige nu og aftjener min værnepligt (3uger tilbage).
    MSN: magnus_westh@ofir.dk
    Mail: magnus.westh@gmail.com

Charname: Frille,
    Class: warlock level 70 med 950 shadow spell dmg.
    Gear og Profs: http://ctprofiles.net/3198472

Jeg har spillet i en endgame guild tidligere på The Venture co. server, hvor jeg var med til mc, bwl og aq40, dog ikke naxx.
    Jeg migrede ved jule tid sammen med nogle IRL venner. Jeg har været i Sin i et lille stykke tid, hvor jeg har lavet nogle få karazhan runs, men dog ikke det helt store, da jeg har været i forsvaret det meste af tiden.
    Jeg har forladt sin for at få muligheden for at spille i samme guild som Razta.
    Andre chars er min level 60 rogue på sunstrider, hvor jeg har spillet Mc dengang det var stort, som var min første main, men den har jeg ikke rørt i snart et år.

Jeg har spillet wow siden det udkom i danmark, med nogle små pauser ind imellem. Ellers har jeg spillet meget red alert, red alert 2, generals, warcraft 3, homm 3,4 og 5, diablo 1 og 2, fallout tactics og selfølgelig cs og css.

Efter forsvaret skal jeg have mig et sabbat år inden jeg starter på studie. Jeg vil gerne joine SD for at prøve endgame raid igen, men mindst lige så meget på grund af det store sociale samvær i har.

Jeg kender Razta min sambo, som også er i SD. Jeg spiller altid 100% frisk til raids og ikke bleg for at give en hjælpende hånd hist og her. Spiller normalt gerne 6+ timer om dagen når jeg altså ikke lige er i forsvaret. Jeg er en frisk fyr og altid klar på hvad som helst.

Attunement:
    Karazhan og har alle heroic keys.

Jeg har læst og acceptere fuldt ud jeres CoC og andre regler. Jeg har vt og mic installeret.

Magnus alias Frille
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

Forum Senior Tala's Avatar

Hej mester, fantastisk ansøgning!

Som sagt er Frille min IRL buddy, en fantastisk guttermand, og ikke mindst en skilled Warlock.

Har haft ham med på et par Heroic SD runs, hvor han altid giver den max gas! Så er ikke i tvivl om at Frille ville passe godt ind!

Held og lykke med andsøgningen Magnus!
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Forum Acolyte

Razta har sikkert fortalt dig, at du bare skal ud og groupe med nogle SD'ere så du kan få nogle anbefalinger. /join semperdanica ingame og led efter eventyr der

Held og lykke med din ansøgning.

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hey der :P

Var en tur i Botanica med Frille vi kom fint igennem og damagen var fin :P

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Swupster
    Hey der :P

Var en tur i Botanica med Frille vi kom fint igennem og damagen var fin :P
    Ja han lå jo over dig så du kan vel ikke klage :P

Var også med på den tur og mener Frille klarede opgaven godt.

Var en tur i Heroic mech med Frille igår..

Vi var i en PUG så vi wipede en del gange pga mangel på kommunikation, dog skal det siges at det "selfølgelig" ikke var Frille's eller min skyld :P men vi kom da igennem uden nogen sure miner

Nu har jeg kun været i gruppe med Frille 1 gang, men har ikke noget at klage over - Niveauet og skaden lå MEGET høj, vi havde en anden warlock i gruppen som spillede meget smart over sine 1150 spell damage, men Frille lå som nr.1 til slut. 8)

Alt i alt et rigtigt godt 1. hånds indtryk af Frille.

Forum Trainee

var i heroic mech med frille, nok sagt om det run..
    han forstår sku og lukke en skade ud som sjældent er set før han lå klart nr 1 på dmg...
    ITS LIKE AN OVERSIZED HAT!

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Frille er du stadig aktivt søgende, selvom SD har haft et setback på raidsiden efter en masse folk forlod guilden? Vi kører pt. KZ og skal starte lidt forefra i Gruul m.m.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Acolyte

Ja jeg vil da meget gerne ind har ikke noget mod kara og grull(har ikke nakket ham endnu).

frille
    Frille - Warlock

Forum Initiate

Var i heroic mech med frille tidligere idag, hvor vi desvære ikke kom læneger end de første 3 bosses. Han havde en voldsom skade men også en voldsom omgang threat og fik agroen en hel del gange. Skal ikke sige om det var warrioren der ikke havde godt nok gear til at lave mere agro.

men hold lidt udkig med dit ktm og så er der :Thumpsup: herfra.

Bonanza
    Har tidligere postet som Altoke

Tidligere Main Earthwalker lv 60 Restoration Druid RIP
    Main bonanza lvl 70 warlock 0/21/40
    AQ2 Altokin lvl 39 group healbot :P erh fury " i bero"

Forum Trainee

Jeg var på et alm. run med Frille i Arcatraz her i går, og man må sige at han lå ganske fornuftigt med i damage.

Dog nåede vi kun at tage 1. boss inden vores tank, som var fury, gik offline og vores healer smuttede.

Så jeg vil sige det ser fornuftigt ud, men jeg ville gerne have set ham på et run med en "rigtig" tank og også et lidt længere et af slagsen.
    - "Yes of course - who has time. But then if you never take time how can you ever have time?"
    - Don't mind me it's just the whine talking...

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Jeg var på to heroic runs med Frille i Slave Pens og The Underbog og det er rigtigt at han er god DPS. Hans build lader til at være ligesom mit så det vidner om fantastiske evner... :wink:

Nej, spøg til side, Frille er rigtig god til at spille warlock. Jeg tror at selv Fleshreaver ville have svært ved at kritisere hans veltimmede fears, superbe banishes kombineret med top-DPS. :P Vi havde en super tank og det skete kun sjældent at Frille fik aggro på trash (og slet ikke på bosser), og når det skete var han lynhurtig til at bruge soulshatter. Frille var i hvert fald ikke værre end jeg selv var i den henseende. Vores runs gik rigtig godt bortset fra de sædvanlige heroic problemer med crowd-control der fejler, 10K skade på cloth osv. Så jeg vil bestemt sige at der er seriøst raid-potentiale i Frille.

Mht. til det sociale og hans person så har Frille åbenbart ikke en mikrofon og muligvis endda ikke VT. Så vidt jeg forstod lyttede han med hos Razta/Talasibet. Han var bestemt flink i /p, men det kan være lidt svært at danne sig et indtryk af en anden spiller hvis næsten al kommunikation foregår på VT og han så ikke deltager.

Så Frille, få dig en mikrofon og få det VT til at køre. Og imponer os så med dine sociale skills på VT. :wink:

Forum Senior Tala's Avatar

Quote Originally Posted by Doomgrip
    Mht. til det sociale og hans person så har Frille åbenbart ikke en mikrofon og muligvis endda ikke VT. Så vidt jeg forstod lyttede han med hos Razta/Talasibet. Han var bestemt flink i /p, men det kan være lidt svært at danne sig et indtryk af en anden spiller hvis næsten al kommunikation foregår på VT og han så ikke deltager.

Så Frille, få dig en mikrofon og få det VT til at køre. Og imponer os så med dine sociale skills på VT. :wink:
    Jeps, som sagt hører han altid med på VT hos mig, da vi sidder lige ved siden af hinanden. Han har skam mic og det hele, vi har bare aftalt at kun 1 af os hopper på vt, så det ikke giver ekko. Måske Frille skal hoppe på næste gang, så kan han snakke, det er nemli mig der ligger inde med mic problemerne :danser:
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Forum Convert psykes's Avatar

Jeg var på et alm Black Moras run på Psykes, med Frille hvor han tog adds, og det gik helt som det skulle, der var på intet tidspunkt problemer.

Jeg syntes du skal signe på til nogel Kz runs, på de hold du kan, og få nogle anbefalinger derfra.
    Furyhorn 70 Tauren Warrior *Storm Herald motherfucker*
    Bloodfury 70 Bloodelf Mage *10/48/3* FIRE
    Psykes 70 UD Rogue

Forum Acolyte Kizza's Avatar

var forleden med frille i BM hvor han hjalp mig med at blive færdig med min alchemist qst..

vil sige jeg synes det gik rigtig godt,.. han har meget sty på sin warlock og helt klart overblik over hvor mobs er, samt han gir god dps.

han virker samtid som en flink fyr der godt kan li at ha det sjovt.. nakke nogle allies..

tror helt sikkert at han vil passe godt ind i sd..

men hvis du ikke allerede har været på runs i kz så skal du nok til at signe op., med mindre du kun vil søge ind som casual.

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

jeg var i BM sammen med Psykes og Frille
    han gjorde det sgu godt..
    (min gimp drood var healer.. og så kræver det skills af resten af holdet)

han er imo en af den slags high damage output warlocks vi skal have flere af.

slæber ham med på hold 101 på mandag og ser hvordan han fungere i et raid..
    men er der ligesågodt som i BM så venter der nok en SD-trial

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Frille var med på vores "første" Gruul kill, og til de som ikke var med eller som ikke bemærkede det, vil jeg godt gøre opmærksom på at det var Frille som leverede mest DPS af alle. Need I say more? :wink:

Frille, jeg lagde mærke til at du havde en damage buff af en art som stackede op til 10 gange. Er det fra en af de nye Darkmoon Faire trinkets? Jeg tror vist jeg skal ud og have fat i sådan én...

Forum Acolyte

Doomgrip, det var ikke noget der stackede op til 10 gange. Det er ZHC, som virker lige som alle de andre dmg trinkets. Har bare et max af 12 spells inden for de 20sec.

og tak endnu gang for at være med på Grull run, det var sku fedt at nakke ham.

Frille
    Frille - Warlock