Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45

Thread: Tak for alt SD, ord er slet ikke nok til at sige farvel med.

Forum Warden

Default Tak for alt SD, ord er slet ikke nok til at sige farvel med.

Kære SD

Som mange af jer har læst i den anden post, så har jeg valgt at forlade SD efter at have været en del af denne fantastiske guild siden den 15 august 2005.
    Nu 1 år, 9 mdr. 14 dage senere, er det blevet min tur til at lægge farvel posten på forum.
    Og det er en post der er utrolig svær for mig at skrive.
    Jeg forsøger efter bedste evne både at holde den i en anstændig længde, men også give jer et indtryk af at dette ikke var noget der kom ud af det blå en dag jeg kedede mig.

Jeg har ledet SD i rigtig lang tid, og flere gange har vi talt om jeg skulle overtage SD helt, og fortsætte den som øverste inde i wow. Og for rigtig lang tid var dette hvad jeg så som fremtiden for mig i WoW, som leder af en af de bedste guilds.

Den Nye Guild
    Jeg havde ikke tænkt mig overhovedet at komme ind på den nye guild jeg laver, det har aldrig været målet med min farvel post, og hele årsagen til at så få har hørt om den skyldes også, at alt information om guilden var noget jeg ville give dem der var interesseret efter jeg havde forladt SD.
    Nu er fokus drejet hen på den guild jeg vil stifte, ikke efter mit valg, men jeg ønsker ikke at gå og have en del venner i SD der står tilbage, og føler sig underinformeret.

Så med jeres forståelse vil jeg lade denne farvel post berøre mit nye projekt, så I får en indsigt i at Norm ikke gik for at lave Elysium v. 2.0, PE v. 4.3 eller Dystopia gone TBC.

Med tiden så kom der nogle problemer med mine visioner og hvad jeg personligt føler SD kan tåle.
    Det er vigtigt her at forstå, at selvom jeg har haft andre ambitioner og visioner end hvad SD kunne tåle i mine øjne, har jeg nydt hvert et raid med SD på sin helt unikke måde.
    Som Kirneh skriver, så er SD en dansk guild, og jeg har ingen ambitioner om at ændre SD så SD bliver en international guild, da det slet ikke er det SD står for.

Desværre har jeg som sagt selv ambitioner om at være i guild med nogle mennesker der af nationalitet ikke kan være i SD, og nogle af disse er personer jeg har ønsket at være i guild med i snart 1½ år.
    Desuden vil jeg ikke lægge skjul på jeg har nogle ambitioner om at den gruppe der ønsker at raide end-game på et højere plan, selv tager ansvar og møder op forberedte til raidet.
    Jeg ønsker ikke hard-core raiding som folk forbinder det med Dystopia, Elysium eller det gamle Devoted / PE. Jeg ønsker dog at folk ved at når de har signet op til raids, så har de et medansvar og det ansvar skal de være sig modne.

Problemet med SD er, at det er ikke det som guilden er bygget over, og selvom vi kan indføre CR titler og krav, så kan vi i mine øjne ikke ændre guilden så radikalt, at den bliver en top end guild med krav om attendency og pots.
    Vi kan belønne dem der gør det, men aldrig gøre det til en guild regel at alle gør det.

SD2
    Jeg fortalte Wootah omkring mine 3 store behov, og han foreslog vi talte mere om det, og over en 3 dage kom vi frem til en brainstorm der endte ud i et foreslag om f.eks. at lave 2 guilds.
    Jeg følte mig desværre tvunget til at afvise den af 3 store grunde.

1. Det der blev tilbudt var at den lille del der ville være international havde adgang til sit eget forum, men ikke SD?s forum, og chat skulle foregå via en chat channel ingame for kommunikation imellem de 2 guilds. Jeg mener ikke dette ville holde, da den internationale del aldrig ville få chancen for at føle sig som andet end en krykke for en tung enhed.
    Og jeg mener ikke det er fair over for nogle som helst at sige ?hejsa, ja I er så den del af SD der er i denne guild del, I er godt nok kun en lille gruppe og alle beslutninger der tages skal cleares med en guild på størrelse med 150+ members...?, det tror jeg simpelthen ikke ville kunne være tilfredsstillende for nogle som helst.
    2. Den nye lille guild ville ikke være selvbærende og dens sociale infrastruktur ville være bygget op om sammenarbejdet med SD, som folk der ikke er dansktalende af gode grunde ville have meget svært ved at følge med i. Samtidige ville SD2 have hovedret til raid spots, så SD ville ikke være selvbærende på dens Raid infrastruktur. Begge guilds ville mangle noget der gør en guild til en guild, og uden realistiske muligheder for at få det dækket fra den anden ?part?.
    3. SD2 ville indtage en position der effektivt ville koble hovedparten af SD af i forhold til raids, og med erfaringerne fra MC/BWL/AQ40 dagene, så vidste jeg fra mig selv at jeg ikke ville have overskuddet til at tilfredsstille SD, SD2 og mig selv behørigt.

De 3 årsager var rigelig grund til at jeg valgte at dette ikke ville virke for SD og SD2.
    Jeg ville ikke byde SD det, jeg ville ikke byde SD2 det og jeg ville ikke byde mig selv det.
    Og i bund og grund så handler løsninger om at finde bæredygtige alternativer til situationen pt. Dette var ikke en af dem i mine øjne.

Så hvorfor laver jeg en ny guild i stedet for at omstøbe SD til det jeg i stedet for søger?
    Kort og enkelt.
    Jeg vil ikke tvinge nogle til at skulle skifte fra at dag 1, der er de SD?er som hygger med de ting de spiller, raider den måde de syntes er bedst på og har det skide sjovt som spillet nu engang er, og dag 2 der er de pludselig enten i SD, hvor de ikke mere er tiltænkt at få raid plads. SD2 hvor de nu skal tale Engelsk, hvor de skal raide på et niveau de ikke nødvendigvis følte var det niveau de selv brænder for og skal bruge tid på raids som er ulig hvad de var vant til.

Forskellen på at lave en ny guild kontra at lave om på guild reglerne er, at med en ny guild der ved folk hvad de går ind til, de har læst det, de har accepteret det og de arbejder ud fra denne forståelse.

Kort sagt. Valget.
    Det skal være ens eget valg og ikke noget der bliver påtvunget via en guild reform.
    Det mener jeg er hver en SD?ers ret, og dette kan vi skændes om igen og igen og være uenige om.
    Men faktum er at jeg personligt ville have det rigtig skidt med at have lavet denne ændring via en guild reform, men nu hvor folk har valget, så er det for mig noget helt andet.

Dog skal I huske, som jeg også har skrevet i Reyvens gode post:
    http://forum.semperdanica.dk/viewtopic.php?t=18185 <-- Hvis du overvejer et guild quit.
    Quote Originally Posted by Norm
    Så derfor, som Reyven også skriver, tænk dig godt om inden du joiner en guild, Raiding eller Ej.

Og læs op på den guild's mål og visioner, se om de passer med det der skal til for at du har det godt når du spiller wow.

Wow er et spil, en hygge og en hobby, sørg for det står mål med dine værdier og du er i selvskab med folk du har det godt med.
    Græsset er grønnest der hvor hjertet høre til, ingen andre steder.

/
    Norm
    Og det står jeg ved.
    Folk der brænder for SD, jer forstår jeg godt, jeg har selv brændt for SD og har kun en masse gode minder og vil sikkert også gå glip af rigtig mange andre minder.

For mig var Valget at lave noget nyt, SD er Casuals og Raiders, og jeg følte at det jeg havde af muligheder ville forskyde balancen.

Det nye jeg laver er ikke Raiders alene, men Raiders og Members, og balancen er at dem der ønsker det ene, går ind for det 100%, og guilden bliver selvbærende.

Lige så vel som SD er selvbærende.
    Og SD er selvbærende.
    Der er Raid Leaders, der er MT's, der er Raiders og der er en Officer stab, som hver og en brænder og kæmper for SD.
    Alt de kræver og mangler er støtten fra jer. Lad være med at lade dem kæmpe kampen alene, hjælp dem og så vil du se hvorfor SD er den guild du høre hjemme i.
    Lad være med at hjælp dem, og du er desværre med til langsomt at slide dem op.
    En Raid Leader kan aldrig høre sætningen "Tak for et godt raid, det var godt ledet" for mange gange.
    En Tank kan aldrig høre sætningen "Rigtig godt spillet, fandme dejligt du er med".
    En Officer kan aldrig høre sætnignen "Det er skønt du giver så meget af din fritid for min hobby, tak for arbejdet".
    En Guild Master er kun så stærk, som støtten bag ham og hans visioner.

Tro mig i dette, jeg har været i samtlige af ovenstående roller, og jeg beder jer respektere dem der har de roller nu og støtte dem som I har støttet mig så mange gange.

Hvad så nu?
    Jeg siger farvel til SD med et tungt hjerte. Jeg har virkelig haft den bedste tid man kunne ønske sig i SD, og man må sige jeg har fået lov til at være med sammen med SD på utallige af positive udflugter og eventur.

Jeg har ikke lukket døren til SD og ønsker ikke at brænde nogle broer, men jeg gør det her fordi jeg brænder for det og virker det ikke så skal jeg tage stilling til der, om jeg har mere at give af mig i wow eller om det er slutningen for WoW for mit vedkommen.

Jeg vil dog ikke være nogen fremmed for nogen som helst af jer, I har alle givet mig en rigtig god tid i SD, og det ønsker jeg at takke hver og en for.
    Hvis jeg skulle skrive navnene på dem der virkelig har betydet meget for mig, ville jeg gøre mig selv til skamme, fordi så ville jeg bruge endnu 1 side på denne farvel post, så det bliver jeg nødt til at lade være med.

Der er dog nogle af jer jeg har taget personlig kontakt til, håber I ved at I har gjort SD til så meget et bedre sted at være i for mig end jeg kan udtrykke med ord, men det er en tak til alle SD?er jeg retter nu.

Tak for at have fulgt mig alle de aftener.
    Tak for at have givet mig en grund til at gå online.
    Tak for alt. I vil hver især blive savnet og have en speciel plads i mit hjerte.

Beklager jeg ikke kunne være der mere for jer, vores veje skiltes og jeg har gjort mange kede af det med mit valg, men er selv utrolig ked af at have indset dette er vejen jeg må følge nu.

Det er mit ønske jeg først forlader SD Tirsdag Aften 20.00
    Jeg vil være på det meste af tirsdagen til at sige farvel til jer, og sige tak til hver og en for at have været med til at give mig en så fantastisk oplevelse, som det har været at være i SD.

/Warrior SD Salute
    Norm

http://forum.semperdanica.dk/viewtopic.php?t=9077 <-- Min ansøgnings post i sin tid.
    Tak for at jeg fik chancen i en periode hvor der var fyldte med warriors.
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Forum Trainee

<3
    Help retard´s, they´re contagious

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Kom tilbage, Norm! It doesn't have to be this way

Nej, jeg ved godt at Wootah og andre allerede har gjort alt hvad de kunne for at overtale dig og at beslutningen er taget.

Så held og lykke med det fremover, og tak for de gode oplevelser du har givet os som raidleader, co-GM og som medlem.
    Guildboss - Danish Legacy

SD Medlem Forum Adept

Held og lykke fremover, vil savne dig i SD selvom vi ikke har haft så meget at gøre med hinanden efter TBC kom. Håber græsset er grønnere på den anden side for dig :wink:

Forum Trainee

Ja det kom som et chok det må jeg nok sige, og ved heller ikke helt hvad jeg endnu skal sige til at dette var måden som det skulle ske på, men dog kan jeg kun sige tak for alt den tid du har ledet raids og udover det også hvordan du i mange situationer har været en god støtte når RL heller ikke lige gik som det skulle tak <3

Som sagt er det med tungt hjerte jeg ser dig gå, også fordi jeg selv lige pt er så forvirret over hvilket ben jeg skal stå på. Håber dog at projektet lykkedes når det nu engang er sådan det skal være, og om hvor stor en del jeg selv ender med at blive af dette, men for nu tak for alt.

Og til sidst især en stor tak for de mange raidaftener pre TBC, som jeg var en langt større del af end nu her, men dog med Gruul og Mag er det da gået opad.

Ønsker dig for nu al held og lykke fremover Martin og håber du finder hvad du søger.

/Salute

Kinslayer/Spiez/Simon - over and out for now
    :cry:

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg har vist snart skrevet det nogle gange, men gør det igen

Jeg ønsker dig alt held og lykke i den nye guild.

Tak for din tid i SD, og tak for din fine afskedspost.

Ses
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

Jeg mener det er ukorrekt at SD ikke kan ændres. Det er absolut muligt at indføre raidkrav, det er bare et spørgsmål om at straffe folk hårdt nok og lave "skåne"raids til dem der ikke kan klare kravet. Det fede ved SD er at vi har plads til alle typer og vi er nok til at kunne have en fleksibel opbygning.

Som jeg ser det er det unødvendigt at tage så drastisk et skridt og ingen er i tvivl om dette vil skabe en sneboldseffekt.
    Jeg mener det er forkert at ikke bliver informeret tidligere. Hvorfor skal det holdes hemmeligt så lang tid?? hvorfor er det så nødvendigt at snige sig omkring, så ingen af os har muligheden for at komme med argumenter eller mulighed for at ændrer et eller andet der kunne sætte tingene på plads. -Jeg var gået langt for at holde dig i SD. På denne måde skabes der kun kaos og panik.

Jeg er godt klar over at det nok er svært for jer at tage denne beslutning, men i mine øjne giver det ingen mening. Man bliver ikke stærkere af at dele sig op, det virker omvendt... Alt det der er kæmpet for gennem tiderne, samt vores venskab er værd at værne om og det gør mig så ked at se jer gå.
    Jeg ved jo at dette også vil have effekt på vores egne chancer i endgame og og i vælger det skøreste tidspunkt af alle - mange har ferie og vi kæmper stadig op gennem TBC. Men der er jo ingen der kan vride armen om på jer - det er jeres egen beslutning. Jeg tror bare dette vil medføre tab til alle parter og jeg håber stadig på en fornuftig løsning, hvor alle stadig kan raide sammen.

Derudover, står det selvfølgeligt klart at SD ikke var SD uden dig. Du har kæmpet og blødt for os, og det er ikke uden taknemmelighed jeg siger farvel til dig. Jeg er dog rystet og har svært ved at udtrykke andet end skuffelse og sorg, men som det skal siges så ønskes i alle held og lykke i fremtiden herfra...

Forum Learner

Vil gerne sige tak for den tid jeg har kunne tilbringe med dig i wow.

Det har virkelig været en ære og være RL sammen med dig, håber du forstår jeg virkelig har nydt det !

er selv meget forvirret lige nu med hvad der sker for min fremtid, men håber du stadigvæk vil ringe når du keder dig på din post runde eller hvad du nu laver.

og håber jeg kommer til at spille med dig igen, for ikke andet så bare et 5 mands.

/Shaman Salute back at ya
    Bazoom

Forum Acolyte

Tak for en uvurderlig indsats gennem de sidste par år. Du ved jeg har respekt for dit valg og jeg håber at jeres nye guild kommer til at give dig de udfordringer du søger.

Jeg sidder et eller andet sted og tænker, at bare han dog kommer tilbage når han indser, at det var en "dum idé" Men et eller andet sted dominerer det lidt at jeg håber virkelig meget for dig, at det hele lykkes. Men Martin pas nu på ikke at glemme at løsrive dig og give Perse en krammer, besøge din familie og venner og alt det der. Og så er det altid rart nå du ringer og chatter lidt

/Hug <3

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Det er sq med blødende hjerte jeg skriver dette :cry:
    Jeg har været glad al det du har lavet i/for SD.
    Du skal være mere end velkommen tilbage, hvis du lyster.

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Tak for alt du har gjort for SD Norm, det har været fantastisk.
    Selvom vi ikke har snakket meget sammen, synes jeg stadig jeg har lidt på hjerte.

Det er sjovt at tænke tilbage på da du startede i SD, og havde vores gode gamle MT Duncanous som "mentor".
    Man kunne hurtigt mærke din store interesse i WoW og engagement i SD, men at du skulle blive så stor en person i SD, var der nok ikke mange der havde troet.

Jeg var allerede ved at gå kold i PvE tilbage dengang vi mistede Newt og vi var igang med at breake BWL, og du var en af grundende jeg holdte ved indtil det lykkedes for SD.
    Jeg har altid kunne li den måde du har ledet raids på, du har et godt overblik, tænker på alle, og kan også skru bissen på når det er nødvendigt.
    Det har været en stor glæde at være med på dine raids og for alt andet du har gjort for SD.

Håber du finder hvad du søger og får glæde af WoW mange år frem i tiden.

Du vil blive savnet......

/salute
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Tak for alt det du har gjort for sd og mig (:

kan huske da jeg lige kom ind i sd og ikke rigtig kendte til min class.. det fik du dog lært mig med en god hånd (:

Kan kun sige tak Norm (:

Moonform

Jeg har ikke lukket døren til SD og ønsker ikke at brænde nogle broer, men jeg gør det her fordi jeg brænder for det og virker det ikke så skal jeg tage stilling til der, om jeg har mere at give af mig i wow eller om det er slutningen for WoW for mit vedkommen.
    Imo er du altid velkommen tilbage til SD Martin. Du er god som dagen er lang, og du har gjort ufatteligt meget for guilden. (dog savner jeg ikke dine taktikforklaringer for 35 gang på cromagus)

Dine 3 begrundelser for at ikke lave et SD2 som vi har snakket om er virkelig gode. SD er og vil ALTID være dansk. Og at ændre SD så radikalt som at man skal være forberedt til raids... HA :roll: (kan kun snakke for raids for 3-4 måneder siden pre TBC)

Synes det er modigt at prøve at sammensætte en hel ny guild, og ved det bliver et enormt arbejde. Håber du/i har mentaliteten, tiden, rygraden og ikke mindst lysten til at knokle på -med administrativt arbejde.

Glæder mig faktisk til at se hvordan jeres raidprogress udformer sig, selvom vi bliver en form for konkurenter hehe. Det er et yderst spænnede projekt I har kastet jer ud i.

Jeg vil komme til at savne både dig og Roberto rigtig meget, og håber da selvom guildtag og mmo adskiller os vi stadig kan finde aftner at hygge sammen. Vi skylder vist stadig Christina og dig en middag

Alt held fremover Martin og Roberto, håber virkelig at det udformer sig til det bedste og i får nogen kanon raids og massere af hyggetime sammen i jeres nye guild.

:wave: Ses i LOTRO eller WAR :wink:

Knus Mhuu
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Forum Senior Fedania's Avatar

Kære søde dejlige Martin.

En ting kan vi helt sikkert blive enige om; SD havde ikke været det det er idag hvis de ikke havde lukket dig ind for 1 år, 9 måneder og 14 dage siden. Du havde heller ikke været den du er idag hvis du ikke var blevet lukket ind - ja, faktisk vil jeg gå så langt som at sige at jeg ikke ville være den jeg er idag hvis du ikke havde været i SD. Store ord, men jeg er sikker på du ved hvad jeg mener.

Jeg forstår til fulde din motivation til at forlade SD, og jeg har stor respekt for at du ikke ønsker at ændre SD væk fra det SD er - en dansk guild med plads til både hardcore og casuals. Desværre har det sidste stykke tid i SD vist at det er laveste fællesnævner der bliver standarden istedet for at bruge andre spillere med højere kompetence til at hive sig selv i nakken for at hæve niveauet. På trods af at jeg ikke spiller WoW tror jeg min indsigt på området er tilstrækkelig til at erklære, at jeg forstår din frustration over dette, og at jeg forstår hvorfor du træffer det valg du gør.

Du vil blive savnet, det er der ingen tvivl om. Men samtidig så ved vi begge to at WoW (og DAoC for den sags skyld) kun er et spil, og at det fede ved SD netop er de sammenhold man får etableret. For mit vedkomne betyder det ,at du ikke slipper for mig - du vil stadig få skøre beskeder på msn når jeg keder mig, jeg vil stadig gerne se dig og perse til fester på HHK (skal nok huske at du ikke kan læse forum, og derfor sende et brev med posten *tihi*), og jeg ringer stadigvæk når verden er sort (jeg beklager meget, men det er den oftest om natten).

Sgaj skrev noget klogt i en anden tråd "Gør det du har mest lyst til, det bliver man lykkeligst af" - hvis nogen her i verden fortjener at blive lykkelig, så er det bestemt dig!

Held og lykke med det nye guild - det virker på en måde useriøst at skrive det på den måde, jeg ved at vejen til succes er hårdt arbejde, men jeg ved også at hårdt arbejde er det der driver dig, så hvordan kan nogen være i tvivl om at det nok skal blive en succes? Hvis nogen i verden ikke har brug for held og lykke i den her sag, så er det dig

Pas på dig selv!

/Katrine
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Hah my wall of pants blocks your wall of text. :wink:
    Nå men for nu at blive en smule mere alvorlig så vil jeg da sige tak for alt det, du har gjort for SD i tidens løb. Jeg gætter på, at vi er en del, der kommer til at savne dig både ingame og til M&G's. Jeg håber virkelig, at du finder det, du søger i den nye guild, for selvom det selvfølgelig havde været nemmest, at du og Fulnir blev hængende, så er det ikke det værd, hvis lysten forsvinder. Så må vi jo se, om det ike også i fremtiden kan få arrangeret små raids på de københavnske bosser.
    God vind mester :wave:

NB Lov mig, at du aldrig forsøger at forklare "elefantfod" for mig - det er allerede rigeligt skræmmende uden at vide, hvad det egentlig er, og din forklaring kan kun gøre det værre. :wink:

Forum Acolyte Fleshreaver's Avatar

Årh bror :cry:

Jeg håber det bedste for dig og Roberto. Og som de andre også skriver så skal du ha en fantastisk stor ros for din ekstreme dedikation gennem tiderne. Der er simpelthen ingen der kan slå dig Martin.

Husk nu at teste spillerne ordentligt - evt bed dem om at lave den nye ogri'la mindtest rigtigt i første forsøg det viser vist lidt om de er skarpe nok til at fungere optimalt under et raid ^^
    Så backfirer det heller ikke senere hen når man har fået et member ind i varmen og så ser at de raider elendigt og ikke kan komme af med dem igen uden at være en lort. Som Traxi skrev så vær kritisk; det belønner sig.

Bottomline - så har du været en fantastisk lederskikkelse i SD - og jeg er sikker på at dem der dækker din ryg ikke gør det forgæves, sådan som det altid har været.

Så nu er det vist på tide at du får en /warlock salute, den første, eneste og sidste jeg nogensinde giver. Tak for alt.
    Tror du det for sjov jeg drikker!? Tror du jeg ka li det hva!?

Forum Nestling

Var meget ked af at høre, at du forlader os, men jeg synes, at du forklarer dig godt.
    Selv om jeg som bekendt ikke er den store raider, har jeg gennem forum og guildchat kunnet se, hvor meget du har gjort for raiding i SD. Nogle MC-raids blev det jo dog alligevel til - primært med dig ved roret. Det var altid en fornøjelse. Jeg lærte en masse og satte stor pris på din tålmodighed.

Jeg ønsker jer alt held og lykke med jeres projekt, jeg er sikker på, at vi nok skal høre en masse om det

Du vil blive savnet til SD's fester - håber vi kan forme et par "inter-guildiske" M&G :P

Stort knus herfra
    Doik
    Doik: 80 Warlock 450 miner / 450 inscription
    Doikuu: 80 Druid 465 herbalist / 450 skinner
    Doikara: 64 Hunter herbalist / skinner
    Doikin: 42 Warrior herbalist / 296 enchanter
    Doikheal: 22 Shaman herbalist / skinner
    Doikadin: 13 Paladin herbalist / skinner

Forum Adept

Hej Norm

Er som så mange andre utrolig ked af du smutter nu, for ved at du med så mange andre har lagt så meget i SD for at folk som mig, kunne nyde en del af det endgame TBC medbragte. Udover det har du også kæmpet bravt for at man skulle have det godt her i SD.
    Du var en kæmpe hjælp da jeg ansøgte, og synes du har været en god støtte gennem min tid i SD.
    Mange har lært en masse af dig, og du vil uden tvivl blive savnet, for du er sgu en god mand, både spillemæssigt og menneskeligt, det er det indtryk jeg har af dig, og det ændres ikke over det her.
    Jeg forstår dine grunde, og respekterer dit valg.
    Og ønsker dig virkelig Held & Lykke med projektet, håber det kommer til at køre som forventet, og at du derigennem for opfyldt de behov du har for at skulle blive i WoW.
    Så et kæmpe tak for alle de gode ting du har været med til at give mig muligheden for at opleve :-D

/priest salute to a great Warrior
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

GL Norm
    Det er ikk for børn, det er for nice!

Pænt farvel og GL, unge mand...!
    Ærbødigste hilsner

Sally

Forum Acolyte Breeze's Avatar

Ses norm!

Vil dog også lige tilføje at jeg mener at det altid er muligt at ændre noget. Især hvis det er noget man brænder for, det gælder bare om at finde ud af hvordan det bedst kan gøres. Men du skal alligevel have et GL fra mig, og jeg håber at alt går vel.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Dette er egentligt ikke er farvel, for selv om du nu kommer til at løbe med et andet guildtag over hovedet slipper du ikke for mig.. :wink:

Martin lige et hurtigt råd: Lad være med at brænde ud på det her projekt, jeg kender dig godtnok til at vide at du ikke kan lade være med at give dig 150% i sådan en situation. Sørg nu for at få lidt andet input, gå en tur med Perse, drik hjernen ud og hærg Post Danmarks materiel.. Når det er sagt vil jeg ønske dig al held med jeres nye guild.

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

:wave: Take care og tak for uendeligt mange gode raids!!
    Quinn - One name. One legend

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Ved stadig ikke rigtigt hvad der vil beskrive mine følelser bedst.

Jeg husker tydeligt dengang jeg lærte en lille warrior (lv 57 tror jeg) at kende.

Vi rendte en del sammen dengang - og jeg kunne jo hurtigt mærke "han har sku potentiale den unge mand"

Så jeg holdt ved dig - snakkede for SD og fik dig ind i SD.

Så kom fase 2 - "Norm skal sku være officer" og se så - det var en stor success - om det så var dig, der overbeviste mig - eller omvendt - i hvert fald er jeg rigtigt glad for alt det arbejde du har lagt i SD.

Du ved hvor glad jeg er for dig - hvor meget du som person har betydet for mig - og hvilken støtte du har været.

Jeg vil savne dig meget - selvom vi i TBC ikke har haft så meget kontakt mere som før - har du jo altid lige haft 5 min 8)

Held og lykke med jeres project - og WB, når du savner os for meget.

Varmt Knus
    Lady
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Du fortjener et respektfuldt farvel.

Søren