Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45

Thread: Tak for alt SD, ord er slet ikke nok til at sige farvel med.

Forum Learner Nesmoht's Avatar

Du må sgu ha held og lykke med dit nye guild, håber det lykkes for jer.
    God vind fremover.

Nes.

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

Puha, er trist at skulle skrive farvel til lige præcis dig.

Havde jeg aldrig forstillet mig, men her står situationen jo altså.

Du har været en støtte for mange, det ved enhver, samtidigt er du en bund hæderlig mand i mine øjne og en man kan regne med, bare dit valg nu viser du er en person i stand til at træffe de rigtige beslutninger for dig selv også selv om de er svære og gør ondt.

Jeg vil savner dig lige som alle andre og håber dig det bedste held og lykke i din nye guild
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor

Forum Acolyte

Hej martin.

Så blev det din tur til at sige farvel. Jeg synes du har gjort det på en flot og ordentlig måde. God stil med gode argumenter. Du er sgu og bliver en diplomat uden lige.

Min mening om dig?

Jeg har virkelig haft nogle gode samtaler med dig, det er både ingame men også over telefonen. Du har haft den ro og tålmodighed der kræves når jeg har whinet pga nogle ikke lavede nok dmg eller de lavede de samme fejl igen og igen 8)
    Jeg kender ikke en som kan tanke og skrive privs på samme tid i det tempo du kan. Nogle gange må da have været en sekretær der har hjulpet dig

Martin du er en venlig og god mand, jeg kan godt mærke på dig at du har været så lang tid i Jylland, haha. Det er jo der det gode kommer fra 8)

Du har skide gode værdier ingame så som irl. Fortsæt med den stil og du kan ikke have andet end folk der kan lide dig omkring dig.

GL HF

Hilsen Peter
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

Kære Norm..

Jeg var meget paf da jeg sad til Lan midt om natten og pludselig får beskeden (sms) om jeg skal læse forum, og det kom som lidt af et chok må jeg sige, havde jeg ikke set komme. Men..
    Da jeg læste din post og som jeg tænkte inde jeg begyndte, det er sku ikke bare noget han gør for sjov, det er noget han har tumlet med længe jo.. :/ Hvilket du også selv skriver fint at du har..
    læste så din ansøgning fra tidernes morgen og falder over det nederste på posten

3. Jeg er ikke typen der skifter guild "on the wimp", og er yderst seriøs med denne ansøgning.
    Allerede her i dette udpluk (folk kan jo selv læse resten ) viser du, synes jeg, at du er sku en mand med ben i næsen og ikke bare draver beslutninger uden videre og ikke ved hvilke følger det vil få..
    Du har truffet dit valg om at leave SD og starte "forfra" i en ny, og respekt for det/dig.
    Norm.. Jeg har sku beundret dig siden day one jeg søgte ind i sd her, og har været et forbillede for mig lige siden. Jeg har din fulde forståelse for at have truffet dette valg som du har..
    Det sidste der er at sige..
    Kommer sku til at savne dig Norm, håber det må gå dig vel i den nye guild og fremover.. :')

Forum Trainee Brambassen's Avatar

hej Norm
    rigtig trist at se dig leave, men jeg forstår dig samtidig godt.
    husker stadig vores rigtig gode raids i BWL, at nakke Vaelstrasz og neffi for først gang, ja det var tider :-D

men held og lykke med det :wave2: :Thumpsup:
    Wow:
    Brambassen 70 hunter, Inactive
    Brambassine 64 warrior, Inactive
    Bramm 65 paladin, Inactive
    Eq2:
    Gnavpot 70 Bruiser, Inactive
    Brambassen, 50 Berserker Inactive
    Aoc:
    Bram, 2x Ranger, active

Forum Senior Tala's Avatar

Mange gange held og lykke i fremtiden Norm!
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Forum Learner

Uanset hvad guilds jeg selv har spillet i, og hvilken guild du nu starter op fra bunden selv, så vil du altid være VIP på min friendlist.

Mastering the Lint - http://wow.allakhazam.com/search.html?q=pocket+lint

Woodendynamo - 60 rogue - Herb-boy/Engineneering
    Grindbot

Ass, gas or grass, nobody rides for free

Forum Trainee

ærgeligt!!!! men good luck også her fra!!!

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Håber at se dig igen i Warhammer :wink:
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

Forum Acolyte Kizza's Avatar

hej norm/martin

ja så kom posten som ingen sikkert havde forventet de skulle læse.. men jeg har vidst til det men derfor forminsker det ikke den tomme følelse jeg har lige nu.

vores tid sammen går jo VILDT langt tilbage. tror mere eller mindre jeg har kendt dig fra da jeg var lvl 10, så det er jo lang tid vi har haft mange gode stunder sammen, både ingame og irl.. du er altid en person som man kan snakke, spille sammen med. dine input på raids, gc, post har altid været med til at få en til at trække på smilebåndet .. dog har der da også været tider hvor man bare har haft lyst til at rive hovdet af dig.. men heldigvis har der ikke været mange af dem.

din plads som raidleder/tank/gm/ven har været med til at skabe sd´s fremgang og den vil helt sikkert blive savnet. du har altid vist stor forståelse overfor members og nok også derfor mange ser op til dig. og dit guildquit vil sikkert skabe fortivelse hos en del sd´s member, hvor de sikkert tænker.. nå hvad nu, dør sd nu hvor vi ikke har vores raidleder.. kan vi stadig raide.. osv.. ja det spørgsmål har jeg ikke et svar på..

martin, du skal vide du betyder meget for mig, du har hjulpet mig med mange ting gennem disse år, både ingame og irl og man ved du altid er der for en. jeg håber kun det bedste for den nye guild og vil stadig skrive til dig ingame for så let slipper du ikke for mig.

men som romerlys skriver, så pas på ikke at brænde ud for hurtigt med det nye projekt.. jeg ved hvad du går ind til, men igen jeg ved du har prøvet det før og har store ambitioner og vil gøre dit bedste for at det overlever.. men husk din kæreste og dit irl og at wow kun er et spil !!!

/salute
    /hug

kizza

ps.. selvom jeg ikke kommer til at dele gtag med dig, så er jeg stadig en du altid vil kunne ringe til og snakke med.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Der er ikke noget jeg kan skrive, som på nogen måde kan være fyldestgørende fra mig her.

Norm kom til SD, vandt min tíllid, fik en plads som officer, og udviklede sig til en Ven, betroet guildmate, vores hidtil bedste RL, og jeg gjorde ham til min Co-GM, for han er den GM jeg selv ville følge i SD. Han tænkte som mig i de fleste situationer, og vi supplerede hinanden super godt. Med tiden blev han SD's daglige leder i WOW, og rollerne blev lidt Norm = good cop, wOOOOt = bad cop, hvis der skulle skældes ud.

Nu forlader du os, og vi har snakket nok frem og tilbage om årsager, forståelse, uenigheder og ideer. Du misforstod mig stadig i det du citerer som tilbud til en SD2 guild. Dette var kun ment som ideer der kunne arbejdes på.

Men fuck det nu. Jeg vil kun afslutte med at give dig alle mine ønsker med held og lykke (også til os selv). Jeg kører SD videre, men det er en meget tung og trist tjans for mig personligt, uden min højre hånd.

Jeg kommer til at savne dem som følger dig makker, de fleste kan skiftes ud. Men dig Martin, dig kan jeg sgu aldrig skifte ud, jeg får aldrig en partner i et MMO som dig. Og jeg sidder sgu og græder irl, fordi du imo stadig har valgt forkert, og alt du ønsker i WOW var lige her i SD. Jeg føler jeg mister en ven, som har taget den forkerte vej, fordi han blev blind.

Jeg kan ikke formulere den her post ordentligt. Du ved jeg holder af dig, og ønsker dig held og lykke.. Men SD er ikke kun en guild for mig, det er venner.

I sorg..
    Jesper
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Convert Waleria's Avatar

Ved ikke hvad jeg skal skrive lige nu. Der er så meget jeg gerne vil sige, men kan ikke rigtig få det formuleret.

Ville ønske du blev i SD, men på den anden side ved jeg hvor frustreret du til tider har været.
    Jeg håber du finder det du søger, i din nye guild..

Martin, du er meget mere end en guildmate.. Hos dig finder man altid et smil og en skulder at græde ud ved, når livet er noget lort.
    Og hvis frustrationerne bliver for store i den nye guild og du har brug for at læsse af, så ved du at jeg kun er et opkald væk.

Du skal have al mulig held og lykke med på vejen.

Og som jeg sagde til Fulle, jeg vil ikke sige farvel, men på gensyn..

Pas godt på dig selv og de andre

/hug

Forum Convert Uhrsakar's Avatar

Det sku trist at se dig leave men sådan er det jo når man har ting man vil gå efter! Tak for de fede tider du er sku en raidleader i top klasse!!!
    When Timothy Leary first started speaking out in the sixties people didn't understand what he was trying to say, some people
    didn't want to understand him, the establishment wanted to kill him, they wanted to suppress him, squash him like a bug, we
    always want to kill what we do not understand, all he was trying to say was that we need to realize our inner harmony, to see
    things in a different way, to truly be free...

Electric religion

- Nevermore

Forum Trainee

norm norm norm.... kan virkelig ikke tro det kan være rigtigt.
    du var raid leader den gang jeg kom ind i SD og du var en af dem der tog
    dig godt af mig, selv om jeg var helt ny og kende ingen, det skal du ha tak for

du er en skide god raidleader og en rigtig god tank. og best af alt en rigtig flink og hjælpsom person..

held og lykke i den nye guild.. håber det går jer godt.
    ITS LIKE AN OVERSIZED HAT!

Forum Apprentice

:cry:

ses dog i Warhammer håber jeg...
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

<33 GL Norm. Håber i kommer til at når de mål du har sæt dig og den nye reform :P

GL her fra gamle. Kommer til at savne dine gode udbrøl på raids..

Hola Normie.

Det er naturligvis et kæmpe tab for SD at du smutter. Det ved vi alle, og kan vel næppe diskuteres. Men for faen da hvor det giver point i min bog at have nosser til at forfølge sine ambitioner, selvom costs er ubehagelige.

Du og I ønskes al held og lykke med det nye projekt, med de kompetente hoveder der står bag roret skal det nok gå godt.

Til members i det nye guild og SD:
    Der kan lynhurtigt gå vrøvl i tingene når sådan noget sker. Lynhurtigt kan en lille bitte historie udvikle sig skidt, og præge ens syn på sine tidligere kammerater. Husk hinanden som buddies og sorter lortet fra for det skal sgu nok komme. Tro på egne erfaringer med hvem der nu end står for skud, fremfor et rygte der tager to kilo på for hver mund det kommer igennem.

God vind mateys.
    // Sulli
    Afdanket Wannabe Boss-Mester, Invicem Sensus.
    Sullivan 80, Krell 80, begge shamaner, og for faen da hvor de kan rende mig :-)
    Wow er udskiftet med en anden hobby, Saltvandsakvarie, så nu står den på Find Nemo - Live.
    Woot - Øv dig, og ring så hvis du stadig har vrøvl med at få det til at hænge sammen.

Forum Warden

Tak for jeres kontakt folkens.

Ville ønske jeg kunne sige tak til hver eneste, men tak til alle der har skrevet, ringet, pm'et, sms'et, ingame mailet og whisperet mig farvel.

Støt op om ledelsen i SD, støt op om deres projekter og så starter raids igen.

Der var 35 online i aftes der alle kan gå Gruul eller Kar hvis I signer op.

Håber virkelig I kommer igang hurtigt.

/Warrior Salute
    Norm
    Moooo... Arrr ya happy now?

Norm: Lvl 80 Warrior Tank 12-3-53 spec

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by Norm
    Tak for jeres kontakt folkens.

Ville ønske jeg kunne sige tak til hver eneste, men tak til alle der har skrevet, ringet, pm'et, sms'et, ingame mailet og whisperet mig farvel.

Støt op om ledelsen i SD, støt op om deres projekter og så starter raids igen.

Der var 35 online i aftes der alle kan gå Gruul eller Kar hvis I signer op.

Håber virkelig I kommer igang hurtigt.

/Warrior Salute
    Norm
    Ikke for at lyde bitter. Men det gør vi jo nok ikke hvis du tjekker hvem der har leavet.

Anyway held og lykke i Expired
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Tak for alt SD, ord er slet ikke nok til at sige farvel med.
    Du behøver snart heller ikke sige farvel. Jeg må indrømme at det her virker mere og mere mærkeligt, for det ender med at jeres nye guild består af stort set de samme mennesker plus lidt ekstra.
    Guildboss - Danish Legacy