Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35

Thread: Farvel SD - og Tak for alt!

Forum Disciple

Default Farvel SD - og Tak for alt!

Hej!

Som i kan læse i wOOOOts post har Norm og undertegnede valgt at forlade SD. Det har ikke været et let valg, men et valg der har været længe undervejs. For min del startede det allerede før TBC. Dengang vi rendte rundt nede i AQ40 og nåede til C'thun. Det var på samme tidspunkt som TBC-info begyndte at leake ud og vi fik de første Screenshots af items, mm..
    Som RL var dette det hårdeste stød jeg har fået til dato. Næsten med det samme faldt vores sign-up % brat. Vi kunne ofte ikke stille hold til noget og jeg stod tilbage med en tom følelse indeni. Vi fik C'thun, men det var ikke med god vilje.. Jeg fandt da ud af hvad der var vigtigt for mange.. Det var ikke oplevelsen af at kæmpe sammen på raidet folk signede op til. Det var, meget af det, loot.. Der var dog en gruppe der konstant signede op hele tiden.. Det gav mig håb i TBC. Jeg var sikker på SD ville suse igennem content.. Men jeg tog fejl. Mange gik kolde i forberedelserne op mod raids og mange af dem jeg havde håbet på ville være med i front blev tabt på vejen.
    Jeg gik altså ind i TBC med en ambition om at SD ville være nogle af de bedste ? vi ville i hvert fald give den gas, som man siger. Jeg er nu kommet til den konklusion at SD aldrig bliver den raiding guild jeg ønsker.. Det vil dog altid være et utroligt rart sted at være og jeg har uendeligt mange gode minder om min tid i SD. Jeg har mødt så mange dejlige mennesker gennem guilden og jeg håber ikke jeg mister kontakten til dem pga.det her.

Mit mål i TBC er at jeg gerne vil se alt hvad WoW kan tilbyde på raiding siden. Det føler jeg ikke SD kan tilbyde mig.. Jeg spiller det her spil for at raide. Der er intet andet for mig at lave.. PvP og alts er ikke mig og derfor ønsker jeg nogle udfordringer.. Jeg går nu sammen med Norm og laver denne nye guild. Det vil ikke være en hardcore raiding guild hvor du skal raide 5 dage om ugen.. Vi går dog efter at holde en raid moral der er langt højere end den i SD. Focus skal være i orden de aftener vi tager på raid, man forbereder sig max og alle 25 mand i raidet føler virkelig for at få projektet til at lykkes.
    Jeg har i lang tid følt at jeg har trukket mange af vores members videre i spillet og jeg har kørt mig sur i det. Ang. hvor folk skal skaffe gear, hvad der skal bruges af pots, hvor man bliver attuned, etc. For mig var det naturligt selv at søge den info og så koncentrere sig om at få det lavet. På det område føler jeg ikke jeg har mange ligesindede i SD.
    Jeg vil altid kigge tilbage på min tid i SD som en fantastisk tid.. En tid hvor jeg udviklede mig personligt fra member til RL og videre til GM. Alle de nye mennesker jeg har mødt har alle lært mig meget, nogle mere end andre selvf.

Der er intet ondt blod mellem mig og SD og når vi mødes in-game eller på VT vil jeg altid møde jer med et smil og en venlig hånd!

/cast fade

- Fulnir

Ps. Jeg har valgt at leave på samme tid som Norm tirsdag aften kl. 20. Der håber jeg at sige farvel til så mange members som muligt!
    Jeg var en dårlig Warlock..

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Hav det godt Fulnir.

Og tak for alt du har gjort for SD i din tid i guilden.

Held og lykke i WoW
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Learner

Vil gerne sige tak for alle de raids jeg har været med på hvor du har ledet dem. syntes du har gjort et fantastisk arbejde på raids, og utroligt det overblik du kan holde på et raid !

Håber dig alt muligt held og lykke fremover!

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

/salute - du har gjort meget for os, du ved vel det gør ondt at se dig gå...

Ville ønske det ikke var nødvendigt at du gik, ville ønske der var blevet snakket mere om det inden. -Men fare well on your path

Hav det godt Fulnir, mange tak herfra for dit arbejde i og for SD. Jeg håber, at I finder det I søger i den nye guild. Hvis alternativet var at stoppe helt, er det her trods alt den mindst dårlige løsning. :wave:

Forum Acolyte

<3 Tak for nogle fede raids, virkelig flot indsats. Det kommer ikke som en overraskelse for mig da jeg godt har kunnet fornemme på dig, at du sigtede højere, og jeg respekterer at du nu vælger denne løsning. Håber jeres beslutning bærer frugt. Vi ses nok derude, Roberto.

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Farvel Fulnir, tak for din indsats i SD, den vil blive husket...

Håber du finder hvad du søger og får glæden tilbage i WoW....

/wave
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

/bye

Tak for den fantastiske tid..

Og tak for alle de fede oplevelser, jeg har fået med dig i Bwl / aq40

Moonform

/copy den post jeg lavede til martin

/paste den ind i robertos.

Den post var skrevet til jer begge. Men vil bare lige gøre det kort.

God vind Roberto.... glæder mig til at hører om det en aften over en pils (eller måske 58 pils). Vi finder en dag hehe.

Ps. DU ER VERDENS DÅRLIGSTE WARLOCK!!!!
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Forum Acolyte Fleshreaver's Avatar

God vind fremover Roberto. Live long and prosper

Og jeg håber du en dag finder din wand
    Tror du det for sjov jeg drikker!? Tror du jeg ka li det hva!?

Forum Nestling

Jeg ønsker jer held og lykke med jeres projekt. Håber at I vil få stor succes.

Vil savne dig til M&G.

/knus Doik
    Doik: 80 Warlock 450 miner / 450 inscription
    Doikuu: 80 Druid 465 herbalist / 450 skinner
    Doikara: 64 Hunter herbalist / skinner
    Doikin: 42 Warrior herbalist / 296 enchanter
    Doikheal: 22 Shaman herbalist / skinner
    Doikadin: 13 Paladin herbalist / skinner

Forum Adept

Hej Fulnir

Ja endnu engang kan du få en copy post fra Norm, kun fordi Norm's lå øverst :-D
    Det samme gælder for mit indtryk af dig, og ved at du også har knoklet for at gøre SD til det som det er idag, og derved gjort at jeg har haft en fantastisk tid. Har sgu brugt utallige timer på at læse dine post og forsøge at blive en bedre spiller på priest området.
    Men det er dog ikke blevet til noget spil med dig efter TBC kom, men istedet har jeg nydt et kæmpe udbytte fra alle dine inlæg.
    Også dig er jeg ked af at se forlade SD, men endnu engang kan jeg kun sige at sålænge du gør hvad der er rigtigt for dig, så er min forståelse og respekt sgu hos dig.
    Jeg er dog ked af jeg ikke fik lært en masse af dig da du uden tvivl er en af de bedste priests, mest erfaren i engame TBC og kunne have givet mig en masse nyttige redskaber. Jeg er ikke så god til at søge informationer selv, og jeg er en ret casual gamer, dog med stor lyst til at deltage i engame. Men jeg har måtte sande at jeg hverken har lysten eller mulighederne for at deltage på det niveau du kører på i WoW, og TBC har ikke gjort det nemmere.
    Så en stor tak for alt det hårde arbejde du har lavet, som for mit vedkommende har hjulpet mig midtvejs om ikke andet i mine egne mål i WoW vedrørende endgame content.
    Du har også min fulde respekt og forståelse, og håber virkelig du også finder det du søger i den nye guild.
    Et kæmpe Held & Lykke herfra :-D

P.S. send lige lidt info posts i ny og næ så jeg kan fortsætte med at slacke på info søgningen :wink:
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

Vi snakket en del sammen, og jeg vil savne det som bare en i helvet ! alt den snak har været guld værd..! jeg er ked af at se jer leave, og det tror jeg også du er klar over.. men jeg ved også at jeres beslutning er taget, med meget overvejelse, og derfor nok (håber) det er den beslutning der vil bære mest frugt. Af alt det mudderkastning der har været, så har noget været negativt og noget positivt.. brug det som noget der kan styrke og hjælpe jer på vej til at få formet jeres nye guild.

SD er nu, og forbliver SD.. og jeg kan godt forstå det bliver svært at ændre, det har vi også snakket sammen om. Håber stadigvæk vi alle kan se hinanden dybt i øjene, og glæde os over alle de dejlige stunder vi har haft sammen.

Håber du forstår hvor meget du har været mig nær.. både som ven, som GM og som en rigtig god RL.
    Jeg ønsker jer alt held og lykke.. og håber sq i finder alt det i søger (og mere til)
    Go vind !
    :wave2:
    Your best druid friend :mrgreen:

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

GL HF
    Det er ikk for børn, det er for nice!

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Hej Fulle

Tak for det arbejde du har gjort for SD, nu da jeg har kunne læse med på ledderforum, ved jeg hvor meget du egentligt har gjort og det er fandme meget. Jeg håber at jeres nye guild kommer til at blive som I ønsker.

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

:wave2: Tak for en super indsats. Om nogen fik du os gennem MC!

Håber du kan få dine ambitioner realiseret!!!
    Quinn - One name. One legend

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Du holdt meget længere ud end jeg havde regnet med....din process med at forlade SD har været meget tydelig. Held og lykke.

Søren

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Hej Ful(d)nir

Mange tak for din store indsats for SD.

Du har som Priest CL lært mig en masse og du har været et forbillede ingame for mig som priest.

Som officer har du været en god kollega og dine evige input og dit arbejde for vore members har vi nydt godt af i stort omfang.

Jeg håber meget, at I får bygget det op I ønsker.

Jeg vil savne dig i SD og du er WB, når du savner os for meget.

Knus
    Lady
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Learner Nesmoht's Avatar

Tak for alt, og god vind fremover, håber det lykkes for jer.

Nes

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Godt at du ikke kører dig selv død i noget andre ønsker =) Tror du vil have hjertet mere med i det nye projekt så du ikke skal køre dig selv så hårdt som du har gjort indtil nu.

Vi ses irl - eller hvis i mangler en noob priest til nogle af de quests jeg fatter hat af
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Forum Senior Tala's Avatar

Nu har jeg jo ikke været i guilden så længe, men de få stunder vi har haft sammen, har været smader hyggelige! Så held og lykke fremover her fra!

Razta
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

Du har på mange måder været en inspiration til den måde jeg spiller på og min tilgang til raids.

Dig og Qolibrix, er de to spillere jeg føler jeg har lært mest af, om hvad det vil sige at være healer og i har til stadiged givet mig blod på tanden.

Jeg kommer til at savne dig også selvom vi ikke var dem der talte mest sammen, så har du aldrig være afvisende.

Og mange tak for da du hjalp mig med mine chars og transfer, var nok ikke mange der uden videre ville have gjort det og jeg skylder dig en tjeneste

Gl hf med det hele
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor

Forum Acolyte

Roberto! Mamma mia

Din bandit, hehe.

Jeg er ked af at se dig leave, men jeg forstår dig sgu godt. Jeg joinede også sd i sin tid fordi der stod på hjemmesiden at sd ville være de bedste til det de gør. Det er vist tydeligt den ikke holder, hehe. Jeg har tilpasset mig det, jeg ville selv være den bedste da jeg joinede, ik så meget om mig, kunne nok skrive en lille anekdote mere hvis det var 8)

Fulle du har sgu kæmpet godt for sd, det har været fedt og jeg synes absolut du skal have en enkelt raket fyret af i org som tak for alt, ikke mere end en raket 8)

Jeg synes du er en grineren person og jeg håber du kommer til at hygge dig i fremtiden. Tak for alt det arbejde og tid du har lagt i at vi andre kunne hygge os på raids.

God vind i sejlet og pas på de store bølger samt havfruerne der sidder på klipperne og synger :roll:
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Forum Trainee Brambassen's Avatar

tak for nogle rigtig fede raids i bwl aq 40 og hvad jeg ellers har været med til.

håber at alt går vel i jeres nye guild :-D
    Wow:
    Brambassen 70 hunter, Inactive
    Brambassine 64 warrior, Inactive
    Bramm 65 paladin, Inactive
    Eq2:
    Gnavpot 70 Bruiser, Inactive
    Brambassen, 50 Berserker Inactive
    Aoc:
    Bram, 2x Ranger, active

Forum Convert Waleria's Avatar

Fulle

Mine oplevelser med dig har mest været IRL, og det har altid været hygsomt og pisse sjovt...

Jeg synes det er så ærgerligt at du leaver, men jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke i din nye guild..

Jeg vil ikke sige farvel, men på gensyn.. Selvom du ikke er i SD, ses vi jo nok til en sjus eller 2 engang imellem. :wink:

Take care

/bow