Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35

Thread: Farvel SD - og Tak for alt!

Forum Learner

Er op til den enkelte at afgøre hvad man vil, i sidste ende er det et spørgsmål om hvordan man selv får mest ud af sin fritid. Uanset hvor meget energi, tid og krafter man ligger ingame, er det stadig en hobby.
    Man må simpelthen stille op sort/hvidt, fordele og ulemper ved at vælge noget andet fremfor at blive ved med det samme. Så længe det er velovervejet tager man det rigtige valg, og jeg ved det er velovervejet i dit tilfælde.

Kan kun ønske dig held og lykke med at få oplevet de ting i spillet du søger, og håbe at de fleste respekterer dit valg.

Mastering the Lint - http://wow.allakhazam.com/search.html?q=pocket+lint

Woodendynamo - 60 rogue - Herb-boy/Engineneering
    Grindbot

Ass, gas or grass, nobody rides for free

AI MADONNA !

Når, der er ikke så meget at sige... Jeg har lært dig meget. Resultatet er blevet ret godt !

Hav det godt derude. Med det engagement kan det jo ikke gå galt.
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

Forum Acolyte Kizza's Avatar

-Hej Fulnir

jeg ved ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal ende med at skrive..

det kommer ikke som et chock at du vælger at leave.. du har i lang tid kæmpet en hård kamp med raids og jeg ved du har været gået død, men alligevel har du kæmpet videre med hård hånd og det respektere jeg dig meget for. du har taget et stort læs på raids og ikke mindst i sd´s ledelse, så det vil blive savnet.

for at tage den fra starten da jeg joindede sd hjalp du mig enormt. du gav mig tips til alt og du har lært mig meget mht at spille priest.. du har været en person jeg har set meget op til og prøvet mit bedste at nå dig til sokkeholderne.. men det er bare ikke muligt. . :wink: . og ikke for at glemme alle dine dejlige interfaces og addons.. hvad skal jeg nu gøre.. :?:

du er samtidig en som der altid har været med til at sætte et ekstra prik over iét til en fest.. er du gal hvor har jeg haft mange gode timer sammen med dig og du er altid god for en griner.. og ikke til at tale om alle de MANGE gange du har sovet på mine sofaer fordi du ikke kunne finde hjem :O..

jeg tror jeg kunne blive ved med at skrive posivt om dig men vil stoppe her..- jeg håber bare at den nye guild i starter blir svaret på det du søger. jeg vil ønske dig alt held og lykke samt god vind.

stort knus fra mig

Ses Latino babe.

<3
    The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, "You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done."

Ingame: Phobic

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Kære Roberto

En kæmpe tak for et super arbejde du har gjort i SD. Du har virkelig været med til at gøre SD til en bedre guild. Men jeg er ked af det er sket på bekostning af dig selv. Set i bakspejlet, så skulle du ha stoppet som gm, og kun ha været assisterende RL officer siden TBC. Jeg føler mig ansvarlig for at du er kørt sur i SD, fordi der lå et ansvar om at kæmpe for SD gennem lang tid, en kamp du ikke var klar til, eller rustet til. Du har kæmpet alt for længe i ledelsen, selvom du skulle være stoppet. Og desværre sidder jeg tilbage med en følelse af at alle dine irritationer gennem de sidste ca. 6 måneder, har været med til at påvirke andre, til at det hele måske føltes mere nagativt end det egentlig burde ha været..

For som du selv siger, du har trukket mange i SD afsted.. Men et godt ordsprog siger at du kan lede en hest til vand, men du kan ikke tvinge den til at drikke. Det er nok det vi/du har prøvet på, og nu er du træt af hesten. Men faktum er at det nok er vandet som vi skulle ha præsenteret anderledes i starten af TBC.

Der er ingen anklage i mine ord her min ven, du er ikke selv ansvarlig, det er ikke dig der har gjort noget forkert. Det er til gengæld heller ikke SD's raiders som du anklager, der er forkerte på den. Der er ingen rigtige skyldige i at raiding har været surt, og surt for dig i særdeleshed.. Jo det er nok mest os fælles i ledelsen, som skulle ha sadlet om tidligere. Du skulle ha skåret ned, og SD's raiding skulle ha været lagt om i den stil, i nu søger i jeres nye guild.. Det skulle være sket tidligere i SD, og jeg håber det ikke er for sent..

Men det er for sent for jer, så der er kun kærlige minder, en stor tak, og en krammer tilbage.

Jeg ønsker dig held og lykke, og håber at vi fortsat kan ha det sjovt i WOW side om side.

Ses min unge Bornholmske broder.
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Convert Uhrsakar's Avatar

Tak for alt dit dejlige menneske Håber da at drikke hjernen ud med dig igen snart :P
    When Timothy Leary first started speaking out in the sixties people didn't understand what he was trying to say, some people
    didn't want to understand him, the establishment wanted to kill him, they wanted to suppress him, squash him like a bug, we
    always want to kill what we do not understand, all he was trying to say was that we need to realize our inner harmony, to see
    things in a different way, to truly be free...

Electric religion

- Nevermore

Forum Trainee

du er en kanon raid leader og jeg kommer sku til at savne dig helt og lykke i din nye guild håber det bedste for jer
    ITS LIKE AN OVERSIZED HAT!

SD Medlem Forum Senior

Held og lykke fulnir. Kan stadig huske de første gange jeg spillede med dig i felwood damm det er sgu længe siden. Vil helt sikkert komme til at savne dig i SD. Pas på dig selv :danser: :wave:
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Forum Adept

Heh Fulnir

Din afskedspost er så absolut bedre end min i sin tid. Men præcist samme følelser.

Jeg vil dog lige tillade mig at komme med en enkelt lille kommentar... Pas på ikke at falde i samme hul. Jeg leavede af samme grund som du gjorde i sin tid. Men det samme skete i Ruin, så var løsningen at finde flere folk, hvilket betød vi mergede, og der skete egentlig det samme, folk var for ringe, og for varierende. Og efterhånden begyndte halvdelen af raidet kun at signe op fordi de følte et ansvar for at guilden kunne raide, hvilket er en rigtig dårlig motivation. Desvære er MMO og raiding bygget så folk alt for nemt falder i motivations fælden, og når først folk mister gnisten, så falder bosserne det langsommere, og det sværere, og alting bliver hurtigt en kamp. Imo skal man revurdere guilden første gang en skriver i officer chat: Han slacker, men vi kan ikke replace ham pga. bla bla". Men GL med det, det er næsten altid garanteret fedt den første måned.
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Forum Disciple

Mange tak for de venlige ord!
    Jeg vil sku aldrig glemme min tid i SD..

Jeg ønsker held og lykke til jer der bliver tilbage i SD!

Yours truly.. Fulnir!
    Jeg var en dårlig Warlock..