Results 1 to 11 of 11

Thread: Egerns sidste vanish

Forum Recruit

Default Egerns sidste vanish

Kære SD

Tak for en rigtig dejlig tid i WoW. I har som guild virkelig vist mig, at der kan være værdi i det her lortespil, jeg købte for 2 år siden. Uden SD havde jeg aldrig set andet end UBRS, tror jeg. Det sjove i Wow for mig nu er at raide. Jeg vil gerne se så meget som muligt af spillet og opleve flest mulige encounters.

Desværre er det nu trangen til at raide, jeg lærte hos SD, der får mig til at søge væk fra guilden. Lige netop nu pt. spenderer jeg jo ikke så meget ingame, som jeg før har gjort, men det betyder jo så også bare, at jeg sgu gerne vil have det mere smæk for skillingen, når jeg nu er der.

Jeg vælger at søge ind i Norm og Fulnirs guild i håb om at komme til at se mere endgame sammen med ligesindede. Det har længe været mit ønske, at der var mere drive i SD raidmæssigt -ikke fra raidleadernes side (de spiller sgu for meget for folk imo), men at folk satte sig mere ind i de ting, vi stod overfor. Netop derfor ser jeg, det der sker nu, som en rigtig god mulighed for at komme til at raide med mere ligesindede (folk der fx har læst taktikken inden vi starter). Samtidig har jeg så også muligheden for at komme til at gøre det, med mange af de mennesker jeg nyder at spille med i forvejen 8)

Jeg har fået ufattelig mange gode venner i SD, og ingen må se det her, som om at de ikke betyder noget for mig -nu da jeg nævner raiding som min primære grund til at leave. Det vigtigste for mig er de folk jeg omgås - det vigtigste for mig i Wow er at raide, men når jeg stopper med WoW engang, stopper jeg sgu ikke med at ses med de mennesker, jeg kender derfra - uanset guild tag. Det jeg mener er, at hvis Wow skal blive ved med at have værdi for mig, skal der sgu ske noget...
    Jeg har aldrig villet søgt ind i et andet high end guild for at raide, med 24 andre mennesker jeg ikke kendte, og hvis jeg stod foran en lukket dør i Norm og Fulnirs guild, så var alternativet at lægge Wow på hylden.

I er nogle dejlige mennesker allesammen, og når jeg møder en SD'er på min vej, vil jeg altid blive glad og sikkert føle hjemve

Tak for en dejlig tid i Wow

- Det Bette Egern

SD Medlem Forum Adept

Jeg vil savne dig Mads, men som jeg også sagde til Camilla, så slipper ikke så let for mig, vil stadig hive fat i jer når der skal drikkes bajsere osv. :-D

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

dumme dumme egern!!! Kan du have det rigtig godt slacker?!?!? Vi ses vel på et eller andet tidspunkt
    Quinn - One name. One legend

Dit dumme egern <33333333

du er den sejeste jeg nogen sinde har mødt

Vi ses Ven (:

:cry: Så trist at se dig og Silde smutte Håbede virkelig at i blev med os andre...

GL i den nye guild. Håber det bedste for jer.
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ses Mads, og tak for alt fra jer to. Kommer til at savne jer meget. :cry:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

=/ vi ses bøllemis. Held og lykke i den nye guild.

Forum Convert Uhrsakar's Avatar

Pas nu godt på dig og Silde i vil for altid være savnet!
    :cry:
    When Timothy Leary first started speaking out in the sixties people didn't understand what he was trying to say, some people
    didn't want to understand him, the establishment wanted to kill him, they wanted to suppress him, squash him like a bug, we
    always want to kill what we do not understand, all he was trying to say was that we need to realize our inner harmony, to see
    things in a different way, to truly be free...

Electric religion

- Nevermore

Forum Fledgling

ses min ven
    Det er ikke enhver idiot, som kan affyre for eksempel en atombombe. Men det er også fuldt tilstrækkeligt, hvis en enkelt af dem gør det.

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

Farvel, ja nr. 25 er det vel ?
    Det er ikk for børn, det er for nice!

Forum Adept

Take care out there