Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 48 of 48

Thread: Tak for 2 r

Forum Apprentice

Default Re: ihh

Quote Originally Posted by Morris
    Quote Originally Posted by Destiny
    Hey fisker.
    Jeg kan huske den gang du snakkede for frste gang p vt. du havde lang tid bare vret med p en lytter, men en dag kunne du ikke hole dig mere. jeg husker at alle ville ind i vt channel for at hre dig sige noget, selv gamle sd members kom stormende til.
    Fisker jeg har altid nydt dit selvskab, og din evige spam i G-chat.
    Du vil 100% blive savnet, og hber vi stadig kan skrives ved ingame.

Pas ny godt p dig selv lille mand =)
    Knuz.
    Rettelse: Frste gang var svjv ordene "Hvor er Miwser henne", og de blev ikke umiddelbart fulgt op af andre, fr meget senere. Ordene blev ytret halvvejst igennem MC, ganske kort efter en prsentation af undertegnede. Men ret mig hvis jeg tager fejl
    Det lyder meget rigtigt - kan huske at der gik sport i at f ham til at ytre noget p VT, indtil den handel blev gennemfrt

Jeg vil lige sige tak for alle svarene, og s vil jeg ogs gerne komme med "del 2" af min afsked, om man vil.

Som i nok kan se har jeg ikke skrevet om jeg joinede Expired eller ej, rsagen til det var simpelthen at jeg ikke regnede med at joine expired eller regnede med jeg var velkommen anyways.

Lad os skrue tiden en uges tid tilbage hvor ledelsen fr af vide at Norm og Fulnir smutter, jeg er som altid meget argumenterede i min sager, og ting blev/blev ikke skrevet som nok begge sider angrer lige nu. Det jeg skrev var dog ikke ndvendigvis srligt pnt.

Anyways efter beskeden vidste jeg allerede i mig selv at lbet var krt, og med det mener jeg lbet var krt raid mssigt, og vennemssigt, jeg havde min egen fornemmelse at det her ville splitte SD fuldstndig ad, og det er ikke for at sige jeg er glad for det er sket, overhovedet ikke.

Men jeg begyndte at sprge rundt hos nogle af mine kammerater hvad de kendte af cross-realm guilds, der var kun n som kendte en horde guild (Puppetteers fra Al'Akir), som var en dansk horde guild, det heldige var selvflgelig at de sgte 2 paladiner.

Det knap s heldige var at jeg lovede mig og guilden at vente mindst til jeg havde set udfaldet af hele situationen, allerede fr Norm og Fulnir leavede var de pladser hos Puppetteers taget, og jeg mente ikke at nogen guild p Ravencrest lige var "min smag".

Fast forward til dagen jeg smuttede, mange af dem jeg identificerede som venner, var smuttet, og det var for mig sikkert at flere vil flge, jeg valgte at leave da jeg havde set en 10+ leave.

S svarede til de mange som spurgte var rligt talt at jeg ikke vidste det, en af grundene pga jeg ikke ser mig selv som medlem i fx. Elysium, en anden af grundene, fordi jeg regnede med at have brndt et par broer da Norm og Fulnir leavede, og fordi jeg vidste at den guild jeg havde i kikkerten mske ikke ville tage mig med, og hvis det var ville det nok vre mere af sociale rsager.

Jeg lavede en guild selv bare fordi jeg synes jeg manglede noget, og nogle andre ex-sd'ere spurgte om invite, og invitede ogs andre ex-sd'ere hvor de til sidst synes jeg skulle i det mindste tage forsget da det s ud til at Norm var interesseret.

Jeg skrev s til Norm, og rigtigt nok, jeg havde sat ild til et par broer, og de ville tnke over den, og lige nu har jeg ikke fet et endeligt svar, delvist for de broer jeg har brndt og delvist fordi de helst ikke vil have jeg kaster mere benzin p flammerne angende hele den situation.

Jeg ved godt nogle fler sig skuffet over det, og sikkert ogs sure over det, jeg kan godt forst det, men jeg synes ikke rigtigt at have noget ordenligt alternativ klart.

* Et alternativ havde vret at blive i SD, nogle venner er der stadigvk, men det var for mig usandsynligt vi ville vre i stand til at raide igen p noget rigtigt tidspunkt.
    * Det andet alternativ var at lede efter et par raiding guilds som passede mig godt, og i sidste ende betale for transfer af 2 chars, da jeg mener der er ret lav standard p ravencrest, horde siden hvad angr raids.
    * Det sidste alternativ var at tage med nogle af vennerne i Expired, eller i det mindste give det et forsg for at komme ind, og s hbe at det flger mine behov.

Som sagt intet er afgjort endnu, men hvis de ikke lader mig komme med i Expired vil jeg umiddelbart tro at det andet alternativ er min eneste lsning, og vil helst gerne fortstte med at vre p Ravencrest, en kanon god server(Alts community, ikke teknisk, der er det lige omvendt :P).

Jeg ved ikke om der er mere jeg kan skrive om det, men jeg vil helst give begge sider en chance for at kle ned, den bedste mde at tackle det her p er efter min mening ikke at smide benzin p blet, men at lade blet brnde ud, og jeg hber og tror p at hvis begge parter bare lige trder tilbage en gang og lader blet brnde ud, s kan vi mske igen uden at vre sure p hinanden.

Det her er heller ikke en respons fra hvilken somhelst side, jeg hber ikke i bruger mit indlg til at yderligere smide benzin p blet.

Forum Convert psykes's Avatar

I hate fat girls...

Held og lykke med det, om du ender, det ene eller det andet sted.
    Furyhorn 70 Tauren Warrior *Storm Herald motherfucker*
    Bloodfury 70 Bloodelf Mage *10/48/3* FIRE
    Psykes 70 UD Rogue

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Jeg m sige jeg aldrig har vret den store fisker fan nrmest tvrt om, s tabet for mig er nsten positivt.

Tilgengld ved jeg hvor stor betydning du har og har haft for SD. S p den konto...god vind.

Sren

Forum Adept

Fisker jeg str ved det jeg skrev tidligere.
    Jeg nsker dig stadig held og lykke, og er ikke sur. Betyder muligvis ikke meget da jeg er ret ukendt i henhold til dig, men respekterer dit valg som jeg har gjort med alle andres.
    Det er ikke valget om at leave der har gjort mig harm eller skuffet, men mden mange leaves er forrsaget.
    nsker dig al held og lykke, og takker stadig for al den gode info jeg har fet p baggrund af dit hrde arbejde :-D
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

Vi kommer til at raide igen, vi bliver bare en mindre hardcore kerne og mange nye kommer til, no worries. Kom tilbage Fisker - VI ELSKER DIG!!!

Jo flere der kommer tilbage - jo fr kommer vi igang

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Vi str trods alt bedre nu hvor raids krver 25 mand end vi gjorde da det var 40 der skulle til.
    Kims lov 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov 2: Ved tvivlstilflde....se 1

Quote Originally Posted by Hardeknut
    Vi str trods alt bedre nu hvor raids krver 25 mand end vi gjorde da det var 40 der skulle til.
    NEMLI NEMLI NEMLI!!!
    :-D :-D :-D :-D :-D

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Fisker, jeg har stor forstelse for den situation som du har vret i. Jeg vil ikke rode s meget rundt i detajlerne s derfor njes jeg med at skrive jeg hber du ombestemmer dig og at vi fr dig under SD tag igen.

At du har kmpet s hrdt for SD p lederforumet inden alt det her blev officielt at det ligefrem har udelukket dig fra Expired kan jeg kun respektere.

S lad vre med at gre noget dumt og transfer. Please?
    Guildboss - Danish Legacy

Hber at det hele falder p plads for dig Fisker. Som andre ogs skriver, s tror jeg ikke p, at SD er frdig med raids i WoW - vi er bare blevet lidt forsinket...

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by Reyven
    At du har kmpet s hrdt for SD p lederforumet inden alt det her blev officielt at det ligefrem har udelukket dig fra Expired kan jeg kun respektere.

/signet.
    Lige s vel som 20 af dem der har leavet var folk jeg aldrig troede ville forlade SD, s er du noget af det nrmeste jeg har kunne tnke p som indbegrebet af SD. Dig, Woot og Norm var i min verden folk som aldrig ville g. Som jeg ogs skrev til dig i den pm hvor alting vltede, s er SD ikke det samme uden din tekniske viden, dine mange wow anekdoter, din skre indfald (som jeg nogen gange tnder lidt af p ).

En ting er at vi mister en god spiller, vi mister ogs et menneske som i bund og grund hrer til i SD. Synes du skal tnke lidt mere over tingene og s give SD en chance for at blive dit hjem igen.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Quote Originally Posted by Magicha

/signet.
    Lige s vel som 20 af dem der har leavet var folk jeg aldrig troede ville forlade SD, s er du noget af det nrmeste jeg har kunne tnke p som indbegrebet af SD. Dig, Woot og Norm var i min verden folk som aldrig ville g. Som jeg ogs skrev til dig i den pm hvor alting vltede, s er SD ikke det samme uden din tekniske viden, dine mange wow anekdoter, din skre indfald (som jeg nogen gange tnder lidt af p ).

En ting er at vi mister en god spiller, vi mister ogs et menneske som i bund og grund hrer til i SD. Synes du skal tnke lidt mere over tingene og s give SD en chance for at blive dit hjem igen.
    /big fat doubble signed med streg under og peber p!!!

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Hehehe Flagg.... Jeg ved du altid bakker mig op.. My homie!

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD FTW

/love
    /hug

Jeg er snart igennem en hel rulle marieKIKS og 4 liter mlk... hh hvor er det hrdt :roll:

Godt vi stadig har kampnden i hvert fald

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Fisker, jeg har stor forstelse for den situation som du har vret i. Jeg vil ikke rode s meget rundt i detajlerne s derfor njes jeg med at skrive jeg hber du ombestemmer dig og at vi fr dig under SD tag igen.

Signet!
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

kom tilbage FISKER!
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan lses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Adept Fever's Avatar

Quote Originally Posted by HolgerDK

Signet!
    Kan ikke vre mere enig.
    I den perfekte verden var du stadig i SD, men man kan ikke altid f hvad man vil have. Hellere se dig i en anden guild end p en anden server imho.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Fisker_Q
    Jeg vil lige sige tak for alle svarene, og s vil jeg ogs gerne komme med "del 2" af min afsked, om man vil.

Som i nok kan se har jeg ikke skrevet om jeg joinede Expired eller ej, rsagen til det var simpelthen at jeg ikke regnede med at joine expired eller regnede med jeg var velkommen anyways.

Lad os skrue tiden en uges tid tilbage hvor ledelsen fr af vide at Norm og Fulnir smutter, jeg er som altid meget argumenterede i min sager, og ting blev/blev ikke skrevet som nok begge sider angrer lige nu. Det jeg skrev var dog ikke ndvendigvis srligt pnt.

Anyways efter beskeden vidste jeg allerede i mig selv at lbet var krt, og med det mener jeg lbet var krt raid mssigt, og vennemssigt, jeg havde min egen fornemmelse at det her ville splitte SD fuldstndig ad, og det er ikke for at sige jeg er glad for det er sket, overhovedet ikke.

Men jeg begyndte at sprge rundt hos nogle af mine kammerater hvad de kendte af cross-realm guilds, der var kun n som kendte en horde guild (Puppetteers fra Al'Akir), som var en dansk horde guild, det heldige var selvflgelig at de sgte 2 paladiner.

Det knap s heldige var at jeg lovede mig og guilden at vente mindst til jeg havde set udfaldet af hele situationen, allerede fr Norm og Fulnir leavede var de pladser hos Puppetteers taget, og jeg mente ikke at nogen guild p Ravencrest lige var "min smag".

Fast forward til dagen jeg smuttede, mange af dem jeg identificerede som venner, var smuttet, og det var for mig sikkert at flere vil flge, jeg valgte at leave da jeg havde set en 10+ leave.

S svarede til de mange som spurgte var rligt talt at jeg ikke vidste det, en af grundene pga jeg ikke ser mig selv som medlem i fx. Elysium, en anden af grundene, fordi jeg regnede med at have brndt et par broer da Norm og Fulnir leavede, og fordi jeg vidste at den guild jeg havde i kikkerten mske ikke ville tage mig med, og hvis det var ville det nok vre mere af sociale rsager.

Jeg lavede en guild selv bare fordi jeg synes jeg manglede noget, og nogle andre ex-sd'ere spurgte om invite, og invitede ogs andre ex-sd'ere hvor de til sidst synes jeg skulle i det mindste tage forsget da det s ud til at Norm var interesseret.

Jeg skrev s til Norm, og rigtigt nok, jeg havde sat ild til et par broer, og de ville tnke over den, og lige nu har jeg ikke fet et endeligt svar, delvist for de broer jeg har brndt og delvist fordi de helst ikke vil have jeg kaster mere benzin p flammerne angende hele den situation.

Jeg ved godt nogle fler sig skuffet over det, og sikkert ogs sure over det, jeg kan godt forst det, men jeg synes ikke rigtigt at have noget ordenligt alternativ klart.

* Et alternativ havde vret at blive i SD, nogle venner er der stadigvk, men det var for mig usandsynligt vi ville vre i stand til at raide igen p noget rigtigt tidspunkt.
    * Det andet alternativ var at lede efter et par raiding guilds som passede mig godt, og i sidste ende betale for transfer af 2 chars, da jeg mener der er ret lav standard p ravencrest, horde siden hvad angr raids.
    * Det sidste alternativ var at tage med nogle af vennerne i Expired, eller i det mindste give det et forsg for at komme ind, og s hbe at det flger mine behov.

Som sagt intet er afgjort endnu, men hvis de ikke lader mig komme med i Expired vil jeg umiddelbart tro at det andet alternativ er min eneste lsning, og vil helst gerne fortstte med at vre p Ravencrest, en kanon god server(Alts community, ikke teknisk, der er det lige omvendt :P).

Jeg ved ikke om der er mere jeg kan skrive om det, men jeg vil helst give begge sider en chance for at kle ned, den bedste mde at tackle det her p er efter min mening ikke at smide benzin p blet, men at lade blet brnde ud, og jeg hber og tror p at hvis begge parter bare lige trder tilbage en gang og lader blet brnde ud, s kan vi mske igen uden at vre sure p hinanden.

Det her er heller ikke en respons fra hvilken somhelst side, jeg hber ikke i bruger mit indlg til at yderligere smide benzin p blet.
    Kom tilbage til mig, jeg elsker kun diiiiiig
    kom tilbage nu, kom tilbage nu
    Kom tilbage til mig, jeg elsker kun diiiiiiiiiiig
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Kom tilbage til mig, jeg elsker kun diiiiiig
    kom tilbage nu, kom tilbage nu
    Kom tilbage til mig, jeg elsker kun diiiiiiiiiiig
    Du begyder s smt at skrmme mig Fjolger. Det er sidste gang du sover s tt p mig :shock:
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Dren str ben for dig Fisker, som en af de f, jeg virkelig vil savne allermest i SD.

Vi har haft vores ture - men jeg ville ikke undvre dem, for alt det gode ved dig opvejer det 100%

<3
    w
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Forum Trainee

kom til bage nu... kom tilbage nu :P
    ITS LIKE AN OVERSIZED HAT!

Forum Convert psykes's Avatar

Du fr lige noget lolcode med p vejen

HAI
    CAN HAS STDIO?
    I HAS A VAR
    IM IN YR LOOP
    UP VAR!!1
    VISIBLE VAR
    IZ VAR BIGGER THAN 10? KTHXBYE