Results 1 to 8 of 8

Thread: Spiez/Kinslayer forlader SD

Forum Trainee

Default Spiez/Kinslayer forlader SD

Hver gang jeg ser en mere forlade SD, så gør det sgu ondt, fordi jeg personligt finder den tilfredsstillelse et RPG skal give en, og samtidig får jeg lov til at raide her. En kæmpe bonus ved SD var netop denne fantastiske kombination af raiding og IRL arrangementer. Fra pre-TBC ved jeg også godt at raiding siden ikke altid har været lige let at opretholde, men SD fik alligevel trods længere tid lagt både Rag, Nef og Cthun ned - C'thun som et af de encountere som selv de mere hardcore guilds nogle gange har skippet, så gjorde vi det i SD alligevel på trods af hårde tider.

For mig er det svært at skrive GL og HF i alle de afskedstråde for det rammer bare for meget at skulle sige farvel til så mange dejlige mennesker, og godt nok kan man sige at vi er på samme server, men det er bare ikke HELT det samme.
    JEg vendte selv hjem fra Jaedenar for netop at finde det som SD havde - Raids og IRL. På Jaedenar havde jeg endda de venner som jeg har kendt gennem meget lang tid, men måden som de guilds jeg var i blev drevet var bare ikke noget jeg kunne forholde mig til, og SD har altid været det man kiggede tilbage på når der skulle fortælles om store online og IRL oplevelser.
    Og her er jeg så igen, vente som den fortabte søn hjem til SD, og nu synes jeg på trods af min store hang til raids, at det at følge SD må betyd mere end min egen fremgang på raids. Jeg mister mange gode venner blandt de aktive raiders, men roen i SD skal nok blive genoprettet, og så har jeg bare lyst til at give den en skalle for at SD ikke falder sammen efter dette!
    Jeg overvejde før denne post om et /gquit var det der skulle til for mig, men raids er bare ikke alt, og muligvis vil man da også kunne finde en social del i Norms og Fulnirs guild, men nu har SD fået mig til at komme tilbage, og så holder jeg ved, selvom det er med blødende hjerte og en indre stemme som af alle kræfter prøver mig om at overbevise, at det måske var den eneste vej for nogle, selvom jeg selv havde håbet på en anden udvikling indenfor SDs egne rækker!

Sådan skrev jeg i går, dog er den sidste dags begivenheder bare blevet for meget, og det som jeg egentlig troede jeg kom hjem til i SD, det forsvinder nu i takt med at man dem man havde et forhold til og raidede med tager afsked for at finde det i Norm og Fulnirs guild.
    Jeg vil ikke gøre denne post ufattelig lang, men vil dog godt sige SD og Woot mange tak for at du lod mig komme tilbage, på daværende tidspunkt var der jo ingen som kunne forudse en sådan begivenhed som denne.
    Derfor må jeg også sige, at dersom jeg troede at endgame raiding i SD kunne reddes, det er jeg begyndt at tvivle på, men dermed ikke sagt at SD ikek overlever for det gør den, men SD kan bare ikke længere tilbyde mig det, som jeg kom hjem til SD efter nemlig vennerne og raids. Det har været et meget hårdt valg, men WoW er et spil og så bør man gøre det man finder mest sjov i.

Derfor vælger jeg nu at sige tak for denne gang SD, og håber at I som guild kommer videre, men jeg søger udfordringen i endgame, og vil prøve at se WoW mere som et spil end hvad jeg måske har gjort tidligere.
    Men man er jo heller aldrig længere væk end en PM. :wink:

mvh.
    Spiez/Kinslayer/Simon

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Tja...

Var sku glad for du kom tilbage og er ked af at se dig gå igen.

Pas på dig selv.

Knus
    Lady
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

Farvel
    Det er ikk for børn, det er for nice!

Forum Adept

Take care out there

Forum Senior Tala's Avatar

Arg, ikke også dig Spiez Er det snart flere tilbage fra vores KZ team?!

suk! Men alt held og lykke skal du da have!
    LoL: OdenseMafia (EU West)

GL der ude
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

SD Medlem Forum Senior

GL 8)
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking