Results 1 to 9 of 9

Thread: Webb leaver Semper Danica

Forum Learner

Default Webb leaver Semper Danica

Jeg skal prøve at begrænse mig, så kører død i alle de afskedsposts.

Næsten alle der er leavet siger de er kede af det og at de leaver med tungt hjerte. Jeg tror ikke det er mindre aktuelt i mit tilfælde.

Jeg har været i Semper Danica siden jeg var lvl 28, hvilket nu er 2 år og 3 måneder siden. Seems like a lifetime. Jeg har siden den gang misset 2 eller 3 af samtlige sociale arrangementer, så jeg har set en fair del af jer IRL, hvilket kun har gjort mit valg så meget sværere.

Jeg ønskede inderligt at hele SD2 ideen blev sat i kraft, jeg har længe sukket efter mere og mere hardcore raiding, mere seriøsitet og engagement ? men kun hvis det blev sammen med mine kammerater i Semper Danica. Derfor har jeg heller aldrig drømt om at søge ind i andre guilds (om jeg var kommet ind, lad det være usagt ^^).

Jeg synes du gør et utroligt stykke arbejde Wootah og jeg er ked af at lade dig i stikken. Jeg synes du har strukket dig meget langt for at få det til at virke. Men WoW for mig er ikke længere Semper Danica, men de folk der er i den. Så kan man kalde den domino-effekten eller lemming-effekten, men jeg ønsker at spille med de samme folk som jeg har brugt 2 år på at lære at kende. De samme folk som jeg ser som flinke mennesker og stærke raiders ? selv hvis det bliver med et fremmed tag over hovedet.

Der er ingen tvivl om at jeg vil savne fællesskabet i Semper Danica ? jeg kender ikke til andet.

Godspeed Semper Danica.

/Webb out

PS: Jeg har lavet tillæg herunder for dem som gider læse det. Jeg føler mig mig splittet og ønkser at give udtryk herfor. Dont lynch me.

Det sidste jeg ønsker, er at smække med døren. Men jeg må alligevel kommentere min tid i Semper Danica. Der har naturligvis været up?s and down?s igennem en periode på over 2 år. Men aldrig til en grænse hvor jeg overvejede at leave. Jeg kunne være meget træt af ting og ønske alting langt væk, men har aldrig talt med fremmede guilds om rekruttering ? det var bare utænkeligt i mit tilfælde.

Måske er der nogen derude der undrer sig over at jeg ønsker at give det en skalle i en ny guild men ikke ønsker at blive og kæmpe for det i Semper Danica. Det synes jeg sådan set ikke er helt fair at sige til folk (i flere andre afskedsposts). Jeg synes selv, at jeg ALTID har specced, pottet, kæmpet og stillet mig selv til rådighed for guilden, efter alle kunstens regler. Jeg har ved flere lejligheder tilbudt at raidleade, jeg har søgt ind som core raider, classleader, jeg har altid skaffet den resistgear der skulle til, (næsten) altid haft alle de pots med jeg kunne bruge og lidt til ? men ligemeget hjalp det.

Jeg er klar over at jeg i manges øjne er en gennemsnits raider. Ikke på plan med Norm og Orla, men dog at foretrække fremfor trials eller ansøgere. Det var en stor kamp at komme ind som CR. Det er måske også fair nok, jeg har haft min del af screw-up?s, men det er simpelthen for unfair at sige at jeg ikke har kæmpet for sagen. Jeg ønsker Semper Danica?s bedste, mange år endnu.

Men hvis ikke jeg siger det her nu, så bliver det aldrig sagt. SD ville ikke på nogen mulig måde have min adminitrative hjælp, på nogen punkter før dette break-up. Så jeg tvivler på de vil nu.

Mht. harcore raiding vs. SD. Der må ikke herske tvivl om, at min beslutning om at leave er 99% begrundet af at mine IRL venner og bedste IG kammerater leaver. Næsten hele min omgangskreds er leavet eller leaver.

Men den sidste procent holder et lille håb for mig. Jeg håber på, at raidsituationen bliver anderledes, ?mere hardcore? om i vil, men enddog anderledes.

DKP vil ikke længere være baseret på held, i nogen som helst form.

Hvis 20 ?hardcore? raiders signer op til et raid, og 10 casuals, SKAL man ikke give raidpladser til de casuals, men kan finde folk udefra eller på anden måde omrokere. Der er ingen casuals i ?rotation? for at komme med på raid.

Raidpladser bliver givet til de bedste, resten sidder over. Det er OK at sige ?Du er for dårlig, sorry?.

Fakta er, at gør jeg ikke et eller andet, bliver det en ?Webb sættes til salg? post i stedet for. Det bliver det måske alligevel. Dog håber jeg at een procent kan gøre det for mig og få mig til at genfinde den glæde jeg havde ved WoW i MC eller BWL. Gud forbyde man skulle finde noget IRL at tage sig til..

Jeg er ked af det, hvis jeg har fornærmet nogen ved dette tillæg. Som den gode Romulus sagde, lige før han låste hele WoW Index?et, ?Føler du at det er nødvendigt at skrive sådan bør du nok tænke over hvordan du poster?. Jeg føler bare jeg bliver nødt til at få nogle ting af mit bryst for at kunne starte frisk. Uanset om i er uenige eller synes jeg er unfair, håber jeg på at i på et vis plan forstår mig. Jeg kommer til at savne jer, SD.
    ....................../´¯/)
    ....................,/¯../
    ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
    ........../'/.../..../......./¨¯\
    ........('(...´...´.... ¯~/'...') Nerf this.

Forum Adept

God tur Webb. Jeg kan godt forstaa dig og oensker dig al mulig held og lykke.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

WTB adminrights på expired forum, så jeg kan ændre din avatar..

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

Farvel til Webb
    Det er ikk for børn, det er for nice!

Vi ses igen Lars!!! Det er ikke et spørgsmål.. men et krav.
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

snakkes lars. GL hf derude :wave2:

Forum Convert Uhrsakar's Avatar

Du har sku altid kørt hårdt på! Held og lykke med det hele kære Webb
    When Timothy Leary first started speaking out in the sixties people didn't understand what he was trying to say, some people
    didn't want to understand him, the establishment wanted to kill him, they wanted to suppress him, squash him like a bug, we
    always want to kill what we do not understand, all he was trying to say was that we need to realize our inner harmony, to see
    things in a different way, to truly be free...

Electric religion

- Nevermore

Forum Neophyte

Farveller Lars! Du får et kram IRL!
    Krudt i mund, gi'r ild i bund!

Forum Acolyte Fleshreaver's Avatar

Lars <3

Din post satte minderne igang om dengang i BWL og MC. Damn det er længe siden nu.. men føles som igår. Kommer til at savne dig m8.

:cry:
    Tror du det for sjov jeg drikker!? Tror du jeg ka li det hva!?