Results 1 to 4 of 4

Thread: Dukk tager afsked med Semper Danica.

Forum Neophyte

Default Dukk tager afsked med Semper Danica.

Jeg har som så mange andre valgt at tage afsked med SD, for at søge over i Norm's og Fulnir's guild.
    Jeg føler så mange af de mennesker, jeg ønsker at spille sammen med, er leavet, at jeg ikke længere kan se mig selv blive i SD. WoW har for mig altid været et spørgsmål om raiding, og selvom SD ikke har været oppe og ringe raiding mæssigt, som vi gjorde det inden TBC, har det alligvel været tilfredstillende, fra mit synspunkt, da jeg har haft nogle kanon rare mennesker at spille sammen med.
    Med det sagt er jeg overbevist om, at jeg i Norm's og Fulnir's guild vil finde raiding jeg har manglet i WoW efter TBC. Jeg glæder mig til at prøve noget mere seriøst raiding, og komme længere i spillet.

For mig har mit medlemsskab i SD betydet mere, end blot spillet. Det, at bøjede reglerne, optog mig og tog mig ind i SD var en stor gevindst for mig. Jeg håber, at jeg har vist mig som en SDer skal vise sig, og jeg føler også, jeg har været en god del af SD på trods af min alder. Jeg vil derfor gerne benytte denne post til at takke SD for at have givet mig denne chance, havde det ikke været for den, havde jeg ikke spillet WoW længere.

Jeg vil også gerne sige tak til hver og en SDer. I har gjort mit WoW-"liv" til en fornøjelse - og jeg håber jeg kommer til at se noget til jer - ja, endsige forventer :wink:

Mvh
    Dukk

PS.: Vil gerne benytte lejligheden til, offentligt, at takke Webb (min bror) for alt det han har hjulpet mig med. Jeg ønsker at være dér hvor han er, "a brothers love, is a brothers love" som vi siger. Tusinde tak til dig.
    Armory
    Lvl 70 warrior

Forum Convert Uhrsakar's Avatar

Jo nok ikke en overraskelse men stadig trist, held og lykke med det hele Dukk :P
    When Timothy Leary first started speaking out in the sixties people didn't understand what he was trying to say, some people
    didn't want to understand him, the establishment wanted to kill him, they wanted to suppress him, squash him like a bug, we
    always want to kill what we do not understand, all he was trying to say was that we need to realize our inner harmony, to see
    things in a different way, to truly be free...

Electric religion

- Nevermore

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

Farvel, GL HF
    Det er ikk for børn, det er for nice!

Hils de andre rødder
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED