Results 1 to 11 of 11

Thread: Nilfen stopper

Forum Senior Nilfen's Avatar

Default Nilfen stopper

Det er sgu lidt surrealistisk det her. Har haft det rigtig, rigtig sjovt i Semper Danica siden jeg for 3 måneder siden transferede til serven og blev optaget i guildet. De sidste par måneder i Karazhan, med Slasher, Zephio, Grewlor, Greatjustice, Dharc, Spiez, Dukk, Razta, Nevermoore og Wootah samt alle dem der er kommet til senere, har været kanonsjove og det har nok været noget af min bedste tid i World of Warcraft.

Derfor er det også svært at se størstedelen af ovenstående forlade guildet og dermed også vores hold. Samtidig har hele raidkernen forladt guildet og dermed er grundene til jeg spiller World of Warcraft også ved at være udtømte. Jeg søgte ind som raider og har betragtet mig som raider (en n00b en af slagsen).

Jeg har opsagt min account i dag. Der er dog et par uger tilbage af min spilletid, så dem vil jeg bruge til at finde ud af hvad jeg vil; om det skal være helt forbi med wow, joine et raidguild, spille min alliance toon eller noget helt syvende. Indtil videre forlader jeg dog Semper Danica for at spille lidt for mig selv, tage mit udstyr på og blive El Nilfo igen og måske lade det gå ud over folk i Battlegrounds.

Lige nu er det én grund til jeg kunne finde på at blive i Semper Danica, og det er Wootah. Jeg har rigtig dårlig samvittighed ved at lade ham i stikken, fordi han er den eneste af alle dem som er smuttet eller som bliver, som ikke kan gøre hvad han vil. Han er Semper Danica. Jeg har selv siddet som guildleader i EQ2 og set hvordan folk har forladt det spil til fordel for WoW velvidende man gerne vil spille sammen med sine venner, men at man heller ikke vil løbe fra sit ansvar. Desværre har jeg ikke overskud til at blive i et guild eller spil af pligt, så derfor stopper jeg her. Wootah, kommer du forbi Odense så find en måde at fange mig på, jeg gir mindst en aften i byen for om ikke andet at dulme min dårlige samvittighed ? du fortjener al mulig respekt!

Jeg har altid fået at vide jeg skriver og snakker for meget, men vil gerne også lige sige tak til Ladydead for den modtagelse hun var med til at give mig i guildet ? var rigtig hyggeligt at bruge en aften på af farme items til dit udstyr

Jeg har nævnt nogle navne i den her post ? det er jer der har betydet mest for mig i Semper Danica. Jeg har glemt at nævne et par stykker og det undskylder jeg oprigtigt ?det kan jeg ikke være bekendt, men der er lige det med alderen?

Så, Nilfen lukker ned, bliver til El Nilfo igen ? bedste ønsker til jer alle! :-D
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

trist at så mange der leaver "tvinger" dig ud i at stoppe. Det er sku nogen triste dage for tiden. :cry:
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Tak for raids og hygge, El Nilfo. Ekstra stor tak fordi du her de sidste dage har meldt dig klar til at blive og kæmpe istedet for at tage den nemme udvej. Jeg er godt klar at det at stoppe med at spille på grund af sådan noget her ikke er en nem beslutning.

Det skal du have stor respekt for og det er noget af det der i min verden viser klart at man er "SD materiale".

Quote Originally Posted by Mhuu
    trist at så mange der leaver "tvinger" dig ud i at stoppe. Det er sku nogen triste dage for tiden. :cry:
    Ja, der er mange der er tvunget ud i noget de ikke ønskede på grund af den her situation.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Convert Uhrsakar's Avatar

Quote Originally Posted by Mhuu
    So very true
    When Timothy Leary first started speaking out in the sixties people didn't understand what he was trying to say, some people
    didn't want to understand him, the establishment wanted to kill him, they wanted to suppress him, squash him like a bug, we
    always want to kill what we do not understand, all he was trying to say was that we need to realize our inner harmony, to see
    things in a different way, to truly be free...

Electric religion

- Nevermore

Forum Senior Tala's Avatar

NIIILF!!! :cry: :cry: :cry:

Har aldrig haft så godt et makkerskab som det vi to have på vores KZ team! Det var disideret skræmmende til tider da vi næsten kunne læse hinandens tanker! Hvilket i sidste ende resulterede i at vi aldrig behøvede at skrive til hinanden, fordi vi kende hinandens spillestil så godt!

Efter et fuldt KZ run var forskellen på vores 'healing done' på omkring 1.000-2.000 healing selvom der var healet langt over 2,5 mill pr. person. Har haft utrolig stor respekt for dig som healer, så det falder mig tungt at du vælger at leave SD/stoppe!

Dog håber jeg dig alt bedste fremover, håber sku du finder ud af at lave noget sjov ingame, ellers må du have det godt IRL

Peace Razta!
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Forum Convert Nevermore's Avatar

vil savne dig .... vi havde det sku så fedt på vores kz ridsman følte sig sku rigtigt hjemme.... men du har ret det meste af vores kz raid er skredet

men håber du måske lbiver i sd og prøver nogle af de andre mmo's der nu er

men pas på dig selv /hugs never
    Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.

Forum Adept

Hmm....hacde jeg bestemt ikke regnet med efter dine posts ang. Expired og folk med usikkerhed omkring Gquit, men sådan kan det jo gå.
    Har ikke spillet med dig af hvad jeg husker, men har læst mange af dine posts, og kan oprigtigt sige at jeg faktisk synes rigtig godt om dig som person ud fra det jeg har læst.
    Ønsker dig held og lykke derude :-D
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

Forum Senior Nilfen's Avatar

Efter at have sovet på det, er jeg kommet frem til jeg stopper helt med wow.

Min konto udløber først 26. juni så der er stadig spilletid på. Hvis i en dag inden den dato står og mangler lige netop én healer til et raid, så er i velkomne til at kontakte mig - har stadig en del pots, mats mm og det er det mindste jeg kan gøre for SD.

Hvis det er aktuelt, så sig til så giver jeg raidleader mit messengerid (vil ikke have det på åbent board).

Og ellers, når warhammer nærmer sig, holder jeg øje med jer - om ikke andet kan vi spille på samme server ;-)
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Quote Originally Posted by nilfen

Min konto udløber først 26. juni så der er stadig spilletid på. Hvis i en dag inden den dato står og mangler lige netop én healer til et raid, så er i velkomne til at kontakte mig - har stadig en del pots, mats mm og det er det mindste jeg kan gøre for SD.

Hvis det er aktuelt, så sig til så giver jeg raidleader mit messengerid (vil ikke have det på åbent board).

Og ellers, når warhammer nærmer sig, holder jeg øje med jer - om ikke andet kan vi spille på samme server ;-)
    GL med det hele nilf... trist at du mistede lysten.
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Forum Senior Tala's Avatar

Du må sku have alt held og lykke fremover, vi ses vel i Warhammer istedet så 8)
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Forum Acolyte

Trist du stopper helt

Har ellers været nogle hyggelige ture i Karazhan. Nightbane havde endda en forkærlighed for dig :P

Du må ha det hygsomt, håber vores veje mødes igen en anden gang.