Results 1 to 4 of 4

Thread: Apexi takker af..

Forum Neophyte

Default Apexi takker af..

Hej folkens!

Jeg har været member af SD i godt og vel et halvt år. Dog har jeg spillet sammen med mange af jer helt fra jeg begyndte med WoW, ligesom jeg har været med på flere raids uden at være medlem. Men der skete jo det der for en halvanden uges tid siden.. Det fik mig til at tænke lidt over tingene.

Dem jeg har spillet meget med fra SD var der ikke længere. Mine gode venner i den virkelige verden var der ikke mere. Så jeg vil gerne forlade SD af, blandt andet, den grund: De members jeg så som Semper Danica, de var nu ikke længere i Semper Danica! Hvad lavede jeg så her?

Med navns nævnelse så var der reelt set kun 3 af de ?gamle drenge? tilbage i SD for mig, Adonaj, min bedste ingame mate, Bluetiger og Insaniak som jeg har kendt siden min tid i TRE.

Der er dog også en anden ting.. Umiddelbart efter at hele raid styrken (stort set) var forsvundet over i Expired havde folk naturligvis nogen følelser omkring det. Men jeg må sige at jeg synes der var nogen der gik så langt over stregen.. Og det gjorde de overfor mennesker der udmærket lagde grund for hvorfor de ikke ønskede at være her mere. Nogen af dem er endda blandt mine bedste IRL venner.

Jeg prøvede at fortælle om sagen som jeg havde hørt den i denne post men det hjalp vidst ikke særligt meget.. Der var også nogen andre ting der gjorde mig utilfreds, folks sprogbrug på forum, posts der blev åbnet og låst at random og en censur politik jeg ikke helt er enig i, men jeg vil ikke komme nærmere ind på det.. I kan selv søge lidt rundt i de posts der kom ud umiddelbart efter sidste søndag..

Jeg tog et valg at jeg ikke ville signe mig op på nogen form for ?SD ? Raiders? liste, og ej heller signe mig op til nogen raids så længe jeg ikke vidste hvad jeg ville. Det kan godt jeg være jeg er et svin, men jeg er ikke et dumt svin!

Til sidst, jeg er stadigvæk mig, jeg vil gerne give et nap med hvis i mangler en tank eller dps warrior til noget instance sjov, så i er velkomne til at smide et whisp ingame. 99% af jer er flinke folk, så jeg er mere end villig til at hjælpe til!

Og ja, jeg vil forsøge at komme med i Expired på Member basis. Så er det ikke nødvendigt at signe op på alle raids, men det har jeg vidst gjort klart i en anden post

Så, Apexi out! GL HF fremover drenge og piger!
    Krudt i mund, gi'r ild i bund!

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Farveller, Apexi. Håber ikke det gør noget at vi fortsat vil farme "dine" shards oppe i Blade's Edge

Jeg forstår ikke helt at du nævner den post du linker til som grundlag for din beslutning. Især ikke fordi det jo kun var et par dage at der overhovedet var den lidt negative stemning (som jeg godt forstår at du ikke synes om), og derefter har vi haft 100% fokus på hvordan vi får raids op og køre igen, og hvad der skal sker fremover.

De tråde der blev låst til tider var netop tråde hvor vi synes det gik alt for vidt og de blev så låst for at undgå yderligere intern splittelse.

Men held og lykke med det derovre.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Adept

Tonen er altid hård online når nogen har noget i klemme, og der er altid nogen der går over stregen. Primært fordi, at selv om man skriver som svar til en enkelt persons post, så læses den af alle, og selv om der læsses af på den enkelte tager mange det personligt - eller har behov for at hævde sig. Trods det at der egentlig er svaret til en enkelt person.

Det har størsteparten lært at leve med, jeg ved det er gældende for eget vedkommende, men der er en del, typisk de samme, der strækker hals på den mindste gang galde trods det er dem uvedkommende.

Den slags skænderrier og interne kontroverser sker også IRL, men forskellen er; at de ikke har alle andre som tilskuere. Det er den store downside ved boards som disse, og en del af grunden til at du siger exit.

Jeg kan til dels godt følge dig, men jeg tager det ikke til mig i samme omfang, for jeg er egentlig ligeglad - ligesom jeg ville være IRL.

SD har, og havde, mange smagsdommere - men sådan er livet med boards hvor kommentarer til enkeltpersoner kan læses af alle.

Anyways, en sludder for en sladder - vi ses Apexi :wink:

Forum Adept

Held og lykke Apexi :-D
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!