Results 1 to 5 of 5

Thread: Dwedia og Misjulle siger tak for nu

Forum Fledgling

Default Dwedia og Misjulle siger tak for nu

Vi har kun været her i en kort tid. Da vi startede op på det her spil skiftede vi over fra en WoW hvor vi spillede i en dansk guild. Nu inden for de sidste 2 dage har der været en del som ligepludselig bestemte sig for at de også ville over og spille LoTRO.

Danish Exiles (som vores WoW guild hed) er nu også blevet oprettet her i LoTRO og det er selvfølgelig noget vi gerne vil støtte. De fleste af de folk der kommer over er folk vi har spillet med i snart 2 ½ år og Misjulles far og Storebror er også kommet over fra WoW.

Det stillede os jo i en svær situation, fordi SD er en super fed guild og folk har ikke været andet en flinke og venlige over for os, men på den anden side trak det jo en del af få vores gamle guild op at stå her ovre.

Jeg tog så en snak med Kebra ingame og forklarede det hele. Kebra var meget forstående over for vores situation.

I er selvfølgelig velkomne til at skrive ingame, og jeg har da også smidt en del af jer på min friends liste, så jeg regner da med at holde kontakten lidt :-D

Tilbage er der vist kun at sige, Tak for nu. Det har været fedt at være med, selvom det var kort :cry:

Hvis Danish Exiles ikke skulle lykkes har jeg højt og helligt lovet Kebra at vi søger tilbage til jer :-D

Hilsen Dwedia og Misjulle som forlader med med en sørgmodig mine.

SD Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

Held og lykke med jeres nye guild
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Ok det var da en skam, men forstår jer skam godt.
    Nåede desværre ikke at få sagt hej til jer, vi har ellers været på et par raids sammen i ZG. Jeg spillede også WoW på silvermoon først i GD, og efterfølgende i Kaffeklubben med min rogue Reona

Men held og lykke med at få startet Dex op i LOTRO herfra ellers :-D
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

SD Medlem Minister of the Board Kebra's Avatar

Om ikke andet så har vi nogle gode kontakter i en anden DK guild. Det kunne jo være noget Raid samarbejde i fremtiden

Heyson i 2

I vil selvfølgelig fortsat være på friendslisten. Og når jeg engang kommer tilbage (har ingen computer pt) er i sikkert et par lvl's over mig.

Så kan i jo hjælpe mig, i skylder nemlig for et great barrow run, hehe =)

Held og lykke i jeres nye kinship!

Hilsen elve