Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: Rame siger farvel :l

Forum Acolyte

Default Rame siger farvel :l

Ja, som overskriften antyder vælger jeg nu at forlade Semper Danica. Jeg har - lige siden en del folk valgte at leave for at lave Expired - følt, at wow ikke var det samme for mig. Jeg har altid holdt enormt meget af SD som guild, men jeg må tilstå, at jeg ikke længere føler, at jeg er det rigtige sted når stort set alle dem jeg spiller med til daglig, hænger ud med på vt og irl, spiller i Expired i dag.
    Jeg spiller ikke længere wow med det samme abitionsniveau som dengang jeg gav mig 100% for SD på raids og hvor jeg ellers kunne. Jeg er kommet til et sted, hvor jeg slet ikke har lyst til at spille hvis ikke jeg kan gøre det med den håndfuld folk som desværre ikke er i SD længere. Der er stadig folk i SD som jeg holder enormt meget af, og i ved selv hvem i er, men tabet af irl venner er simpelthen for stort til, at jeg ikke lader det genere mig. Selvfølgelig er det kun et guildtag og en guild chat der skiller os ad pt, men GC især og forum aktivitet med disse mennesker er desværre faktorer for mig, end min stolthed i forhold til SD. Jeg valgte ikke at leave med de andre, da jeg alligevel ikke havde intentioner om hardcore raiding. Ergo troede jeg ikke, at jeg havde behov for at være i guild med disse mennesker hvis det skulle koste mig min plads i SD. Jeg har desværre bare inset nu, at det er det eller intet, da jeg ellers ikke har lyst til at fortsætte mit spil. Jeg er bare ikke der i mit liv hvor jeg er klar til at opgive wow, så nu vælger jeg dette som "sidste løsning". Jeg ved, at jeg muligvis får nogle folk på nakken, som det vil smerte mig at såre, men jeg beder om jeres respekt. Forståelse kan jeg dog forstå hvis i ikke under mig lige nu.

Jeg vil gerne komme med et par korte personlige hilsner;

Woot - Jeg har tænkt over det her, og dit tell igår da jeg joinede jeres Gruul raid gjorde mig meget underligt tilpads. For det første var det rart med lidt luv, men på den anden side vidste jeg, at jeg muligvis ville nå til en konklussion der gjorde, at jeg ville komme til at brænde dig af. Derfor svarede jeg som jeg gjorde med at den famøse hendelse havde taget hårdt på mig. Du har slidt hårdt i det og været med til at give mig en fantastisk guild igennem flere år primært pga. IRL realationer som du har en stor del af æren for igennem dine fantastiske M&G arrangementer. Tak!

Ledelsen - 1000 tak. Det har været en fornøjelse, og jeg synes i har gjort et godt stykke arbejde for at redde SD i den her tid. Det er jer og jeres members skyld, at SD heller ikke ligger sig på ryggen denne gang.

Holger - Jeg ved, at jeg har bannet mig selv fra SD M&G's ved at gøre det her, og når jeg tænker på dig specielt gør det fandme ondt. Jeg kender også din holdning til folk der forlader SD, du skal bare vide, at jeg efterlader en person der betyder meget for mig og at der er meget meget få der ligger mere trygt i min friendslist end dig. I'd spoon you any day <3

Flesh, Uhr, Saus, Nevermore, Reyven, Kajak, Zilla, Morris, Mhuu, Kizza, Zirania, Colt, Zura, Stormen, Korak, Kartagg, Snake, Skyprey, Dølle og Sgaj + alle dem jeg glemmer..- Tak for at I især har været med til at give mig en fantastisk tid. Håber ikke jeg skuffer for groft og håber som sagt på, at i et eller andet sted kan respektere mit valg.

Hele SD skal generelt bare have en kæmpe tak for en fed tid, er ked af, at den dag hvor jeg skulle forlade jer måtte komme, men det gjorde den altså.

Jeg skriver en ansøgning til Expired senere hvor jeg ansøger om at blive socialt member. Skulle den gå hen og blive afvist vil det betyde, at jeg lægger spillet på hylden. Det er ikke noget jeg nævner af lyst, det er mere for at emfaserer, at jeg ikke gør det her for at spille med et bestemt guild tag over hovedet, jeg gør det for at spille med en flok mennesker som primært er skyld i at jeg stadig spiller den dag i dag.

For fremtiden håber jeg, at i ikke vil være strangers derude. Jeg har en lille leatherworking biks der altid er åben for SD'ere uden fee, det samme gælder med billige læder mats. Enhver med SD tag er påtænkt her. Og skulle i bare have lyst til at hilse på eller sågar komme med kritik af min beslutning er jeg altid klar på en snak.

Farvel, Semper Danica, jeg kan ikke takker jer allesammen nok.

<3 <3 <3

-Rame

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

ked af at se dig leave Rame du er en hyggelig fætter og en god raider..
    pas på dig selv derude

Forum Learner Zura's Avatar

Det er jeg ked af at høre Rame :cry: Havde jeg ikke lige set komme.
    Men jeg ønsker dig 100% held og lykke omend du ikke kommer ind i Expired eller du gør, gør sådan set ikke den store forskel.

Take care og have fun 8)

Zvutnirk/Zura
    EALIER: Zvutnirk(Bloodelf Male Priest), Zura(Undead Female Rogue) - World of Warcraft - Sold
    NOW: Zvutnirk (Undead Male Mage) - Slackpvp'ing - 400+ res - Vengeful Gladiator's Spellblade

much love...

Det har været en fornøjelse at være i guild med dig.

Pas godt på dig selv, vi ses jo nok ude i den store verden før eller siden.

bye bye.
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

Forum Adept

GL derude Rame :wave:
    Og synes det er en god og velovervejet farvel post. Ihvertfald respekt for at du ikke bare stak af som medløber i sin tid. Og har forståelse for at spillet mister meget, når man ikke kan spille med de mennesker man vil. Så håber du finder din spillelyst igen.
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

Forum Initiate

Jamen GL

Og som thorholy skriver er det rart at se en velskrevet og velovervejet farvel.

Og selvfølgelig er det trist at se dig smutte men det er svært at blive når følelserne ikke er der mere. Så et stort GL herfra.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

:cry:
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Greenhorn

For satan Rame! Selvom jeg kun har mødt dig få gange og knapt har vekslet mere end en håndfuld ord med dig IRL, så vækker mennesker som dig gode føleleser i mig. Man kan ikke udtrykke sig på så sympatisk en måde som du gør med mindre man har et hjerte på størrelse med Bornholm og en intelligens der overstiger selv en delfins vildeste fantasier.
    Jeg håber sgu at vi kommer til at tilbringe mere tid på VTen sammen end vi hidtil har gjort. Din måde at opføre sig på inspirerer mig i en sådan grad at jeg vil stole på dig anytime. Vi ses snart. Tak for en dejlig start på dagen!
    76eren til endestationen.....

Forum Senior Tala's Avatar

Hav det rigtig godt i fremtiden Rame! Det er sku trist at se dig smutte, men forstår dit valg.
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Æv Rame... trist at se dig smutte. Du sku en cool fyr. Men lur mig om vores veje ikke mødes igen :wink:

Hils alle sammen.
    LOTRO: Mhuu 33 LoreMaster Elf Tailor RETIRED
    LOTRO: Bhuu 13 Guardian Dwarf Metalsmith RETIRED
    EQ1: Lystig 60 Gnome Enchanter RETIRED
    EQ2: Lystig 38 Ogre Shadowknight RETIRED
    Warhammer: Lystig 11 Engenieer Dwarf RETIRED
    WOW: Mhuu 85 Druid Tauran Racvencrest RETIRED
    WOW: Fezk 85 Warrior Tauran Ravencrest RETIRED
    SWTOR: Mhuu 9 Smuggler

Forum Disciple

GL da

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

Farvel Rame , sry to se another one go
    Det er ikk for børn, det er for nice!

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Rame, for fanden

Quote Originally Posted by kenxo
    For satan Rame! Selvom jeg kun har mødt dig få gange og knapt har vekslet mere end en håndfuld ord med dig IRL, så vækker mennesker som dig gode føleleser i mig. Man kan ikke udtrykke sig på så sympatisk en måde som du gør med mindre man har et hjerte på størrelse med Bornholm og en intelligens der overstiger selv en delfins vildeste fantasier.
    Jeg håber sgu at vi kommer til at tilbringe mere tid på VTen sammen end vi hidtil har gjort. Din måde at opføre sig på inspirerer mig i en sådan grad at jeg vil stole på dig anytime. Vi ses snart. Tak for en dejlig start på dagen!
    Man kan så desværre ikke sige de samme pæne ord om dig. Hold kæft hvor er det dårlig stil at poste på SD's forum som om det var en festlig begivenhed at endnu en spiller forlader SD.

Hold den slags til Expired's forum, tak.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Acolyte Fleshreaver's Avatar

Bye bye pony... :cry:
    Tror du det for sjov jeg drikker!? Tror du jeg ka li det hva!?

SD Medlem Forum Adept

Damn hon, hvordan skal jeg nu holde styr på om du sælger dig til de rigtige gamle mænd? :?

Ej jeg er sgu ked af at se dig smutte, men håber du ved at du altid er velkommen i Århus. Så hvis Bundby engang spiller herovre så kigger du bare forbi

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Tak for en dejlig start på dagen!
    ´

Tak for lort, det der er godt nok nederen skrevet. Ligefrem at poste på vores forum at det er glædeligt at endnu en spiller forlader SD er fandme dårlig stil.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by HolgerDK
    Tak for en dejlig start på dagen!
    ´

Tak for lort, det der er godt nok nederen skrevet. Ligefrem at poste på vores forum at det er glædeligt at endnu en spiller forlader SD er fandme dårlig stil.
    Ja tigtig lækkert...
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Acolyte

Quote Originally Posted by Reyven
    Rame, for fanden

Man kan så desværre ikke sige de samme pæne ord om dig. Hold kæft hvor er det dårlig stil at poste på SD's forum som om det var en festlig begivenhed at endnu en spiller forlader SD.

sikke et humør. Kenxo er ikke i expired og vi gider ikke blive blandet ind i småligheder tak.
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Quote Originally Posted by Muncher
    sikke et humør. Kenxo er ikke i expired og vi gider ikke blive blandet ind i småligheder tak.
    Nå. Hans afskedspost gav ellers udtryk for han ville joine jer, men jeg kan da godt se at han først lige har registreret sig på Expired's forum idag. Så med mindre han bliver afvist så er han nok også Expired member lige om lidt.

Uanset hvad så er det ekstremt dårligt stil at komme med den slags kommentarer her på vores forum. Hvis nogen har lyst til at fejre at en person forlader SD så kan de gøre det andetsteds.

Forum Greenhorn

Quote Originally Posted by Reyven
    Rame, for fanden

Synes ikke at jeg kan finde nogen stedder i min post hvor jeg hylder Rames afsked med SD, gratulerer ham blot for at være et behageligt menneske. At du tager det som en kritik af SD og derefter byder mig en buffet af spydigheder og nedladende ord kan jeg godt leve med. Vil blot henvende mig til din generelle opfattelsesevne og bede om at skrue lidt ned for charmen inden der bliver startet op i lommeanalyserne.

Vil gerne undskylde for misforståelsen.

Forum Acolyte Kizza's Avatar

ses hun - kom lige som et chock da jeg så dig i s. city uden sd tag på!! og uden at have læst din post..

men gl.. du vil sgu blive savnet..

Synes ikke at jeg kan finde nogen stedder i min post hvor jeg hylder Rames afsked med SD, gratulerer ham blot for at være et behageligt menneske. At du tager det som en kritik af SD og derefter byder mig en buffet af spydigheder og nedladende ord kan jeg godt leve med. Vil blot henvende mig til din generelle opfattelsesevne og bede om at skrue lidt ned for charmen inden der bliver startet op i lommeanalyserne.

Vil gerne undskylde for misforståelsen.
    Hvis du ikke selv kan se hvorfor jeg opfatter det sådan når du skriver "Tak for en dejlig start på dagen!" i den her tråd, så gider jeg ikke spilde tid på at forklare dig det.

Forum Disciple

Kenxo find dig et andet forum hvor du kan snakke om delfiner osv.

Forum Greenhorn

Hvis du ikke selv kan se hvorfor jeg opfatter det sådan når du skriver "Tak for en dejlig start på dagen!" i den her tråd, så gider jeg ikke spilde tid på at forklare dig det.
    Det kan jeg godt se, det er også derfor jeg undskylder misforståelesen. Vil også gerne uddybe da jeg godt kan se årsagen til at det bliver opfattet forkert.
    Jeg er glad for at Rame er som han er og det var umiddelbart det eneste der lå i kommentaren. Selvom der er mange der vier deres loyalitet ubetinget til guildet så vælger jeg at være der hvor mine m8s er. Det samme gør Rame. Men ligenøjagtig det emne gik jeg også langt udenom fordi jeg ved det pludselig bliver personligt for nogen. Der er ikke personligt jeg håber det bedste for alle i SD, vi spiller vel alle lortet for at hygge os med dem vi synes godt om. Jeg håber det bedste for dig Rame (Sry for alt det her OT pis)

Forum Greenhorn

Quote Originally Posted by Celtir
    Kenxo find dig et andet forum hvor du kan snakke om delfiner osv.
    Bliver nød til at gøre opmærksom på at det er dig der er på det forkerte forum bassemand. Det her hedder en farveltråd hvor man skriver det man har lyst til at skrive til Rame.

Hvis en admin vil flytte alle OT udskejelserne til et andet forum vil jer være mere end behjælpelig til at kommententere på diverese børnehave jabs fra det glade pøbel land.