Results 1 to 20 of 20

Thread: Badtothebone lvl 70 priest

So long, and thanks for all the fish

Default Badtothebone lvl 70 priest

Hej jeg hedder Christian og er 21 år gammel.
    Jeg kunne godt tænke mig at blive en del af jeres guild og det sammenhold som den er kendt for. Har selv to venner i guilden fra Real Life ( Luke og Orcblood).
    Blev færdig i Gymnasiet sidste år og skal til at i gang med en videregående uddannelse.

Har haft en længere historie inden for Wow:
    En lvl 60 mage.

En lvl 60 Pala som jeg har lavet Hele MC, Ony, BWL, Aq40 og 7 bosser i Naxx

En lvl 70 Hunter hvor jeg har taget til og med curoator i kara og begge bosser i Gruuls lair

Den figur jeg vil søge ind med er en lvl 70 Priest som jeg er specked shadow med, men er villig til at specke om hvis det er krævet.
    Navn: Badtothebone
    -375 mining
    -360 engenering
    -375 first aid

Har og Ventrilo og headset.

Jeg er forstået med jeres Coc

Link Armory: http://armory.wow-europe.com/charact...n=Badtothebone.

Håber at hører fra jer hilsen Christian.

Forum Learner Zura's Avatar

Hey

Har ikke spillet med dig så kan ikke udtale noget af den led, men kan da kommenterer dit gear en smule.

Du skal løbe nogle flere 5 mands instances og samle bedre gear, evt. få grindet til Spellstrike Pants (excellent til shadowgear) og i det hele taget samle bedre gear. Det duer ikke rigtig med lvl grønne bracers fra lvl 61, hvis dit mål da er at raide :wink: Eller er det mere som social du søger ind, for så spiller dit gear ikke en ligeså stor rolle.

Zvutnirk/Zura
    EALIER: Zvutnirk(Bloodelf Male Priest), Zura(Undead Female Rogue) - World of Warcraft - Sold
    NOW: Zvutnirk (Undead Male Mage) - Slackpvp'ing - 400+ res - Vengeful Gladiator's Spellblade

Default Badtothebone

Har næsten lige ramt lvl 70 så har ikke haft den store mulighed for at farme meget gear. Men har fået opgraderet mit gear idag, dog ikke mit wrist hehe. Kan desværre ikke lave det set da jeg ikke har tailoring.
    Men arbejder på fuld tryk på bedre gear.
    Vil gerne spille som en del af raiding.

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar

Jeg har kendt badtothebone i rigtig lang tid i omkring 7 år, og jeg ved hvor engageret person han kan være for guilden.

Gear er ikke det store problem da han snart vil få gearet hans priest op på niveau til karazhan og gruuls lair.

Men han skal selvfølgelig have nogle anbefalinger fra andre members også .

Jeg står ihvertfald inde for ham
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Forum Learner Orcblood's Avatar

Hey jeg har kendt Badtothebone lige siden 4-5 klasse.
    jeg ved at han er en god deal for guilden pga. hans gode erfaring med wow
    så han for ihvertfal min :Thumpsup:

Forum Disciple DoomStone's Avatar

Badtothebone er igang med at smale en masse godt gear ind, og han har fået klaret karazhan questen, og på opfordring fra luke har han fået tildel passed som shadow priest på mit team, til denne ansøgning går eller falder igemmen

GL Badtothebone

Mange tak

Her i weekenden har jeg fået lavet Karazhan questen som der også står nævnt oven over.
    Har desuden opnået at blive reverd i Cenarion Hold til heroic instance og arbejder stærkt på at blive reverd i Thrallmar, fik 6000 rep igår og er nu halvejs inde i honoured.
    I sidste uge blev jeg også exalted med scryer
    Derudover har jeg også fået opgraderet mit gear som et resultat af det overstående samt et enkelt køb på AH, venter i øjeblikket også på at lave min epic hjelm i engenering hvor det eneste jeg mangler er en primal Nether.

En lille opdatering fra Badtothebone

Quote Originally Posted by Zura
    Hey

Har ikke spillet med dig så kan ikke udtale noget af den led, men kan da kommenterer dit gear en smule.

Du skal løbe nogle flere 5 mands instances og samle bedre gear, evt. få grindet til Spellstrike Pants (excellent til shadowgear) og i det hele taget samle bedre gear. Det duer ikke rigtig med lvl grønne bracers fra lvl 61, hvis dit mål da er at raide :wink: Eller er det mere som social du søger ind, for så spiller dit gear ikke en ligeså stor rolle.

Zvutnirk/Zura
    Er spellstrike ikke arcane/fire? Frozen shadowweave mener du ikke?
    The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, "You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done."

Ingame: Phobic

Har på fornemmelsen at det link ikke er blevet opdateret, for har fået epic wrist så tror også resten af det udstyr du har set er forældet, kan prøve at finde ud af hvad der er galt.

Her er det nye link:
    http://armory.wow-europe.com/charact...n=Badtothebone

Forum Trainee

Hej, var en tur i Shattered Halls med Badtothebone her til aften, og han var med som shadow priest. Jeg synes han klarede det fint, lavede god damage, og han healede da også en lille smule.
    :Thumpsup:
    "jack of all trades, master of none"
    Formerly know as "Perevers" :-)

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Jeg var med Badtothebone på 2,5 ture i Shattered Halls, og det gik bare strygende. Jeg lærte tilmed at en shadow priest godt kan kaste skjold uden at gå ud af shadow form.

Desværre var der problemer med Badtothebones ventrilo så han deltog ikke i hyggesnakken. Det vil jeg virkelig råde dig til at få fikset i en fart, specielt hvis du skal til at raide.

En anbefaling herfra baseret på Badtothebones spillestil og ikke hans talegaver.

Forum Adept

Da du ikke er tailor kan du desværre ikke få Frozen Shadow settet. det er super nice dmg, men er kun selv lige skiftet til shadow tailoring, så ved man kan klare sig uden :wink:
    Jeg bruger selv Battlecast settet for stam og dmg, da spellstrike giver en masse til crit som er stort set unødvendigt for shadowpriestes, så jeg anbefaler battlecast settet. Derudover så foreslår jeg en masse heroic 5 mands, så du kan få trinket for Badges of Honor, den er super nice, er selv ved at samle ind til den nu.
    Du kan eventuelt kigge på min profil på armory, så kan du få nogle idéer til hvor og hvilket gear du kan/vil samle.
    Pt. er vi ikke mange raid klar shadowpriestes, så der er god mulighed for dig mhs. til raids hvis du får lavet nogle gear forbedringer :-D

Held og Lykke med ansøgningen.
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

Forum Learner

hmm sandt med hensyn til spellstrike at der er crit/hit som man som shadow priest næsten ikke behøver...

men samlet set er der mere +dam på spellstrike... og der er 2 sockets mere...

ville anbefale spellstrike

(PVE that is ofc)

:Thumpsup:
    Poolefanden - Pretty Maids

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

En tur i SH med Bad!

Gik fint ... Bad siger ik så meget men spiller fint :P

Forum Apprentice

Heps jeg var lige på et Heroic Ramparts-run med Bad. Thumps up herfra hvad angår sociale- samt gaming evner
    Morris - 70 Hunter. Herbalism 375; Dragonscale Leatherworking 367
    Moriest - 66 Priest; Skinner; Alchemist
    Infuriated - 45 Warrior; Tailoring; Alchemy

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

Var i ramparts heroic, gik smader godt og han var flink at tale med, han får en :Thumpsup: herfra
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor

Nu var jeg kun lige inde på nogle få tries på prince sammen med badtothebone. Men her er min umiddelbare vurdering.

Hvis du vil i SD som raider, må jeg indrømme der skal steppes lidt op.

Umiddelbart lå du ret lavt på dps, men det kan vel blive bedre, hvis du crafter noget gear.

Og så synes jeg lidt der mangler lidt overblik. Jeg bad dig om at holde SW:P af haxxer, da vi havde mere end nok med at holde ham i live, og alt for mange gange tikkede den ud i stedet for at blive dispellet. Hvis man sagde det, kunne det være at den forsvandt indenfor de næste 3-4 sekunder.

Det var bare de ting jeg lige lagde mærke til, hvordan det sociale og resten af runnet skulle jeg ikke kunne sige. Det var bare lige de fejl og mangler en gammel gnaven priest kunne komme med.

Men i hvert fald, held og lykke med ansøgningen. Håber ikke jeg får spoleret noget noget
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Armory virker ikke lige nu, så jeg kan ikke se om det er gear eller skills der manglede på prince. Dog ved jeg du var ny derinde, så med lidt erfaring, så skal det nok blive bedre.

Imo havde jeg et godt indtryk, men ok jeg elsker også at være i grp med en shadowpriest, og dem kan SD godt bruge lidt flere af...

Synes tråden her er overordnet positiv, og aktiv for at komme med i SD..

Så jeg stemmer :Thumpsup: og overlader resten til Reyven og Onkel K
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

flotte udmeldinger fra folk.
    Doomstone snakkede med mig igår om din progress. det ser rigtig flot ud.
    vi needer aktive shadowpriests og du lader til at väre en af dem.
    jeg har noterede mig Kajaks kommentare.. det er noget du skal arbejde med... overblik = free loot

bortset fra det er der ikke meget andet at sige end Velkommen til trial fang en officer online og få dit guild tag