Results 1 to 6 of 6

Thread: Sprayer level 70 mage ansøgning...

SD Medlem Forum Acolyte

Default Sprayer level 70 mage ansøgning...

Hey Mit Navn er Ronnie jeg er 19 år gammel kommer fra nordjylland.. til daglig går jeg i skole (Vuc) mangler lige min 9 kl.. ellers har jeg en kæreste som jeg bor sammen med vi har været sammen i 8 måneder nu.. Men ja Spiller wow hver dag så bruger meget tid på wow har spillet siden beta.. men har haft et kæmpe break engang så begyndte først for 2-3 mdr siden igen...Søger in i Sd fordi jeg har hørt så meget godt om jeres guild på serveren og er blevet lidt træt af de små useriøse guilds som ik bliver til noget alligevel.. så søger et fast og et solidt guild som jeg ved jeg kan være i al den tid jeg spiller wow i har dog også spillet med nogle members fra Sd de virker kanon flinke har masser af humor og er meget social er altid frisk på instance eller raids eller hjælpe en nu og da hvis der er behov for det.. Min mage er fire har været i de fleste heroic instances og været et par gange i kazarhan så ville være fedt hvis jeg ku joine Sd i ville sikkert også synes om mig hvis jeg kom i sd. Så håber på det bedste =) ps har ik lige link til mit udstyr atm.. men kan få fat i det hvis det er nødvendigt.. hilsen Ronnie

Officer Forum Warden

Var det dig der var med i SH med nogle fra SD, hvor du kaldte SD for Teenager og Umodne, fordi vi havde en der skulle nå et tog, og derfor skulle skynde os igennen instance?

/Gadrielz

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Som sagt.... Undersøg ting inden du bitcher

Den måde du opførte dig på i SH i tirsdags var bestemt ik noget jeg gider igen.

Udover det skal der meget til for du får min stemme.

/Swup

Hvorfor søger du ind i en guild du mener består af umodne knægte og slackers?

Jeg var også med på runnet, og jeg synes du skal vælge et andet selskab hvis du vil svine SD til.
    WoW:
    Culpa: Tankadin
    Stanly: BE Rogue
    Thazarc: Moo Warrior
    Stanley: Moo totemcaster
    Urakthar: Orc Warrior

SD Medlem Forum Acolyte

Default igen

Var i sjov jeg sagde Sd slackede.. han blev rimelig iriteret over det.. vidste så ik han skulle nå et tog.. Før efter mig og ham begyndte og diskutere lidt.. ergo var kun mig og ham som diskuterede.. altså hvis ik folk kan tage en joke som var ironisk fra starten af.. så begyndte han da og gå mod mig.. ham den ene i gruppen sagde også han var sikker på jeg jokede det med i slackede.. men ja er klart jeg bliver iriteret. når ham der svup eller hva han hed han var der med det samme.. svinede heller ik guilded til bare så du ved det.. var en diskution mellem mig og ham. sagde intet til jer og de andre.. men er altså ik typen der går og bærer næg over så noget.. han forstod ik jeg jokede.. Nogle folk kan altså også godt komme skævt ind på hianden fra start af.. Men ja er jo op til Jer op om jeg kan eller ej... Søger ik en diskution søger et godt guild derfor jeg skrev til sd.. men ja i må da undskylde hvis han tog det så personligt.. så ja blev selv iriteret over han ik ku tage en joke.. og sådan som han reagerede var lidt for barnligt. så er det da klart jeg siger han måtte være en knægt når han reagerede sådan..

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Du har allerede gjort dig uheldigt bemærket overfor 3 SD members og din ansøgning er ikke specielt imponerende.

Så jeg vil spare tid for alle parter og afvise din ansøgning. Jeg ønsker dig held og lykke med at finde en guild du bliver glad for.

Mvh Reyven
    Guildboss - Danish Legacy