Results 1 to 13 of 13

Thread: Ragz søger tilbage

SD Trial Forum Acolyte Ragz's Avatar

Default Ragz søger tilbage

Kære SD..
    Jeg har valgt at søge tilbage til jer efter jeg forlod jer, og smuttede med i Expired. At jeg smuttede med i Expired har jeg fortrudt mange
    gange, men hvorfor ? Da jeg valgte at smutte med var det for at komme til at raide noget mere, også på lidt mere hardcore vis. Jeg var med
    på de 2 første raids og siden har de valgt kun at bruge 1 Hunter. Men det er ikke det eneste, jeg har de sidste 2 uger tumlet med tanken om
    at søge tilbage, savnet af det danske sprog i guild chatten og mange af mine kammerater som jeg snakker med hver dag er fortsat i SD. Hvis
    jeg skal være ærlig har jeg også haft en meget dårlig smag i munden efter det skete,har ikke haft den samme lyst til
    at logge på med <Expired> tag over hovedet som jeg havde i SD.

HVORFOR SÅ SD ?
    Ja, jeg var i SD godt og vel 1 år, hvor jeg lærte meget, fik mange nye venner, følte mig stolt over at være en del af SD fordi det er en så
    respecteret guild. Jeg valgte SD i sin tid fordi jeg havde en bror i guilden, og et par andre som jeg spillede meget sammen med. Da jeg
    kom ind fik jeg så chancen for også at være med på raids, som så blev en hverdag for mig at være med til. Jeg har aldrig oplevet noget
    federe end at være med på et first kill med SD, også hele organisationen bag er godt og jeg vidste hvis jeg havde et problem med noget
    kunne jeg altid bare kontakte dem, men det har jeg aldrig som sådan haft.

HVORFOR LEAVEDE JEG ?
    Jeg leavede SD da jeg følte chancen for at starter på en frisk i Expired. Det var mig selv som spurgte om der var en mulighed for jeg kunne
    komme med, og det var der. Jeg havde tit tænkt tanken om at prøve noget mere hardcore,hvilket jeg også tit havde snakket om med en del så
    for dem var det nok ikke den store overalskelse at jeg leavede og smuttede med. Men det har jeg så fundet ud af at det var en fejlvalg som
    jeg har fortrudt.Det var også en svær beslutning at leave også fordi jeg egentlig gerne ville være i SD. Det bedste for mig havde været at
    vi alle blev sammen, men sådan skulle det jo desværre ikke gå.

OM MIG SELV
    Jeg er en frisk fyr på 18 år, fødselsdag den 8-7-1988. Min fritid går på at spille wow. Jeg arbejder i et køkkenfirma som hedder Nettoline.
    Jeg kan sagtens tage imod kritik, og arbejder med kritiken når jeg får den. Jeg acceptere selvfølgelig regler og CoC.

Jeg spiller Hunter og er BM spec. Har spillet Hunter lige siden jeg startede med at spille wow
    Min amory profil - http://armory.wow-europe.com/charact...encrest&n=Ragz

Min første ansøgnings post - http://forum.semperdanica.dk/viewtop...t=ragz&t=12743
    Og min afskedspost - http://forum.semperdanica.dk/viewtop...t=ragz&t=18242

Håber i vil have mig tilbage.
    Med venlig hilsen
    Ragz

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Default Re: Ragz søger tilbage

Quote Originally Posted by Ragz
    Kære SD..
    ...At jeg smuttede med i Expired har jeg fortrudt mange
    gange, men hvorfor ? Da jeg valgte at smutte med var det for at komme til at raide noget mere, også på lidt mere hardcore vis. Jeg var med
    på de 2 første raids og siden har de valgt kun at bruge 1 Hunter.
    Ja jeg kunne have valgt at quote meget andet fra din fine post. Men valgte dog den linie
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Åh Ragz <3!

Du har altid været en sukkerknald i min øregang! Håber sq du kommer ind igen! :-D

-Dølle :Thumpsup:

Forum Learner Zura's Avatar

Ragz er sgu en fin fyr, det han skriver virker reelt set udefra synes jeg. Derudover synes jeg altid du er god at skrive med og klar på at hjælpe hvis tiden er der. - Ser dig gerne tilbage i SD.

Zvutnirk/Zura
    EALIER: Zvutnirk(Bloodelf Male Priest), Zura(Undead Female Rogue) - World of Warcraft - Sold
    NOW: Zvutnirk (Undead Male Mage) - Slackpvp'ing - 400+ res - Vengeful Gladiator's Spellblade

Officer Forum Warden

Quote Originally Posted by Kirneh
    Kære SD..
    Ja jeg kunne have valgt at quote meget andet fra din fine post. Men valgte dog den linie
    Forstår ikke helt hvad du mener med det? Er det mod Ragz eller mod Expired? ^^

Jeg har de sidste par uger snakket meget med Ragz om alt det der Expried halløj. Og han har ikke rigtig haft den samme lyst til at spille mere, efter han smuttede fra SD. Han har fundet ud af hvor han egentlig hører hjemme.

Jeg håber inderlidt Ragz kommer tilbage i SD, han vil være et stort aktiv for os både socialt og raid mæssigt.

Han for ihvertfald 5 Thumps Up's fra mig. ( Og det er ikke kun fordi vi er i familie)

/Gadrielz

Forum Adept

For mig ser det mest ud til, at du søger tilbage grundet Expired har valgt ikke at bruge dig i deres raids.
    Så resten lyder for mig som én gang violinspil grundet du vil tilbage så du kan få lov at raide. Men efter 40+ smuttede er mange nye trådt frem, og jeg synes de har førsteret til raid pladserne nu, fremfor folk der smuttede da de ikke mente SD raids var "proffesionelle" nok.

Kan selvfølgelig ikke sige det var din grund Ragz, og har aldrig hørt dårligt om dig, det er bare sådan jeg ser denne ansøgning.

Så kan kun sige, GL og lade andre afgøre hvad der sker :-D
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Ragz har i alt den tid jeg har spillet med ham været nok den mest hjælpsomme person foruden dem jeg arbejder sammen med en kvalitet mange af os godt kunne lære lidt af ind i mellem.
    Dette har både været tilfældet før og efter han forlod SD. Jeg ser meget gerne at Ragz kommer tilbage igen.
    100% thumb up fra mig.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by Gadrielz
    Quote Originally Posted by Kirneh
    Kære SD..
    Forstår ikke helt hvad du mener med det? Er det mod Ragz eller mod Expired? ^^

Jeg har de sidste par uger snakket meget med Ragz om alt det der Expried halløj. Og han har ikke rigtig haft den samme lyst til at spille mere, efter han smuttede fra SD. Han har fundet ud af hvor han egentlig hører hjemme.

Jeg håber inderlidt Ragz kommer tilbage i SD, han vil være et stort aktiv for os både socialt og raid mæssigt.

Han for ihvertfald 5 Thumps Up's fra mig. ( Og det er ikke kun fordi vi er i familie)

/Gadrielz
    Sagt på en anden måde. Ragz ønskede at raide mere så han søgte ind i Expired. Han kom ikke på holdet og søger derfor tilbage.

Jeg skal ikke sige god eller ej for at du kommer ind, og du er så vidt jeg ved en fin nok fyr. Det var bare en sætning jeg morede mig lidt over
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by Aphraates
    Ragz har i alt den tid jeg har spillet med ham været nok den mest hjælpsomme person foruden dem jeg arbejder sammen med en kvalitet mange af os godt kunne lære lidt af ind i mellem.
    Dette har både været tilfældet før og efter han forlod SD. Jeg ser meget gerne at Ragz kommer tilbage igen.
    100% thumb up fra mig.
    Qft og signed herfra. Ragz er ikke kun en person der kan "bruges" i WoW, men er klart SD materiale, på trods af hans (møg)unge alder. :roll: :wink:
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hej Ragz,

Som andre også har skrevet så kan man godt få det indtryk at du søger tilbage fordi du ikke kommer med på raids i Expired. Og du ved jo at vi i SD ikke er vilde med at være sådan en guild man søger ind i som 2. valg hvis valg nr 1 ikke lige funkede. Dog kan din genansøgning også tolkes anderledes og jeg synes ihvertfald du skal have chancen for at vise at det er tilfældet.

Vi er i den heldige situation at mange andre er trådt frem og har kæmpet benhårdt for SD siden vi mistede en masse raiders til Expired. Det betyder også at disse personer har gjort sig fortjent til at have prioritet på raids og det vil vi også give dem. Derfor vil det nok være meget svingende hvad vi kan tilbyde dig af raidpladser og det må du være forberedt på.

Under alle omstændigheder vil jeg anbefale at du tager en sludder med Kartagg, Wootah eller undertegnede ingame så vi kan få afstemt forventninger og finde ud af om du skal i SD igen.

Vi snakkes ved!
    Guildboss - Danish Legacy

SD Trial Forum Acolyte Ragz's Avatar

Hey jeg vil lige prøve at fange jer engang når jeg ser jer IG, jeg er mere en frisk på at få snakket tingene igennem

Ragz er meget hjælpsom og han har styr på sin huntard.
    Jeg ser meget gerne Ragz kommer ind i SD igen.
    :Thumpsup:

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ragz har altid været super flink og hjælpsom i SD. Som så mange andre tog han en dum beslutning for hurtigt og joinede Expired. Ja han ville gerne raide mere, og nej det gik ikke som forventet - surprise.

Og selvom Ragz formulerer sig lidt dumt, så det ser ud som om han bare vil tilbage for at kunne raide, så har jeg trods alt snakket med ham, og det har andre i ledelsen også, og jeg stoler på at det primære for Ragz er at komme tilbage til SD, ikke for raidings skyld, men for guilden og kammeraterne.

Der er nogen af dem som forlod SD, som aldrig nogen sinde mere får chancen for at komme ind hos os. Men Ragz er en af dem jeg uden at tvivle vil give en chance mere, for han er SD'er i hjertet.

WB stump, behave now!
    :wink:
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.