Results 1 to 6 of 6

Thread: Til alle ansøgere

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

Default Til alle ansøgere

der har været rigtig mange nye ansøgere i den seneste tid og det er vi rigtig glade for mange af jer er knald dygtige og viser virkelig hvad i kan på vores raids... fedt at se..

til jer der ansøger og synes der ingenting sker med ansøgningen.. well det er for det meste ikke fordi vi ignorere jer, men fordi vi ikke for kigget på alle ansøgninger (og fordi jeg slacker).
    hvis i føler det er længe side i er blevet kommenterede, eller gerne vil gøre opmærksomme på at i er aktivt søgnede så skriv lige enganng imellem i jeres tråde.. det er nu engang sådan at jeg kigger på dem der ligger øverst i bunken først

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Jeg kan tilføje at vores nuværende situation er at vi grundlæggende ikke har brug for flere medlemmer, bortset fra nogle få spillere i bestemte classes (f.eks. paladins). Derfor er det din opgave aktivt at bevise vi skal tage dig ind i guilden, ved at tage på instance runs og melde dig til raids med SD'ere. Gør du ikke dette så lader vi bare ansøgningen ligge og til sidst bliver den lukket pga inaktivitet.
    Guildboss - Danish Legacy

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Lad mig lige stramme op her..

Der kommer ikke flere ind, medmindre der er noget helt specielt ved jer, eller det er en class vi godt kan bruge på raids.

Reyven og Kartagg, pls opdater wanted tråden, og begynd at skrive "afvist" i stedet for at folk venter i evigheder på ingenting, eller vi får dårlig samvittighed og alligevel giver en chance på forkert grundlag. :wink:

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

lige en opdatering ...

til nye ansögere (gälder også ALLE SDére som gerne vil have en fremtid med raids)

Det er et KRAV !!! at i har add ons iorden.. har i ikke det på mine raids vil i ikke blive betragtede som seriöse og dermed formentligt ikke få trials i SD..
    jeg gider simplethen ikke skule opleve nye spillere der färst på raidet informere om at de ikke har addons som f.eks KTM (threatmeter) der findes INGEN UNDSKYLDNING FOR AT TRÄKKE AGRO FRA MAIN TANK !!!.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Kartagg The Warrior
    lige en opdatering ...

til nye ansögere (gälder også ALLE SDére som gerne vil have en fremtid med raids)

Det er et KRAV !!! at i har add ons iorden.. har i ikke det på mine raids vil i ikke blive betragtede som seriöse og dermed formentligt ikke få trials i SD..
    jeg gider simplethen ikke skule opleve nye spillere der färst på raidet informere om at de ikke har addons som f.eks KTM (threatmeter) der findes INGEN UNDSKYLDNING FOR AT TRÄKKE AGRO FRA MAIN TANK !!!.
    LoL Karty, røg pulsen lige lidt op der? :wink:

Selvfølgelig er det rigtigt - folk der søger ind som raiders, skal ha styr på deres char, spec og addons.

Nu har du fyret de store caps, tror måske vi skal finde links til de vigtige addons, og så opfordre folk til at skrive deres addons med i deres ansøgning. Det ville nok give lidt plus point.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Jeg bumper lige den her for endnu at understrege at som ansøger til SD så skal der kæmpes hårdt lige nu. Det er op til dig som ansøger at sørge for vi lærer dig at kende ved at du finder nogle SD'ere og grouper med dem, samt evt signer up til vores raids hvis du har planer om at raide som member.

Vi kommer ikke rendende efter dig for at få dig med i grupper og vi opsøger ikke dig ingame.

Med andre ord så kommer man altså ikke ind i SD ved at skrive en god ansøgning og så bare vente. At skrive en god ansøgning betyder udelukkende at vi ikke afviser den på stedet, for det er minimumskravet.
    Guildboss - Danish Legacy