Results 1 to 2 of 2

Thread: SD søger erfaren Raidleader til KZ, Gruul, Eye, SSC osv.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Default SD søger erfaren Raidleader til KZ, Gruul, Eye, SSC osv.

Jeg vil prøve noget nyt her..

Det er sjældent SD står og needer nogen ansøgere, men vi står pt. i en situation hvor vi gerne vil booste raiding, og har brug for en ekstra WOW erfaren PVE raidleader.

Hvis du er interesseret, og mener du opfylder mine og SD's krav, så skriv en almindelig ansøgning lige som alle andre, men skriv RL - NAVN - CLASS i overskriften.

Det er ikke SD's mål at rekruttere fra andre guilds på RC, vi vil ikke skade vores venner. Så denne annoncering postes kun på vores eget forum, og på et par andre server forums. Vi vil naturlig ikke afvise folk fra RC, men så opfordrer vi til at du har en meget go grund til at smutte fra din guild, og helst har afklaret det med dem!

Der er ingen panik her. SD har Pt. 1 main RL, og 1 sekundær, samt 2-3 potentielle afløsere, der skal til at lede i KZ.
    Men når sommeren er slut, så får vi brug for en ekstra, moden seriøs RL, der kan organisere, lede og motivere raids. De instances der er på tale, kan vi snakke om, men er alt fra KZ og opefter.

SD kører idag 2-3 KZ teams, og har folk klar til mere. Vi farmer Gruul, sidste clearing tog os 30-40 min. Vi har været på Mag og i Eye, og Void Reaver går ned næste gang, og Mag, efter 1-2 dages træning, når folk er tilbage fra sommerferie.

SD er en semi-hardcore guild. Der skal være diciplin på raids, vi har Core Raiders, som opfylder strenge krav, og yder mere, som får fordele på raids, men vi fylder ofte ud med casual folk, gode spillere som ikke altid har tid til 4 raiddage om ugen.

Jeg har nogle specifikke krav.
    - Som altid er SD's krav, dansk, seriøs, voksen. Læs regler og COC osv.
    - Til RL vil jeg dog foretrække ansøgere over 20 år, gerne mere.
    - Derudover skal du ha spillet WOW min 1½ år, og gerne andre mmo's tidligere.
    - Du spiller 5+ dage om ugen, og kan lede raids 3-4 dage, typisk kl 19-23.
    - Du har været/er (stopper som) raidleader i en anden guild, hvor du har kørt med succes. Dit motiv kan være at du har været sekundær RL i en anden guild, og ønsker mere udfordring.
    - Du har erfaring i WOW som RL pre TBC, og har ledet raids i min. MC, Ony og BWL, og helst også AQ40 og Naxx.
    - Du har RL erfaring i TBC, og du kan uden problemer lede raid i KZ, Gruul, og det er en fordel du har prøvet Mag, SSC og måske EYE.
    - Du har spillet flere andre classes end din main, så du har 100% kendskab til dem.
    - Du forstår vigtigheden af at vinde folks respekt, ikke kræve den. At motivere og lede folk, uden at gå amok, men du kan holde hovedet klart og bevare overblikket, selvom man wiper 4 timer i træk.

Har du ikke hele den nævnte erfaring, så fortvivl ikke. KZ og Gruul erfaring alene, er et godt udgangspunkt, og det kunne aflaste vores main RL Kartagg, så han kan køre mere i de næste instances.

Det SD tilbyder er at du indgår i et team af RL's, som sammen koordinerer hvem der leder hvad. Det du får i SD er en guild med 150 aktive WOW accounts, hvor 40+ er seriøse raiders, og andre 40 er flinke sociale folk, der til tider kan afløse. Vi er ikke hardcore, men vi raider seriøst. Personlige ønsker bliver så vidt muligt opfyldt, da man leder bedre når man brænder for noget..

Du får lov til at lede nogle KZ runs til at starte med, og når resultatet er positivt, så udvider vi samarbejdet.

Løn er der ingen af, men respekt, venskab, social sjov og de bedste guildmates er løn nok for selv den bedste RL.

Vi skal ikke nødvendigvis ha den bedste RL i verden, mindre kan gøre det, for du bliver også selv udviklet som RL ved at raide med SD. Men vi kræver erfaring og den rette indstilling, og kan du leve op til dette, så har vi plads til dig i guilden, uanset din class.

Trial periode vil være speciel, og efter aftale.

Spørgsmål er velkomne her i tråden, men søger du ind, så lav din egen tråd.

Praktiske spørgsmål vedr. RL jobbet, CL, CR, DKP osv. Henvendes til Kartagg som er SD's Main RL, og Reyven som er SD's raidkoordinator.

Mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Vil selvfølgelig lige understrege, at vi ikke bare lige siger haps, og smider en ny mand ind til at lede 25 mand han ikke kender. Så onde er vi heller ikke hehe.. Næ, vi giver en stille og rolig opvarmnings proces, hvor ansøgeren raider med SD et par uger først i KZ osv. Og så sætter vi en dato for hvornår man selv kører det første KZ raid, og ugen efter Gruul osv.. Ligesom vi ser en potentiel ny RL an, så skal han/hun også ha lov til at se SD an undervejs også.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.