Results 1 to 7 of 7

Thread: Vaxul / Vox søger om optagelse i Sd igen

Forum Apprentice Vox's Avatar

Default Vaxul / Vox søger om optagelse i Sd igen

Så kunne jeg ikke holde mig fra WoW mere, Vanguard var flot men stadig en released beta efter ½ år er raid delen ikke oppe og køre så mister man hurtigt lysten og kommer til at savne raid i WoW og pvp.

Jeg søger dog ind med min Warlock "Vaxul" som er lvl 60 står i grear jeg har kunne finde på AH da hardeknut overtog min account og primært tog den for guld.

Kan ikke rigtigt forestille mig et WoW uden SD så håber der kan blive plads til mig igen.

Edit:
    http://forum.semperdanica.dk/viewtop...hlight=#189838
    Lige så min afskeds tråd også er med.
    Mvh.

Ronni

PS: Stort tak til hardeknut for at jeg måtte få min account tilbage =)

Forum Initiate

Det var med stor sorg da Vox Aka Ronni smuttede fra spillet sidst

Jeg så Vox som en ihærdig person både på Raids og generalt.
    Han havde overblik og formåede at holde en kanon stemning både på raids og når vi daskede rundt i spillet

Jeg er ikke i tvivl om at Vox kan og vil bidrage stort til SD

De 10 lvls han skal lvl sin char er jeg overbevist om han vil klare forholdsvist hurtigt

Han har hermed min stemme for at komme tilbage til SD, håber andre har det på samme måde :O)
    With great power, comes Great responsebility

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Du er jo en cool fyr, og du tog afsked på en fin måde for at spille et spil hvor SD ikke er repræsenteret. Så for mig vedkommende er du velkommen tilbage i SD.

Hvordan er dine forventninger til raidpladser og hvor aktiv regner du med at være på raids?
    Guildboss - Danish Legacy

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Default Re: Vaxul / Vox søger om optagelse i Sd igen

Quote Originally Posted by Vox
    Så kunne jeg ikke holde mig fra WoW mere, Vanguard var flot men stadig en released beta efter ½ år er raid delen ikke oppe og køre så mister man hurtigt lysten og kommer til at savne raid i WoW og pvp.

Jeg søger dog ind med min Warlock "Vaxul" som er lvl 60 står i grear jeg har kunne finde på AH da hardeknut overtog min account og primært tog den for guld.

Kan ikke rigtigt forestille mig et WoW uden SD så håber der kan blive plads til mig igen.

Edit:
    http://forum.semperdanica.dk/viewtop...hlight=#189838
    Lige så min afskeds tråd også er med.
    Mvh.

Ronni

PS: Stort tak til hardeknut for at jeg måtte få min account tilbage =)
    Var det ikke 2. gang du smuttede fra SD sidst? Eller var første gang bare en "pause" ?

Jeg har intet problem med dig personligt, du er en flinker fyr, og du er jo ikke en hardcore raider der kommer til at kræve raid plads, husker dig i hvert fald ikke som en super aktiv raider?

Men du slår mig som et ustabilt medlem. Så hvad har vi at se frem til fra dig? Er du ude igen om et par måneder, følger du med SD til WAR, eller bliver du i WOW? Hvad vil du Ronni?

mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Apprentice Vox's Avatar

Har kun leavet SD en gang WooT ... fik optagelse til en trial 2 gange da jeg aldrig kom igang med den første da jeg havde en computer der brændte sammen.

Jeg mener selv jeg er en relativ aktiv raider ud fra at jeg skriver mig op til raid instances jeg har været gearet til.

Ved ikke helt hvor det kommer fra at jeg er et ustabilt medlem Woot ... tror du forveksler mig med en anden =)

Hvad jeg vil tjaa ... er skrevet op til beta i WAR uden at havde fået svar endnu og rykker jeg til WAR er det min hensigt at blive under SD's fane ... havde også været blevet i SD hvis SD havde været i Vanguard.

Mine intantioner angående WOW raid og alt andet er at deltage i alt hvad jeg er gearet til i det omfang mit RL tillader det ... ATM har jeg døgnvagt hver 2. uge på mit arbejde der vil jeg ikke kunne skrive mig til raids da jeg ikke ved hvornår jeg skal på arbejde kan være når som helst.

Håber denne post har givet svar på de spørgsmål der måtte være.

Mvh.
    Ronni

Ok, det var bedre så..

Vurderer lige med ledelsen, og svarer senere.

w
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

Vi har drøftet det i ledelsen, og der er thumbs up. Du får en chance mere i SD. Velkommen til trial.

Mvh
    wOOOOt