Results 1 to 16 of 16

Thread: Kinetic må give op!

Forum Initiate

Default Kinetic må give op!

Hejsa alle i SD, det her er så version 2 af min afskedstråd, da "Back" i browserne absolut ikke er en ting der kan anbefales når i skal poste en besked

Men tiden er kommet hvor jeg må sige farvel til Kinetic og de 2 andre Lvl 70 chars Skumbanan og en rogue Invincible. Dags dato er denne account blevet solgt i det jeg skal stoppe med at spille WoW på det plan jeg spillede på førhen. Det har taget alt for meget af min tid væk fra kæresten og de huslige pligter der nu er når man bor sammen med en herskerinde!! Det gik lidt hastigt for sig og jeg har ikke nået at være online idag og kunne fortælle jer det, da jeg har været til 50 års fødselsdag og den blev solgt lige inden jeg skulle afsted. Så derfor blev det kun til en kort besked i guildchatten. Men nu kommer grunden til det her i denne tråd.

En helt anden og nu også den største grund for at stoppe med WoW er at vi planlægger at skal have et barn til sommer 2008, det er der jo også en del tid til, men min kæreste igennem 4 år vil gerne have jeg er stoppet og viser det initiativ der ligger i at have et barn før det bliver en realitet.

Og da jeg personligt selv ved at have min wow account vil jeg hurtigt bliver draget tilbage til spillet pga dens dejlige univers og de vidunderlige mennesker man møder i den, så derfor måtte jeg tage drastiske stridt og sælge min account. På den måde ved jeg at den ikke ligger i baggrunden og hvisker uartige ting til mig når jeg keder mig

Jeg kommer nok til at fortryde det vitterligt da jeg har cirka 40-50 days played på min account og brugt meget tid på den og penge for den sags skyld men det er min måde at gøre op med tingene på.

Jeg vil ønske SD held og lykke fremover og håber i som guild vil være der for altid, da i er mere specielle end så mange andre

Det var alt for nu og tak for min tid hos jer.

Mvh

Jesper Hemmingsen
    Kinetic

fuldt forståeligt Kinetic have fun and enjoy life

Forum Convert Waleria's Avatar

GL med real life og Project Baby

SD Medlem Forum Adept

Er ked af at se dig stoppe du er en humor fyr. Men alt respekt for dit valg, dig og damen må have held og lykke med børne planerne.

:wave:

Forum Disciple

ja for faen held og lykke med barnet

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Pas på med det der IRL noget, jeg har hørt man ikke slipper levende fra det!

Ses når WAR kommer :-D
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ked af at se dig gå, men ønsker dig al lykke fremover..

Dog vil jeg tilføje, at jeg synes det er hård forhandling din kæreste kører. Men respekt for at du er så forstående en kæreste at du ikke modsiger det. At planlægge et barn gør jo at man naturligt nedtrapper sin gaming. Men det er stadig en hobby jeg ikke mener en kæreste skal begynde at stille krav om, medmindre du selvfølgelig er helt håbløs til selv at administrere det. Det er fair nok hvis det er for meget, men er det ikke noget man burde snakke om?
    Jeg tror bare det er forkert at stille betingelser når det gælder kærlighed.
    Men du er sgu en voksen mand, og det er trods alt en fornuftig beslutning! Og skulle du en dag kigge forbi igen, så er du velkommen indenfor.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Disciple

hehe det er sku ikke helt så nemt med de damer :-D

Forum Initiate

Jeg er stadig at finde engang i mellem på en gammel shaman jeg har gamet inden jeg flyttede til RC, MEN som kun skal games i ny og næ men han er i live og sparker også vildt omkring sig...

Apox er hans navn og er en vis legende på min gamle server, muligvis den eneste shaman i WoWs historie som kørte MC runs iført SM leggings... kæft det har vi grint meget over på vt the SM boy..

Men da han nok er såå meget inaktiv vil jeg næsten ikke trække den ind i SD, for som sagt så kan jeg sikkert ikke holde fingrende fra wow

Og att. woot, tjaa sandt det med at man skal snakke om tingene, det er også blevet gjort op til flere gange, men sgu nok min egen fejl pga jeg ikke har kunne trappe ned på mit wow mani

Lidt som dem der stjæler, kan de ik lade vær, må de miste armene...

Vi ses derude

SD Medlem Forum Elder

en baby sover 20 timer i døgnet

Du kan som mig bare aftale/afsætte tid til Wow nogle aftener om ugen og have det istedet for f.eks en hobby som golf/fiskning/fodbold osv. Når man sætter det sådan op for konen kan de normalt godt se det er fair.

Jeg har f.eks SELV indført den regel at jeg ikke spiller så længe børnene er vågne. På den måde er der allerede sat nogle MEGET strenge regler op, og sætter man så 2 eller 3 aftener af til konehyggeting er man = casual.

Så skal man bare kunne leve med at man ikke får end end end gear, men det kan jeg f.eks også godt.

Problemet ved den model er bare for mit eget vedkommende at når jeg er online, gider jeg sjældent lame rundt og spilde tiden, fordi min online tid er sparsom.

Bare min holdning til det. For som dig savnede jeg også meget hurtigt det sociale aspekt, da man om man vil det eller ej, får en ret stor % af ens "venne" "bekendt" kreds ingame

Mvh
    Martin
    Druids are PvE

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

X Gider du ikke fortælle vores lille 10 ugers Sarah at hun skal sove 20 timer og ikke 10 fordelt over døgnet.

Askild

Quote Originally Posted by sprasz
    X Gider du ikke fortælle vores lille 10 ugers Sarah at hun skal sove 20 timer og ikke 10 fordelt over døgnet.

Askild
    X's unger får lige en halv valium hver dag til at tage toppen :twisted:
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt
    Quote Originally Posted by sprasz

Askild
    X's unger får lige en halv valium hver dag til at tage toppen :twisted:
    jeps halvdelen af dosen som hende krampen han bor sammen med :twisted:

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Elder

Hmmmm hvorfor skal min kone svines til nu ?
    Druids are PvE

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by xlausen
    Hmmmm hvorfor skal min kone svines til nu ?
    Ah X.. Alle kvinder som holder dig væk fra skærmen aka mig er kramper i min verden. Faktisk.. Så skal alle jer fyre med kærester og koner til at droppe dem. Kan ikke klare det.. jeg... Arrrrrrrrrrrg.

Ahem... ANYWAYS... Det var ikke sådan ment! Den faldt bare naturligt for mig efter den bemærkning med valium til ungerne Du ved.. sådan lige til højrefoden KA-TJING!

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Tror ikke maggie mente noget ondt der, men glemte at tænke før man taster lidt for kæk.