Results 1 to 9 of 9

Thread: Boogie back in buisness

Default Boogie back in buisness

hey, det var en fornøjelse at raide med jer igen.

Jeg ønsker derfor igen at blive en del af SD, som jeg var for lææænge siden.

Holy priest, med et par craftede epix, derud over mest blåt gear.

Ses på serveren

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Link til gammel ansøgning (http://forum.semperdanica.dk/showthr...ghlight=boogie ) og afskedspost?
    Last edited by Magicha; 08-08-2007 at 22:12.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Default afskedspost

en egentlig afskedspost har jeg ikke, jeg leavede sammen med en masse andre for rigtigt længe siden. Posten er fra 23-04-2005 så jeg går ud fra det er deromkring.

http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=4853

et stykke tid efter det stoppede jeg med wow, og er startet igen nu her.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hej Boogie,

Det er jo lang tid siden du har været i SD så der er nok ikke så mange der lige uden videre kan huske dig. Derfor vil jeg bede dig skrive en lidt mere uddybbende ansøgning, med noget mere info om dig, din character og hvad dine ambitioner er med at joine SD. Er det raids der tænder dig, og i givet fald hvormeget osv osv.
    Guildboss - Danish Legacy

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Det er min skyld Boogie søger tilbage, og hans 2 venner med ham.
    Jeg hyggede mig lidt inden raid med en /who 70 priest, fordi raidet og guilden mangler healers. Så stod Boogie som unguilded, og navnet ringede en klokke..

Boogie fortalte om at han var med i SD fra starten, men leavede dengang 25 mand forlod SD. Dengang var det ustabile tider raidmæssigt m.m. så det vil jeg idag ikke holde imod nogen. Jeg forstår så at Boogie har holdt pause næsten lige siden dengang, og først for nylig kom tilbage til WOW.

Jeg spurget om han havde lyst til et raid, og han var med os I Gruul og Eye. Det gik ok, han lå lidt lavt i forhold til andre healers, men fik meldinger fra folk om at han var flink, lærte hurtigt og gjorde det ok. Til hans forsvar på den lavere healing - han har ikke raidet i TBC, eller det sidste 1½ år for den sags skyld. Så med lidt træning og bedre gear, så tror jeg han vil blive go.

Men der skal selvfølgelig være flere test runs, og det er op til Kartagg og Reyven..

Efter raid siger jeg han er velkommen til at genansøge som gammelt medlem. Han nævner så sine 2 kammerater, som nu begge også har genansøgt. Det var 2 som jeg umiddelbart ikke husker noget dårligt om, og classes Resto shammy og hunter er ikke det værste for SD.

Nu vil jeg behandle disse 2 genansøgere så semi-nye/gamle. Test dem på raids, og I opfordres til selv at finde SD'ere og løbe med.

Skriv lidt mere om jer selv og jeres WOW planer. Sæt jer lidt mere ind i SD som vi ser ud idag, og så snakker vi om det.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Officer Forum Warden

Du lå meget lavt på healing iforhold til hvad en priest burde gøre. Men som Woot skriver, så har du ikke raidet i laaang tid, og så er det forståeligt nok.

Du var meget god til at spørge ind til hvad der skulle ske, og det er dejligt. Og så vidt jeg huske, var den eneste fejl du lavede, på HighKing, i bund og grund min fejl.

Håber at vi kan se dig mere på raids, hvor du får dig foldet lidt ud

/Gadrielz

Forum Senior Tala's Avatar

Nu er healing jo ikke det eneste job en Priest har, hvis han nu har spillet taktisk, og smidt shields til højre og venstre, har han redet manges røve, som han bliver straffet for manawise, uden at blive belønnet på healing meter.
    Og så har gear også MEGET at sige, lidt bedre gear hist og her, og nogle snacky trinkets, så kører bussen. det er unfair og demotiverende at sammenligne sig med full epic geared spillere fra samme class. Det er kun naturligt du ligger så low nu, så længe du ved du har gjordt dit bedste, er det kun gearet der er en forhindring, og det er heldigvis det mindste problem

Tala
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

I er blevet testet på lidt raids, i er 3 gamle SD medlemmer uden problemer i baggagen, og i har fælles søgt ind pænt og fornuftigt. Kartagg har testet jer på raids, og vi er i ledelsen enige om at i får en chance mere i SD. I kommer på en måneds trial ingame, hvor vi ikke kan garantere raidpladser som noget fast, men jo mere i signer op, desto bedre.

WB.

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.