Results 1 to 12 of 12

Thread: Skumb klar p mere wow

Default Skumb klar p mere wow

Hej Semperdanica

Jeg vil gerne sge om optagelse i SD. Har vret medlem for meget lnge siden. Er for et halvt r siden begyndt at spille wow igen, da TBC kom. Har vret i en lille guild kaldet Knights of england i det meste af den tid. Har dog vret guildless den sidste mned. Har i dette stykke tid spillet med Boogie, som er startet at spille igen for ganske nylig, og har efterhnden fet stykket et par epix sammen til ham .
    Han har nu vret p et raid med SD og snakket med w00tah om at joine, s vi blev enige om at holde sammen. Derudover kunne det vre sjovt igen at vre i en ren dansk raiding guild. Er ved at vre et stykke siden man har prvet det .

Kan lige poste min armory profil:
    http://armory.wow-europe.com/charact...ncrest&n=Skumb

\\ SkumB

Kan ogs lige smide gammel ansgning: http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=3202

Min afskedspost ligger et sted i denne trd fra dengang morfar leavede, da min profil er blevet slettet str jeg som n/a
    http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=4853

Kan mske for en god ordens skyld lige skrive jeg spiller resto shaman
    Last edited by SkumB; 08-08-2007 at 22:59.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Skum

I er 3 venner som sammen sger tilbage til SD. Jeg har skrevet en masse i Boogies og Bade's ansgninger, og det samme glder her. Husker jer alle 3 som flinke gutter.

I har vret s lnge vk fra SD, at jeg normalt ville anse jer som nye ansgere, og det vil jeg til dels. Men jeg lader jeres trde blive her i forummet for gamle medlemmer.

Men se lidt p hvordan andre sger ind, og gr noget for at komme til at spille med SD, og lre os at kende igen..

Snak med Kartagg og Reyven, de er mine Raid og rekrutterings officerer, og de str for at prve jer af p raids.

GL med det,
    wOOOOt
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Hejsa og tak for feedbacken. Jeg vil lige prve at fortlle lidt om hvad jeg gr og laver lige pt.

Jeg hedder Christian og fylder 21 her om 2 uger. Jeg bor for tiden p et kollgie i nrum og gr p dtu, hvor jeg lser til kemi ingenir, og skal igang med 3 r. S det vil sige der nogle gange skal afleveres nogle store projekter som vil krve en del tid, hvor der andre gange ikke skal laves noget i lange perioder, hvor mange s har tid til at spille en masse wow. Perioderne med travlhed vil normalt ligger op af julen eller sommerferien, da det er der vi har eksamener.

Vil ogs lige skrive lidt om min tid efter jeg forlod SD:
    Efter jeg forlod SD tilbage i 2005 joinede jeg PE, som jeg raidede med i et godt stykke
    tid. De var som nogle husker utroligt serise, s da jeg blev frdig som student og skulle til fester dagligt var der ikke tid til at spille mange timer hver dag. Hvilket gjorde at jeg blev for inaktiv til at vre i guilden. Herefter spillede jeg med boogie og Rakii i en guild som hed Raid. De var en forholdsvis aktiv guild og vi clearede MC samt begyndte p BWL. Efter noget tid var vi en del som kendte hinanden som stoppede med wow.

Havde herefter en pause p godt 3/4 r, hvorefter jeg igen startede med at spille sammen med min bror badedyret, som var startet igen et par mneder for inden. Han var p det tidpunkt i Oni, som jeg ogs joinede og vi fik spillet en masse MC og BWL, samt noget ZG og aq20. Der spillede vi et godt stykke tid, indtil jeg igen holdt en pause, fordi jeg fik travlt med mit studie, og fordi jeg ventede p TBC.
    Da TBC udkom gik der noget tid fr jeg fik taget mig sammen til at komme igen med det, men da jeg s endelig begyndte blev jeg hugged igen. Joinede en lille casual guild som hed Knights of England hvor jeg var i meget langt tid. Vi krte en masse kara runs, hvor vi brugte aften efter aften p at whipe p anden bossen. Dette var i starten utrolig sjovt at f lov at prve krfter med end game instances, men da guilden ikke gjorde noget for at f lidt progression, stoppede jeg med at spille med dem, hvorefter jeg har spillet med forskellige andre guilds uden at vre egentlig guilded. Har blandt andet vre p nogle kara runs med IS og Expired. Har ogs nedlagt gruul sammen med et blandet Raccadudles minions (eller hvorn det staves) / KoE.
    Det var lidt om min tid efter SD.

Det virker p mig som om i efter jeg har forlads jer har lavet en masse arrangementer IRL, hvilket jeg ogs kun kan se om et plus, da det giver en helt anden vinkel p hinanden. En lille ting som jeg synes var ret utroligt var, at her for lidt under et r siden flyttede en fyr ind p mit kollegie kkken, som spillede en masse wow. Efter lidt tid fandt jeg ud af, at han faktisk spillede p ravencrest og endda var i SD. Fyren hed Fulnir, og har vidst efter han flyttede fra mit kollegie lavet en del rav i den ved at lave en ny guild og forskellige ting, hvilket jeg ikke har hrt s meget om. Min pointe er, at jeg synes det er fedt, at man ved at vre i en dansk guild lige pludselig kan bumpe ind i folk tilfldigt, og finde ud af at man har spillet i samme guild og derved f snakket en masse om gamle dage . Bor pt ogs p kkken med en anden sjov gut som spiller druiden Vif som er i IS, ved ikk om der er nogle der kender ham. Dette har nu ikke s meget relevans for min ansgning, men synes det var meget sjovt alligvel, at man bliver ved med at mde folk fra ravencrest IRL.

Min aktivitet vil som sagt variere lidt, men i kan regne med, at nr jeg signer mig op til et raid har jeg de forndende pots og elixirs med. Er herber p min main og har epix flying, s er selvforsynende. Derudover har jeg en lvl 70 holy priest som er alcemy (master of elixir). Er desuden igang med at lvl'e en druid, da det tit kan vre trttende at finde en tank til instances. Denne er lige dinget 63, og jeg har haft focus p denne, da jeg ikk har vret guildet det sidste stykke tid.

Hvis i eller har nogle sprgsml eller der er noget jeg har skrevet som ikke giver mening(sidder i et 35 grader varmt laboratorium og mler p rdvin , hvilket er en god combi ) kan i bare skrive. Vil som wootah skriver prve at f spillet lidt med nogle stykker for sd.

\\ SkumB

Det var sgu en cool update. Fortller en masse om dig bde som raider, spiller og person. Og jeg synes det lyder fornuftigt. Ser frem til at se dig p et test raid eller tre.. Og hvordan har du det med din 70 holy priest? er han p hylden, eller vil du raide med begge?
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

Holypriesten er oprindeligt badedyret's, men vi overfret den til min account, fordi der p et tidspunkt var meget brug for holy priests. Men hvis der bliver brug for en holy priest vil jeg da sagtens kunne hjlpe til med ham ogs. Det er dog min shaman som er bedst gearet, har dog 3 chars som kan lave primal mooncloth, men lige pt er de sat til at skaffe boogie noget ordentligt kluns :P, men den ene af dem burde transmute de sidste 2 stykker til hans head idag .
    Kan lige poste armory profil til den. Navnet kan dog godt give lidt forvirring, da det er bades gamle alt :P:

http://armory.wow-europe.com/charact...encrest&n=Bade

Den er kara attuned, men mangler stadig en del rep forskellige steder for at vre der.

Jeg har nu vret inde og registrere mig p jeres raid signup page.

Super, s er det bare Kartagg og Reyven i skal gre et godt indtryk p =)

w

Forum Learner

I min tid i Expired krte jeg KZ med nogen venner, og vi havde Skumb med en dag, og vil bare sige Big Thumbs up!

Han spillede virkelig dygtigt og som jeg husker det en hyggelig fyr, s hber vi ser ham i Guilden snart

Forum Acolyte

Var i kara idag med Skumb, hvor vi fik nakket alt op til og med prince. Der var styr p heals hele vejen bde p MT og raid. Og jeg fik mit caster totem meget vigtigt :P

Frille
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

Forum Senior Tala's Avatar

Jeps, var ogs en tur med Skum to the B i KZ i gr, healing var jo perfekt, du l jo snorlige med BBM p healing meter, og vi fik vist alle bosser ned som vi havde planer om, med 3 ansgere med, s thumbs up!

Tala
    LoL: OdenseMafia (EU West)

I er blevet testet p lidt raids, i er 3 gamle SD medlemmer uden problemer i baggagen, og i har flles sgt ind pnt og fornuftigt. Kartagg har testet jer p raids, og vi er i ledelsen enige om at i fr en chance mere i SD. I kommer p en mneds trial ingame, hvor vi ikke kan garantere raidpladser som noget fast, men jo mere i signer op, desto bedre.

WB.

wOOOOt