Results 1 to 11 of 11

Thread: Hej Sd

SD Medlem Forum Recruit

Default Badedyret søger tilbage

Hej SD

Jeg har før været medlem af semperdanica, og vil gerne søge om medlemskab igen. Jeg er en lvl 70 tauren Hunter. Jeg har på det sidste været i en guild som er holdt op med at raide, og vil derfor gerne igen med at raide igen. Har de sidste par uger hjulpet boogie med at dinge 70, så vi kunne komme igang med at tage nogle instances sammen. Dette har vi også fået gjort, og nu vil vi så se om vi kan komme til at raide sammen som vi gjorde for 2 år siden . Kan lige paste min armory profil:
    http://armory.wow-europe.com/charact...st&n=Badedyret

Her er link til min første ansøgning for længe siden:
    http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=3774

Jeg har keys til alle heroic instances samt karazhan. Af erfaring har jeg cleared kz og gruul.

Mange hilsner Badedyret
    Last edited by Bade; 14-08-2007 at 16:23.

Officer Forum Warden

Link til din afskeds tråd?

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Og her er et link til en anden ansøgningstråd fra bade

http://forum.semperdanica.dk/showthr...highlight=bade

Oh.. Jeg fandt endnu en ansøgningstråd:

http://forum.semperdanica.dk/showthr...highlight=bade
    Last edited by Magicha; 09-08-2007 at 5:52.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Bade.

Der er noget jeg ikke forstår når jeg læser dine 2 gamle genansøgninger. Har vi misforstået dig i den ene, hvor du faktisk stadig var SD medlem, men gik inaktiv pga. studier?

Hvordan er sammenhængen her?

Du var med i SD helt i starten.
    Så forlod 20 mand SD dengang vi var startet på MC, og du var en af dem.
    Der fortrød du, og lavede din første rigtige genansøgning.
    Du var så med som raider, bla i MC i noget tid.
    Derefter gik du langtids afk pga. studier, men var faktisk stadig SD member.
    Du bliver så aktiv igen, og skriver en genansøgnning, som faktisk ikke er nødvendig da du stadig har SD medlemskab på forum.
    Vi misforstår og behandler dig som ny ansøger, fjerner dit SD medlemskab og beder dig starte forefra.

Er det sådan det er foregået, eller har du faktisk stoppet 2 gange i SD?
    Skrev du nogen forklaringer til os om at du var afk i lang tid?

Grunden til at jeg spørger er for at klarlægge om du har skredet fra SD 2 gange før? For sådan ser det lidt ud med 2 genansøgninger, men reelt tyder jeg det som at du faktisk kun har forladt os en gang tilbage i 2005, og når det er så lang tid siden, og du kom hurtigt tilbage, så ser jeg ikke det store problem.

Desuden husker jeg dig kun som en flink fyr og ok spiller, men mange i SD kender dig ikke. Så det vil være en go ide, hvis du selv lige redegør for hvordan tingene hænger sammen. Og skriv noget mere om hvad du vil i SD nu. Kommer du som en seriøs ansøger, eller bliver du pludselig afk væk uden besked til os?

SD vil kun ha seriøse folk ind. Gamle medlemmer skal ha en go historik i SD for at komme ind. Jeg siger ikke din er slem, den virker bare lidt usikker. Så skriv lidt til os.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Recruit

Som du skriver leavede jeg i 2005 da en masse smuttede, men joinede hurtigt igen. Herefter var jeg medlem indtil jeg blev kicked i en oprydning i wow, for at være for længe afk, men var stadig member på forum indtil jeg lavede min genansøgning hvor jeg så mistede member rettighederne. Så reelt er jeg kun leavet den ene gang tilbage i 2005.

Efter jeg mistede membership, joinede jeg Oni og spillede med dem indtil lidt efter tbc, hvor Oni gik ned. Herefter joinede jeg en engelsk guild der hed KnightsOfEngland som lige var begyndt at raide, og hvor vi fik aran ned, samt gruul i samarbejde med raccurdudles minions.
    Håber dette forklarer usikkerhederne.

Det som er mit dilemma nu, er at i er 3 som søger ind samlet. Så det vil kræve en indsats fra jer, at vise SD at det vil være cool for os, at få jer tilbage. Måden at gøre det på er at signe op til raids som ansøgere, og at finde SD ingame, og være med på 5 mands runs med os, så folk lige lærer jer at kende, og smider jer en anbefaling.

w
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

hej bade
    I sin tid for länge siden inden jeg joinede SD spillede jeg nogle gange sammen med en priest der hed badejernet.. er det dig ?

SD Medlem Forum Recruit

Nej det er ikke mig. Jeg kan godt huske at der på et tidspunkt var en der hed det på serveren.

Badedyret.

Får i signet op til nogle raids?

SD Medlem Forum Recruit

Jeg har signed mig til kara idag, og gruul osv. onsdag. Jeg kan desværre ikke signe til kara torsdag, da mit firma jeg arbejder ved her i sommerferien, har noget team building, der varer til en 20-21 stykker.

Badedyret

I er blevet testet på lidt raids, i er 3 gamle SD medlemmer uden problemer i baggagen, og i har fælles søgt ind pænt og fornuftigt. Kartagg har testet jer på raids, og vi er i ledelsen enige om at i får en chance mere i SD. I kommer på en måneds trial ingame, hvor vi ikke kan garantere raidpladser som noget fast, men jo mere i signer op, desto bedre.

WB.

wOOOOt