Results 1 to 22 of 22

Thread: Dalka genansøger

Forum Convert Dalka's Avatar

Default Dalka genansøger

Hey

Så kom tiden hvor jeg er blevet aktiv i WoW igen. Havde en pause på ca. 6 måneder da jeg blev tilbudt job i Australien.
    Derfor nåede jeg ikke at være med i SD særlig længe og derfor må I lige tage stilling til at jeg skal genansøge som helt ny eller som old member.

Min gamle ansøgning findes her:
    http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=11170

Det var min warrior der var med dengang, og da jeg finder lvling med warrior til at være dødens pølse (nåede lvl 64) har jeg startet en shaman (Archomental) som pt også er 64, og håber på at joine med den!

Glæder mig til at komme tilbage i SD om det små bliver nemt eller der skal kæmpes lidt mere for det!

Alt for nu, glæder mig til at høre fra jer
    Inactive:
    Diablo 3
    Star Wars The Old Republic
    World of Warcraft
    Guildwars 2

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hej Dalka,

Det er Wootah der tager sig af alle genansøgninger. En ting jeg ved han helt sikkert lige vil kigge efter er din afskedspost, hvis der er lavet en. Jeg kan ikke umiddelbart finde den, så kan du evt hjælpe med det?
    Guildboss - Danish Legacy

Jeg fik ikke skrevet nogen afskeds tråd jeg da regnede med at fortsætte i Semper Danica når jeg kom tilbage, havde dog ikke tænkt på at skrive en afk tråd - hvilket jeg nok skulle have gjordt, men min afrejse kom lidt pludseligt så det glemte jeg desværre...
    Inactive:
    Diablo 3
    World of Warcraft
    Guildwars 2

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

har kigget dine posts og kommentare til dem igennem.. intet at sætte fingeren på der..

en ting du skal vide.. mht raiding så ER vores hardcore raid team ved at være fyldt op, og vi er endnu ikke helt rutinerede og gearede til at lave 2 x 25 mands runs.. men det vi mangler mest for at kunne lave 2 x gruuel pr uge er nok healing så en shaman hvor du samler seriøst godt heal gear og klør på med karazan key med det samme du når L 68 vil være godt. men ineg raid garanti.

som sagt er det dog wootah der bestemmer her

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Dalka

Det er ikke en helt nem vurdering det her.

Du har postet fornuftigt i tidens løb, og har været en flink fyr i SD, såvidt jeg kan vurdere.
    Men det som trækker fra er at du reelt kun ca. har været medlem i 3 måneder før du forlod os igen uden besked. 3 måneder er ikke lang tid, og jeg tvivler på der er mange i SD som husker dig.

Din grund til pausen er cool nok, men vi har ikke vidst noget, og efter 6 måneders pause, så er du mere eller mindre ny ansøger imo.. Dog kan jeg se vi ikke har fået fjernet dit medlemskab på forum, hvilket beklageligvis bevidner at ingen har bemærket du har været væk.

Jeg vil mene at hvis 10 nuværende SD'ere husker dig, og poster anbefalinger her i løbet af weekenden, så kommer du ind igen som om du kun har holdt pause. Ellers vil jeg rykke din ansøgning ud som ny ansøger og starte forefra, for 3 måneder i SD er ingenting.

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Adept

Jeg kan sagtens huske Dalka. En af de warriors som kom ind efter jeg blev CL. Jeg husker ham kun for noget positivt

Forum Senior Tala's Avatar

Kender Dalka både IRL og Ingame. Ham, Frille og mig kender hinanden IRL, og startede allesammen wow 2½ år siden, og har spillet sammen siden. Dalka var faktisk grunden til jeg søgte ind i SD i sin tid, som man også kan læse i min ansøgnings tråd til SD.
    Han er en super fyr, og gennem de 5-6 år jeg har kendt ham, har han aldrig været andet. Var dog ikke i SD dengang Dalka var her, så jeg er ikke en af de gamle der kan huske Dalka. Men er en der kender ham rigtig godt, og syntes absolut han er SD materiale all the way

Held og lykke Dalka

Tala - over and out
    Last edited by Tala; 17-08-2007 at 10:36. Reason: Staveplader er gratis
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Forum Acolyte

Kender også Dalka IRL(barndoms ven) som talasibet skriver er vi rigtig gode venner. Synes bestemt han er SD materiale, da han har spillet mange forskellige classes og sammen med Tala og jeg prøvet meget forskelligt. Ellers har jeg ikke så meget andet at sige end det Tala har skrevet.

Pøj Pøj med det Dalka

Frille
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

SD Medlem Forum Senior

Kan godt huske ham. Super fin fyr sevom han ikke nåede at være hos os så ang tid. )

Giff healers til heroics så vi kan få nogen Fire res locks hehe
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Så skete det at jeg endelig blev 70!

Er gået resto og har fået skrabet en _lille_ smule healing gear sammen, så jeg ligger på omkring 900+healing..
    Pt. er jeg igang med at farme rep og items i alm. dungeons så jeg kan komme i heroic og derfra vidre til noget mere endgame forhåbenligvis.

Kara key er jeg også i fuld gang med!

Så hvis i står og mangler en healer til et instance, så hiv endelig fat i mig!

Dalka / Archomental
    Inactive:
    Diablo 3
    World of Warcraft
    Guildwars 2

Dalka, som tidligere skrevet, så flytter jeg din ansøgning hen blandt de nye ansøgere. Du var i SD for kort, og det er for lang tid siden, til at jeg kan tage dig ind som gammelt medlem. Der er ikke overbevisende med folk der har støttet op i den genansøgning, så beklager, men du må forefra. Hvis du skal ind, så skal du overbevise Kartagg og Reyven om det + samle anbefalinger. Men mon ikke du kan få healer pladser på div. 5 og 10 mands raids..

GL
    w
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

Dalka vi laver et kz run iaften hvor talasibel og frillle er ved at finde folk der vil med.. fang en af dem.. det er muligt der er plads endnu

Forum Senior Tala's Avatar

Quote Originally Posted by Kartagg The Warrior View Post
    Dalka vi laver et kz run iaften hvor talasibel og frillle er ved at finde folk der vil med.. fang en af dem.. det er muligt der er plads endnu
    Hjalp Dalka igang med key quest igår, desværrer mangler han en del endnu, så tror ikke det kan nåes før i aften. Men få lavet den quest, og få samlet en masse dejlig blue healing gear, og så kigger vi på det i næste uge.

happy hunting

Tala
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Forum Learner

var i akrtez med ham på min hunter og det gik jo godt så ud til og have styr på shaman og healig helt klart en vi skla have ind i sd

moebus

Dalka du SKAL have Kz key för jeg vil overveje din ansögning skriv når du har den

Så er KZ key på plads...så er det kun gear der slacker
    Inactive:
    Diablo 3
    World of Warcraft
    Guildwars 2

Forum Acolyte Kizza's Avatar

hej dalka
    jeg bumper lige din tråd da jeg ik tror at kartagg har set du har fået key nu,..

men ellers er det bare at signe up til Kz runs.. og få teste dig af samt du fortsætter med at løbe sammen med medlemmer.. så håber du allerede er joinet semperdanica channel ingame.

Edit:
    Så lige en ny Kz, som jeg godt kan komme med på i morgen...

Men det lader til at min gamle login skal promotes for at jeg kan lave en char.

Login dalka, så hvis der er en der gider at gøre det, så jeg kan signe up ville det være nice :P
    Last edited by Dalka; 14-09-2007 at 14:12.
    Inactive:
    Diablo 3
    World of Warcraft
    Guildwars 2

Forum Initiate

Ind med dalka! nu har vi da snart snøllet med hans ansøgning i et par md!

Han var med i KZ idag, og selvom vi ikke er et sammekørt hold og med et par nye skud på stammen i KZ så gik det da over al forventning mht til nedlæggelse af bosserne pånær lige forsøget på nightbane det varede jo lige 2 sek. så var det show over! Men det kan vi vidst give kartagg med hans slack heals for

Så dalka healer som han skal og misbruger ikke sit mana ellers er han ihvertfald storforbruger af potions hvilke ikke er en dårlig ting

Ja, aftenens raid gik jo over al forventning, hvilket ikke mindst skyldtes, at healingen kørte, som den skulle, så thumbs up herfra

Marquis of the Board Barahir's Avatar

som jeg kan se det er dalka, medlem på boardet...

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Godkendt til trial.

Det var et godt raid i går, og du har været tålmodig og skaffet det vi bad om. Samtidig er resto shammys blevet ret hotte i SD, så jeg byder dig velkommen tilbage.

w